Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

27-10-2012 21:54 1396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ook kijkt?
Even copy/paste van de site:



Kom dan naar onze gezellige en kleine natuurcamping Nature Ferie!

Op Nature Ferie kan je vakantie vieren en volledig tot rust komen en dat allen midden in de natuur. Kom bij ons vakantie vieren en ervaar de schoonheid en rust van Noord-Jutland. Je kunt overnachten op het campingveld, in een trekkershut, of in het appartement.



Zoek de eie... uhm... taalfouten!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de prijzen wel pittig hoor. 45 euro voor een 2-persoonstrekkershut excl. elektriciteit, bedlinnen en handdoeken, het 6-persoonsappartement (dat er erg basic uitziet) 500 euro per week (ook excl. de bovenstaande zaken!).



400 euro voor een vistrip ( 2 personen, 8 uur met schipper, excl. materiaal).



De biodanza-workshop is daarentegen schijnbaar gratis.
Ga in therapie!
Holy fuck, dat zijn stevige prijzen! Nou ja, we gaan natuurlijk voor de wurksjup en die is gelukkig wel gratis!
Alle reacties Link kopieren
En dit is de trekkershut:







Inclusief elektriciteit, bedlinnen en handdoeken betaal je 65 euro per nacht voor 2 personen. Heb je wel ook gebruik van de douche en keuken (en hopelijk wc) inbegrepen



Nou ja, de handdoeken en het bedlinnen kun je wel meer dan 1 dag/nacht gebruiken natuurlijk.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Leuk ook hoe Peter met ontblote bast subtiel in de foto te zien is:



Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Biodanza, voor de echte huppelkut! Huppel je mee?
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:dubiootje schreef op zaterdag 19 april 2014 23:41 Leuk ook hoe Peter met ontblote bast subtiel in de foto te zien is:Bah!!! En voor dat geld vind ik het wel heel erg sober! Ik wordt er verdrietig van als ik er naar kijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er wel bij zeggen dat de waterkoker niet op deze foto's te zien is.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Moet je wel die 5 euro voor stroom betalen natuurlijk.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 19 april 2014 @ 23:25:

Holy fuck, dat zijn stevige prijzen! Nou ja, we gaan natuurlijk voor de wurksjup en die is gelukkig wel gratis!



Uiteraard gaan we voor de gratis wurksjup, we blijven wel Nederlanders he!



Ik moet nog wel even oefenen denk ik van te voren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha.. Het zou voor mij ook niet zo hoeven, een vakantie daar, met deze mensen.



Maar ze zijn zelf erg blij en beleven alles positief. Ze hebben het hartstikke naar hun zin. Missie geslaagd dus, met deze emigratie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 april 2014 @ 03:31:

[...]





Uiteraard gaan we voor de gratis wurksjup, we blijven wel Nederlanders he!



Ik moet nog wel even oefenen denk ik van te voren.
Ga in therapie!
Zou zij haar rijbewijs nog gehaald hebben? Ik had het idee dat ze daar totaal geen zin in had.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog het meest verbaasd dat deze vader zich zo makkelijk van zijn verantwoordelijkheden afmaakt: emigreert naar ander land, het spaargeld gaat erdoorheen, er is 0 euro inkomen, dus zijn ex en zijn vier kinderen kunnen fluiten naar alimentatie. Die kinderen zijn - zo te zien - in de puberleeftijd, dus opvoedkundig toch al een lastige tijd en ook het moment dat kinderen écht veel geld gaan kosten. Moeder moet maar zien hoe ze het redt met haar kinderen, vader gaat met zijn bio-danza liefje, kippetjes en hangbuikzwijn zijn droom achterna ......
Alle reacties Link kopieren
Als hij nog 1 keer distributionriem zou zeggen.......had ik de televisie uitgezet. Gelukkig kwam die motorkap erachter aan
Je hebt geen idee hoe het ervoor staat bij zijn ex, wie weet is ze een miljonair getrouwd.



Buiten de financiele kant: Dat iemand zijn kinderen achterlaat, tsja, kan ik stukken minder begrijpen, maar beter door te emigreren en een droom te volgen dan om in utopia te gaan zitten denk ik dan maar
Alle reacties Link kopieren
Zelfs als zijn ex met een miljonair is getrouwd, is die niet financieel verantwoordelijk voor de vier kinderen die deze flierefluiter ooit met ex samen op de wereld heeft gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 19 april 2014 @ 22:36:

[...]



a.k.a. "De tuinslang"
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 20 april 2014 @ 08:22:

Haha.. Het zou voor mij ook niet zo hoeven, een vakantie daar, met deze mensen.



Maar ze zijn zelf erg blij en beleven alles positief. Ze hebben het hartstikke naar hun zin. Missie geslaagd dus, met deze emigratie.

Dat is waar.

Maar het is zó niet mijn cup of tea...



Ik ga deze aflevering aan mijn man laten zien denk ik.

Is een hele goede manier om hem het ultieme jaren-70-gevoel uit te kunnen leggen. Als immigrant heeft hij dat fenomeen gemist.
Ik heb geschokt zitten kijken gisteren. Mijn ex, vader van de jongste, doet ook aan Biodanza en neemt haar ook wel eens mee. Ik had al eens gegoogeld want het deed mij wat sektarisch aan, maar had toen geconcludeerd dat het wel veilig was. Wat ik gisteren zag vond ik heel erg hmmm erg.

Overigens verbaast het me vaak hoe de (onvoorbereide, meestal niet hoogintelligente) ondernemers uit het programma er toch in slagen om een tent draaiend te krijgen. De mensen van gisteren waren daar een prachtig voorbeeld van. Hoe verzin je het om in het buitenland te gaan ondernemen als je de taal niet spreekt en überhaupt niet meer dan 1,5 woord steenkolenengels.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 19 april 2014 @ 23:41:

Leuk ook hoe Peter met ontblote bast subtiel in de foto te zien is:



[afbeelding]Het is verrekte jammer dat ik jouw onderschrift niet mee kan quoten, aangezien dat subliem aansluit op deze foto.
You don't have to fit into the format
Ik had van de twee gisteren absoluut niet verwacht dat ze het zouden redden met hun belabberde Engels en naieve gedachtegang maar ze bleken beiden toch harde werkers te zijn en wellicht weten ze genoeg geitenwollensokkernfiguren te trekken om toch rendabel te zijn.



Dat zo'n man dan maar vier kinderen achterlaat waar de moeder alleen voor mag zorgen, daar heb ik dan weer geen goed woord voor over.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geitenwollensokken gehobbel...wat een vage shit dat huppelen
Alle reacties Link kopieren
quote:lily-rose2014 schreef op 20 april 2014 @ 17:45:

Wat een geitenwollensokken gehobbel...wat een vage shit dat huppelen

Ik was nog niet bekend met het fenomeen bio-dansen.

Ze legde het uit met de woorden: 'er zijn geen vaste pasjes en je gaat gewoon met de muziek mee en doet waar je zin in hebt', of iets soortgelijks.

Groot was mijn verbazing daarna om te zien dat er wel dégelijk iets 'moet'. Sámen huppelen, in een rondje, elkaar vasthouden. Sodeju. Als je mij 'another one bites the dust' van Queen of dat mooie nummer van Cheb Khaled geeft (weet even de naam van liedje niet), dan gebeuren er biologisch gezien héle andere dingen met mijn lichaam...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven