Entertainment alle pijlers

The Passion

05-04-2012 20:39 622 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu op Ned1. Wie kijkt ook?

Ik heb het nog niet eerder gezien, dus ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Jim vorig jaar ook verrassend goed als Petrus. Ook een musicalster.



Frans Bauer dat jaar ervoor daarentegen...
Alle reacties Link kopieren
Ah die had ik verdrongen...... maarja das natuurlijk ook een zanger en geen acteur...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Moonlight82 schreef op 17 april 2014 @ 23:03:

Ah die had ik verdrongen...... maarja das natuurlijk ook een zanger en geen acteur...Ja ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit toch wel een erg tenenkrommende beleving van het geloof. Waarom van die beroerde Nederlandse nummers? Waarom dat neonkruis? Waarom? Ja... waarom!



BAH!
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 17 april 2014 @ 23:09:

[...]



Ja ik ook Enige voordeel is dat hij dan iig al geweest is
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Sorry, dat ik de herinnering weer omhoog heb gehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 17 april 2014 @ 22:31:

[...]





Tja, tussen de mensen he. Ik vond het ook teleurstellend. In 2012 in Rotterdam blijf de mooiste.Jezus stond daar waar Hij z'n hele leven heeft gestaan, midden onder de mensen.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
quote:ceetie schreef op 17 april 2014 @ 23:47:

[...]





Jezus stond daar waar Hij z'n hele leven heeft gestaan, midden onder de mensen.Ja dat schreef ik toch al. Dat hij tussen de mensen stond, ik snap best waarom ze daarvoor gekozen hebben. Neemt niet weg dat ik deze uitvoering van The Passion teleurstellend vond.
Alle reacties Link kopieren
De versie van Rotterdam vind ik de beste tot nu toe. Danny en Charly waren een hele goede combinatie samen. Toen zat ik helemaal in het verhaal. Danny op de Erasmusbrug - zo prachtig hoe dat eruit zag (en klonk !). Deze versie vind ik het minst goed - ik voelde gisteren geen emotie overkomen. Jan Dulles vond ik niet zo sterk qua zang en acteren. Jammer.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa Freek als Jezus!!!!

Wat kan die man zingen.



Maar gisteren steeg wat mij betreft Jamai met kop en schouders boven de rest uit. Prachtig. En zijn versie van Wake me up is ook zoooooo mooiiiiii!
Alle reacties Link kopieren
Ik herkende veel liedjes wel, maar ook veel liedjes niet. Ik zou dan liever liedjes van de vorige edities "hergebruiken" dan maar blijven zoeken naar nieuwe liedjes die mensen ondertussen niet meer kennen of die niet passend zijn.



Voor mij was Oceaan wel echt de mooiste dit jaar. Eigenlijk vond ik alle artiesten goed, behalve... Jezus. Sowieso, ik weet niet of die gast altijd dat zwarte haar heeft, maar het zag er zo nep uit. Bleh. Simone als Maria was trouwens fantastisch. Maar Do blijft voor mij nummer 1.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het met een half oog gezien maar erg mooie nummers. Vond Jamai zo mooi zingen.

Alleen had die mini interviews van Lieke niet gehoeven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Was ik even keihard op zoek naar charly luske net, topic van 2012



Viel me erg tegen dit jaar, Totaal niet geraakt.. Jamai vond ik het best, Jezus viel tegen, Maria was weer dr tekst kwijt dit jaar, geen leuke nummers.. Dus nee, 2012 schijnt het helemaal geweest te zijn, die heb ik gemist, is kijken of die nog ergens terug te vinden is..
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 18 april 2014 @ 19:46:

Was ik even keihard op zoek naar charly luske net, topic van 2012



Viel me erg tegen dit jaar, Totaal niet geraakt.. Jamai vond ik het best, Jezus viel tegen, Maria was weer dr tekst kwijt dit jaar, geen leuke nummers.. Dus nee, 2012 schijnt het helemaal geweest te zijn, die heb ik gemist, is kijken of die nog ergens terug te vinden is..



Hier;



http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1246867
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Thanx mylene!
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik nog altijd het allermooiste duet.



Schitterend gewoon.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gisteren voor het eerst gekeken. Ik vond Jan Dulles vreselijk! Maar ja ik vind het gewoon een vervelende man om te zien, ik kan er niets aan doen. Jamai deed het echt goed. Wauw die kan echt goed zingen zeg. En Simone Kleinsma, wat een topper is dat.
Ik tegenstelling tot vele anderen vond ik het wel erg mooi. En tja, dan gaat er eens wat fout, ik kan er niet mee zitten. Maar ik ben inderdaad wel eens zeer geëmotioneerd geweest (andere jaren) en dat had ik gisterenavond minder. Maar al met al, toch erg mooi.

Zojuist zat de regisseur in DWDD en lieten ze zien hoe hij de slotscene regisseerde. Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 18 april 2014 @ 20:05:

Dit vind ik nog altijd het allermooiste duet.



Schitterend gewoon.

Dat is in één nummer al 10 x meer emotie dan ik gisteren bij Jan Dulles op de hele avond heb gezien.



Zou mooi geweest zijn als Jamai een heel goede tegenspeler had gehad.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 18 april 2014 @ 20:05:

Dit vind ik nog altijd het allermooiste duet.



Schitterend gewoon.



Ik las net dat het nummer van Jamai op nr. 1 staat. Wat is dat succes hem gegund. Ik kende hem alleen van een programma op tv, destijds met hoe heet die ook alweer.......



Nou ja, ik was aangenaam verrast hoe mooi hij kan zingen.



Hier het nummer; https://www.youtube.com/watch?v=sLGcmchqK9k



Ik heb even op Youtube geluisterd hoe Guus Meeuwis het zong maar als hij het zingt krijg ik geen kippenvel en bij Jamai wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 april 2014 @ 14:57:

Hier het nummer; https://www.youtube.com/watch?v=sLGcmchqK9k



Ik heb even op Youtube geluisterd hoe Guus Meeuwis het zong maar als hij het zingt krijg ik geen kippenvel en bij Jamai wel.

Héél goed inderdaad!

En met je eens dat Guus hier niet aan kan tippen, al heeft hij het dan zelf geschreven.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 18 april 2014 @ 19:46:

Was ik even keihard op zoek naar charly luske net, topic van 2012



Ik zag net Pasen met de zandtovenaar en daar zingt Charly ook een paar nummers. http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412058



(ontzettend knap hoe zandkunstenaar Gert dat zo mooi kan uitbeelden met een beetje zand)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven