single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ha geweldig zeg!! Goed van jullie allebei!

Ik hoop dat dat bandje een beetje werkt bij mijn knul. Gisteren heeft ie m niet kunnen teste n bij honkbal, hij had m wel even om en daarna had ie wel wat pijn, of dat nou de bedoeling is? Maar even aanzien volgende x. Omdat hij zo gewoon helemaal geen last heeft zou hij m alleen moeten dragen bij het sporten.

Ik heb een heerlijk recept gekregen voor een rode kool ovenschotel, die ga ik vanavond maken: gehakt rullen, met een teentje knoflook en een ui, een beetje tijm. Dit in een ovenschaal doen. Daar overheen de rode kool en daar weer overheen de aardappelpuree ovenschotel. Dan geraspte kaas mengen met kruidenpaneermeel (ken ik niet, heb het nu speciaal gekocht) en dat als laatste en dan een half uur in de oven op 200 gradne.

Het lijkt me heerlijk! Moet C. het bandje altijd dragen?
C moet dat bandje de komende weken dagelijks dragen. Hij weet niet precies hoe lang (dat zou ik dan wel weer vragen bij een dokter).

Vandaag de kinderarts gesproken. Zoonlief mag overstappen op de langwerkende medicatie. De kinderarts zou eind van de middag het recept faxen naar de apotheek. Helaas was daar nog niks binnen, hij moet dus nog een dagje wachten.

Tevens ook minder goed nieuws. De school van mijn knul moet definitief de deuren sluiten vanwege te weinig nieuwe aanmeldingen. Ze gaan fuseren met een andere christelijke school hier. Gelukkig gaat het stapsgewijs. Komend schooljaar alleen groep 1 en 2. Voor zoonlief blijft gelukkig zijn laatste jaar alles bij het oude.
Ik had trouwens ook een nieuw recept vanavond. Dat wil ik je toch niet onthouden, want het was heerlijk. Tagliatelle met zalm en spinazie. Zalm in blokjes bakken, 300 gram verse spinazie mee wokken en een zakje Knorr romige tagliatelle saus toevoegen. Ondertussen de pasta gaar koken. Garneren met een hard gekookt ei.
Mmm, klinkt goed zeg! Misschien ga ik dat morgen wel maken.

Die rode kool schotel was ook heerlijk, die ga ik zeker vaker maken. Wat jammer zeg, van de school van je knul maar wat een geluk dat de wijziging hem niet meer treft (al zal het misschien wel wat onrustig zijn op school).

Fijn, dat hij over mag stappen op de andere medicatie. Hopelijk kun je daar dan dit weekend mee beginnen. Ook wel weer spannend lijkt me, hoe het uitpakt bij je knul.

Vandaag kregen we bericht op het werk dat we de 22e weer een overleg hebben over de hele kwestie. Naar aanleiding van alle feedback zijn ze nu een alternatief plan aan het uitwerken en dat zal samen met het eerdere plan worden voorgelegd. Ze hopen op een breed/breder draagvlak. Brrr, spannend. Er stond wel duidelijk bij dat er dan ook knopen doorgehakt moeten worden, dus ik ben bang dat het dan wel slikken of stikken is.
Eniverende dag gehad vandaag. Om half 7 stond ik al de was op te hangen. Om half 8 in de auto richting Eindhoven voor dat symposium. We waren er om 9 uur al, moesten als laatste spreken, om half 4. Ging eigenlijk erg goed, ik was ook totaal niet zenuwachtig.

Rond half 7 thuis, snel eten en om 7 uur weer paraat om verkeersexamens na te kijken op school.

Iedereen is geslaagd van de klas van zoonlief, volgende week nog praktijk en dan zit dit er ook weer op. Zijn boekbespreking was ook ruim voldoende. Ook weer gehaald dus.



C heeft vandaag zijn nieuwe medicatie opgehaald, hij kan dus morgen beginnen.
Oh gats ja, dat was vandaag! Top zeg, dat het zo goed gegaan is. Knap dat je niet zenuwachtig was.Werden er nog (kritische) vragen gesteld, of was daar geen gelegenheid voor?

Maar wat een dag heb je achter de rug zeg! Nu gewoon lekker niets hoop ik voor je? Je knul is toch lekker bezi g op school, fijn hoor. Nu dit ook weer in de pocket, lekker..Ben ook blij dat het nu weekend is. Dat gedoe op het werk, het houd je toch bezig he. Volop gespeculeer natuurlijk, daarom is het ook wel balen dat ze nog zo lang wachten voor dat overleg er is.
Mijn knul was afgelopen week zeker lekker bezig op school. Toppertje. Vandaag hadden ze nog een onverwachte taaltoets en meneer had gewoon een 7.

Vandaag is hij begonnen met zijn nieuwe medicatie, het ging goed vandaag zei hij.



We hebben een vrij rustig weekend voor de boeg. Morgen eerst naar de voetbal met mijn knul. Morgenavond komen mijn nichtjes logeren. Zondagochtend halen mijn ouders alle kinderen op en gaan ze met hen naar de beekse bergen.



Ik ga zondag natuurlijk naar Ajax, even zien of het dit weekend wel gaat lukken.
ja, hopelijk lukt het nu. Is dat ook maar weer achter de rug, hah.

Veel plezier met de nichtjes! Hier niet veel bijzonder, beetje was, huishouden enzo. Veel lui zijn. Ik heb de afgelopen week weer erg slecht geslapen, pfff, heb ook weer veel meer overgangsklachten zeg Ik word 's nachts regelmatig wakker omdat ik het bloedjeheet heb, raam staat sowieso al open, gooi ik het dekbed weer van me af, maar da's even later natuurlijk weer te koud..gék word je d'r van..

Ik heb het idee dat weer erger is dan een tijdje terug, zou dat kunnen komen van al die onrust?

Hoe was de voetbal vandaag?
Ik denk dat het zeker te maken heeft met alle onrust Scarlet. Daar heb je onbewust last van denk ik en slaap je dus ook onrustig.

Voetbal begon heel aardig. Ze kwamen 1-0 voor tegen de koploper.

Toen de 1-1 uit een buitenspel doelpunt viel ging het mis. De scheids was een verschrikkelijke thuisfluiter. Dit resulteerde in een grensrechter die er mee stopte omdat hij totaal genegeerd werd en een jochie dat weer helemaal over de rooie ging en van het veld gestuurd werd.

Hetzelfde jochie als vorige week helaas. Ze moesten dus weer met 10 man verder. Uiteindelijk hebben ze met 6-1 verloren.



Davy kwam na de voetbal met een vriendje uit het team naar huis en om half 6 moesten de jongens bij de snackbar zijn. Het team werd getrakteerd op een patatje door de trouwste supporter. Die man die niet helemaal in orde is, is van de week jarig en wilde de jongens trakteren.



Mijn nichten werden rond half 5 gebracht, dus die heb ik ook maar patat en frikadellen gegeven.



Nu ligt het hele spul op de kamer van zoonlief. Dat koste even de nodige verbouwing, bureau staat nu op de overloop zodat er 2 matrassen bij konden. Mijn knul durft namelijk niet op de zolder te slapen.
he jammer, toch nog even geduld voor het kampioenschap..Wat rekken ze de boel toch! haha

Wat jammer zeg, dat het zo moest gaan gisteren bij de wedstrijd van je knul. Gelukkig is ie echt gek op voetbal, anders zou je toch het bijltje erbij neergooien..Hoe ging het met de logeerpartij? Hebben ze nog wel een beetje geslapen?

Het weekend is alweer om, jammer genoeg. Nu gelukkig 2 korte weken voor de boeg, met de feestdagen in het vooruitzicht. Lekker hoor!
Vanmorgen om kwart voor 7 was het spul wakker. Lekker op tijd dus! Maar het was gezellig hoor met het grut. Om 10 uur zijn ze opgehaald door opa en oma. Hij was pas tegen 8 uur weer thuis. Maar ze hebben een leuke dag gehad en volgens mijn ouders is het heel goed gegaan.

In Amsterdam stond vandaag het podium al klaar voor de huldiging, maar helaas, ze hebben nog 1 punt nodig.



Mijn knul is wel een beetje klaar met hoe het nu bij de voetbal gaat. Hij is blij dat het seizoen bijna voorbij is en wil ook wel weer eens winnen. Aankomende week hebben ze 2 oefenpotjes woensdag en donderdag. Dat is met de nieuwe selectie, dus ik hoop dat dat beter gaat.
Ja, dat is dan inderdaad te hopen zeg, dat die oefenpotjes met de nieuwe selectie beter gaan.

Wat een raar weer vandaag, zo schijnt de zon en zo stormt en hagelt het. Niks an! De dag vloog om vandaag, soms heb je dat he..

De reparatie van de laptop van mijn knul gaat 134 euro kosten.

Brrr, jammer dat het eerst voorgeschoten moet worden. Nou ja, je hebt er geen nieuwe laptop voor en ik hoop dat de verzekering een beetje snel over de brug komt.

Het is weer "mijn" televisie avonds, dus straks lekker languit op de bank..
Ik had vandaag een werkbezoek met het dorpsteam in Apeldoorn. We zijn eerst naar paleis het Loo geweest alwaar we een wandeling van 5 km door de bossen en deels door de kasteeltuin hebben gedaan. Daarna geluncht en toen was het tijd voor het officiële gedeelte. Werkbezoek bij het CJG in Apeldoorn, waar wij onze werkwijze van het dorpsteam op gebaseerd hebben. Daar kregen we een presentatie van 1,5 uur, Afsluitend een borrel en zo was ik pas tegen 7 uur vanavond weer thuis.

Al met al een lange dag, maar wel goed om op deze manier mijn collega's wat beter te leren kennen.

Helaas kregen we ook een paar buien op ons hoofd vandaag.



Toch wel een hoop geld zeg voor die laptop, maar gelukkig kan ie nog gemaakt worden. en wat je zegt, het is goedkoper dan een nieuwe laptop.



Ik lig ook languit op de bank en ik ben op. Het lijkt alsof ik 40 km heb gelopen ipv 5. Daarbij waren we met een busje en was ik afhankelijk van 2 hele eigenwijze mannen voorin en achter het stuur, gelukkig zat ik helemaal achterin. Maar het is toch best vermoeien zo'n dag.
Zeker een vermoeiende dag voor jou zeg gisteren. Maar gelukkig wel een welbestede dag, da's ook wat waard.

Mijn knul is nu trainen, ik ben benieuwd..Hij had al wat last voor hij ging en verwacht er zelf niet al te veel van. Ik hoop dat ie het nu niet erger maakt. Kdenk dat ik maar vast een icepack maak, dat is misschien sowieso wel goed voor als hij straks thuis is.

Ik zag de foto's op fb van het praktijkexamen van je knul, hoe is het verder gegaan? Deze week vliegt weer voorbij zeg..Nog anderhalve dag en dan lekker een paar dagen vrij, joepie! Gaan jullie nog iets doen met Pasen? Zondag komt mijn vriendin eten, verder eigenlijk geen plannen. Mijn knul zou een wedstrijd hebben, maar daar doet hij in elk geval niet aan mee. Is ook uit, dus kijken kunnen we sowieso niet.
Mijn knul krijgt morgen de uitslag van het verkeersexamen. Maar op de foto was goed te zien dat hij in de binnenstad keurig afgestapt was.

Hoe ging het trainen met je knul?

Ik ben net thuis, ben met mijn moeder naar 12 jears a slave geweest. Zeer indrukwekkende film. Duurde wel 2 uur, zonder pauze. Het was in een theaterzaal. Dat is toch anders dan zo'n bioscoopzaal.

Wij gaan met Pasen een weekend naar de veluwe. Vrijdag gaat zoonlief naar zijn vader en gaan we weg. Zondag via de sauna in putten weer terug. 2e paasdag halen we zoonlief 's morgens weer op en gaan we brunchen bij mijn ouders. Lekker gevulde paasdagen dus.
Oh lekker zeg, even met zijn tweetjes er tusenuit. Dat is wel even fijn denk ik, helemaal na het geld gebeuren enzo..Hoe bevalt het C. eigenlijk in zijn nieuwe baan?

Lange zit zeg, die film en dan zonder pauze!

Wat is de uitslag van het examen??

Het viel mijn knul nogal tegen, hij heeft niet veel kunnen doen. Ze deden erg veel oefeningen die hij juist niet mag, zoals kikkersprong en uitstappen en dan door je knieën. Hij heeft nu ook last, maar ja, had ook niet verwacht dat hij ineens pijnvrij zou zijn. Hij baalt er (natuurlijk) van dat hij ondanks dat hij bijna niets gedaan heeft (hij heeft al die dingen niet gedaan) toch last heeft. Komende zaterdag hadden ze te weinig knullen, "gelukkig" missen ze hem dus wel..Tja, er zit niets anders op dan te blijven trainen en hopen dat het steeds wat beter gaat. Maar dit gaat een langdurige geschiedenis worden (en het duurt eigenlijk al zo lang!). Ik hoop dat ie nog aan spelen toekomt dit seizoen. Morgen op school moet ie ook even met zijn mentor in gesprek, juist vandaag begonnen de nieuwe sportclinics en hij had zich opgegeven voor basketbal. Tja, dat kan hij nu echt niet doen. Hij uitgelegd aan die docent, die had er niet zo'n boodschap aan en hij zou een "gele vlag" krijgen (dat betekent dat je het niet hebt gevolgd). Officieel is het zo dat wanneer je de sportlessen niet volgt, je niet over gaat. Dat zou toch te gek voor woorden zijn!! Morgen dus even met mentor overleggen en eventueel een briefje van de fysio ophalen. tss, wat idioot..Ik kan me voorstellen dat ze iemand niet zomaar geloven, maar hij heeft niet eens om een bewijs gevraagd..Gedoe weer.
Mijn kanjer is geslaagd hoor. Er is er toch wel eentje uit zijn klas gezakt, maar die schijnt met losse handen en over de stoep gefietst te hebben. Beetje dom dus wel.

Blij dat mijn mannetje het wel serieus genomen heeft.

Vanavond had hij een oefenwedstrijd, dit ging nog niet geheel naar wens, maar er zitten nieuwe jongens bij, dus dat is even wennen aan elkaar.

Mijn knul ligt ook nu pas op bed, want het liep vreselijk uit.

Ik heb er echt zin in om er even een weekendje uit te gaan. Even relaxen.

Mijn knul heeft morgen paasviering en daarna vakantie. Hij hoeft pas 6 mei weer naar school.

Lang vrij dus.

C heeft het wel naar zijn zin met zijn nieuwe baan, alleen de auto laat even op zich wachten, waar hij flink van baalt.



Voor jouw knul ook balen zeg dat hij dan toch zoveel last heeft. Zou toch sneu zijn als dit een verloren seizoen zou zijn.



Ik heb morgenavond een etentje met collega's, heb er zin in. En dan vrijdag lekker weg. Ik wilde vandaag al vast de strijk weg werken, maar halverwege hield mijn strijkijzer er mee op.

C heeft al een nieuwe meegenomen, maar ik heb nu natuurlijk geen zin meer om het af te maken.
Wat ik ben blij dat het een lang weekend is zeg..Wat een k*t dag vandaag. Komende dinsdag hebben we dus dat vervolg overleg over de nieuwe plannen. Wij hebben weer een nieuw voorstel ingediend en gisterenmiddag (kwart over 5, wanneer er niemand meer is, lafaards..) hebben ze het nieuwe plan gemaild. Totaal alles wat wij niet willen. Een heel eind van de rest van onze collega's vandaag, terwijl de administratie van de andere klantgroep wel gewoon bij alle collega's kan blijven zitten. Woest zijn we. Onze wensen/voorstellen/ideeen zijn totaal genegeerd en we voelen ons helemaal niet serieus genomen. De andere collega's steunen ons wel, zullen ook het overleg bijwonen om hun woordje te doen, maar wij denken dat het totaal geen zin meer heeft.Zij hebben gewoon iets in hun hoofd wat doorgedrukt moet worden. Straks zitten we met zijn 16en in 1 ruimte, zie je het voor je? Met telefoon etc. En natuurlijk geen manager te zien vandaag, sowieso eigenlijk al niets sinds dit hele gezeik.

Wat is dit vreselijk balen zeg.

Maar jij bent lekker uit eten geweest, haha, dat is beter En een lekker weekendje voor de boeg, het weer ziet er jammer genoeg niet zo lekker uit he..Fijn dat je knul geslaagd is, gelukkig dat ie het serieus nam. Vandaag had mijn knul nog meer last van zijn knie, pff, ook balen dus..Het gaat weer fijn :(
Even een dip periode voor jou, balen. Hier gaat het juist weer wat positiever. Zoonlief zit wat beter in zijn vel, waardoor er veel minder strijd is en op het werk heb ik ondanks de onrust een bepaalde rust gevonden. Alhoewel er dit jaar nog wel 85 fte uit moet en volgend jaar ook.

Ik was toch 4 uur opgeplust, nou nee dus. Er komt geen toestemming van bovenaf terwijl die mondeling wel gegeven is. Nu moet ik dus gaan compenseren omdat ik die uren wel gewerkt heb en zo ben ik dus spontaan een week vrij in de meivakantie zonder dat het me uren kost.



Het etentje was gezellig en lekker. Ik had samen met een collega een verrassingsmenu 3 gangen. We begonnen met rosbief, als carpatio. Daarna zalm, forel en snoekbaars en als toetje een browni met ijs en slagroom. Lekker hoor.



Zoonlief is al opgehaald. Straks even wat boodschapjes doen en een stofzuiger door het huis halen en dan heerlijk een weekendje weg. Ik heb er zin in.



Meid ik hoop dat je een beetje bij kan komen de komende dagen. Even proberen alles los te laten. Wel heel erg balen dat jullie niet gehoord horen. De werkvloer zijn in dit soort zaken toch de belangrijkste spelers, en die worden gewoon overruled. Zo gaat dat bij ons ook steeds.
Hey Scarlet, wij waten vandaag in jouw stad, Zwolle. Ik had geen nummer van je, anders waren we even op de koffie gekomen.

De hele stad staat op zijn kop vanwege de bekerfinale morgen he?

Maar gelukkig gaat Ajax gewoon winnen morgen natuurlijk😜
Ha wat jammer Dolphine!

Was leuk geweest! Gekkenhuis he, ivm die finale? Gisteren was de "uitzwaai training" vuurwerk etc, moet je nagaan hoe het leeft..is voor PEC natuurlijk ook wel iets heul bijzonders, draait Ajax zijn hand niet meer voor om..Vandaag ook weer las ik net op FB, er gaan iets van 200 bussen richting Rotterdam en die moeten wel ergens verzamelen natuurlijk. Ik verwacht er idd niet veel van, maar het zou me toch een superstunt wezen zeg.

Eind vd middag komt mijn vriendin eten, gezellig en jammer voor haar, maar de tv blijft wel aan (de wedstrijd), haha!

Jullie gingen naar de Veluwe toch? Ik las net dat er brand is in Park de Hooge 'veluwe, nog last van? Hoe vond je het in ons stadje? Prachtig weer trouwens he! Wat een geluk zeg en voor jullie helemaal. Ik ga zo nog lekker even buiten zitten..
Wij waren vandaag in de sauna in putten, dus van brand helemaal niks mee gekregen. Wel van die idioten die zich Ajax supporter noemen. Hoe kun je je club benadelen zeg.

Zwolle was leuk. Oude binnenstad he? Ik vond met name al die verschillende gevels en panden leuk. Was een gezellige middag.

Sowieso een top weekend gehad. Super relaxed. We hadden een paasarrengement. Lekker eten en drinken en vanmorgen zelfs ontbijt op bed.

Ook sauna vandaag was super lekker.

Veel plezier met je vriendin en eet smakelijk.
Nou ja zeg wat is dit voor uitslag? Bizar toch..?

Ajax is zichzelf niet, dat is zeker..zou dat komen door dat gezeik met dat vuurwerk in het begin? Maar ja....wel helemaal te gek voor Zwolle natuurlijk!! Wat een feest zal dat morgen zijn!

Ja, we hebben een oude binnenstad, vind ik ook mooi.

Zo te lezen hebben jullie een superweekend gehad, hartstikke fijn.

Hier is ondertussen om ons heen behoorlijk wat vuurwerk te horen, haha, wie had dat nou gedacht...:D
Gefeliciteerd dan maar met de overwinning. Ajax was inderdaad zichzelf niet, net alsof ze dachten winnen jullie maar. Wat een malloten met dat vuurwerk he, helemaal gek geworden die gasten. Nee die mogen zich geen supporter noemen.



Vandaag zoonlief opgehaald en daarna gaan brunchen bij mijn ouders. Gezellig met de familie.

Morgen gaat mijn knul logeren bij een vriendje, vanavond gaat C met hem naar de bios. Woensdag is de trouwdag van mijn ouders en gaan we wokken en donderdag moet hij voetballen. Zo is de week snel voorbij voor hem. Hij heeft natuurlijk al vakantie. Zijn 2e week vakantie is hij bij zijn vader.



Morgenochtend komt onze nieuwe bank. Leuk, leuk. Ik ben morgen de enige die op tijd de deur uit moet, C werkt thuis en zoonlief is natuurlijk vrij.
Ja, mafketels met dat vuurwerk..wat wil je daar nou mee bereiken he..Nou ja, voor Pec is het nog allemaal goed gekomen, wat een feestje was het hier zeg! Hier is het nog geen vakantie, mijn knul heeft na deze week anderhalve week vrij.

Je bank is er! En hoe bevalt ie?? foto op fb? :D

Vandaag hadden we het overleg, pfff, dat liep niet zo gesmeerd.

Blehhh, ik snap dat niet he..nu kon je dus je zegje doen en ik/wij hebben allerlei argumenten aangedragen etc etc. Maar de collega's van de andere klantgroep hebben hun mond niet open gedaan.

Pff, ik begrijp dat niet iedereen even makkelijk praat in een groep, maar dat helemaal niemand een mening ergens over had..kan ik boos om worden. Wij worden geacht daarheen te verhuizen en zij laten gewoon niet merken wat zij van dit alles vinden. Frustrerend. Tot overeenstemming komen we toch niet, dus uiteindelijk zal er gestemd gaan worden over de 2 voorstellen. Wij gaan dan waarschijnlijk toch voor de optie dat we als naaste collega's een 2 deling krijgen, maar nog wel een beetje in de buurt van de andere collega's blijven. Al is het alleen al niet met zijn alleen in 1 ruimte te komen. Je kon merken dat de managers het behoorlijk zat zijn, nou, wij zijn het ook zat. En dan nu maar afwachten wat er uit de stemronde komt. Wat eigenlijk ook al raar is, want wij zijn mer 1 meer, dus hoe eerlijk is dat? (vooropgesteld dat wij allemaal hetzelfde stemmen dan natuurlijk..)

Wordt dus weer vervolgd.

Verder ga ik voor mijn knul weer een afspraak bij de huisarts maken. Hij is vandaag niet gaan trainen, omdat ie toch te veel last heeft van zijn knie. Waardeloos. Dan maar kijken of zij vindt dat ie nog meer fysio nodig heeft (wat we dan wel zelf moeten betalen) of wellicht een doorverwijzing naar orthopeed. Ik zie het dit seizoen niet meer goed komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven