Topic voor nutteloze nieuwtjes en problemen.

24-03-2014 16:10 1285 berichten
Ik snak naar een onzin-topic, komt ie:



Mijn zeur probleem voor vandaag:



Ik voel een kookdip aan komen. Heb wel wat uit diepvries gehaald, maar dat is nooit op tijd ontdooid denk ik zo stil in mijn hoofd.

Had coucoussalade bedacht, maar heb ik van de week al gemaakt...



Nog meer mensen met oninteressante zaken?

Wijziging: niet alleen zeuren, ook leuke dingen zijn welkom, zolang het maar oninteressant en nutteloos is ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrij vandaag, en zit te wachten op een monteur voor de tv. Die komt tussen 8 en 12.... Ze konden het niet preciezer aangeven. Heb het huis al gepoetst en nu maar forummen
Apa: Alles hermetisch afsluiten natuurlijk ...



(zo'n chaos is het niet, alleen overal van die 'hoekjes' zeg maar...

daar erger ik mij aan...)



Ik ga vriendlief, onze opruim expert, maar even uit bed timmeren geloof ik...



JM: Grrrrr, dat soort afspraken zijn erg irritant... je staat om 8 uur fris gedoucht klaar, komt zo'n gast negen van de tien keer om 11.55...

Sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Whaa k had de mijne beter kunnen laten slapen. Die zit weer in de depressieve modus.

'Ja de buren hebben weer wat nieuws. (Er wordt zonwering op gehangen) dat hebben wij nooit. We hadden ditbhuis nooit moeten kopen, het veel te duur voor ons'

Klaag klaag nuil nuil



*Doet de oren dicht*



tralala ik hoor je niet.

Ik laat niet mijn zonnige uitgeslapen humeurtje verzieken door jou.

Tralalalala



Ik ga de radio aan zetten.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Het valt mee: monteur is er al .

Eens kijken of hij het probleem ook kan verhelpen....
Alle reacties Link kopieren
quote:marilyn82 schreef op 18 april 2014 @ 08:49:

Apa: Alles hermetisch afsluiten natuurlijk ...



briljant!

(en goed beschouwd de enige correcte reactie op visite die onaangekondigd komt opduiken!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 18 april 2014 @ 09:09:

*Doet de oren dicht*



tralala ik hoor je niet.

Ik laat niet mijn zonnige uitgeslapen humeurtje verzieken door jou.

Tralalalala



Ik ga de radio aan zetten.Ooooohw! Ongewenst geluid, niet te doen, vreselijk! Voor dat soort gelegenheden heb ik de 'Bilsom Viking 2421' geluidskap, ook geschikt voor de zware industrie. Of je in je eentje op een onbewoond eiland zit, met alleen het geluid van de ruizende zee, ik bedoel, ruizende oren....
Alle reacties Link kopieren
Sta ik op het punt om op de fiets wat boodschappen te gaan doen, heb net m'n jas aan, gaat het me toch regenen!



Pffffffffffffffff
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeetjemina schreef op 18 april 2014 @ 09:29:

Het valt mee: monteur is er al .

Eens kijken of hij het probleem ook kan verhelpen....En, is het gelukt? Van de week kwam de congierge op de bonnefooi aanbellen hier om ; filters van de ontluchters'(?) te komen vervangen. Nou, daar had ik helemaal geen zin, was net lekker aan het rondscharrelen in m'n pyjamabroek en slobbertrui. Ik heb gezegd dat ik vanwege mijn geloof niet alleen met een vreemde man in huis mag zijn. Dus dat hij eerst een afspraak moet maken... Zo die was afgetaaid. Het is trouwens een groezelige man, en een luier beest moet nog geboren worden (behalve ikzelf dan). Daarbij: congierges en monteurs enzo zijn oververtegenwoordigd in de groep serial killers heb ik begrepen. Ja. kzal daar gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Regen vandaag? Dan moet je de kraan van de tuinsproeier dicht draaien



Zonnig humeurtje is toch kapot. Klote zooi. Man kan niet kiezen tussen *piep*baan houden en volledig loopbaantraject of nieuwe baan bij zelfde *piep*baas en wat gesprekken met p&p ipv traject.

Nieuwe baan past ook niet helemaal, weet niet wat ie wil, is zwaar depressief enz enz.



Ik wil dat t maandag is. Ff 5 uur in de trein zitten met alleen mezelf.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Pfft. Net pas wakker. Nu kwam ik ook pas om 5 uur in slaap maar hele dag opeens al om. En ik ben weer ongesteld. En ik heb niet genoeg pijnstillers in huis dus straks maar eens naar de supermarkt rollen en daarna weer sneu op de bank en hopen dat huisgenootje niet superdruk is. Stomme hormonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:fjorgyn schreef op 18 april 2014 @ 12:13:

[...]



En, is het gelukt? Van de week kwam de congierge op de bonnefooi aanbellen hier om ; filters van de ontluchters'(?) te komen vervangen. Nou, daar had ik helemaal geen zin, was net lekker aan het rondscharrelen in m'n pyjamabroek en slobbertrui. Ik heb gezegd dat ik vanwege mijn geloof niet alleen met een vreemde man in huis mag zijn. Dus dat hij eerst een afspraak moet maken... Zo die was afgetaaid. Het is trouwens een groezelige man, en een luier beest moet nog geboren worden (behalve ikzelf dan). Daarbij: congierges en monteurs enzo zijn oververtegenwoordigd in de groep serial killers heb ik begrepen. Ja. kzal daar gek zijn.



Helaas, monteur kon niks doen. Het ligt niet aan ziggo (waar monteur van was), maar aan de tv. Dus morgen maar naar de winkel waar we de tv gekocht hebben... zucht... zo blijf je bezig.



Conciërges enzo die zomaar aanbellen zouden verboden moeten worden ;). En ook mensen die aanbellen om wat te verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Koettie!
Eenhoorn: jij wint de brownie vandaag met de meest dramatische reacie van vandaag .



Ik heb ff niks te mopperen, uiteraard wel een onzinnig nieuwtje:

ik heb net mijn vrijdag-zonde genuttigd, 2 kleine handjes paprika-chips.



Oww, en blind kunnen typen is best handig, kan ik gewoon naar buiten kijken terwijl ik dit berichtje zit te tikken, hihihi...
Alle reacties Link kopieren
Blind typen is zeker handig!

De kinderen uit mijn klas vinden het ook leuk als ik dat doe. Dan zeggen ze verwonderd "hé juf, jij kan kletsen en typen tegelijk zonder te kijken!"
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het helaas niet. Ooit wel begonnen met de cursus van mn moeder maar als puber is dat saaaai. Ggffffhhddgfhhdd. Gaaaap



Wat moet ik.met een partner die t niet meer ziet zitten, die zichzelf mislukt vind, het huis een veel te dure miskoop, hardop spreekt over er een einde aan maken en informeert hoeveel doden er zijn gevallen als ik zeg dat er een windhoosje was in limburg, met de opmerking 'hoe meer hoe beter'.

Die vraagt: van wie moet je dat in de gaten houden? Als ik informeer hoe het nu met zn rug is en hoeveel pijnstilling hij gehad heeft vandaag.



Ik negeer het maar half en neem het niet geheel serieus. Als ik dat wel deed zou ik nu de politie bellen denk ik als ik zo mn tekst terug lees.



*Zucht*
Been there, done that, got the T-shirt.
Apa: wat dacht je van partner richting huisarts sturen, desnoods met hem meegaan om psychische hulp en desnoods medicatie te regelen?

He wel vervelend voor je hoor ..



Hier niks te mopperen.

O ja wel: nog geen zaterdag topic van Cateau...

Gaat ze weer spijbelen, foei toch...



Vriend is vrij vandaag en we kunnen doen wat we willen.

Heb alleen nog geen idee wat eigenlijk.... (heb niet zo heel veel geld meer...)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen zin om mijn bed uit te gaan, maar ik moet wel want tussen 10.00 uur en 10.30 uur staat er een hovenier aan de deur om een schutting plaatsen te bespreken.



Ik mag niet klagen dit wilde ik al een poosje:p



Iemand nog tips trouwens? Donker hout, blank hout, afgeronde bovenkant oid?



Vind het heel lastig
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Maar Apatura dat klinkt heel zwaar.



Je hebt zo’n man tenslotte voor gezelligheidsdoeleinden aangeschaft. Als je het bonnetje nog hebt kun je hem misschien ruilen?



Nee sorry, weer een totaal ongepaste en harteloze opmerking. Nog een + sterkte.



Durf mijn nutteloze probleem al bijna niet meer te noemen, maar goed, het is: ik moet nog drie vriendinnen terugmailen op heel uitgebreide mails, dan wil ik op alle details ingaan maar ik zie er ook tegenop. Dat terwijl ik gek op ze ben. Dus heb ik ze van de week een mail gestuurd om te zeggen dat ik ze een mail ga sturen. Heb ik nog steeds niet gedaan. Moet toch echt uiterlijk vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Psych heeft ie al. Zal er maandag eens heenbellen voor tips als hij in zo'n dal zit wat ik dan moet doen.



Ik heb nu al bericht van mn solli. (Gister eind van de middag verstuurd) dinsdag op gesprek!!
Been there, done that, got the T-shirt.
Fjorenz: hoeft ook niet, gewoon oninteressant gebrabbel mag hier ook sinds de titelwijziging...



Apa: wat goed! Ik solliciteer niet meer, ik word toch nergens uitgenodigd (en heb overigens een baan...) ...



Vrouwtje: vooral een bed wat niet lekker ligt, dan kom je er uit
Ik had iets raars vandaag! Het is geen nutteloos probleem, maar ik voorzie er wel een probleem mee!



Ik was de deur uit gegaan, deur netjes op slot gedaan. Enige rare wat er gebeurde was dat ik mijn sleutels even liet vallen. Ik kom terug van de boodschap die ik moest doen, past mijn sleutel opeens niet meer in het slot! En hij past nog steeds niet erin! Heeft iemand hier een briljante tip voor?



Ben overigens wel binnen gekomen hoor, ik had met mijn suffe hoofd de tuindeur van de knip gelaten, en ben dus even heel slim over de schutting geklommen om mezelf even binnen te laten... Maar ik vind het slot van mijn voordeur nu een beetje eng... T was net of ik in zo'n candid-camera-programma zat ofzo...
Apa, ik zou trouwens dinsdag bellen... Ik denk dat ze maandag dicht zijn ivm Tweede Paasdag...



Ik wil je overigens heel veel sterkte wensen met je vriend/man/verloofde! In tijden van stress wordt het wel eens aangeraden om een hobby uit je kindertijd op te pakken. Misschien is dat nog iets voor je partner?
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 19 april 2014 @ 20:49:

Maar ik vind het slot van mijn voordeur nu een beetje eng... T was net of ik in zo'n candid-camera-programma zat ofzo...

Hi Blueeyes,



Poeh, jij staat voor niets, over de schutting klimmen, cool !

Ja, het kan zijn dat er een klein braampje, smurfje, dingetje, splintertje veranderd is aan je sleutel, of een héél klein beetje verbogen zodat hij nèt niet meer past. Vergeet ook niet dat die dingen door mannen worden gemaakt, en die laten natuurlijk nooit een sleutel vallen dus daar is geen rekening mee gehouden. Helaas/misschien zul je nieuwe sleutels moeten laten bijmaken. En geef de buren een reserve. Tenzij het van die buren zijn die dan meteen verwachten dat je hun hond op onmogelijke tijden gaat uitlaten, of dat ze je meteen op de borrel vragen terwijl ze alleen maar over BN-ers, de Eerste Wereldoorlog, of hun stenenverzameling kunnen praten. Of dat het van die types zijn die tijdens je afwezigheid met jouw telefoon uren met een exotisch, nog niet in kaart gebracht land bellen, door je slaapkamerlades struinen, je pc vernaggelen, en jouw met veel toewijding gemaakte maaltijden uit je koelkast ‘lenen’. Dan nog liever de sleutel onder een bloempot planten, of op het bekende richeltje boven de deur.
Alle reacties Link kopieren
Stond je wel bij de goede voordeur Blue?



Ik hoef helemaal niet meer te bellen.hoor. Vandaag had ik mail dat ik dinsdag op gesprek kan bij bedrijf O.



Bedrijf W. belt of mailt mij met een voorstel als t goed is komende week.



Hoe luxe
Been there, done that, got the T-shirt.
Dat wordt dan een uitdaging, want het zijn gecertificeerde sleutels, en die mag ik niet bij laten maken...



Trouwens, als je ook zo stoer wil worden... Kom je een keer mee kickboksen? Wordt je heel stoer van hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven