zorgen om ex

19-04-2014 20:06 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik wil jullie wat vragen want soms begrijp ik mijzelf niet. Ik vraag mij af of jullie mij wel begrijpen.



Sinds 2 Jaar ben ik gescheiden. Het kwam alleen van mijn kant. Nu zijn we 2 jaar verder en ik maak mij nog steeds zorgen om mijn ex. Ik betrap mijzelf er steeds op dat ik mij zorgen maak of hij wel weer gelukkig wordt. Zo lukt het mij niet om iets met een andere man te beginnen. Omdat ik dan bang ben dat hij weer instort als hij het hoort. Ik vind het zelf een raar verhaal en vraag mij af of er mensen zijn die zich herkennen in mijn verhaal.



Fijne avond
Alle reacties Link kopieren
Daar kan je niet aan beginnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Maar jij bent er wel aan begonnen en dan wordt je schuld-ego tot giga proporties opgeblazen. Je moet eraf. Delete alles met betrekking tot die persoon, verbied elke gedachte en contact en ga door zonder hem. Als je dat niet lukt, doe het met behulp van een psych.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mij idd ooit zorgen gaan maken en het werd steeds erger. Ik heb zelf uit zijn verband getrokken. Het kwam door zijn woorden denk ik toen ik wegging. Je maakt mij kapot, het leven hoeft niet meer voor mij. Ik ging weg en we hebben er nooit meer over gehad. Maar toch, hij loopt er nog steeds en is niet depri. Tenminste zo komt hij niet over. Tijd om echt los te laten. En als dat niet lukt met hulp van iemand
Alle reacties Link kopieren
DIe woorden zijn gezegd toen jij bij hem wegging. En dat is al 2 jaar geleden. Als iemand zich zo diep gekwetst voelt dan roept men dat soort dingen wel eens.



En dan, na een tijdje, gaan de scherpe randjes eraf en komt het wel weer goed met iemand. ZO niet, dan is er iets mis met hem, en daar kun je sowieso niks aan doen.



Sterkte en succes met loslaten.
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Je hebt gelijk
Poe, nee, ik maak mij echt geen zorgen om ex.

Ex is de afkorting van Exit, dus dat zegt genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:dropje1979 schreef op 20 april 2014 @ 05:24:

Het kwam door zijn woorden denk ik toen ik wegging. Je maakt mij kapot, het leven hoeft niet meer voor mij. Ik ging weg en we hebben er nooit meer over gehad. Maar toch, hij loopt er nog steeds en is niet depri.

Hij had dus duidelijk veel invloed op je. Door de schuld bij jou te leggen en te suggereren dat het leven voor hem niet meer hoefde kreeg jij serieus de indruk dat als hij zichzelf iets zou aandoen het JOU schuld zou zijn.



Maar je ziet het, meneer leeft nog. En is NIET depri.



Kortom hij heeft je een loer gedraaid en jij bent er volledig ingetrapt. Je zegt het eigenlijk al min-of-meer zelf.



Dusss...... nu je het zeker weet en veel mensen hier het ook zeggen.

Tijd voor jou om je Ex ook echt een ex te laten zijn.

Stop met je zielige gevoelens voor hem. Hij heeft je dat gewoon aangepraat.

Dus nu gewoon voor jezelf kiezen en kijk uit naar een andere leuke man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven