besneden

14-04-2014 16:13 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend is aan t twijfelen of hij zich gaat laten besnijden maar ik weet niet of dat wel mooi is en lekker voor mij wat vinden jullie besneden of onbesneden

wat is mooier

Totaal aantal stemmen: 23

besneden (43%)
voorhuid (57%)
Alle reacties Link kopieren
En wat heeft dat met jou te maken TO? En met ons?
Hihihi wat een lekkertje!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mensjeee schreef op 14 april 2014 @ 16:13:

mijn vriend is aan t twijfelen of hij zich gaat laten besnijden maar ik weet niet of dat wel mooi is en lekker voor mij wat vinden jullie besneden of onbesnedenWant?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:mensjeee schreef op 14 april 2014 @ 16:13:

mijn vriend is aan t twijfelen of hij zich gaat laten besnijden maar ik weet niet of dat wel mooi is en lekker voor mij wat vinden jullie besneden of onbesneden



Want als jij het niet mooi of lekker vindt mag hij niet??

Volgens mij gaat het toch allereerst om je vriend en niet om jouw.
It's never too late start living!
quote:Lulu62 schreef op 14 april 2014 @ 16:54:

[img]http://1.static.upcoming.nl/static/imag ... t-noup.jpg[/img]



Beste Lulu.



Mag ik vragen waar je die afbeelding van mijn man vandaan heb gehaald?

En mag ik er dan ook gelijk bezwaar tegen maken dat hiermee de privacy van mijn gezin word geschonden?

Ik dank u!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken trouwens geen man die zich vrijwillig, dus zonder medische reden of als willoos kind, laat besnijden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 14 april 2014 @ 16:14:

Trol-alarm!!+1
Niet geschoten is altijd mis
Als geld een issue is in deze kun je je man nog altijd adviseren om zich te laten bekeren tot de islam, het jodendom, of de USA.

Dan is er altijd wel een voorganger die het gratis wil doen. Daarna bedenkt ' ie zich gewoon weer.
Nou zeg, wat een woordkeuze!
Een op de drie zegt besneden?!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk een beetje non-topic vind ik. Het gaat hier om de vriend van TO, die dat om een of andere reden wil, en TO begint over of zij het wel mooi vindt en of het dan nog wel lekker is.

Heeft jouw vriend hier specifieke redenen voor (geloofsovertuiging, medische noodzaak oid?), en ik vraag me eerlijk gezegd ook af, wat er dan ineens niet meer mooi zou zijn (ik hoop dat je toch verder kijkt, dan alleen maar naar je vriend zijn l#l), en waarom je bang bent dat het dan niet meer lekker zou zijn?



Blijft een vreemd verhaal.
Ik vind het helemaal niet uitzien, zo een besneden ding.
Ooit las ik een boek, geschreven door een Amerikaanse, waarin meisje jongen ontmoet, meisje met jongen naar bed wil, meisje een onbesneden piemel vindt en daarvan griezelt.



Schijnbaar ligt het er dus maar aan waar je aan gewend bent. Het is in elk geval makkelijker schoon te houden.
Alle reacties Link kopieren
Laten besnijden omdat het mooier is? Hou toch op.

Als je 50 bent laat je zeker je doos ook liften....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven