Vriend neemt vrijheid af

20-04-2014 12:54 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej allemaal
anoniem_192191 wijzigde dit bericht op 11-03-2016 03:03
Reden: Nvt
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het over eerlijk zijn ... hoe denken je vrienden en familie over deze relatie? Vertel je hen ook eerlijk hoe hij je claimt?



En probeer verder eens te bedenken hoe jouw ideale toekomst eruit ziet. Past hij daar wel in nu je hem beter leert kennen? Je kan hem namelijk niet veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen vriend, dit is een vijand.



Wegwezen meid! Dit is psychische mishandeling.

Zoek een leuke vent die het je gunt om een heerlijk leven te hebben.
Wat denkt hij wel?! Kies voor jezelf en dumpen die vent!
TO gaat toch niet reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht het, Star zei het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 20 april 2014 @ 13:40:

TO gaat toch niet reageren.Als het dan maar niet 15 blz worden zoals gisteren
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Gevalletje cultuurverschil?
Mankeer je wat of zo?
Alle reacties Link kopieren
Dumpen, zo'n geval. Meteen.
Klinkt als een fantastische man. Waarschijnlijk vind je jezelf niet meer waard en neem je genoegen met iemand die jou onredelijk behandeld. Zonde, want daarmee doe je jezelf ontzettend tekort.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik zo'n man best nog wel knap. Iemand vanaf 10.000 km kunnen manipuleren. Of is TO gewoon een beetje dom?

Ik denk dat je heel blij moet zijn met de enorme afstand. Dat maakt het makkelijker om een relatie te beëindigen, je kunt hem overal op blokkeren en hoeft hem nooit meer tegen te komen.



Wees alsjeblieft eerlijk naar jezelf, maakt deze relatie jou gelukkig?
Alle reacties Link kopieren
Wat een nare toestand. Hij zal ongetwijfeld ook leuk kanten hebben maar dit zou voor mij absoluut een dealbreaker zijn. Mijn vriend moet mij mijn geluk gunnen en toejuichen. Niet beperken.
Liegen is geen optie. Hij gaat zelf ook stappen. Je beseft nog niet genoeg hoe hij met twee maten meet. Dus blijf de waarheid vertellen, stel je grenzen, hang op en zet je telefoon op stil want je hebt slaap nodig en dan kom je er hopelijk steeds meer achter wat een lul het is zodat je de guts krijgt om het uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
Je komt ook echt niet meer terug?
Alle reacties Link kopieren
Maak dat je weg komt want het zal echt slecht met je aflopen !
Alle reacties Link kopieren
Je reageert op een topic van 7 maanden oud...
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven