Is dit een rare eerste afspraak?

19-04-2014 13:49 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik plaats e.a. hier omdat ik niet zo veel mensen om mij heen heb om mee te sparren.



Ik heb pas een nieuwe sportschool ontdekt vlakbij mijn huis. Ik heb daar nu 2x getraind, normaal train ik doordeweeks ergens anders.

De receptionist/trainer heeft mij de eerste x wegwijs gemaakt en bleef best een tijd kletsen. Ik zocht er eigenlijk niets achter. Na de 2x trainen heeft hij gevraagd om een x samen te trainen en hij vroeg een aantal maal of er iemand thuis op zij zat te wachten (de kat). Hij benadrukte dat hij zelf single is.



Ik dacht een x samen trainen kan geen kwaad. Echter de afspraak staat voor een tijd dat de sportschool dicht is, dus zijn wij daar alleen met zijn 2-en. Eigenlijk vind ik dat best raar (misschien begin ik een beetje para te worden) maar ik heb rare ideeën dat hij het slot achter mij dicht draait en niemand anders weet dat wij daar zijn.



Ik vind het best een leuke knul (niet echt mijn type) maar ik ken hem verder helemaal niet. Ik vermoed dat hij een Hindoestaanse achtergrond heeft. Ik ken niet veel mannen met die achtergrond en ik heb eerlijk gezegd een vooroordeel dat het soms moeilijke mannen zijn m.b.t. loslaten wanneer de ander iets niet wil.



Pff, ben ik nou moeilijk of zie ik spoken. Hij heeft mijn telefoonnummer, maar ik heb de zijne niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 april 2014 @ 15:04:

Waarom heb je dan sowieso je nummer gegeven terwijl het je type niet is en hem niet kent?



Je kunt iemand toch leren kennen en ontdekken dat hij leuk is. Ik dacht pas toen ik thuis was na over het feit dat de voorwaarden rond de afspraak heel raar zijn. Ik heb ook niet zo mijn hoofd erbij gehad de afgelopen weken, ik werk o.a. halve dagen vanwege stressklachten en ik heb wel meer dingen gewoon gemist mbt alertheid.



Ik heb geen vriendin in de buurt met wie ik kan gaan (wel een goede tip).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Star schreef op 19 april 2014 @ 15:04:

Waarom heb je dan sowieso je nummer gegeven terwijl het je type niet is en hem niet kent?Telefoonnummer zal ook op het inschrijvingsformulier staan.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt hij heeft mijn nummer gewoon in de PC
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geen telnr van de vestiging en 0900 is ma-vr.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 19 april 2014 @ 15:10:

[...]





Je kunt iemand toch leren kennen en ontdekken dat hij leuk is. Ik dacht pas toen ik thuis was na over het feit dat de voorwaarden rond de afspraak heel raar zijn. Ik heb ook niet zo mijn hoofd erbij gehad de afgelopen weken, ik werk o.a. halve dagen vanwege stressklachten en ik heb wel meer dingen gewoon gemist mbt alertheid.



Ik heb geen vriendin in de buurt met wie ik kan gaan (wel een goede tip).



Of heb je je nummer niet gegeven zoals hierboven en heeft hij het van het inschrijfformulier? Indien dat laatste dan is het nog een enger type.



Ah, niet lekker in je vel ook. Dan al helemaal niet gaan. Rustig aan.
Is de afspraak voor vanavond? Ik zou er niet teveel moeite aan besteden. Hij heeft zijn nummer niet gegeven, dus je hebt niet kunnen afbellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn nr. wel gegeven omdat hij ook nog een andere afspraak had, dus voor de zekerheid heb ik het gegeven, maar staat idd ook gewoon in de administratie van de sportschool.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de afspraak vorige week zondag of zaterdag gemaakt en is idd voor vanavond. Hij heeft de gehele week niet gebeld, smst of geappt en hij heeft ook zijn nummer nooit gegeven. Dat is toch ook allemaal best raar denk ik nu.



Hij heeft 2 banen en werkt 6 dagen per week, dus ik dacht hij is vast heel druk. En dat van een aanranding of verkrachting (sommige mensen ruiken volgens mij kwetsbaarheid en ik ben wel sterk maar ook klein 1.60m) leek mij een zwaar overdreven risico, wie doet dat nou op zijn werk. Het werk dat je kunt kwijtraken.

Maar goed wanneer het maar een bijbaantje is en zijn woord tegen het mijne.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet langs de sportschool rijden nu en een briefje op de deur hangen dat er iets tussen gekomen is en je niet af kon bellen omdat je zijn nummer niet had?
Je zou het 900 nummer kunnen bellen (men zal jou zijn nummer niet mogen geven), maar je kan dan aangeven een afspraak met X te hebben op ....... (benadrukken dat het buiten de officiële uren is) en dat je nu niet kan of zij het willen doorgeven.



Nu langs de sportschool gaan (die is toch bij in de buurt) als hij open is, het ter plaatse zeggen. Is hij gesloten dan een briefje in de brievenbus doen en eventueel een briefje op de deur plakken, dat er een bericht voor hem in de brievenbus ligt. In dat bericht in de brievenbus zet je dan ook gewoon dat je hem anders niet kon bereiken.
Ik zou gewoon niet gaan en als ie je volgende week als je gaat trainen aanspreekt, zeg je gewoon dat je niks meer van hem gehoord had en dacht dat 't niet doorging. Een normale date stuurt toch wel 'n berichtje?
Alle reacties Link kopieren
Zou het echt niet doen. Het is so wie so een gierige ‘date’. Als hij je leuk vindt kan hij je toch gewoon mee uit vragen?

Het lijkt een beetje op een slecht horrofilm scenario: vrouw alleen, op de vlucht, ziet bij volle maan een sinister huis in het bos met bloed op de deur en rent daar gretig op af voor onderdak..... dolletjes. Ga liever lekker dansen met je vriendinnen. Genoeg jongens op de wereld.
quote:elninjoo schreef op 19 april 2014 @ 15:25:

Ik zou gewoon niet gaan en als ie je volgende week als je gaat trainen aanspreekt, zeg je gewoon dat je niks meer van hem gehoord had en dacht dat 't niet doorging. Een normale date stuurt toch wel 'n berichtje?Dit. Geen briefjes of telefoontjes, dan is het net of je toch contact zoekt.
quote:viva-amber schreef op 19 april 2014 @ 15:20:

En dat van een aanranding of verkrachting (sommige mensen ruiken volgens mij kwetsbaarheid en ik ben wel sterk maar ook klein 1.60m) leek mij een zwaar overdreven risico, wie doet dat nou op zijn werk. Het werk dat je kunt kwijtraken.Volg je het nieuws een beetje? Zelfs als je het maar een beetje zou volgen, dan zou je al weten dat er idioten zijn, die denken op/via hun werk almachtig te zijn en van alles kunnen maken (denk aan leraren, groepsleiders, sporttrainers, zwemonderwijzers, kardinalen ..........)
Alle reacties Link kopieren
Het zijn allemaal opties ook dat langsgaan, alleen heb ik de ervaring dat dat soort briefjes niet altijd op de juiste plek terecht komen en dan worden gelezen voor collega's of allerlei mensen. Hij zou zonder mij ook al trainen op die tijd, hij gebruikt de uren buiten de openingstijden om zelf te trainen.



Ik denk dat ik het laat gaan en wanneer hij belt ik aangeef dat ik toch niet wil afspreken in een gesloten sportschool en dat ik geen mogelijkheid had tot contact. Indien zijn telefoonnummer zo geheim is dat zou het ook nog zo kunnen zijn dat hij helemaal geen contact zoekt. Ik kan hem dan hooguit wanneer ik daar weer ben ff uitleggen waarom ik er niet was.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:elninjoo schreef op 19 april 2014 @ 15:25:

Ik zou gewoon niet gaan en als ie je volgende week als je gaat trainen aanspreekt, zeg je gewoon dat je niks meer van hem gehoord had en dacht dat 't niet doorging. Een normale date stuurt toch wel 'n berichtje?Inderdaad, al was het maar van "zie je vanavond om ...."
Alle reacties Link kopieren
quote:fjorgyn schreef op 19 april 2014 @ 15:33:

Zou het echt niet doen. Het is so wie so een gierige ‘date’. Als hij je leuk vindt kan hij je toch gewoon mee uit vragen?

Het lijkt een beetje op een slecht horrofilm scenario: vrouw alleen, op de vlucht, ziet bij volle maan een sinister huis in het bos met bloed op de deur en rent daar gretig op af voor onderdak..... dolletjes. Ga liever lekker dansen met je vriendinnen. Genoeg jongens op de wereld.LOL nu vind ik met gewichten trainen echt heel leuk ....alleen de horror er omheen is wat minder in dit geval.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als hij toch al zou trainen, dan komt hij toch ook niet voor niets. Dat dan maakt het in zo verre niet uit voor hem (tenzij hij echt hotel de botel is, maar als dat zo zou zijn, dan zou je afgelopen week vast ook al een sms/app gehad hebben)
Alle reacties Link kopieren
Brrr, ik heb gisteren twee afleveringen dates from hell gezien en ik dacht, ik ga never nooit meer daten. Ik moest eraan denken toen ik de OP las. Ik zou gewoon de volgende x als je hem ziet zeggen dat je hem niet kon afbellen en als hij echt leuk is, ergens een drankje drinken.
Alle reacties Link kopieren
Hi Amber, begint de naam van deze kerel met een N? Klinkt bekend, doe het idd maar niet
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt gekrulden, idd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zou je je veiliger voelen met bijvoorbeeld een Finse jongen die je niet kent, in een lege sportschool?



Er zijn ook sites waar je potentiële vrienden kunt leren kennen buiten internet of je zou hier op Viva een topic aan kunnen maken om mensen in je buurt te leren kennen..
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, misschien dat ik het bij een Finse jongen ook eng zou vinden. e.a. heeft ook met uitstraling te maken en intuïtie. Ik ben vrij eerlijk over mijn vooroordeel maar dat betekent niet dat ik iemand geen kans zou geven. Ik had eerder een x contact met een hindoestaanse jongen en die moest en zou perse op de een bepaalde dag voor de 1e keer afspreken. Ik kon niet want ik moest werken. Hij heeft toen gedreigd om naar mijn werk te komen. Daarnaast had ik een goede vriendin die heel moeilijk van haar vriend af kwam, een man die onzeker was maar erg dwingend over kwam. Ook een Hindoestaanse jongen en zo heb ik nog wel meer verhalen van vriendinnen ook over vreemdgaan. Maar het blijft vanuit mij zelf idd een vooroordeel en daar ben ik mij ook van bewust.



Er is ook iets met zijn uitstraling (heeft niets met zijn afkomst te maken) en het feit dat het nu een beetje voelt alsof ik nieuw vlees ben in de sportschool.



Mijn vriendenkring is recent uit elkaar gevallen. Ik heb iets heel naars mee gemaakt. Er is nix over van mijn vriendenkring. Ik ben 2 weken geleden begonnen met vrijwilligerswerk in de buurt, ik ben met een groep gaan sporten (ook in de buurt) en a.s. dinsdagmiddag heb ik ook afspraken, dus ik ben druk bezig om alles weer op te bouwen. Ik kom nu veel gelijk gestemden tegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het gekste van het hele verhaal is dat hij de hele week niks heeft laten horen. Je zou verwachten dat hij wel berichtjes zou sturen. Dit is geen normaal date-iemand leren kennen gedrag.



Ik vind de tip van Elninjo de beste. Zo zou ik het ook doen. En kom je er voor de volgende keer ook makkelijk onderuit? De eerste 'date' mislukt dan omdat hij niks heeft laten horen, een mooie om dan verder te bedanken voor de eer.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel naar, heb er geen goed gevoel bij! Gewoon niet gaan, zonder tegenbericht. Had hij z'n nummer maar moeten geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven