Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, eerst had ik cream-caramel...zoete smaakjes vind ik wel lekker,

net alsof je net een werthers echte hebt gegeten!



Echte amaretto drink ik nooit, maar deze vind ik wel lekker.



Vandaag dus geen tuincentrum open...morgen pas?
Alle reacties Link kopieren
Nog erger dan.. Forum via de ipad. Gellig voel ik het altijd aankomen dat ik in slaap val dus kan ik hem mooi op tijd wegleggen!



Hier fluiten de vogeltjes ook al lekker.

Verder is iedereeen nog in coma hier thuis. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze me kwijt zijn haha
OOOh een bad lijkt me heerlijk!

Ik heb geen bad, alleen een douche...maar ik heb wel ontzettend veel spierpijn van het sporten...misschien ga ik een voetenbad maken met magnesium erin, dat ontspant ook.



Ja, we beginnen pas met eten om een uurtje of half elf...als ik al die tijd wakker blijf zal ik tegen die tijd wel iets lusten.
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 20 april 2014 @ 06:12:

Ja, eerst had ik cream-caramel...zoete smaakjes vind ik wel lekker,

net alsof je net een werthers echte hebt gegeten!



Echte amaretto drink ik nooit, maar deze vind ik wel lekker.



Vandaag dus geen tuincentrum open...morgen pas?Ja het gaat morgen worden. Ze zijn dan al om 9 uur open. Denk dat ik maar vroeg ga, geen zin om in die drukte een kleine boodschap te halen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Misschien even douchen en een ochtendwandeling maken, het weer lijkt aardig en de wereld is van mij als iedereen nog slaapt...of toch nog even terug naar bed?
Blijven jullie wakker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Shootingstar schreef op 20 april 2014 @ 05:30:

Hier ook een wakkere.. En ik sliep pas rond eenen als het niet nog later was. Voel me nu vrij uitgeslapen op de een of andere manier.. Kan nu juist mn rust wel gebruiken met 35 wk zwangerschap Weet je al of het een meisje of jongen wordt? Is het je eerste?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 20 april 2014 @ 06:19:

Blijven jullie wakker?Ja ik blijf wakker. Straks even een lekker ontbijtje maken en lekker in bed opeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@mylene, slaap je meestal wel goed door, of heb je dit vaker dat je te wakker bent om te slapen?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf wel wakker denk ik...

Tenzij ik dus zo in bad heel erg moe word en in slaap val.



Dit is mijn tweede zwangerschap en het is een meisje. Eerste is een jongen en wordt in juli 3.

Toen er werd gezegd dat dit een meisje is kon ik het echt niet geloven . Was er zo van overtuigd dat het een jongen zou zijn haha.

Nu is alles dus lekker roze
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 20 april 2014 @ 06:23:

@mylene, slaap je meestal wel goed door, of heb je dit vaker dat je te wakker bent om te slapen?De laatste tijd wordt ik steeds wakker na 2 uur slapen. En meestal dat ik mij ook nog goed voel. Wel moe maar verder gaat het wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Shootingstar schreef op 20 april 2014 @ 06:24:

Ik blijf wel wakker denk ik...

Tenzij ik dus zo in bad heel erg moe word en in slaap val.



Dit is mijn tweede zwangerschap en het is een meisje. Eerste is een jongen en wordt in juli 3.

Toen er werd gezegd dat dit een meisje is kon ik het echt niet geloven . Was er zo van overtuigd dat het een jongen zou zijn haha.

Nu is alles dus lekker roze



Hoezo dacht je dat het een jongen zou worden?



Mogen we nog namen verzinnen of zijn jullie eruit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Twee uur is wel erg kort, ik slaap de laatste tijd telkens 4 uur.



Een jongen en een meisje, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 20 april 2014 @ 06:30:

Twee uur is wel erg kort, ik slaap de laatste tijd telkens 4 uur.



Een jongen en een meisje, leuk!4 uur is ook niet lang. Ben je overdag dan niet moe?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waarom ik dat dacht eigenlijk. Ik was er zo op ingesteld, keek alleen maar naar jongensdingen, jongenskaartjes, jongenskleding etc.

Ik geloofde de echo-man dus ook niet toen hij zei dat het een meisje is. Heb hem wel 3x laten kijken.



Naam waren we gelukkig al snel uit. Als het een jongen was geweest had dat wel een ding geworden want dat was bij nr 1 al een drama en uiteindelijk maar 1 naam gevonden die we beide leuk vonden. Voor meisjes hadden we een hele waslijst maar die vielen nu allemaal af en kwamen we al heel snel op de naam die we nu hebben. Voor beide kindjes Hollands en kort maar krachtig!
Gelukkig dan dat het een meisje werd i.v.m. de namen en apart dat het dan ineens toch een andere naam is geworden.



Zou het kunnen dat je toch een naam kiest die bij DIT kindje past?



Overdag valt wel mee met de vermoeidheid, maar tegen de avond begin ik het te voelen, vanaf een uurtje of tien wil ik eigenlijk naar bed. Gisteren lag ik er rond twaalf uur in, hopelijk vanavond met het etentje geen last van...en jij?
De melatonine werkt niet met al dat licht, ik ga douchen en een wandeling maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:shisha schreef op 20 april 2014 @ 06:42:

De melatonine werkt niet met al dat licht, ik ga douchen en een wandeling maken!



Goed plan!



Ik blijf nog even in bed liggen, gezellig met de katten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Shootingstar schreef op 20 april 2014 @ 06:32:

Geen idee waarom ik dat dacht eigenlijk. Ik was er zo op ingesteld, keek alleen maar naar jongensdingen, jongenskaartjes, jongenskleding etc.

Ik geloofde de echo-man dus ook niet toen hij zei dat het een meisje is. Heb hem wel 3x laten kijken.



Naam waren we gelukkig al snel uit. Als het een jongen was geweest had dat wel een ding geworden want dat was bij nr 1 al een drama en uiteindelijk maar 1 naam gevonden die we beide leuk vonden. Voor meisjes hadden we een hele waslijst maar die vielen nu allemaal af en kwamen we al heel snel op de naam die we nu hebben. Voor beide kindjes Hollands en kort maar krachtig!



Wel leuk een meisje. En er is niets mis met korte Hollandse namen.

Dus nu de laatste loodjes. Gaat alles wel goed verder?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zo ik was dus nog lekker inslaap gevallen en heb nog twee uurtjes geslapen



Ik hoop inderdaad dat deze naam bij ons meisje past.

Inderdaad de laatste loodjes. Heb net mijn eerste week verlof gehad. Lekker babywasjes draaien en dergelijke. Beetje hangen en liggen haha. Ik denk dat ik het niks doen volgende week al zat ben dus hoop niet dat de kleine twee weken te laat komt



Fijne dag vandaag!!!
Alle reacties Link kopieren
Zwaai zwaai



Alle reacties Link kopieren
quote:Vleermuis33 schreef op 20 april 2014 @ 16:36:

Zwaai zwaai



[afbeelding]



Ik heb een Paas-plaatje voor je gemaakt;



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
MV, hoe is het met je moeder?
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 20 april 2014 @ 22:37:

MV, hoe is het met je moeder?Niet goed. Op 28 april moet ze weer geopereerd worden dus erge tegenslag. En nog een breuk erbij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 april 2014 @ 22:44:

[...]





Niet goed. Op 28 april moet ze weer geopereerd worden dus erge tegenslag. En nog een breuk erbij.Jeetje, wat een vervelende tegenvaller voor haar/hen. Hoop dat de nieuwe operatie wat zoden aan de dijk zet en dat jij ondertussen nog wat kunt betekenen op gebied van koken. Hou je haaks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven