Is dit een rare eerste afspraak?

19-04-2014 13:49 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik plaats e.a. hier omdat ik niet zo veel mensen om mij heen heb om mee te sparren.



Ik heb pas een nieuwe sportschool ontdekt vlakbij mijn huis. Ik heb daar nu 2x getraind, normaal train ik doordeweeks ergens anders.

De receptionist/trainer heeft mij de eerste x wegwijs gemaakt en bleef best een tijd kletsen. Ik zocht er eigenlijk niets achter. Na de 2x trainen heeft hij gevraagd om een x samen te trainen en hij vroeg een aantal maal of er iemand thuis op zij zat te wachten (de kat). Hij benadrukte dat hij zelf single is.



Ik dacht een x samen trainen kan geen kwaad. Echter de afspraak staat voor een tijd dat de sportschool dicht is, dus zijn wij daar alleen met zijn 2-en. Eigenlijk vind ik dat best raar (misschien begin ik een beetje para te worden) maar ik heb rare ideeën dat hij het slot achter mij dicht draait en niemand anders weet dat wij daar zijn.



Ik vind het best een leuke knul (niet echt mijn type) maar ik ken hem verder helemaal niet. Ik vermoed dat hij een Hindoestaanse achtergrond heeft. Ik ken niet veel mannen met die achtergrond en ik heb eerlijk gezegd een vooroordeel dat het soms moeilijke mannen zijn m.b.t. loslaten wanneer de ander iets niet wil.



Pff, ben ik nou moeilijk of zie ik spoken. Hij heeft mijn telefoonnummer, maar ik heb de zijne niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem smsen en zeggen dat je liever samen wat gaat drinken ipv sporten in een lege sportschool.



Als hij dan doordramt weet je ook meteen dat het niet goed zit. En met wat drinken tussen de mensen kan weinig misgaan. Als je hem dan niet leuk vind kan je daarna meteen alles afkappen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht je kunt hem niet smsen? Nou dan gewoon wachten totdat je weer wat van hem hoort (intussen niet naar de date gaan) en dan terug reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 19 april 2014 @ 15:04:

Dit is echt een ultime mogelijkheid voor hem om te verkrachten.

Sorry, dat was het eerste waar ik aan dacht.



Echt, nooit doen hoor!Nou, dit was dus ook precies mijn eerste gedachte
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op 19 april 2014 @ 16:22:

Ik vind de tip van Elninjo de beste. Kweenie. Wat heb je daaraan? Hoe gek moet je op iemand zijn dat je dit als eerste date een goed plan vindt? en dan sta je daar met je beste vriendin, in het enige verlichte lokaal van de sportschool. En dan? De avond van twee vrouwen verpest. Of hij zegt: wat leuk dat je je vriendin hebt meegenomen. Tja..... Of hij wordt saggerijnig omdat je niet alleen bent. Lijkt me allebei niet fijn. Nee joh, laat hij maar een beetje moeite voor je doen als hij iets in je ziet. Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden.
Als ik heel eerlijk ben (en dat bedoel ik niet rot TO) dan snap ik niet dat je überhaupt afspreekt met iemand die min of meer laat merken jou wel te zien zitten, waarvan jij aangeeft dat het niet jou type is.



En dan al helemaal niet in een sportschool die op dat moment gesloten is.
Alle reacties Link kopieren
Pietje, achteraf heb je gelijk. Zie mijn reactie van 15.10 uur.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maakt geen hol uit of het een Hindoestaan is, of wat dan ook.



Gewoon NIET doen, ook niet met een vriendin.



Je moet jezelf nooit onnodig in potentieel gevaarlijke situaties brengen. Waarom zou je dat doen??? Wat maakt het uit of het misschien heel onschuldig is of niet? Ga gewoon koffie drinken of zo.



Al vind ik het creepy en zo nooit met hem op date willen.
Alle reacties Link kopieren
@Gekrulden, ik geloof je op je woord maar ik ben toch ook wel nieuwsgierig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet hoor, ik voelde mij al een tijd niet goed bij deze afspraak maar vroeg mij af of mijn eigen ervaringen of gedachten mij in de weg zitten of dat deze situatie potentieel echt niet ok is. Inmiddels met ik echt overtuigd van het laatste en zal ik niet gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 19 april 2014 @ 13:54:

Hij is niet single zegt mijn intuitie

.vertel!, hoe ziet jouw intuïtie dat?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niks laten horen hoor, want die mogelijkheid heb je simpelweg niet. En mocht ie je bellen zeg je gewoon dat je het niet zag zitten. Niet te zwaar aan tillen!
quote:Frizz schreef op 19 april 2014 @ 17:11:

Niet te zwaar aan tillen!Om in de context te blijven
Alle reacties Link kopieren
dit verhaal komt me bekend voor. bij welke sportschool in welke stad is het (misschien in een pb-tje?)
Alle reacties Link kopieren
(ik heb exact dezelfde voorbeelden die jij aanhaalt met Nederlandse jongens om dat even in perspectief te brengen......)



Wat vervelend voor je! Dus nu weer opnieuw vrienden maken is niet makkelijk, ik snap t. Maar in een dichte sportschool beter niet, al kwam hij van Mars. Je bent geen naïef meisje.
Alle reacties Link kopieren
Miszlady, ik heb je een bericht gestuurd. Ik weet niet of het een pb is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het is vast niet zijn eigen bedrijf dus ik zou de baas zsm inlichten. Denk dat die het wel wil weten als de pakistaanse receptionist met nieuwe klanten probeert af te spreken in een gesloten tent na openingstijd en daar effe lekker een horror sfeertje aan het creëren is. Zwaai maar dag naar je sportschoolbaantje, mafklappert.
Bah
Alle reacties Link kopieren
ja dat was een PB! heb je er eentje teruggestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet Pakistaans en komt ook niet rechtstreeks uit India, dat maakt achteraf gezien ook niet uit. Dit is zijn bijbaan naast zijn gewone baan. Ik denk dat ik het verder loslaat. Ik heb zelf ja gezegd en ga nu niet. Indien hij er verder na een korte uitleg van mij er normaal mee omgaat dan laat ik het er verder bij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 19 april 2014 @ 15:20:

Ik heb de afspraak vorige week zondag of zaterdag gemaakt en is idd voor vanavond. Hij heeft de gehele week niet gebeld, smst of geappt en hij heeft ook zijn nummer nooit gegeven. Dat is toch ook allemaal best raar denk ik nu.



Hij heeft 2 banen en werkt 6 dagen per week, dus ik dacht hij is vast heel druk. En dat van een aanranding of verkrachting (sommige mensen ruiken volgens mij kwetsbaarheid en ik ben wel sterk maar ook klein 1.60m) leek mij een zwaar overdreven risico, wie doet dat nou op zijn werk. Het werk dat je kunt kwijtraken.

Maar goed wanneer het maar een bijbaantje is en zijn woord tegen het mijne.

dit valt mij op, je bent naief...

want hallo, je spreekt af met een man na opening tijd terwijl jullie de enigen zijn, je ziet hem dus zitten en dat betekent dat hij aan je mag zitten en als je nee zegt door mag gaan want waar om ben je daar anders, nog wel voor iets fysieks..?

Zo denken mannen die vrouwen niet zien als zelfstandig denkende mensen en zo zullen meer mensen denken, jouw woord tegen het zijne hoor...



Je bent als vrouw altijd kwetsbaar hoe lang of kort je ook bent.
Ik vind dat die jongen wel heel erg wordt afgebrand hoor! haha.

Misschien vindt hij je gewoon hardstikke leuk en weet hij niet hoe hij dit moet aanpakken.

Of misschien heeft die jongen het wel helemaal niet zo bedoeld en is hij van geen kwaad bewust.

Wat een hysterie hier zeg jemig!

En nu gaat het hele forum je op zitten jagen dat het een potentiele verkrachter is!



Maar inderdaad, volg je gevoel, voel jij je er niet lekker bij, niet doen!

Maar dat wil nog niet zeggen dat hij je onder dwang ergens in een hoekje van de sportschool wat aan wil doen, jemig.
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, hoor, viva-amber. Je hoeft hierin ook echt niet je onbeschoft te voelen. Ik vind zijn voorstel eigenlijk nogal onbeschoft... Geen contactgegevens, een vrouw alleen, na openingstijden. Geen 'normale' man wil onder deze omstandigheden afspreken, volgens mij. Al is het maar omdat iemand die met je op date wil, een leuke plek wil opzoeken. En omdat iemand je niet met opzet je 'klein' wil laten voelen. Ik vind het gek en onprettig.
quote:strikjemetstippels schreef op 19 april 2014 @ 18:00:

[...]



dit valt mij op, je bent naief...

want hallo, je spreekt af met een man na opening tijd terwijl jullie de enigen zijn, je ziet hem dus zitten en dat betekent dat hij aan je mag zitten en als je nee zegt door mag gaan want waar om ben je daar anders, nog wel voor iets fysieks..?

Zo denken mannen die vrouwen niet zien als zelfstandig denkende mensen en zo zullen meer mensen denken, jouw woord tegen het zijne hoor...



Je bent als vrouw altijd kwetsbaar hoe lang of kort je ook bent.Doe ff normaal, die jongen heeft nog helemaal niets gedaan en jij omschrijft hem al als 1 of andere psychopaat die meisjes naar de sportschool lokt, jij hebt echt issues met mannen volgens mij
Alle reacties Link kopieren
Niemand mag aan je zitten wanneer je dat niet wilt al spreek je de 1e keer af in de sauna. Dat betekent alleen nog niet dat je dan ook idd de 1x in de sauna zou moeten afspreken. Indien deze jongen echt het voordeel van de twijfel waard is volgt er misschien nog wel een afspraak op een openbare plek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:elninjoo schreef op 19 april 2014 @ 15:25:

Ik zou gewoon niet gaan en als ie je volgende week als je gaat trainen aanspreekt, zeg je gewoon dat je niks meer van hem gehoord had en dacht dat 't niet doorging. Een normale date stuurt toch wel 'n berichtje?Eens. En als hij je aanspreekt dan zeg je dat je er niet zo op je gemak bij voelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven