Zwanger worden - Start 2013 - deel 2

11-01-2013 15:11 1653 berichten
Alle reacties Link kopieren
en toen waren we ineens allemaal zwanger!!!



Onze zwangeren!



NaamLeeftijdStartUDBijzonderhedenEngeltje8627nov. '121e kindje6 sept '13 onze eerste zwangere, nu alweer mama van een relaxte zoon!Champignon29jan. '131e kindje6 okt '13 een dochterKim2632jan. '131e kindje19 dec '13 een zoon én een dochterSaar2828jan. '131e kindje12 jan. '14 een dochterLil_suz27dec. '122e kindjeGrolle33juli '122e kindjeAppeltje8230jan. '131e kindjeronde 6Corin198131nov. '121e kindje 1 juli een dochterMirps27nov. '121e kindje23 okt '14 een dochterEigenwijs8528dec. '121e kindje18 jan '15 een zoon!Samova33jan. 20131e kindje24 jan '15 een dochter!





voor Zozo, Samova en Luna
Kutjepikandijvie eigenwijs! Wanneer zijn wij aan de beurt voor een beetje geluk! Dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
Ja Sam ik hoop toch echt snel maar die pillen bij kosten tijd en dus geduld en dat is heeeeeel irritant. Ik vind dat wij al genoeg geduld hebben opgebracht toch!?
Alle reacties Link kopieren
quote:samova schreef op 20 februari 2014 @ 00:40:

Kutjepikandijvie eigenwijs! Wanneer zijn wij aan de beurt voor een beetje geluk! Dikke kus!





En voor de rest ben ik het hartgrondig met jullie eens en geef ik jullie allebei nog een dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, mirps! Wat bijzonder! Geweldig meid!!! Voelt zeker wel onwerkelijk!

Eigenwijs, hè wat sh*t zeg. Jouw geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld. Knuffel meid! Hebben jullie het aan vrienden en familie verteld? Kan met voorstellen dat je af en toe wel even erover wil hebben. Enne, post lekker als je zin hebt, is geen verplichting.

Corin, hoe is de 20w echo afgelopen? En? jongen of meisje (of heb je het al gepost maar heb ik het gemist).



Samova, hoe is het met jou?

Mijn hormonen lijken ook echt nog van streek, veel puistjes etc. Pff ik hoop dat na de volgende ongesteldheid alles weer een beetje normaal is. Verder gaat het redelijk ok. Geweldig weekend in NY gehad. Was ook fijn om gezellig met man weg te zijn (hier thuis hebben we natuurlijk een peuter als bliksemafleider, dus niet zo snel tijd voor elkaar).

Ciao!
Zozo: nee, dat heb ik niet. Seks is gewoon zoals vanouds. De afscheiding is gewoon normaal hier. Ik heb mn eisprong gehad weet ikr edelijk zeker. Ik verwacht volgende week ongesteld te worden
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mirps!!! Onwerkelijk he?!!



Lieve meiden, dikke knuffel voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Thanks sam
Alle reacties Link kopieren
@Zozo, ooh je bent al naar NY geweest! Fijn dat je lekker samen met je man hebt kunnen genieten. Zijn je hormonen alweer wat meer tot rust gekomen?



@Samova, hoe is het met jou? Ben je weer een beetje de oude?



@Guppie, hoe is het met jou? Ben je inmiddels al ongesteld geworden?



@Kim, dank je wel. Hoe is het met jouw kleintjes?



Ik zit nu op 5 weken en ik vind het doodeng allemaal. Ik ben elke keer opgelucht als ik naar de wc ga en er is geen bloed te zien. Durf nog niet echt blij te zijn, want 'er kan nog zoveel mis gaan'. Ik word helemaal gek van mezelf. Gelukkig is mijn vriend vrij nuchter en stelt hij mij af en toe gerust.

17 maart heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige en krijg dan ook een echo. Ik kan echt niet wachten tot die is geweest, misschien dat ik dan wat meer kan genieten.



Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Spannend mirps! Kan me voorstellen dat met de verhalen hier (van mij en samova) het spannend blijft. Probeer maar gewoon te vertrouwen dat het meestal gewoon goed gaat. Leuk dat je al een datum hebt voor een echo!
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend hè Mirps! Ik checkte ook steeds of er geen bloed in de wc lag, duurde wel tot week 14 ofzo.. Daarna werd de onzekerheid daarover wel minder, maar het is echt heel onwerkelijk als je nog geen echo hebt gehad. Succes de komende weken



Wat heerlijk NY, zozo.. Zou er ook nog ( ooit! ) naar toe willen!



Hier gaat alles goed, kleine man is bijna 6 maanden en al heerlijk aan t smullen vd fruit en groentehapjes!



Dikke knuffel voor iedereen!!
Zozo en ik zijn gewoon slechte voorbeelden, in de meeste gevallen gaat het gewoon goed Mirpsie. Maar ik begrijp maar al te goed hoe die onzekerheid voelt. Ik zat helemaal te shaken voor elke echo. Helaas komt dat ook door alle shit waar ik doorheen ben gegaan,. Het gaat nog steeds niet geweldig. Ik doe mijn ding wel, leef het leven, maar door één onverwachtse vraag of opmerking huil ik alweer. Ik heb helaas ook nog steeds weinig vertrouwen in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
@Samova, pff heftig voor jou hoor. Snap dat je vertrouwen ernstig wordt aangetast als je het zelfs twee keer mee moet maken. Ik weet ook wel dat het in de meeste gevallen gewoon goed gaat, maar toch.. Knuffel voor jou meid.



@Zozo, bedankt voor je lieve berichtje. Ik heb er de meeste tijd ook wel vertrouwen in hoor, maar af en toe heb ik gewoon momentjes dat ik heel pessimistisch aan het denken ben..



@Engeltje, jij ook bedankt voor je lieve berichtje. En superleuk om de updates van je zoontje te lezen. :-) Mijn beste vriendin heeft een dochtertje van ruim een jaar. Ik zie haar niet zo vaak, maar krijg regelmatig een foto of kort filmpje van haar dochtertje. Zo lief, dan smelt ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Engeltje, wat gaat dat hard zeg , alweer 6 maanden!

Enne, NY, ik zou zeggen gewoon doen! Over een tijdje gewoon kindje 5 dagen uit logeren en samen op pad. Ik vind het heerlijk om af en toe samen zonder kind te zijn. Echt quality tijd voor elkaar en niet in de 'zorg' modus staan. (maar dat kan natuurlijk ook gewoon in nederland ofzo).
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Tijdje terug alweer dat ik geschreven heb en wat is er weer veel gebeurd!

@Mirps; onwijs gefeliciteerd!!! Wat super-fantastisch-geweldig-leuk voor je!! Het kan dus nog steeds in dit forum, een positieve test hihi! Geeft mij weer een heleboel hoop . Ik hoop voor je dat die onzekerheid snel weggaat bij je.

@Eigenwijs; ik ben nog een beetje een leek hoor, maar wat is provera? En gaan ze dan je volgende cyclus de clomid ophogen? Hoop echt dat je dan mooie eitjes krijgt. Ga in ieder geval voor je duimen! Echt, als geduld een waarde had dan waren wij multimiljonair!

@ Corin; hoe gaat het met jou? En een mooie 20-weken echo gehad? Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?

@ Kim; hoe gaat het met jou twee engeltjes? En natuurlijk met jou? Hihi, ik betrap me er steeds vaker op dat ik eerst naar de kindjes vraag en dan pas hoe het met de ouders gaat. Zal proberen het volgende keer andersom te doen .

@Zozo; oooo wat ben ik jaloers op jou! Echt geweldig om te lezen dat jullie zo genoten hebben in NY. Dat is echt een hele grote droom van mij om daar nog een keer naar toe te gaan..

@ Engeltje; wat heerlijk om jouw updates te lezen. En wat ben jij een mooie trotse mama. 6 maanden alweer, pfoe wat vliegt de tijd!

@ Samova; een dikke knuf voor jou! Wat ben jij toch een sterke vrouw!



En hier zitten de eerste onderzoeken er op. Nee, nog steeds niet ongesteld. Wel al een tweede test gedaan maar ook die negatief. En uitslag van bloedonderzoek was inderdaad ook negatief. Maargoed, nu vol goede moed dit rare ziekenhuistraject in. Gelukkig was er met ‘de zwemmers’ (ahum! Ieeek! Rare benaming van onze arts voor het sperma van mijn vriend.. ) niets mis. Het ligt bij ons echt aan mijn cyclus. Was voor ons al een hele opluchting aangezien ze daar met medicijnen nog veel aan kunnen doen. Nu ben ik bezig met een kuurtje om de menstruatie op te wekken en daarna mag ik heerlijk aan de clomid. Dus Corin, ik heb gezien hoe het bij jou ging en ik ga dat gewoon even mooi na-apen hihi!

Ondertussen zijn wij ook druk bezig aan het verhuizen naar ons nieuwe stekkie, dus vandaar dat ik weer even wat stiller ben.

Een grote zwaai naar jullie allemaal en een hele dikke knuf!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Hoe gaat het met jullie? Het is zo stil hier!



@Guppie, hoe gaat het met de verhuizing? Ben je inmiddels al ongesteld? Wanneer moet je beginnen met de clomid? En kijk maar goed af bij Corin, ik duim voor je dat het snel raak is bij jullie! En er



@Zozo, hoe oud is jouw oudste? Ik zeg ook elke keer tegen mijn vriend dat ik ook gewoon nog dingen met z'n tweeën wil blijven doen. Maar dan zie ik bij mijn vriendin dat zij na 1 jaar en 2 maanden pas voor het eerst één nacht weg was bij haar dochtertje en dat ze dat eigenlijk al niet leuk vond. Straks word ik ook zo!



@Samova, hoe is het met jou? Ik snap helemaal dat je vertrouwen in de toekomst even weg is. Toevallig vertelde mijn buurvrouw deze week dat ze nu 13 weken zwanger is en daarvoor heeft ze 3 miskramen gehad. Ontzettend heftig, maar deze zwangerschap lijkt dus gelukkig wel goed te gaan. Misschien heb je er iets aan, misschien ook niet, maar ik wilde het in ieder geval even noemen.



Hier nog steeds af en toe onzekerheid, maar dat wordt wel steeds minder. De afgelopen 1,5 week steeds misselijk geweest als ik te weinig at, dus ik bleef maar eten, voelde me echt een vreetzak. Maar dat is sinds gister ineens weer over. Daar maak ik me dan meteen weer druk om, maar lang leve het forum, ik las dat dat normaal is.

M'n borsten zijn wel echt al gegroeid. Ik ben het afgelopen jaar best wel wat aangekomen, dus al mijn oude bh's pasten niet meer. Heb toen 2 nieuwe gekocht, want ja, je moet toch wat aan. Maar die worden nu ook al te klein!



Zo, ik zal weer eens even aan het werk.

Ook van mij een dikke knuffel voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, hoe gaat het met jullie? Ik weet niet of jullie hier nog komen, maar toch even een update van mijn kant.

Gister heb ik mijn eerste echo gehad en ik heb het hartje zien kloppen. De tranen stroomden echt over m'n wangen van opluchting en blijdschap. Ik was mezelf zo gek aan het maken de laatste dagen. Tot nu toe is mijn uitgerekende datum 27 oktober, maar 7 april heb ik weer een echo en dan kunnen ze alles beter zien en krijg ik ook een 'definitieve' datum.



Gister ook meteen langs de ouders gegaan om het te vertellen. De (schoon)moeders waren in tranen. Ook aan zwager en schoonzus verteld, dat was wel lastig, want bij hun wil het zwanger worden niet lukken. Gelukkig hadden we ze al wel verteld dat ik met de pil was gestopt, dus het kwam niet helemaal als een verrassing.



Ik hoop dat jullie allemaal te druk zijn met leuke dingen om hier te posten. En als het om een minder leuke reden is, dan geef ik jullie allemaal nog een extra knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Hey mirps, wat bijzonder en fijn dat alles goed is! Leuk meid! Ook dat de familie zo leuk reageert!



Hier gaat alles weer een beetje zijn gangetje. Mijn lichaam weer op orde, weer aan het werk, en zo pakken we het weer een beetje op. Zwanger worden nog maar een maandje (of meer) uitstellen. Lekker aan de wijn en de carpaccio. Dus ik heb niet zo veel behoefte om hier te schrijven.

Ik vroeg me wel af hoe het met Corin is gegaan. Die heeft alleen gezegd dat ze de 20 weken echo zou hebben, maar daarna niets meer. Dan denk ik toch, zou het goed zijn gegaan? Ciao!
He meiden! Ik ben ook benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Geweldig nieuwe Mirps, wat fijn en geniet lekker van elk moment. Je hebt zo veel geduld gehad dat ik hoop dat alles goed blijft gaan het is je gegund.



Met mij gaat het stukken beter! Ik merk dat de zon daar ook goed bij helpt! Ik zit nu weer op het wachtbankje, denk zoals altijd dat het weer raak is, hahaha, geduld is een schone zaak. In de tussentijd ook nog even een huis gekocht. Oftewel, mijn leven gaat weer de goede kant op en het vertrouwen komt langzaam weer terug.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden.



@Zozo, groot gelijk, geniet lekker van de wijn en de carpaccio. Ik blijf gewoon af en toe hier spieken of er nog nieuws is. Fijn dat je lichaam weer op orde is.



@Samova, lief, dank je wel! Fijn dat je je alweer een stuk beter voelt. Ik merk ook altijd dat ik vrolijker word als het zonnetje lekker schijnt. Leuk dat je een nieuw huis hebt gekocht. Kun je er al snel in? Succes met wachten en ik duim gewoon weer voor je hoor! Hoe vaak ik ook nog moet duimen!



Ik ben inderdaad ook benieuwd of het allemaal goed is gegaan bij Corin.



En Guppie, al helemaal verhuisd naar je nieuw stekkie?



En voor Eigenwijs een . Ik hoop dat het goed met je gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Sorry dat het zo lang geduurd heeft dat ik hier weer was. Zo druk geweest laatste tijd.



Allereerst Mirps van harte gefeliciteerd!! Wauuhh wat een supergoed nieuws zeg. Ben zo blij voor je. En ook al een kloppend hartje en bijna dus weer een echo! Voel je je goed?



Guppie, wat rot voor je dat je toch het ziekenhuistraject in moet maar wel heel fijn dat het sperma van je vriend gewoon goed was. 1 "probleem" is meer dan genoeg voor het zanger worden lijkt me. Heb je ke eerste dosis clomid al gehad? Ga mij maar heel snel achterna!



Samova, ben blij dat je laatste bericht weer wat positiever is! Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen. Nieuw huis kopen helpt ook wel om de zinnen te verzetten denk ik. Heb je wel weer een normale cyclus terug?



Zozo fijn dat het goed met je gaat en weer aan het werk bent! Zomer komt eraan dus lekker genieten met je gezin.



Eigenwijs hoe gaat het nu met de clomid? Heb je inmiddels wel een eisprong gehad dmv clomid? Ik kreeg toen meteen 100 mg die niet aansloeg en 150 mg sloeg pas aan op dag 21, dus ook heel laat maar wel meteen zwanger.



Engeltje wat gaat de tijd snel he! Al 6 maanden, inmiddels al weer ouder haha. Lijkt me zo bijzonder om je eigen kind te zien opgroeien.



Met mij alles helemaal goed! Alweer bijna 27 weken, goed aan het groeien. Heb al een lekker buikje haha. 20 weken echo was helemaal goed gelukkig en sindsdien gaat de tijd lekker snel. We willen niet weten wat het wordt, blijft een verassing. Maar ben wel ontzettend nieuwsgierig. Ben nu al aan het aftellen naar m'n verlof. Nog 8 weken werken!
Alle reacties Link kopieren
Hee Corin,



Wat super om te horen dat alles goed gaat met je! Bijna 27 weken alweer, spannend dat het een verrassing blijft. Ik denk dat ik te nieuwsgierig ben om het niet te willen weten.

Ik voel me best goed. Wel steeds wat last van misselijkheid, maar die is redelijk goed in bedwang te houden. Heb nog niet hoeven overgeven. En 's avonds heel moe steeds. Maar verder eigenlijk nergens last van.



Een zwaai naar de rest!



Liefs Mirps
Alle reacties Link kopieren
Nog even een update van mijn kant. Gister heb ik de termijnecho gehad. Ik ben 4 dagen vooruit gezet, maar voor mijn gevoel klopt dat niet helemaal. Het zag er in ieder geval goed uit allemaal. Kleintje was druk aan het springen en zwaaien.



Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal.



Liefs Mirps
He meiden, hoe het bij jullie.

Update van mijn kant, mentaal gaat het weer goed, ik schrik nog wel eens als ik hoor dat iemand zwanger is. Dat had ik altijd al maar nu nog veel erger, ben er dan gelijk door geraakt. Verder ben ik erg onverschillig geworden en dat vind ik wel jammer. Ik ga nu ronde 4 in en zie het allemaal wel. Vraag me wel sterk af of er ooit een baby gaat komen hier.
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,



Zit toch vaak op t forum, maar de berichten van afgelopen maand helemaal gemist..

Mirps, gefeliciteerd met een goede echo!! Bijzonder he

Corin, wow gaat hard bij jou! Inmiddels al een week of 30 nu? Aftellen kan beginnen wat spannend dat jullie het geslacht niet weten.. is de kleine ook al flink aan het schoppen en draaien?

Samova, hoop blijven houden



Hier alles goed, kleine man is alweer 7,5 maand. En jeetje wat gaat het ontwikkeltempo nu ineens hard!! En hij zegt al mama (soort van, haha niet bewust he )
Alle reacties Link kopieren
Hè Samova, wat vervelend dat je er zo weinig vertrouwen meer in hebt, of onverschilligheid zoals je zelf zegt. Ik hoop dat dat gevoel vanzelf minder wordt met er verstrijken van de tijd. Het is je zo gegund! Wel fijn dat het mentaal wel goed met je gaat. Mijn buurvrouw is nu ook zwanger (20 weken) nadat ze drie miskramen heeft gehad. Ik weet niet of ik je er wat aan hebt, maar misschien dat het een beetje hoop geeft dat het ook na meerdere miskramen toch uit zichzelf goed kan gaan.



@Engeltje, super dat je zoontje al soort van mama zegt. En ik kan me inderdaad van het dochtertje van m'n vriendin herinneren, die ik niet zo vaak zag, dat ze elke keer zoveel meer kon! En zo snel minder dat hulpeloze baby'tje werd! Voor je het weet gaat hij lopen!



Hier gaat het goed. Of tenminste, ik heb eigenlijk amper kwaaltjes, dus dat maakt me dan weer hartstikke onzeker. Maar maandag heb ik weet een afspraak bij de verloskundige, dan gaan we naar het hartje luisteren voor de eerste keer. Dan ben ik weer voor even gerustgesteld.



Ik weet niet of de andere meiden hier nog komen spieken af en toe, maar ik zwaai even naar jullie allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven