Doorstromers topic

09-05-2013 19:08 2021 berichten
Kamillethee ik heb je in de tabel gezet hoor! Hopelijk mag je hier lang blijven schrijven en kom je 1 mei met zeer mooi nieuws! Het is spannend allemaal he, maar probeer te vertrouwen! Vind ik zelf ook moeilijk, maar maakt het wachten wel aangenamer

Heb je al een besluit genomen over het alarmlopen?



Ik las dat Forest ook zwanger is! Hopelijk komt ze hier ook snel meeschrijven. Wat fijn dat de deur weer open is van het wij proberen topic.



Vanmorgen weer een cervixmeting gehad en een extra echo bij de gyn nav de klachten van vorige week en alles ziet er prima uit gelukkig. Onze spruit ligt lekker met zijn hoofdje naar beneden op iedere echo, dus ik hoop dat dit zijn voorkeurshouding blijft, dan hoef ik me geen zorgen te maken over stuitligging. Ook al duurt het natuurlijk nog 16 weken voor hij komt, maar goed, hij kan maar goed liggen



Gister het eerste setje kleding gekocht in Luxemburg voor hem! Wat vind ik het moeilijk zeg! Ik ben wel heel erg met het kamertje bezig en alle andere spulletjes, maar kleertjes heb ik eigenlijk nog niet gekocht. Misschien ben ik nog steeds een beetje in de ontkenningsfase ofzo. Al ga ik steeds meer beseffen dat het echt staat te gebeuren! Ik ben wel blij dat ik 24 weken ben. Mocht er iets gebeuren dan is hij iig levensvatbaar en ik weet dat ik daar niet over na moeten denken, maar toch spookt het wel eens door mijn hoofd. Hopelijk blijft ie gewoon zitten tot 40 weken natuurlijk.



ik heb wel besloten naar een pufclubje te gaan, vind ik toch wel leuk denk ik en anders kan ik altijd weer stoppen



Hoe is het met alle anderen verder?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles goed was hopen!!



Hier prima. Nog maar 6 weken of 4.. Of 8.. Ik merk dat ik het spannend en eng en leuk vind. Emoties gaan heen en weer. Lachen en huilen.

Kleding zit niet lekker meer en ben nu graag thuis. Lekker coconnen en nestelen.

Raar hoor dat het gewoon automatisch gaat dat je je een beetje gaat afsluiten voor alles.



Van de week allerlaatste dingen bij de prenatal halen, laatste klusjes van m'n to do lijstje en dan wachten en rusten



Ik blijf het ongelooflijk vinden, besef het soms nog steeds niet. Een echte baby.. ik?!? Probeer me voor te bereiden maar in hoeverre kan dat?! Hoop dat ze gezond zal zijn.



Waaaa komt dichtbij nu.



Hoe gaat het met de rest van de dames?
Alle reacties Link kopieren
@hopen, ik zag mijzelf staan idd, in de tabel. Super! Wordt het ook weer echter van.

Ik heb besloten om niet meer op alarm te lopen, onder het mom "mijn rug" oid.

Het wachten is op 1 mei, een goede echo, dan moet/ mag ik het mijn leidingevende ook vertellen.

Sinds gisteren de 6 weken ingedoken. Alleen nog maar zere en gespannen borsten en soms een vlaag misselijkheid, verder geen last.

Ik schrok gisteren toen ik wat berichten zat te lezen. Vlokkentest, nekplooimeeting etc kwamen voorbij. Helemaal niet bij stilgestaan. Ik heb besloten om er ook niet bij stil te gaan staan, het komt vanzelf wel voorbij lijkt me.



Ik probeer te genieten en af en toe komt er een "wauw" moment voorbij.



Ik hoop dat forest ook snel aansluit, voel me een beetje remi
Lekker hoor Dominoo! De laatste loodjes, nog even genieten.

Ik heb het nu al hoor dat ik graag thuis ben en niks meer wil afspreken, heerlijk!



Ik hoop dat het wachten niet te lang duurt voor je Fijn dat alles zo goed als af is!



Nou he? Zo vreemd soms... Ik dacht gisteren ineens aan de bevalling! Brrr.... Maar ook dat zal goed komen! Ik zeg nu ook vaak: mijn zoon blablabla... en dan denk ik, oh ZOON!!! Heel onwerkelijk.



Ik zal de weken voor je aanpassen Kamille! Echt he, als je erbij staat! Had ik ook heel erg. Goed dat je even een smoes verzint, maar iig niet meer op alarm gaat. Voor jezelf zorgen is erg belangrijk nu.

Fijn dat je je goed voelt. Dat vond ik ook moeilijk, want " zit het allemaal nog wel goed?" Maar achteraf is het fijn, want het maakt de zwangerschap een stuk aangenamer



Lekker over je heen laten komen Kamillie. Eerst de 1e goede echo, dan de nekplooi en dan pas verder denken en kijken. Het blijft altijd spannend, maar stapje voor stapje is het denk ik even spannend genoeg. Ik heb de boekjes ook niet echt goed doorgelezen. Ik dacht eerst kijken naar de uitslag en dan pas denken over hoe en wat. Zo stond ik erin, vond ik prettig.



Ja zou leuk zijn, iemand in je eigen periode! Maar voel je vrij je onzekerheden of vragen of juist blijdschap hier te schrijven! We zijn er voor je, want we hebben allemaal in de periode gezeten waar jij nu in zit. Retespannend, leuk, eng alles tegelijk! Krop het vooral niet op



Probeer je wauw gevoel lekker vast te houden!
Alle reacties Link kopieren
@ dominoo , wat gaat het opeens snel!! Hoe voel je je? ik vraag me af wat er door je hoofd gaat, ben je al met verlof?



@ kamillethee, leuk een plekje in de tabel. Ik kan me herinneren dat er in het begin echt zoo veel op je af komt. Maar idd, uiteindelijk komt alles wel gedoseerd, of ga je zelf 1 voor 1 verdiepen in bijv nekplooimeting, of opvang e.d.I
@ dominoo; het gaat nu echt eraan komen! Herken jouw gedachten wel ook al ben ik nog niet zo ver. Ik probeer het allemaal maar een beetje over me heen te laten komen want het gaat toch echt gebeuren. Fijn dat je to do list bijna af is! Ga je al bijna met verlof?



@ kamillethee; onwerkelijk is het nog he? Ik duim echt voor je dat het allemaal goed gaat!



@ forrest; ook van harte gefeliciteerd (mocht je hier mee komen schrijven en dit lezen ;))!



Fijn dat er weer een aantal doorstromers zijn.



@ eetstokje hoe gaat het met jou? Weet jij het geslacht ook al? Sorry misschien heb je het al lang gezegd maar ik ben de laatste tijd zoooo vergeetachtig..
Alle reacties Link kopieren
he kissy, hier alles goed! merk dat ik weer energie terug krijg dus dat is weer even heel fijn. Ja wij weten het geslacht, het wordt een jongetje! De verloskundige dacht een meisje aan de hand van de hartslag, dus die had het mis net zoals de chinese geboortekalender.

Hihi zou het al een kwaaltje zijn? Of begint die pas na de bevallingm de vergeetachtigheid? hoe gaat het verder met je? Druk met de baan/zaak?

Hoe gaat het eigenlijk met alle meiden van het oktober topic? Als je ze nog spreekt doe ze dan de groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb vanavond de schrik van mij leven.... bruine afscheiding. Wat een angst opeens. Ik heb het gegoogled en het blijkt vaker voor te komen? Zolang je geen buikkrampen hebt of helderrood bloed hoef je je niet zorgen te maken? Wat weten jullie hierover?
Alle reacties Link kopieren
Kamilliethee, dat is even schrikken!!!! precies wat je zegt hoef je je nu volgens mij nog geen zorgen te maken. Maar t is niet leuk....!



Volgens mij zijn er meer dames die dit hier hebben meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard voel ik ook van alles of juis niet. Heb het idee dat mijn borsten minder pijn doen en ik zit gefocust mijn buik in de gaten te houden en denk dat ik daar wat voel.... echt heel vervelend dit.....
Alle reacties Link kopieren
Op een gegeven moment ga je je borsten sowieso minder en daarna niet meer zo voelen als nu. Voor nu. Sterkte! En probeer het wat los te laten! Slaap lekker!

Ik ga een flesje klaarmaken en daarna op bed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 x bloedverlies gehad. Bruin en rood.

Zolang het bruin is en geen kramp zou ik me niet zo'n zorgen maken nog maar schrikken is het wel. Hopelijk is het eenmalig.

Verder had ik helemaal geen kwalen dus ook geen zere borsten. Maak jezelf niet te gek meid al is dat erg lastig.



Herkent iemand dit bij termijn van 35 wk?

Menstruatiepijn, niet continu. Minder leven voelen en meer harde buiken.

Vooral ook het gevoel ongesteld te worden is naar. Zou dit het indalen kunnen zijn?
Kamille wat rot! Ik heb ook 1x bloedverlies met buikpijn gehad, was niks. Ik had die dag gewinkeld en dat was waarschijnlijk iets te veel van t goede.

Eetstokje had volgens mij zelfs heel veel bloedverlies en bij haar gaat gelukkig ook alles goed!

Ik duim heel hard voor je dat t bij jou ook niks is! Het is zo onzeker, hou je taai meis!!



Dominoo, ik ben daar nog niet, maar vorige week wel veel buikpijn gehad. De vk zei toen dat een menstruatiepijn een voorbode van de bevalling kan zijn, danwel oefenweeen. Daar denk ik aan als ik jou bericht lees. Maar; indalen kan ook natuurlijk. Ik weet t niet... Ik zit op 25 weken. Als je twijfelt of t wordt erger/regelmatiger dan zou ik bellen met de vk. Ook in t paasweekend, daar zijn ze voor!



Zojuist terug van een avondje uit. Allemaal bandje die optreden in een tent. Ik was met m'n zus en m'n moeder. Waar ik anders t licht uit doe, daar deden ze het licht nu bij mij uit. Mensen wat ben ik moe!!! Ik lijk wel bejaard ;) wel blij dat ik geweest ben, was erg gezellig. Nu heeeeeel snel slapen. Het beste voor iedereen! Geniet van t mooie paasweekend!
Ach, Kamillethee toch ...... Wat een schrik.

Ik heb het tijdens alle zwangerschappen gehad, 2x hing het gied, 2x niet. Voor mij zei het dus niets. Maar het is echt zenuwslopend.



@dominoo: indalen voelt idd zo. Harde buiken en menstruatiesachtige krampjes. Maar voor minder leven zou ik toch even een extra belletje naar de vk plegen.

Ik heb de afgelopen dagen ook af en toe van die krampen, maar kan me niet voorstellen dat ze al indaalt. Dat is voor een tweede wel erg vroeg volgens mij. (32wkn)



@hopen; wat fijn een avondje weg. Slaap lekker en vooral ook uit. (Kunnen jullie, de nog zwangeren, allemaal goed uitslapen? Sinds de komst van eerste dochter kan ik het echt niet meer, hoe graag ik zou willen)
Alle reacties Link kopieren
Helaas, mijn voorgevoel van gister klopte. Ik ga weer terug naar " we proberen door topic". Erg verdrietig, maar aan de andere kant ook wel rust en vrede. Mijn man zorgt voor de juiste portie relativering. Voor ieder hier veel succes en geluk en hopelijk tot gauw!
Alle reacties Link kopieren
kamillethee, hier ook bruin en roodbloedverlies gehad. Zelfs idd heel veel rood bloedverlies zoals hopen al zei. Hele bed moeten verschonen en ging zelfs door het molton heen..

Ik dacht zeker te weten een miskraam te hebben en wilde laten kijken of het schoon was. Maar op de echo bleek dat er gewoon een vruchtzakje zat, ze zag ook bloed erom heen dus het was wel nog even spannend maar mijn lichaam heeft dat bloed vanzelf ' opgelost' ' opgenomen'.

Weet je zeker dat je terug naar het ' wij proberen door' topic gaat...? heb je al een echo gehad? dikke knuffel!! wat een onzekere tijd dit!! Bah!
Och nee.... Kamillethee toch.....

Wat is het toch oneerlijk....
Ahh nee kamille wat ongelofelijk klote! Vroeg me ook af of je het echt al zeker weet? Hier rond de 8-9 weken ook om een onverklaarbare reden (helderrood) bloedverlies gehad maar alles gaat nog steeds goed. In ieder geval een dikke knuffel!



@ eetstokje; pff ik heb zoveel last van vergeetachtigheid. Maar leuk zeg een jongetje! En ik heb met een aantal meiden nog steeds contact ja dus zal de groetjes doen ;)



@ hopen; frustrerend soms he dat je je dan zo bejaard voelt. Maar een lekker avondje uit is soms ook gewoon heel gezellig!



@ hier vandaag 3D echo gehad maar ze lag er helaas niet goed voor en ze wilde echt niet draaien. Nu mogen we binnenkort een keer terugkomen.



Fijne paasdagen allemaal!
@ south; slapen en uitslapen gaat steeds slechter helaas. Kan niet echt meer fijn liggen en echt uitslapen wil ook niet meer lukken.
Alle reacties Link kopieren
KamilliThee: Nee!! Wat Kl*te!!! Je bloed nu wel enz...???

Sterkte meid!!! Knuffel!



Pff had vorig jaar t zelfde op 1e paasdag..... Gelukkig de maand erop zwanger van onze zoon!
Oh kamille ik vind t zo erg voor je!! Wat een ellende. Heb je al een controle ofzo gehad bij een dokter? Sterkte meid!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Jullie mogen mij uit de tabel halen.

Ik bloed nog steeds, met stolsels etc. Dus het is gewoon mis. Morgen ga ik de echo afbellen. Misschien dat ik dan nog moet komen voor een controle oid?

En dan hoop ik dat we door gaan voor eind mei voor de IUI.

HIer verdrietig natuurlijk.

Ik keer terug naar de "we proberen door" Topic en ik hoop snel weer terug te komen. Dank voor de knuffels en jullie genieten van jullie wonders!!!
Lieve Kamille; wat ontzettend klote!

Ik heb net ook al kort wat geschreven in het 'wij proberen door-topic', maar het is gewoon zo oneerlijk!

We hopen je hier snel weer terug te zien hoor!
Hoe gaat het met de rest hier? Fijne paasdagen gehad?



Hier gaat alles wel prima! Ben wel steeds erg moe, omdat het slapen niet heel goed gaat, maar de afgelopen vrije paasdagen hebben me wel weer goed gedaan. Ik ben ook echt aan het uitkijken naar mijn verlof! Waarschijnlijk werk ik tot Hemelvaart (eind mei) en mogelijk nog in de eerste week van juni een of twee dagen, maar dat is nog even bekijken hoe het gaat. Heb erg veel vakantiedagen staan, dus kan makkelijk 5-6 weken van te voren met verlof.



Afgelopen zaterdag hadden we de 3d echo, maar die is helaas mislukt. Ze lag helemaal ineengedoken met armpjes en beentjes voor het gezicht. Nu mogen we morgen terugkomen voor een nieuwe poging. Ben benieuwd!



Vorige week ook nog een aantal keer geprikt. Vorige week maandag geweest voor de rhesus factor om te kijken of ik anti stoffen aanmaak. Duurt 1-2 weken voordat ik de uitslag krijg. Maar blijkbaar hebben ze mijn suiker ook gelijk mee geprikt. Ik hoefde niet nuchter te zijn toen en kwam dus net van het ontbijt (zoet) en had net lactulose op i.v.m. de obstipatie (ook een zoet drankje). Dus ik werd 's middags meteen gebeld dat mijn suiker ineens hoog was (terwijl twee weken ervoor nog een goede suiker (ogtt) test. Dus ik moest donderdag nog een keer de suiker laten prikken en nu was het gewoon goed. Toen gelijk ook maar ijzer e.d. mee geprikt zodat ik dat rond de 30w niet weer hoef. Als het allemaal goed blijft gaan was dit dus de laatste keer :-).



@ Jamaz en missvis; zijn jullie kindjes inmiddels geboren :-)?
In het wij proberen door topic las ik dat er een paar doorstromers zijn, dus ik zal dit topic even uit het stof halen .



Gefeliciteerd en welkom doorstromers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven