Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

27-10-2012 21:54 1396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ook kijkt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 19 april 2014 @ 22:27:

[...]





Losert!Ja, dom hè! Maar ik vertrouw hem ook niet helemaal. Ik kan 'm niet echt peilen, dus next! Hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ga ff een update zoeken
Alle reacties Link kopieren
Opeens weet je het: je wil biodanza!!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Jammer, afgelopen. Misschien kunnen we er een meet organiseren!
Alle reacties Link kopieren
Ik schakelde tijdens het dansen in en wist niet waar ik naar keek...
Alle reacties Link kopieren
Ik haak weer aan volgende week
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Annapicobella schreef op zaterdag 19 april 2014 22:29 Opeens weet je het: je wil biodanza!!
quote:Phoolan schreef op zaterdag 19 april 2014 22:29 Jammer, afgelopen. Misschien kunnen we er een meet organiseren!
quote:Summerdance schreef op zaterdag 19 april 2014 22:30 Ik haak weer aan volgende weekAls ik het niet vergeet, ik ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Phoolan schreef op 19 april 2014 @ 22:29:

Jammer, afgelopen. Misschien kunnen we er een meet organiseren!
quote:juliaatje.82 schreef op zaterdag 19 april 2014 22:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Thordis in "Ik vertrek"" class="messagelink">Thordis schreef op 19 april 2014 @ 22:26</a>:</b>

Oh die man, die oudere... Het is net een dartel kalfje in de wei...</div></blockquote>Die kan dinsdag echt niet naar zijn werk
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 19 april 2014 @ 22:29:

Nou, ik vond het een toppertje! De plek voor als je een keer iets anders met je leven wil!



MV, waar ben je? Kom je de "hoe is het nu met..." nog even plakken?



Uitzending 19 april 2014)

Dank jullie wel voor het kijken, ik hoop dat je ervan genoten hebt. Wij zijn nog steeds blij dat we hier wonen en kunnen ons niet meer voorstellen dat we in het drukke Nederland hebben gewoond. We genieten van ons huis, de prachtige natuur, de zee en alle dieren. Er zijn nu ook hangbuikzwijntjes bijgekomen en een hele lieve hond, verder komen er nog jonge koeien deze zomer. Ook hebben we alles nog weer meer opgeknapt en lopen dan ook vol trots op ons terrein rond.

We zijn nu bezig met een invalidetoilet/-douche en ook met een doggy-douche, voor als mensen een hond hebben die ze na een dagje strand willen afspoelen. Verder vinden wij het nog steeds zo bijzonder dat we de zee aan het eind van ons land hebben dat we er bijna elke avond even heengaan. Dit is een leven vanuit de basis, met de moestuin, waarvan we deze winter heerlijk hebben gegeten.

We hebben niet veel luxe, maar dat hebben we ook niet nodig. We genieten ook van het samenzijn met ons drieën, want Marit, Peters jongste dochter, woont nu ook bij ons! Het gaat goed en op de school heeft ze haar draai gevonden. Onze campingplaatsen, trekkershutten en appartement worden al een beetje verhuurd, maar we kunnen nog zeker meer gasten bij ons verwelkomen. We hopen dat jullie ook langskomen.

Biodanza start op 9 mei en ook daar zijn we super blij mee. Dan gaat een volgende droom van ons in vervulling. Wij willen iedereen die ons op verschillende manieren geholpen heeft heel erg bedanken. Zonder hen waren we nooit zover gekomen. Dus zoals de Denen je bedanken, uit het diepst van ons hart; duizend maal dank! Warme liefdevolle groet van Peter, Marit en Paula http://www.natuurvakantiedenemarken.nl/

www.natuurvakantiedenemarken.nl
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Doggy-douche
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dankje MV!



*rent weg om zich snel op te geven voor de Biodanza*
quote:Nouschi schreef op zaterdag 19 april 2014 22:34 Doggy-douchea.k.a. "De tuinslang"
Alle reacties Link kopieren
Wat een gekken!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 19 april 2014 @ 22:34:

Doggy-douche Essentieel
Alle reacties Link kopieren
9 mei it is
quote:Phoolan schreef op zaterdag 19 april 2014 22:38 9 mei it is

Ga je met me mee? Gezellig! Ik ga mijn koffer vast pakken!



*mental note: -5 BH's*
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 19 april 2014 @ 22:35:

Dankje MV!



*rent weg om zich snel op te geven voor de Biodanza*Je hebt maar klein koffertje nodig hoor. Bh's kunnen thuis blijven....van je troelalala troelala. Ladieladiela...
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Annapicobella schreef op zaterdag 19 april 2014 22:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Ik vertrek"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 19 april 2014 @ 22:35</a>:</b>

Dankje MV!



*rent weg om zich snel op te geven voor de Biodanza*</div></blockquote>Je hebt maar klein koffertje nodig hoor. Bh's kunnen thuis blijven....van je troelalala troelala. Ladieladiela... Jaja, ik had hem al genoteerd. Dankje!
Alle reacties Link kopieren
9 mei, count me in. Ik kan niet wachten!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Van de site:



We zijn erg enthousiast bezig met onze website, maar helaas zijn we allebei woordblind.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op zaterdag 19 april 2014 23:12 9 mei, count me in. Ik kan niet wachten!Gezellig! Ik ga zo vast oefenen met Biodanza, dan pas ik er goed tussen straks.
quote:dubiootje schreef op zaterdag 19 april 2014 23:14 Van de site:



We zijn erg enthousiast bezig met onze website, maar helaas zijn we allebei woordblind. Goh, dat had ik nou nooit verwacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven