Zwanger worden vanaf april 2014

02-04-2014 23:19 396 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die vanaf deze maand gaan voor een (1e, 2e, ..) kindje? Klets hier mee! De tabel is helaas vol, maar meepraten is natuurlijk altijd gezellig!

NaamLeefijd1e/2e/..NODSofie1989252e1 meiMapressa292e1 meiVlinder145251e4 meiPiekerien332e25 apriljeraadthetnooit301e25 meiNonaimee242e?Zomerkindje251e29 aprilIniminie302e Selenaheleen241e6 meiEvii211e15 meiLente29291e15 aprilPillow271e17 aprilPurpie291e7 meiStef1988251e5 mei
Alle reacties Link kopieren
@ vlinder.. Dat kan dan haast niet missen! Kga voor je duimen!

Veel plezier ;)



@ Sofie.. Denk idd echt dat het beter is om geen testen te doen tot op je nod. Want net zoals mapressa zegt, ga je echt op alles letten! Vandaag viel het me ineens op dat er behoorlijke blauwe aders te zien waren op mijn borsten. Maar daarin tegen.. ben nooit echt intouch met mijn lichaam geweest. Dus zou best kunnen dat die er altijd al zaten en dat het me nooit eerder is opgevallen. .. Zo ga je er alles bij halen.



Heb tot nu toe een paar vage streepjes en negatieve testen gehad. Dus tot nu toe niet zwanger. Vandaag is mijn nod en vanmorgen bewust geen test gedaan. Tot nu toe nog niet ongesteld! Geen bloed is goed zeggen ze toch?

Maar wat denken jullie? Kan het überhaupt dat je nog een positieve test in handen krijgen na nog? (Terwijl je een regelmatige cyclus hebt?)



Ben ook heel benieuwd naar de uitslag van Linde en Lente!
Volgens mij hangt het er helemaal van af hoe snel je hcg aanmaakt, hoe snel de innesteling is gegaan etc. Als dat allemaaltegenzit dan kan het tot dagen na nod duren voor je een positieve test hebt.... Dus wat je zegt, geen bloed is goed, we blijven duimen!
Alle reacties Link kopieren
@pillow even een paar dagen nog wachten en dan weer proberen. ben benieuwd! spannennnnnnd.



hier ben ik ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen. dus hopen dat deze cyclus ook van 28 is, dan is ie al snel regelmatig. fijn!
a smile is the prettiest thing you can wear.
Alle reacties Link kopieren
Dacht zal maar eens hier kijken hoe het gaat.

Als de laatste keer bloedverlies ongesteldheid was dan zou ik nu ongeveer mijn eisprong moeten hebben. Maar denk dat het gewoon bloedverlies was na de spiraal ofzo, dus heb nog steeds geen idee.

@pillow wat spannend zeg, hele tijd die vage strepen, snap wel dat je nu eens duidelijkheid wilt. Hoop het zo voor je.



Groetjes allemaal en succes met maken
Alle reacties Link kopieren
@ pillow, linde en lente, spannend ben benieuwd!

Zelf probeer ik er niet teveel aan te denken. Weet überhaupt niet wanneer nod precies is omdat mijn cyclus de afgelopen 3 maanden steeds anders was. Ga er ook niet vanuit dat de eerste keer meteen raak is, al was dat bij de eerste wel zo haha..maar nu weer zou wel heeeeeeel veeeeel geluk zijn haha!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb net al jullie posts tot nu toe gelezen en het lijkt me heel leuk om mee te schrijven, want ook hier gaat geprobeerd worden! Hebben jullie nog een plekje over? Zo ja, dan zal ik me snel komen voorstellen. In ieder geval wens ik jullie allemaal heel veel geluk!
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Oeps, dubbel. Nou, ik begin goed, hè?
purpie wijzigde dit bericht op 18-04-2014 00:40
Reden: Sorry, dubbel
% gewijzigd
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
@Pillow, je bent alsnog in de tabel erbij, sealight is eruit. Ik had bij de 1e pas een week na NOD een positieve test, ik maakte blijkbaar langzaam HcG aan. Ik ga nu dus ook niet testen voor NOD, heeft gewoon weinig zin voor mij. Dus geen bloed is nog hoop:) Spannend!



@Evii, fijn dat je gelijk een regelmatige cyclus hebt! Wat is je nieuwe NOD? dan zet ik die in de tabel..



@nonaimee, het is echt afwachten idd, ik ben er maar vanuit gegaan dat mijn bloedverlies menstruatie was, ik zou dan de afgelopen dagen mijn eisprong moeten hebben gehad, maar ik heb cervixslijm controle gedaan en het was geen 1 dag doorzichtig en heel rekbaar dus ik betwijfel het..



@Purpie, geef je gegevens maar door, dan kun je ook in de tabel. Ik vind namelijk dat als iemand z'n NOD is verlopen en helemaal niet meer reageert dat we haar uit de tabel kunnen halen. Wel zo leuk als iedereen uit de tabel actief blijft. Welkom bij het groepje:)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel, Sofie! Dan kom ik er graag gezellig bij.

Ik ben 29 en man en ik gaan voor ons eerste kindje. We hebben een fijne stabiele situatie: al jaren getrouwd en met koophuis. Het is dus gewoon de hoogste tijd!



Onze eerste poging begin dit jaar bleek tot onze verbazing direct raak, maar helaas eindigde het in een vroege miskraam. Of eigenlijk, in de goede volgorde: ik had nog een negatieve test maar voelde me heel zwanger, en ik wist pas echt zeker dat ik in verwachting was geweest toen het (ook volgens de huisarts) duidelijk mis ging. Door de miskraam is mijn menstruatie wel een beetje van slag, maar ik vermoed dat mijn NOD op 10 mei is. Dit wordt dus onze tweede poging.



Ik duim voor jullie allemaal!
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Welkom purpie!

Wat naar om te horen dat het de eerste keer niet gelukt is, kan me niet indenken wat het met je doet als je zoveel emoties tegelijkertijd moet verwerken.

Hopelijk gaat het de volgende keer wel voorspoedig.



@sofie1989 hier ook nog geen echte lange draden zoals vorige maand helaas, wellicht ligt het aan het weer.

Ook heb ik geen drukkend gevoel meer, dus of het nu al is geweest geen idee.



Ik kijk wel uit naar dit vruchtbare weekend dames, sowieso al 5 dames die rond deze periode de beste dagen hebben.
Alle reacties Link kopieren
@ Evii.. Hoop ook voor je dat het deze keer 28 is! Zou idd mooi zijn!



@ Nonaimee.. Vervelend kan dat zijn he. Misschien was het idd bloeding van je spiraal. Had ik ook toen ik de spiraal eruit liet halen. Al was het veel korter en wat meer helder/lichter dan mijn menstruatie.



@ Inieminie.. Je weet het maar nooit! 1x kan genoeg zijn! :D



@ Purpie.. Welkom!! Wat heftig..hoop dat het de eerst volgende keer direct goed gaat.



@ Sofie.. Bedankt voor je positieve verhaal(tje) Dan is er toch misschien nog hoop. Heb wel echt last van mijn onderrug. Stiekem hoop ik toch dat het een teken is. Maar weet ook donders goed dat ik het ook altijd heb als ik ongesteld moet worden. Zucht...

Btw bedankt voor een plek in het tabel!



@ Vlinder en de andere dames die in de aankomende dagen/weekend de vruchtbare dagen hebben.. Heel veel succes/plezier!
Pillow wanneer ga je weer testen?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



heb er even over nagedacht maar besloten dat jullie mij ook uit de tabel kunnen halen. Ik ben hier te onregelmatig om alles te kunnen volgen en op jullie te reageren. Inmiddels ben ik bijgelezen en denk ik ook dat ik er toch op een heel andere manier mee bezig ben dan wat ik hier allemaal lees

Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik denk dat ik hier niet goed tussen pas.

Veel succes allemaal en hopelijk meldt de eerste zwangere zich binnenkort!
Jammer lettertype, maar veel succes bij het zwanger worden!!



Pillow ik zag op je topic op zwangerschapspagina je plustest, jij bent Echt Wel Zwanger :-D Nu hopen dat ze mooi oplopen!



Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent met vage testen hoor, maar het hoeft niets te betekenen. Iedereen maakt anders hcg aan en een streep is een streep en ik zag zeker een streep!



Hier heb ik besloten om voor nu te stoppen met de ovutesten. Volgens mij is mijn eisprong geweest maar heb ik mijn piek gemist. Heb een aantal dagen namelijk duidelijk vruchtbaar slijm gehad en nu niet meer. Wel voel ik allerlei steekjes achter mijn schaambot en in mijn liezen, maar dat kan ook zijn omdat ik er nu extra op let.



Op het wachtbankje dan maar!!



Hoe is het met de rest allemaal? Leuke plannen met pasen?
Alle reacties Link kopieren
@sofie mijn nieuwe NOD is hopelijk 15 mei! maar ik weet nog steeds niet of ik een regelmatige cyclus heb, maar laten we het hopen hihi.



@purpie welkom! wat vervelend dat de eerste keer zo is afgelopen :( heeft allemaal veel impact gehad natuurlijk! hoe voelde jullie er bij? hoop dat je snel er wel van mag genieten



@lettertype ik wens je veel geluk bij het zwanger worden!



@mapressa ah spannend! hopelijk kan je zo lang wachten hihi. ik duim voor je.



@pillow en en en al een positieve test in handen?
a smile is the prettiest thing you can wear.
Alle reacties Link kopieren
@ lettertype! Veel succes met zwangerworden!



@ Evii.. Hoop ook voor je dat je een regelmatige cyclus hebt! Nee nog steeds niet positief! Net wat mapressa hier typte, had ik gister een mooie positieve test. Midstream van de kruidvat. Vanmorgen clearblue digital indicator gedaan en toch duidelijk in woorden NIET ZWANGER. Pffffff... ben zo klaar met alle testen!. Denk toch echt dat ik dan niet zwanger ben.. Na zoveel vage en negatieve testen.

Daarbij ben ik nu 2 dagen overtijd en clearblue zegt 99% betrouwbaar te zijn na het testen op nod. Kan me niet voorstellen dat ik bij die 1% hoor. Daarbij lees ik nu ook veel negatieve ervaringen met de kruidvat midstream test. Vaak vals positief.

Hoop stiekem nog steeds op een zwangerschap.. maar zit nu ook bijna te wensen dat ik ongesteld word! Hoe tegenstrijdig kan ik zijn!



Voor degene die naar de testjes willen kijken. www.zwangerschapspagina.nl/ forum/ zwangerschap en ovulatietesten. Heb daar een onderwerp staan 'jaapie ongeduld'.



Fijne pasen allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
@ Vlinder, Pillow en Evii, dank jullie wel. Het was inderdaad verdrietig, maar we hadden het 'geluk' dat we het blije gedeelte nog niet zo hadden gehad. Dat scheelde echt; de test gaf immers nog niet aan dat ik zwanger was, ik had alleen zo'n gevoel. Als we een positieve test in onze handen hadden gehad, met alle blijheid eromheen, dan was het denk ik nog een stuk moeilijker geweest. Nu wisten we het pas zeker toen het al mis bleek te zijn. Wat ik vooral heel naar vond was dat het een aantal dagen veel pijn deed en ik wekenlang met bloedverlies werd geconfronteerd als ik naar het toilet ging.



@ Pillow, wat een spanning zo... Ik kan me voorstellen dat je nu vooral graag duidelijkheid wilt. Positief of negatief, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent!



@ Evii: Ik duim voor je voor een regelmatige cyclus!



@ Mapressa, wat balen dat je je piek gemist lijkt te hebben... Sterkte met wachten!
Had ik maar een motto.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Sorry, heb al een tijdje niet gereageerd... Inmiddels alles bijgelezen hoor. Leuk dat er 'nieuwe' dames bij gekomen zijn. Ook welkom van mij!!



Ik heb inmiddels de vruchtbare periode gehad... Nu afwachten... 29 april is mijn NOD (dagje vergist, hoef je niet persé aan te passen hoor Sofie1989)



Cervixslijm is bij mij wat onduidelijk, heb geloof ik steeds geen rekbaar slijm. Ik denk wel steeds dingetjes te voelen... Maar dat had ik de afgelopen maanden ook wel... Ik ga er maar niet zo op af... voorkomt weer een grotere teleurstelling..



Pillow, die midstream van Kruidvat, zijn dat die 2 voor 5? Want ik weet inmiddels wel dat als je daar een licht streepje op krijgt... dat je zwanger bent! Daarbij geldt: een streepje is een streepje, hoe licht ook.



Fijn paasweekend iedereen!
Nee 2v5 zijn cassette tests, midstream is zo'n ding waar je overheen moet plassen volgens mij!
Alle reacties Link kopieren
@pillow he wat raar ook allemaal .. zo helemaal gek worden. wacht nog een paar dsgen en probeer het opnieuw. of een weekje. en anders hoop dat ik je menstruatie snel komt. komt wel goed



@zomerkindje ik duim voor je!
a smile is the prettiest thing you can wear.
Alle reacties Link kopieren
Oh Mapressa, dat is dus een midstream, dankje voor de uitleg Die 2 voor 5 zijn wel heel gevoelig! Heb nog testen van de Action liggen, maar denk dat ik ook weer die 2 voor 5 haal. Eerst maar wachten tot mijn (hopelijk niet) komende ongesteldheid, want ik heb er de vorige keren al een paar versleten.... kon het ook niet weerstaan... Maar nu mag ik dat niet meer van mezelf doen Dankje evii, hoop het ook zo erg...... Jullie ook allemaal veel succes!! Maak er wat van!! Sterker nog; maak er een kindje van!
Alle reacties Link kopieren
@ Zomerkindje, wat spannend! Wat duurt ruim een week eindeloos lang als je moet wachten, hè. Testjes achter slot en grendel?



@ Pillow: Hou vol...
Had ik maar een motto.
Lente en Linde, nog nieuws?



Pillow hoe gaat het nu? Nog ongesteld geworden, of nog steeds niets? Geen bloed geeft moed he!



Piekerien, hoe gaat het met jou? Voel je al iets wat op een mogelijke zwangerschap kan wijzen??



Zomerkindje erg he, die vroege testdrang, ik heb er helaas ook last van. Heb alvast een aantal testen in huis gehaald, van die goedkope dipsticks online besteld. Das in ieder geval betaalbaarder dan voor elke urge naar de kruidvat fietsen... Ze zien me daar ook aankomen zeg



Ik wil ook proberen pas op nod of erna te testen. Maaaaaar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat me dat toch niet gaat lukken.



Intussen voel ik weer vanalles. Steekjes al een paar dagen, gisteren veel buik en rugpijn. En ik ben erg moe, gister middagdutje gedaan en lag er tegen tienen alweer in. Probleem is alleen dat ik nu veel meer gefocussed ben op mijn lijf zodat alles wat ik voel in mijn hoofd uitgroeit tot mogelijke zwangerschapsproporties...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik wil graag met jullie mee kletsen



Ik ben 25 en bijna 5 jaar samen met mn vriend wonen ook al een paar jaar samen en sinds een half jaar hebben we een koop huis. De planning was half mei te beginnen (schiet mij maar lek waarom half mei, dat zat in mn hoofd) Maar we konden niet wachten waarna we 11 april mn mirena spiraal er uit hebben laten halen. Mijn voordeel was/is dat ik gewoon ongesteld werd en mijn cyclus dus gewoon door loopt.



Ik heb dit al enkele maanden bij gehouden in de Mijn biologische klok app om een beetje duidelijkheid te scheppen. Die app zegt dat mijn eisprong vandaag is, maar mijn gevoel zegt dat ie zaterdag was. Ik had namelijk in ene hele erge buikloop en t kwartje viel dat ik dat dus elke maand rond die tijd heb. Nu heb ik spastische darmen en heb ik wel vaker last van "buikloop" maar dat gaat gepaard met heel veel buikpijn. Volgens de app is mijn NOD dag 5 mei.



Ik word alleen nu al gek van mezelf dat ik constant naar mn lijf probeer te luisteren of ik wat voel heel vervelend hahaha
Alle reacties Link kopieren
@ Stef.. Welkom!! Wat spannend! Op naar je NOD dus! :D, ga voor je duimen!



@ zomerkindje.. Ook jij gaat richting je NOD! wat spannend! Hoop dat je de testdrang kan weerstaan voor die tijd



@ mapressa.. Volgens mij lijken we behoorlijk op elkaar qua testdrang hahah. Ik zeg ook heel stoer dat ik de volgende keer niet meer voor mijn nod ga testen. Maar aan de andere kant, ken ik mezelf ook! Mooie uitdaging dus hahah. Wel spannend al die symptomen. Ben je echt bang dat je er te veel op gefocussed bent waardoor je voelt wat je voelt? Hoop iig voor je dat het raak is!



Hier nog steeds geen duidelijkheid! Nog geen drupje bloed te bekennen. Gister positief getest met kv 2v 5 en vanmorgen weer negatief met clearblue..

Nog geen steek verder dus en ga braaf weer afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven