Mode & Beauty alle pijlers

kraag van blouse over kraag van jeansjas?

19-04-2014 22:45 27 berichten
Even een hele simpele vraag, maar ik twijfel. Als ik onder een (kort) jeansjack een blouse draag. Is het dan mooier om de kraag van de blouse over de kraag van het jack te doen. of moet ik de kraag van de blouse er onder doen?
Ok. te snel met versturen. Kraag natuurlijk i.p.v krag.
Dat ligt er aan of je er uit wil zien alsof je bent blijven hangen in de jaren 70 of in de jaren 80.



Ik zou de kraag eronder doen, maar ik draag al 20 jaar geen jeansjacks meer.
quote:Vl43inder schreef op 19 april 2014 @ 22:50:

Dat ligt er aan of je er uit wil zien alsof je bent blijven hangen in de jaren 70 of in de jaren 80.



Ik zou de kraag eronder doen, maar ik draag al 20 jaar geen jeansjacks meer.De winkels hangen er vol mee. Net zoals met tuinbroeken (maar die trok ik 20 jaar geleden al niet aan )
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, doe gewoon wat jezelf mooi vindt
Ligt ook aan het model blouse/kraag etc.
quote:jippie55 schreef op 19 april 2014 @ 22:53:

Tjonge, doe gewoon wat jezelf mooi vindtTja en daar twijfel ik dus over en daarom vraag ik even wat jullie zouden doen. Ik noem het niet voor niks een simpele vraag hè.
Alle reacties Link kopieren
Eronder

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Erover is zó 2013.....



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lekker belangrijk dus
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:madelief_je schreef op 19 april 2014 @ 22:55:

[...]



Tja en daar twijfel ik dus over en daarom vraag ik even wat jullie zouden doen. Ik noem het niet voor niks een simpele vraag hè.Je twijfelt over wat jezelf mooi vindt en laat dat afhangen van wat anderen vinden?
Alle reacties Link kopieren
Korte vraag, kort antwoord; eronder
Alle reacties Link kopieren




Maar ik vind zelf de kraag eronder het mooist staan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:jippie55 schreef op 19 april 2014 @ 23:02:

[...]



Je twijfelt over wat jezelf mooi vindt en laat dat afhangen van wat anderen vinden?Klopt.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Onder
Alle reacties Link kopieren
Onder
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Achterstevoren
Alle reacties Link kopieren
Onder
Geen blouse onder jeans jack, maar een shirt! Hoef je niet te kiezen!
quote:Enn schreef op 19 april 2014 @ 22:57:

Eronder

[img]http://media.grazia.nl/m/m1mxht2cu09x.jpg[/img]@Enn, ik vind de pumps van jou afbeelding helemaal geweldig maar krijg het niet voor elkaar om te vinden waar ze te koop zijn. Weet jij dat misschien?
quote:jippie55 schreef op zaterdag 19 april 2014 22:53 Tjonge, doe gewoon wat jezelf mooi vindt



Hè wat weer een flauw antwoord. Ze vraagt toch gewoon advies? Wat velen doen hier? "Welk rokje past bij dit shirt" of "Wat voor schoenen zouden jullie hierbij doen". Weet ik veel.

TO; ik zit er zelf ook vaak mee te klooien. Ik vind eronder wat meer casual. Erover heen staat zo netjes. Dus ligt er misschien ook aan wat de bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
Eronder.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hangt van de kraag af.
quote:marjorette schreef op 20 april 2014 @ 09:04:

[...]





@Enn, ik vind de pumps van jou afbeelding helemaal geweldig maar krijg het niet voor elkaar om te vinden waar ze te koop zijn. Weet jij dat misschien?Christian Dior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven