Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan as zaterdag naar Monique. We zijn daar al weer een paar maanden niet geweest. Het is zaterdag parenavond, dus geen alleengaande mannen. Vinden wij toch wel wat relaxter. Is altijd wel gezellig daar dus het wordt wel weer een lekkere avond ;)
Als je naar een ander wijst, wijzen er drie vingers naar jezelf
Alle reacties Link kopieren
Zo weekend is weer begonnen, morgenavond maar weer eens club bezoeken.....

Om op Trix haar vraag terug te komen, wij waren in club geweest en werden paar dagen later via ons profiel op een website benadert door de mensen waar we geilzellige avond mee hadden gehad. Tsja wij hebben niets te verbergen en doen niet aan verstoppertje spelen dus herkenbare foto's....



Dus trix als je dit nooit zou willen meemaken, gewoon even blurren of zo en enkel toegang geven voor je privefotoboek aan mensen die je vertrouwen wil..



Geil weekend allemaal!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:ryana schreef op donderdag 10 april 2014 23:31 Hoi allemaal!



Jemig, wat een boel bladzijdes om te lezen!

Hoop dat jullie me wat op weg kunnen helpen.

Mijn man en ik willen zaterdag voor het eerst naar een parenclub en wonen in Groningen. Dus we dachten aan Inn4Love, maar wat een slechte recensies! Zou het jammer vinden als de eerste keer een afknapper wordt omdat de boel vies is ofzo..dus ja...weet iemand een leuke club beetje richting het noorden? Waren al van plan om er dan voor te rijden, dus hoor het graag als iemand wat weet...super bedankt! en sorry als de vraag al zo vaak is gesteld, heb het niet kunnen vinden tussen alle reacties door... Wij zijn vier keer bij Inn4love geweest en een paar jaar geleden was het echt een waanzinnig leuke club. Leuke kamers (vier bubbelbaden, sauna, buitenzwembad, sauna en een supertoffe natte massageruimte). Maar de laatste twee keer was het echter veel te rustig voor wat betreft aantal bezoekers, daarom kiezen wij nu voor de fun of de fata. Ik heb begrepen dat ze bij Inn4love ook bordeelwerkzaamheden zijn begonnen om het hoofd boven water te kunnen houden. Ik kan me niet voorstellen dat dat een gunstige invloed heeft op het bezoekersaantal op zaterdag en zondag (dan alleen toegankelijk voor stellen).
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Hi Pinnacle! Wat leuk dat je reageert! Tot 2 juni joh? Jeetje! Ik ga zo eens kijken of ik je kan bereiken. Dank je wel! :-)
Topic word datingsite
Alle reacties Link kopieren
quote:sasquatch schreef op 11 april 2014 @ 13:09:

Wij gaan as zaterdag naar Monique. We zijn daar al weer een paar maanden niet geweest. Het is zaterdag parenavond, dus geen alleengaande mannen. Vinden wij toch wel wat relaxter. Is altijd wel gezellig daar dus het wordt wel weer een lekkere avond ;)Ik zou Monique aan niemand aanraden. Vond het veel weg hebben van een schuurfeest. Mensen die er weinig aan gedaan hebben om aantrekkelijk voor de dag te komen. Moeilijk om contact te maken. En dan die lucht die er hangt van gehaktballen oid, zo'n libidokiller.
Alle reacties Link kopieren
Tja, smaken verschillen, toch? Op dit moment erger ik me dood dat de clubs waar wij naar toe willen nog niet kenbaar gemaakt hebben wat de events zijn.

Zo willen we naar Bornedries maar ik vind het thema vaak bepalend voor de avond. Het moet ons aanstaan anders zoeken we wat anders. We willen een B&B boeken dus het is wel prettig dit niet op het allerlaatste moment te hoeven doen.

Tussendoor willen we nog graag naar Sensi maar die hebben zelfs voor vanavond niets opstaan. Grrr....!

Vanavond een verticaal feestje waar wel heel veel lekkers rondloopt maar wij niet aan mogen komen!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben nog eens op de site van Sensi gegaan en staat er ineens er een geheel andere gelegenheid van gemaakt hebben. Soort exclusieve uitgaansgelegenheid voornamelijk voor zakenlui en vooral verticaal! Jammer!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 12 april 2014 @ 16:27:

Tja, smaken verschillen, toch? Op dit moment erger ik me dood dat de clubs waar wij naar toe willen nog niet kenbaar gemaakt hebben wat de events zijn.

Zo willen we naar Bornedries maar ik vind het thema vaak bepalend voor de avond. Het moet ons aanstaan anders zoeken we wat anders. We willen een B&B boeken dus het is wel prettig dit niet op het allerlaatste moment te hoeven doen.

Tussendoor willen we nog graag naar Sensi maar die hebben zelfs voor vanavond niets opstaan. Grrr....!

Vanavond een verticaal feestje waar wel heel veel lekkers rondloopt maar wij niet aan mogen komen!!



Als troost



Omdat wij vanavond wel een uitgewerkt plan hebben...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
En...alles volgens plan verlopen???
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ryana zijn jullie gisteren nog in de inn4love geweest? Het is ons indertijd slecht bevallen, maar ja alles kan veranderen.Wij gaan liever naar Eroroma of de boerderij in Nijeveen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Platina,



Leuke vlotte reactie van je! Vrouwtje van mij trekt ook de leuke mensen aan zeg. Uhm ik heb iets van een bericht naar je teruggestuurd heb alleen geen idee waar dat terecht is gekomen. Zag jouw privébericht maar de knop antwoorden ontbrak :S.



Ik wil je graag één en ander vertellen maar dat is privé wat makkelijker dus als mij kan uitleggen waar die button zit zat ik je contacten!



quote:platinablond schreef op 12 april 2014 @ 09:43:

Hi Pinnacle! Wat leuk dat je reageert! Tot 2 juni joh? Jeetje! Ik ga zo eens kijken of ik je kan bereiken. Dank je wel! :-)
Er is niks wat je niet kan tot je het geprobeerd hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:karinabos schreef op 12 april 2014 @ 12:40:

[...]





Ik zou Monique aan niemand aanraden. Vond het veel weg hebben van een schuurfeest. Mensen die er weinig aan gedaan hebben om aantrekkelijk voor de dag te komen. Moeilijk om contact te maken. En dan die lucht die er hangt van gehaktballen oid, zo'n libidokiller.Afgelopen zaterdag naar Monique geweest. Zoals eerder gezegd een parenavond. Het was niet heel druk. het voordeel van Monique is dat het laagdrempelig is en vrij relaxed. Als wij er komen doen we meestal 2 a 3 rondjes en we slagen er toch altijd in om een prima avond te hebben met wisselende stellen. Het is inderdaad zo dat driekwart van de stellen voor ons niet interessant is, maar als er 2 a 3 leuke stellen bijlopen dan slagen we er toch altijd in om die aan de haak te slaan in de loop van de avond of we eindigen ook wel eens met zijn zessen De Fata vinden wij leuker, omdat wij de combinatie muziek/mensen daar leuker vinden, maar is veel verder rijden en is een stuk duurder. Nou ja, vrijdag gaan we naar een Techno Party in Amsterdam (Awakenings), dus ook een leuk vooruitzicht
Als je naar een ander wijst, wijzen er drie vingers naar jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 13 april 2014 @ 00:43:

En...alles volgens plan verlopen???Jaaaa lol, wederom geslaagde avond incl......
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wat een opties.



Wij hebben het volgende 'probleem', we hebben besloten (beiden) dat we verder willen gaan op korte termijn. We zijn stel van 49/44 jr. en ik (man) heb in verleden wel ervaringen opgedaan met eerdere partner met zowel PC/ PR/ swingdates/ trio (bi) MMV - VVM ofterwijl eigenlijk van alles wel.

Kan er ook prima zonder maar als je als stel er beiden mee om kunt gaan zie ik hetzelf als een welkome aanvulling op het seksleven.

Mijn vriendin wil d'r grenzen verleggen en is in voor experimenteren op dit terrein, wel aangegeven dat ze het niet fijn denkt te vinden om mij met een andere vrouw bezig te zien en verbaasd dat ik wel graag haar met anderen bezig wil zien maar dat lijkt haar ook spannend. Ikzelf ben echt een liefhebber van triodates (MMV), mini gangbang en/of wife-sharing.

Nu bezochten we enkele malen een sauna en ik hoopte van het een in het ander te geraken, maar helaas. We zijn zelf wel lekker bezig geweest maar troffen geen gelijkgestemden daar.

Nu wilden we graag naar een informelere sauna maar dat is moeilijk te vinden, thuisdaten is weer te weinig anoniem, PC lijkt mij voor eerste ervaring ook niet de aanrader.



Kortom in een soort van impasse dus, wie heeft leuke tips voor bijvoorbeeld een informelere sauna of ander goed idee?

(omg. Amsterdam/ Haarlem).
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:longjohn2014 schreef op 17 april 2014 @ 14:08:

Nu wilden we graag naar een informelere sauna maar dat is moeilijk te vinden, thuisdaten is weer te weinig anoniem, PC lijkt mij voor eerste ervaring ook niet de aanrader.



Kortom in een soort van impasse dus, wie heeft leuke tips voor bijvoorbeeld een informelere sauna of ander goed idee?

(omg. Amsterdam/ Haarlem).



Ik heb geen adres voor je, maar wel een vraag.

Waarom lijkt je een PC niets voor een eerste ervaring?

Als je ergens zonder zorgen of dwang kunt rondlopen is het wel in een parenclub.
Alle reacties Link kopieren
Dat heeft meer te maken met het spel, ik kwam er vroeger weleens en vond het er altijd erg dik bovenop liggen.

Ben meer van de ondeugende sauna en/of ook van leuke/spannende buitenlokaties.
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:nooitteoudomteleren schreef op 13 april 2014 @ 19:33:

Hoi Ryana zijn jullie gisteren nog in de inn4love geweest? Het is ons indertijd slecht bevallen, maar ja alles kan veranderen.Wij gaan liever naar Eroroma of de boerderij in Nijeveen.



Hoi,



Nee en we gaan er ook niet heen..alle negatieve reviews...niet best..

We gaan waarschijnlijk in mei of juni naar de Fata. Tenminste,die lijkt mij leuk en gezellig,, mijn man wil wel naar Monique..maar die lijkt me zo saai...nouja, we zien wel ^^



Thanks voor de tips iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier behoorlijk rustig in dit topic heb ik de indruk. Met het paasweekend voor de boeg (maandag vrijaf) gaan we 2 dagen funnen. Oorspronkelijk was enkel zondag voor zien, maar ook voor zaterdag hebben we met een groepje vanuit B4 aangesloten. In totaal minstens 9 koppels (dus 18 personen) eigenlijk lijkt me dat nogal veel ... We zien wel wat er van komt... zou me niet verbazen als we uiteindelijk toch meer op elkaar aangewezen blijven. Ik voel niet zo snel een klik. En we zijn ook niet echte jagers... Zal in elk geval heel druk zijn dat paasweekend.

Hopelijk ruimt iedereen een beetje achter zichzelf op want daar heb ik mij de laatste maal wel aan ge-ergerd in de Fun.
Alle reacties Link kopieren
quote:trixy67 schreef op 18 april 2014 @ 17:31:



Hopelijk ruimt iedereen een beetje achter zichzelf op want daar heb ik mij de laatste maal wel aan ge-ergerd in de Fun.Het is ons ook op gevallen dat veel mensen denken dat hun moeder daar de troep opruimd, en dan heben we het niet alleen over de fun , maar het gebeurd overal. Gebrek aan opvoeding denken wij zo
Alle reacties Link kopieren
Helaas kunnen wij door alle verticale feestjes dit weekend niet gaan en ook niet het komende weekend.

Ons volgende uitstapje zal het 1e weekend van mei zijn. We gaan hoogstwaarschijnlijk naar Bornedries omdat we daar al even niet meer geweest zijn. Het enige wat me stoort is dat er geen programma op de site staat en ik ook geen reactie op mijn mail krijg. Nou zou ik het juist niet erg vinden als er geen thema-avond is maar wel als het een thema is dadelijk wat ons niet aanspreekt.

Binnenkort ook maar bij speeddate zetten dat we op stap gaan. het is ons de vorige keer goed bevallen om een date af te spreken in een club. Ben benieuwd!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
@pinnacle heb je een bericht terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op zaterdag 12 april 2014 12:19 Topic word datingsiteOh ja?
quote:longjohn2014 schreef op 17 april 2014 @ 14:08:

Nu bezochten we enkele malen een sauna en ik hoopte van het een in het ander te geraken, maar helaas. We zijn zelf wel lekker bezig geweest maar troffen geen gelijkgestemden daar.



Je bent op zoek naar seksdates in een gewone, openbare sauna? En als je dat niet kan vinden ga je samen lekker bezig?

Mag ik (serieus) vragen wat de beheerder/de medegasten daarvan vinden?



Volgens mij zijn er in NL -op gay sauna's- na, niet zoveel "informelere" sauna's. In België wel. Maar ik kan het mis hebben hoor.

Dat het er in een pc dik bovenop ligt. Mja.. dat klopt wel. Dat is dan ook precies waarom men daar heen gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:nooitteoudomteleren schreef op 19 april 2014 @ 12:12:

[...]



Het is ons ook op gevallen dat veel mensen denken dat hun moeder daar de troep opruimd, en dan heben we het niet alleen over de fun , maar het gebeurd overal. Gebrek aan opvoeding denken wij zo



Er zijn gelukkig wel uitzonderingen



Zaterdag zijn we weer eens naar Monique gereden en toen we aankwamen stonden er maar een aantal auto's op de normaliter vollere parkeerplaats. We stonden in twijfel om door te rijden of toch de gok te wagen. Eenmaal binnen kwamen er zo zoetjes aan toch meerdere stelletjes binnendruppelen. Maar het bleef toch rustiger dan andere avonden. Tja.... Pasen.



Toch was het publiek gezellig en een goede mix. Boven was er volop actie waarbij een groepje Duitse swinger toeristen zich goed vermaakten.



We hebben ons goed vermaakt en moeten constateren dat een grote hoeveelheid mensen geen garantie is voor een geile avond. hoewel het in verhouding rustig was qua bezoekersaantal, was de erotische actie top. Veel doeners aanwezig blijkbaar.



Hoe was het in andere clubs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven