Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijn zwanger of bevallen in de Showbizznizz

30-11-2012 19:31 3702 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een nieuw topic!



Leef en roddel hier mee over de aanstaande moeders en vaders in showbizzland & hun nieuwbakken beebs
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een buik zeg.
Alle reacties Link kopieren
Bij een vijfde mag dat toch wel? Vind het stiekem nog meevallen....
*gaat op haar vingers zitten*

Een mooie buik heeft ze zeker! Je zou niet zeggen dat ze nog zo lang moet.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Worden buiken groter bij een vijfde?
Alle reacties Link kopieren
Ik had begrepen dat je sneller toont na de eerste en dat de buik ook groter kan zijn. Kan me dus voorstellen bij een vijfde....



Maar als het niet zo is dan is het perfect hoor! ( Mijn buik was namelijk huge!)
Je baarmoeder is al wel wat uitgerekter ;)
Alle reacties Link kopieren
Mila Kunis and Ashton Kutcher are reportedly having a baby girl.

Multiple sources close to the engaged couple have confirmed the news to Us Weekly, and Ashton is supposedly ecstatic about the baby’s sex.

The baby will be the first child for Mila, 30, and Ashton, 36, though neither one have confirmed her pregnancy yet.







Alle reacties Link kopieren






The actress, whose 1995 hit Clueless shot her into the stratosphere of fame, also advocates for breastfeeding, family bed sharing with husband Christopher Jarecki and a super green home (she line dries her clothes!) and says it’s her current role as mama that she loves the most.



“I want women to know what’s possible – a blissful pregnancy and happy and beautiful [motherhood]. I didn’t invent any of this – I wish I was that cool! It’s just instinctual.”





nou nou nou... dat is groen
Bill en Hil worden opa en oma: Chelsea is zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Haha dutchie inderdaad, ontzettend extreem groen zeg die Alicia... ze hangt dus gewoon haar was aan een wasrekje ipv de droger te gebruiken? Poe poe... Dan kan ik ook wel de krant bellen dat ik goed bezig ben haha.
Alle reacties Link kopieren




Christina Aquilera
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben wel fan van Alicia Silverstone, maar zelfs ik vind dat lichtelijk overdreven



Was deze eigenlijk wel eens voorbij gekomen?

Elsa Pataky

Alle reacties Link kopieren
Marly van der Velden krijgt een dochter.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Marly van der Velden altijd het idee dat ze pas 16 is ofzo , ze heeft een heel jong gezicht. Ik zie dat ze 26 is.
Alle reacties Link kopieren
Beyoncé en Jay Z zouden hun tweede kindje verwachten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 18 april 2014 @ 20:34:

Beyoncé en Jay Z zouden hun tweede kindje verwachten.Ik las het net ja. Zou wel leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Kan geen plaatjes plakken, maar Olivia Wilde staat bijna op springen Klik!

Blijft een mooie vrouw, al vind ik de jurk nogal soepig
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 18 april 2014 @ 11:30:

Ik ben wel fan van Alicia Silverstone, maar zelfs ik vind dat lichtelijk overdreven



Ben je nog steeds een fan als je weet dat ze een boek heeft geschreven waarin staat dat je je kind beter vegan kan opvoeden en iedere ochtend miso-soep moet geven, want miso-soep is echt zooooveel beter en effectiever in het voorkomen van mazelen dan die onnatuurlijke vaccinaties?



http://www.dailymail.co.u ... d-getting-vaccinated.html



Echt hoor, door haar fantastische instinctieve moederskills, is haar kleine bubs NOOIT ziek. Echt nooit. En toen ie wél ziek was, gaf ze hem allemaal natuurlijke remedies zoals hem in azijn gedoopte sokjes aantrekken als hij koorts heeft, of het blad van een kool op zn nekje leggen, een uiteraard beproefde methode. Want hij is dus nooit ziek. Behalve als hij ziek is. Maar dat kan hij niet worden, omdat ie zo'n fantastisch dieet heeft. Behalve als hij ziek is. Anyhow, geen chemische middelen voor haar Precious (ik geloof dat ze het begrip chemisch niet helemaal snapt, want alles is chemie, maar dat terzijde).



En als hij toch mazelen krijgt, nou dan zorgt dat volledig chemie-vrije (wederom LOL) lichaam van Little Wonder er wel voor dat die gemene beestjes zo whoepie, weer naar buiten gespoeld worden, dankzij het voedsel dat zij (helemaal zelf voorgekauwd) in het mondje van Supah Special stopt.



Alicia Silverstone. Wie houdt er niet van haar?
Occam's razor
Ja hoor, nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
Alicia Silverstone? Dat is toch die dame die in 1995 in Clueless speelde? Wat heeft zij nog meer gedaan dan, dat er nu nog over haar gesproken wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ze werd ooit bekend door rollen in videoclips van Aerosmith ( oa. Beroemde scène waarbij ze van een brug springt maar waarbij ze uiteindelijk "met een touw aan haar navelpiercing blijft hangen") en ik herinner me ook vaag dat ze de leading rol had als onzekere maar slimme advocate in een serie, een soort Ally McBeal light.

Maar verder....... Geen idee idd.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Debora zo extreem is ze toch niet? Of heb je meer info dan in je link staat?
Alle reacties Link kopieren




apie :O)
Alle reacties Link kopieren
Syb van der Ploeg heeft zaterdagavond een dochter gekregen.



De zanger heeft uit zijn eerste relatie dochter Eva van 15.

Met Jenny Minnen kreeg hij tien jaar geleden de tweeling Mick en Jeff, die kort na de geboorte zijn overleden.



Alle kinderen van Syb zijn in april geboren, Eva de 16e, Mick en Jeff de 23e en nu dochter Sinne van der Ploeg op 19 april.

Het meisje is om 19.40 uur ter wereld gekomen.







zou het meisje krullen krijgen, wat denken jullie
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ze hebben hetzelfde haar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven