Vraagje

20-04-2014 08:34 13 berichten
Fijne paasdagen!
Alle reacties Link kopieren
Onzin.



Ook fijne Paasdagen!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin. Wie zegt dat een mens recht heeft op geluk, de Grote Paashaas?
Alle reacties Link kopieren
Wat zweverig
.
Alle reacties Link kopieren
Happines is a state of mind



Verder wat een gedachten op de vroege morgen zeg, heb je wat gebruikt? Wezen stappen? mijn hoofd komt nooit verder dan koffie..



Fijne paasdagen
Geluk = accepteren



Iemand die niet gelukkig is kan daar alleen zelf wat aan doen. Iedereen verdient geluk en het is voor iedereen bereikbaar, maar daar moet je wel voor werken.



Een kind in Afrika is blij als hij naar school kan, hier zitten ze te mekkeren dat ze gisteren ook al pasta hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Is dit een verwijzing naar je vorige topic dat je verliefd bent op een vrouw?



Fijne paasdagen
Wat een heerlijk naïeve kijk op het leven!
Ach, ik kan gelukkig (blij?) worden van simpele dingen (als in mooie bloemen, een zonnige dag etc). Maar als je dat wegzet tegen je gezin of familie waar alles goed mee gaat (qua gezondheid, liefde, opleiding) dan stellen die bloemen niet zoveel voor.

Ik zou er maar niet teveel over nadenken en zelf proberen het leven zo leuk mogelijk te maken.
En als jouw geluk betekent, dat je een ander ongelukkig maakt? Daar zou ik zelf niet gelukkig van worden eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Het geluk is met de dommen.
Het gevoel van geluk kan je overvallen, gewoon zo'n warm gevoel in je buik. Geweldig is dat.



Verder vind ik geluk nogal ongrijpbaar en niet het allerhoogste doel, maar eerder een mogelijk gevolg van andere juiste keuzes. En daarbij heb je wel rekening te houden met andermans 'geluk'.
Ach ja, als je zelf maar gelukkig bent, daar gaat het toch om? Als je kinderen of je partner daar last van hebben is dat hun probleem, toch? Je eigen geluk, het hoogste doel.

Leuk mens ben je dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven