wel,niet,wel,NIET!

19-04-2014 12:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry ik weet niet zo goed of dit bericht bij relaties hoort of bij de sekspijler.

Het zit namelijk zo. Via internet een jongen leren kennen, geappt en toen mee op date geweest. Na 2 dates dacht ik al ik mis iets dit gaat hem niet worden. Toch nog een kans gegeven maar na date 3 dacht ik nu moet ik het toch gaan zeggen dat ik wat mis. Zo gezegd zo gedaan. Jongen helemaal van de rel want hij vond mij wel fantastisch etc. Was ook wel te merken aan zijn berichtjes. Toen wilde hij geen contact meer met mij, prima dan niet. Na een paar dagen mist hij me en begon hij weer met appen. Toen was het weer gezellig en wat dingen uitgesproken. conclusie: ik moest het een kans geven dus dat heb ik ook gedaan, hij is bij mij thuis geweest en we hebben filmpje gekeken en wat gefriemeld. Daarna was het contact wel iets minder, ik heb echt mijn best gedaan en met vlagen was het leuk. Nu is hij van de week weer langs gekomen op een avond. Uiteindelijk zijn we ook in bed beland en is hij blijven slapen. maar hij ging met zijn rug naar me toe liggen (Dat lag lekkerder? ik ging douchen en nodigde hem nog uit, hij zou zo komen maar viel weer in slaap. ik heb nog wel wat geprobeerd maar hij was er niet zo voor in de mood (ja voor zijn eigen gerief wel) Na een kusje op de mond gingen we beide naar het werk. en heb ik eigenlijk niks meer van hem gehoord. Uiteindelijk zelf maar wat gestuurd. Daar kreeg ik wel reactie op maar alleen antwoord. Uit zichzelf stuurt hij niks. Voel me toch wel een beetje gebruikt eigenlijk. En dan was het nog niet eens goed ook!

Zo dat is eruit. Zal ik hem hiermee confronteren of gewoon lekker laten en op zoek naar de volgende. Dat dit niks gaat worden is nu wel helemaal duidelijk namelijk.
Alle reacties Link kopieren


Jij hebt hem ook gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Loslaten, je vond hem zelf eerst ook niet leuk. Hij was beledigd en heeft je op deze manier teruggepakt. Je eerste gevoel was dus juist. Niet meer mee verder gaan.
Alle reacties Link kopieren
Precies hoe heeft hij je gebruikt?

Jij wilde neuken,hij wilde neuken,dus jullie hebben geneukt.



Jij vindt zijn bedprestaties niets,hij waarschijnlijk de jouwe ook niet en dus bellen jullie elkaar niet meer.



Ik zeg,win win situatie toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 19 april 2014 @ 13:07:

Precies hoe heeft hij je gebruikt?

Jij wilde neuken,hij wilde neuken,dus jullie hebben geneukt.







Dit idd.

Wel jammer dat hij er niks van bakte.
Alle reacties Link kopieren
Ach!

Wat een ontroerende romance. Stuur die lieve jongen een bosje vergeet-mij-nietjes; hij heeft het toch met je geprobeerd.....
Alle reacties Link kopieren
het ligt wat gecompliceerder ben ik bang want hij deed echt zijn best en heb ik ook gedaan. Het was meer dat ik het afgekapt had omdat het te dicht bij kwam. Te lief etc. Ik dacht ik moet het stoppen voordat ik gekwetst wordt. Dat ook met hem besproken en hij dat ik daar bang voor was enzo. Hij snapte het en daar hoefde ik niet bang voor te zijn etc.etc. En dit bespreken was voordat er seks was geweest.
quote:Summerdance schreef op 19 april 2014 @ 13:07:



Ik zeg,win win situatie toch?Meer verlies verlies
Alle reacties Link kopieren
Haha Summerdance is duidelijk!



Ik denk dat de sex gewoon slecht was en hij tot inziens is gekomen dat ie jou ook niet (meer) zo leuk vind.

Lijkt me heel duidelijk toch?

Jullie hebben 'elkaar' gebruikt, want jij vond hem al niet leuk in de first place..
Les voor de volgende keer direct mee stoppen als het niet goed voor je voelt.



En 'je moet het een kans geven' is natuurlijk belachelijk. Je moet helemaal niks, behalve dan je eigen gevoel volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:soccer schreef op 19 april 2014 @ 13:10:

het ligt wat gecompliceerder ben ik bang want hij deed echt zijn best en heb ik ook gedaan. Het was meer dat ik het afgekapt had omdat het te dicht bij kwam. Te lief etc. Ik dacht ik moet het stoppen voordat ik gekwetst wordt. Dat ook met hem besproken en hij dat ik daar bang voor was enzo. Hij snapte het en daar hoefde ik niet bang voor te zijn etc.etc. En dit bespreken was voordat er seks was geweest.



Dus je miste eigenlijk niks? Je vond hem eigenlijk geweldig?





Je kan in elke beginnende relatie gekwetst worden omdat de één de ander toch niet zo ziet zitten. Je kan in een jarenlange relatie ook gekwetst worden. Niemand heeft garantie of kan die garantie geven.

Als je zo al begint " ben bang om gekwetst te worden " na een paar dates, dat geeft meestal wél garantie; op gedoe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je bang bent om gekwetst te worden moet je fijn single blijven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als jij bang bent om gekwetst te worden moet je niet zo snel je slipje uittrekken.



Verder begrijp ik weinig van je,oh help ik ben zo gebruikt verhaal

Jij was al niet hysterisch verliefd op hem,je vond de seks beroerd waarom ben je dan zo teleurgesteld dat hij niets meer laat horen?



Of ben je dol op slechte seks en dacht je je partner nu gevonden te hebben of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je miste iets en moest het van hem toch proberen...dom en je hebt geen ruggegraat. Jij bepaalt toch zelf wel met wie je date en seks hebt. Dat is je eigen beslissing en verantwoordelijkheid.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht jij? Ik wil een topic openen, heb eigenlijk geen probleem, dus ik maak er maar een! ?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 19 april 2014 @ 13:40:

Wat dacht jij? Ik wil een topic openen, heb eigenlijk geen probleem, dus ik maak er maar een! ?
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jullie reactie .een win win situatie was het geweest als het goede seks was, dan heb je er beide wat aan. Ik heb me ook geen tweede kans aan laten praten maar dacht misschien heeft hij wel gelijk niet geschoten is altijd mis. ik dacht alleen maar eerlijk te zijn tegenover hem. Ach... er zijn meer mannen dan kerken toch?

is er ook een mogelijkheid om het topic weer te verwijderen of kan ik alleen alle inhoud wissen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, helaas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je maakt jezelf wel populair hier om over het wissen van een topic te beginnen...
Alle reacties Link kopieren
Je belevenis met hem komt op mij over alsof het niets meer is geweest dan een verlegen wipje dat niet voor herhaling vatbaar is.

Ik zou me als ik jou was maar niet gebruikt voelen.
Maak het niet zo dramatisch.

Je hebt seks gehad met iemand die jij niet leuk genoeg vindt en die jou ook niet echt leuk vindt. En nu hoor je niets meer van hem.

Wat is nou het probleem?
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 19 april 2014 @ 13:40:

Wat dacht jij? Ik wil een topic openen, heb eigenlijk geen probleem, dus ik maak er maar een! ?dus dat! Eerst niets willen en dan ineens bang om gekwetst te worden. Meid, ga gewoon een drankje doen op het terras ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 19 april 2014 @ 15:15:

Maak het niet zo dramatisch.

Je hebt seks gehad met iemand die jij niet leuk genoeg vindt en die jou ook niet echt leuk vindt. En nu hoor je niets meer van hem.

Wat is nou het probleem?Daar zullen we nooit een antwoord op krijgen, die vraag is namelijk al meerdere keren gesteld
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze zijn aandacht toch leuk vond, ondanks dat ze hem niet wilde. Het is toch wel een beetje een egostreling dat een man haar wil en haar fantastisch vind.

Nu geeft ie TO geen aandacht meer, en dat is denk het hele probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven