Vanaf oktober 2010 kindvrij - deel 20

09-07-2013 08:53 2562 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 20, een klein jubileum en dat mag gevierd worden!







Iedereen die de ooievaar graag voorbij laat vliegen en geniet van het kindvrije leven is welkom!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 18 april 2014 @ 10:31:

Je hoeft geen kind te nemen he, je kunt ook gewoon lekker van het leven gaan genieten en gaan reizen. Heb je veel meer plezier van dan van zo'n ondankbaar kutjong waarvan je alleen maar stank voor dank van krijgt.

Always the diplomatic one



Ik heb geen hekel aan kinderen, het lijkt me fantastisch om een kind te hebben en het gevoel te hebben, 'die heb ik begeleid naar volwassenheid'. Maar als het over 50 jaar zou kunnen, dan graag! Geniet nu nog helaas te veel van mijn vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Saartjuh, met alle respect overigens, ik denk niet dat dit het juiste topic is om over 'wel kinderen nemen' te praten. Of ons te vragen minder te posten over vakanties en privéstranden.
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
quote:tialtngo schreef op 18 april 2014 @ 10:55:

Saartjuh, met alle respect overigens, ik denk niet dat dit het juiste topic is om over 'wel kinderen nemen' te praten. Of ons te vragen minder te posten over vakanties en privéstranden.Snap ik ook wel, het was grappend bedoeld
Saartjuh, die "grapjes" kennen we allemaal allang. En juist die "grapjes" zijn een van de redenen om een apart topic voor kindervrije mensen te hebben. Ik ga ook niet in een topic over huilbaby's roepen: "stel je niet aan, dan had je er niet aan moeten beginnen"...



Leven en laten leven....
Alle reacties Link kopieren
Precies Kip



Heb je lekker gekookt trouwens?
I would rather shit in my hands and clap
Tial... zeker! Surinaamse nasi, kipet groente en meer van dat soort dingen. :-)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed!
I would rather shit in my hands and clap
Alle reacties Link kopieren
Hoe maak je Surinaamse nasi? Wat is daar anders aan dan de indonesische? Ja ik kan googlen maar nee daar hebbik geen zin in
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En ik ben ook wel benieuwd naar de kipet groente!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hahahaha hiem! Typefout :-) kip Met groente :-)



De Surinaamse nasi? Potje van de ah, kip erbij, nasigroentes, ttomatenpuree en basmatirijst. Heerlijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Volgende meeting op het strand, helemaal goed hoor.

Ik lig al de hele middag te slapen op mijn strandje, boekje erbij, glaasje erbij, voeten in het zand, wat wil je nog meer..........



Wat een eetreclames trouwens voor dit paasweekend in de folders, het lijkt wel of je je echt verplicht vol moet proppen met de meest vetmakende vreterijen. Leuk als je net op dieet bent.



Hier geen verplichte familiebezoekjes, wij zijn ondergedoken en gaan lekker ons eigen gang.
Ik ben ook op dieet dus voor mij 'n pasen zonder paasstol helaas...
Ik dieet al zolang ik me kan herinneren haha. Maar ik word altijd een beetje bang door feestdagen.... mijn familie is nogal van de gigantische diners en zo. En "schep maar op hoor, er is genoeg"...



Lastig...
Je schijnt er een heleboel voor terug te krijgen, Saartjuhzes.



Of dat voldoende is om je kindvrije leventje op te geven, kun je alleen zelf bsslissen.
Pasen is een soort 2e kerst geworden. Uit protest eten wij stamppot zuurkool.
Alle reacties Link kopieren
Jahoe ! Weekend! En wat voor een! Niet twee dagen (voor mij al uniek) maar drie dagen vrij! Ik ga me wel helemaal volproppen met lekker eten, sorry! Ga ook ter compensatie wel twee keer tien km hardlopen. Verder luieren, gezellig borreltjes drinken met vrienden, shoppen met vriend en eten en paaseieren zoeken met familie.
Alle reacties Link kopieren
haha, voor (paas)eieren hoeven wij niet ver te zoeken, de kippen ontsnappen sinds een tijdje iedere nacht uit het hok en omdat er zachte kussentjes op de stoelen van de eettafel buiten liggen, liggen daar iedere ochtend 3 verse eieren op, soms zijn ze nog warm......



Lekker stamppot zuurkool, goed idee.........
Alle reacties Link kopieren
Waarom ontsnappen je kippen?



Vien, met 20 km hardlopen mag het dan ook wel dat je jezelf even laat gaan.



Ik ga naar de ouders van vriend. Er wordt gebbqt. Zij hebben een heerlijke grote tuin en het zijn lieve mensen. Vriend gaat zelf niet mee, die gaat naar de bekerfinale.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn eigenwijze kippen die het gezelliger vinden om s'ochtends vroeg al aan de ontbijttafel te zitten ipv in hun hok. Gelukkig is de haan iets minder slim en die ontsnapt niet, zodat ie niet voor ons raam staat te krijsen om half 6.



Poehee 20 km hardlopen............ petje af.





Lekker bbq-en, volgens mij wordt het wel goed weer daarvoor/
Kippen met smaak. Ik lig ook liever op een zacht kussen dan in een hok.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stilte hier. Iedereen op vakantie in de schoolvakantie
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hiem..... waarom zouden we dat in godsnaam doen????



Beetje te druk met werk. Heb de afgelopen maanden echt achterlijke roosters volgens mij heb ik meer een weekendbaan dan een onregelmatige baan. Kortom, beetje irritant.



Oh groot nieuws, ben van de week naar ren diëtist grweest. Leuk mens, berg tips en na 1 dag andere leefstijl (ze vindt dieet een raar woord :-)) al 1, 3 kg kwijt. Volgens mijn app val ik in dit tempo 9 kg per week af.... zou wel leuk zijn haha. In drie weken op mijn streefgewicht haha.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg!! Heb je een special app? En is het makkelijk vol te houden denk je?



Balen van je roosters..en ook lastig dat je in de weekenden moet werken. Plofhaan is dan vrij, of had die nu ook wisselende roosters?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haha na speeddaten is er nu ook speeddiëten.
I choose happy!
Die app en de diëtist zijn twee losse dingen. De app maakt alleen mooie grafiekjes haha.



Tot nu toe is het redelijk te doen.



Plofhaan werkt ook onregelmatig dus dat scheelt. Alleen ik draai lange diensten en hij diensten van 8 uur. Dus ik ben sowieso al meer vrij, maar bijna alleen maar weekenden is wel heel raar... iemand nog een baan voor doordeweeks? Freelance werk?



EB, speeddieet vind ik prima hahaha :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven