Tickets Alhambra Spanje, hulp gevraagd

20-04-2014 15:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn al een hele tijd aan het proberen tickets te bestellen.

Lukt niet. Op wat lijkt een officiele site zelfs via creditcard proberen te bestellen maar we krijgen geen bevestigingsmail.

Wie weet waar we deze tickets kunnen bestellen?

Er komen ook meerdere sites met verschillende prijzen boven..

Wie is er al eens geweest en weet hoe het zit?

alvast dank voor de hulp
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze, toen ik er in 2010 was via een Caixa automaat in een bankfiliaal gekocht.
????????????
Wanneer ga je? Als je buiten het hoogseixoen gaat, kun je ze gewoon op de parkeerplaats kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze 2x gekocht bij de BBA bank in Spanje.

Probeer ze echt van te voren te kopen want anders zijn ze uitverkocht!
Misschien via deze site?



http://www.ticketmaster.e ... hambra_general/index.html



Zelf ben ik er niet geweest, maar de site ziet er wel officieel uit, net als bij tickets die ik onlangs voor een museum in Rome kocht. Je koopt dan een ticket voor een bepaalde dag en tijdstip.



Succes, en geniet van je bezoek, het lijkt me geweldig.
In 2009 ging dat inderdaad ook via de site van Caixa. Online kaarten bestellen is absoluut aan te raden, ik kon langs een enorme rij doorlopen en mijn vooraf bestelde kaarten uit de automaat trekken. En dat was niet eens in het topseizoen.
http://www.ticketmaster.e ... dserver&utm_medium=banner



Kun je deze link openen? Hier word je vanaf de officiele site van het Alhambra heengeleid voor kaarten.
quote:Wollstonecraft schreef op 20 april 2014 @ 16:04:Je koopt dan een ticket voor een bepaalde dag en tijdstip.



Succes, en geniet van je bezoek, het lijkt me geweldig.



Klopt, vanwege de beperkte capaciteit in de Palacios Nazaries moet je daarvoor een bepaald tijdstip selecteren.



Het IS geweldig! Ik ben er al heel wat keren geweest, maar kom er zeker weer terug.
quote:ericito schreef op 20 april 2014 @ 17:07:

[...]





Klopt, vanwege de beperkte capaciteit in de Palacios Nazaries moet je daarvoor een bepaald tijdstip selecteren.



Het IS geweldig! Ik ben er al heel wat keren geweest, maar kom er zeker weer terug.





Dat is ook zo bij Galleria Borghese in Rome, daarom herkende ik het systeem ook op die website.



Granada en het Alhambra staan hoog op mijn verlanglijstje, het lijkt me erg mooi daar. (alleen zo jammer dat er ontelbaar mooie plekken zijn om te bezoeken, je zou er haast keuzestress van krijgen )
Toen ik er was, heb ik eyen toeristenkaart gekocht waar je drie dagen mee kon doen (musea ed bekijken, maar zat ook toegang in voor Alhambra) Reguliere kaartjes voor Alhambra waren al uitverkocht helaas. Dit gewoon bij de VVV . Kostte niet gek veel meer en toen kon ik nog wel naar binnen gelukkig (online al een maand van te voren uitverkocht...)
Poging, kon je toen ook de Palacios Nazaries in? Daar bevindt zich oa de Patio de los Leones en die wil je absoluut niet missen.



Oh man, ik wil nu zooo graag weer richting Andalusie
Ja, dat kon ook. Moest je bij het kopen van het ticket meteen een tijd voor reserveren. Erg mooi inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vorig jaar via de officiële site besteld, je moet idd een tijdstip kiezen. En dan haal je de tickets in Granada op in zo'n automaat. Daarvoor gebruik je de creditcard die je ook gebruikt hebt bij het bestellen. Het is idd een beetje apart, maar het werkt wel. Waar die Caixa automaat staat weet ik niet meer, er zijn er meerdere. Googel ff op tripadvisor en alhambra tickets en Caixa, dan vind je het wel.
.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allen, bedankt voor de reacties.

We hebben het geprobeerd via ticketmaster, die officiele site, denk ik. Maar hebben alles ingevuld, ook tijd voor het paleis geselecteerd maar geen bevestigingsmail ontvangen.. wel alle creditcard gegevens ingevoerd, nu dus huiverig om het daar nog eens te proberen. Omdat we niet weten of het dan 2 keer wordt afgeschreven van de creditcard..Prijs pp iets van 15 euro. Andere sites vragen vanaf 40 euro. Eind mei gaan we en een heel aantal dagen waren inderdaad al uitverkocht.

Morgen anders een reisburo vragen..

Impala; kreeg jij wel een bevestigngsmail?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof wel dat ik een of andere bevestigingsmail kreeg toen maar is al een paar jaar geleden. Heb even gekeken en was ook via die ticketmaster site. Ik zou even wachten tot na het weekend en dan bij je bank kijken op je credit card rekening.

Misschien ligt vanwege Pasen dat soort dingen in Spanje wel stil..
Alle reacties Link kopieren
Dat kan natuurlijk Dolfje, hoewel ik wel een automatische mail zou verwachten.. morgen eens kijken op de rekening inderdaad. Misschien kan ik ook via mail contact met hun opnemen. Omdat bijna alles in onze week daar al uitverkocht is wordt ik ietwat zenuwachtig...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer of ik een bevestigingsmail kreeg, kan straks wel even kijken of ik wat terug kan vinden. Ik weet nog wel dat ik me ook afvroeg of t allemaal wel goed was gegaan. Maar dat prijsverschil is wel heel raar en kan eigenlijk niet denk ik.



lees dit anders ff goed door:

http://www.tripadvisor.co ... ambra.Tickets.Online.html
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even voor je gekeken en ik had ze toch bij ticketmaster.es besteld en ik heb wel een bevestigingsmail gekregen.
.
Alle reacties Link kopieren
In de trotter staan 2 sites.

www.alhambra-patronato.es

www.servicaixa.com
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaan we even de credticard maatschappij bellen en verder kijken. Wordt vervolgd...
Alle reacties Link kopieren
Update: volgens ticketmaster is onze bestelling niet verwerkt. En is er ook niks van de creditcard afgeschreven. Mijn vriend gaat het vanavond opnieuw proberen daar. Volgens mij is het wel de beste site, anderen lijken veel duurder te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou gelukkig is er in elk geval niks afgeschreven.Succes met de volgende poging.
Alle reacties Link kopieren
Is t nog gelukt? Die andere sites,bieden die soms tourtjes aan? Of zijn het re-sellers, waar je ook nog tickets kan krijgen als ze uitverkocht zijn?

15 euro is de normale prijs, dat heb ik ook betaald.
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hehe het is uiteindelijk gelukt, ze snappen daar zelf niet waarom het niet via de site lukte, totaal 3 keer geprobeerd en daarna 3 keer gebeld om te horen dat het wederom niet gelukt was.

Nu dus net telefonisch bestelt, dan krijg je helemaal geen bevestigingsmail maar kun je via je creditcard nummer op hun site checken.

En dat is gelukt!

Jippie, op naar Spanje straks.

Nogmaals, iedereen bedankt voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Fijn zo en vast veel plezier! Ik vond het echt ontzettend mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven