Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!



Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.



Happy New Topic!







Deel 29
Optimist tot in de kist!




Een hele dag met zonder iets te doen. En nog een lekker zonnetje erbij ook. I it!



Is het bij jullie ook leuk?
Hier ook volop zon! Heerlijk. Net lekker gebruncht mét vers sinaasappelsap natuurlijk. Straks een wasje ophangen en verder doen we ook niks. K een klein beetje, de auto loopt niet goed. Maar hij kan 'm niet maken. Balen. Dinsdag maar naar de garage.



Uit eten was gezellig. Lekker gegeten en na 2 uurtjes weer naar huis. Ik heb lekker uitgeslapen en geniet van de dag.
Lekker hè Rat!



Best fijn om er nu achter te komen dat mijn paspoort verlopen is...

Dinsdagochtend om 9u sta ik vooraan bij het gemeenteloket.
Alle reacties Link kopieren
Oeh Splint, gelukkig nu en niet als je op het vliegveld staat



Lekker weertje hè, maar wel flinke woei helaas. We hebben vanmiddag een rondje Olijvendurp e.o. op de scootert gedaan. Daarna was ik helemaal verwaaid maar het was erg mooi.
Ik ben mijn eigen bananenschil
De woei was idd ietsie minder maar ach, de was was zo droog. Ik heb toch nog wel in de zon gelegen. Heerlijk!

De nieuwe bbq is in elkaar gezet. Kijken of we die morgen kunnen gebruiken.



Gelukkig dat je er nu achter komt van je paspoort Splinter. Zou zonde zijn als je reisje daardoor niet door zou kunnen gaan.
Op de brommert, Olijf? Saampies op eentje?





Hier ook woei, te veel om lekker op het balkon te zitten.

Maar ik heb mijn tijd nuttig gebruikt door onze vakantie af te spreken, een reservering te maken voor Sammi in het pension, en een stedentripje Gent te boeken.



En oh ja, de was....... die kan zo langzamerhand wel opgehangen worden.
Zo, dat gaat lekker daar in de Kuip! Hahahaha
*móóóóóóds, er staat voetbal-spam op ons topic!!! Kunnen jullie effe ingrijpen?*
Nou, toen ging ik dus zaterdag om 16u lekker op een terrasje aan de wijn en toen werd ik heul, heul, heul gezellig en toen en toen was het 23u en was ik zo dronken, dat ik moest overgeven, maar dat kan ik helemaal niet, dus ehm... Het was een lange weg naar huis zullen we maar zeggen. En toen ben ik op de bank gaan liggen slapen tot de wereld weer wat meer in balans was en naar bed. En en en toen had ik voor het eerst in mijn leven een kater! Ik ben 34 en voor het eerst te veel gedronken dus. Gisteren na het ontbijt weer terug naar bed en daarna ging het wel weer. Moest wel, want ik ging vis grillen bij mijn ouders. Die me trouwens heel hard hebben uitgelachen



Vandaag komen ze helpen met boompjes planten en kasten in elkaar zetten. Inmiddels ben ik weer fris en fruitig.



Bieb, was het fijn op de fiets?

Rat, klinkt goed jouw dag, wat heb je gegeten?

Splint, van je paspoort, pfieuw! En Sammi

En Olijf, lekker toeren op de scootert in een tornado



quote:Splinter_ schreef op 21 april 2014 @ 00:03:

*móóóóóóds, er staat voetbal-spam op ons topic!!! Kunnen jullie effe ingrijpen?*
Hahaha Pilou toch! Eindelijk een kater. Beviel het?

Straks lekker aan het tuinieren met je ouders. Is het nog steeds een zandvlakte of staat er ook al wat in?



Ik heb een biefstukje met champignons gegeten. Simpel maar wel lekker.



Het is hier weer prachtig mooi weer. Hond al uitgelaten en nu nog even niks doen. Straks ook niet veel hoor. Even naar de Gamma voor kolen voor de barbecue en naar het tuincentrum voor voeding voor de planten buiten. Dan heb ik mijn uitje ook weer gehad.
Haha, Rat is niet weg te slaan uit het tuincentrum op deze dagen. Veel plezier!



Plousje toch, zuiperT! Maar het was dus wel gezellig, daar gaat het om. Voor herhaling vatbaar?



Bieb, mooie tocht gehad? En nu spierpijn?



Ik heb het koud gehad vannacht, niet normaal! Lag met sokken en een extra fleecedeken in bed. Heel maf. Nu is er geen zon, maar het is wel lekker weer. Straks naar Deventer, met vriendin eten en 'vergaderen' over de vakantie.
quote:Splinter_ schreef op 20 april 2014 @ 15:06:

Lekker hè Rat!



Best fijn om er nu achter te komen dat mijn paspoort verlopen is...

Dinsdagochtend om 9u sta ik vooraan bij het gemeenteloket.





Check ff of je geen afspraak hoeft te maken, Splinter. Mijn paspoort is ook verlopen. Donderdag had ik pasfoto's laten maken en stapte vrolijk het gemeentehuis binnen. Mevrouw aan de balie: en hoe laat was uw afspraak? Afspraak?? WTF Blijken ze geloof ik alleen vanaf 18h30 tot 20h00 vrije inloop te hebben. Das nieuw
Meeting Manager is (ov) ingevuld.



Gisteren was het hier heerlijk zomers, maar vandaag grijs en nat.

Dus Ratteke, ik ben jaloers, want wilde juist vandaag iets in de tuin gaan doen. Nu moet ik dus verplicht bankhangen
Hier raden ze sterk aan om een afspraak te maken. Maar het hoeft dus niet. Ik probeerde digitaal een afspraak te maken, maar de eerste mogelijkheid waas ergens in mei. Ja hoor, de groeten!

Ik ga naar een dependance van burgerzaken, hier is het meestal niet druk. Dus toch maar op de gok.
Nu wordt ik toch ff boos! Ik zit op de gemeente-site te kijken en daar staat dat een paspoort op afspraak moet, maar een ID-kaart met EN zonder afspraak kan! En ik wilde een ID-kaart, omdat dit goedkoper is. Heb ik ook gezegd. Stomme balietrut
Nou zeg, Slof, wat stom!

zeg dat wel
Valt het op dat ik me erger aan mijn neef?
Ja.
Zooo even 2 schermpjes open, jullie hebben een hoop gekletst



Splint, mazzel dat je er nu achter komt van je paspoort. Al was ik anders graag in jouw plaats gegaan hoor

En naar Gent is een fijn vooruitzicht!



Olijf ook getoerd maar dan zonder helm en iets langzamer zelfde idee, mooie omgeving en genieten van het buiten zijn.



Rat, leuk uit eten! En verse sinaasappelsap is ook jummie (heb ik nu ook maar dan uit een fles van AH)

Tuincentrum op 2de Paasdag zou ik dan weer niet zo gelukkig van worden Net zoiets als dan naar IKEA of de woonboulevard.



Plou Ik hoop dat je kater het waard was.



Gisteren al vroeg uit bed dus voor de (volgens mijn neef verkeerde manier van) toerrit.

290 km was het totaal. We waren al op tijd bij het clubhuis maar vertrokken uiteindelijk daar pas om 10.30u omdat we moesten wachten op iemand.

Ach er was koffie en eitjes en een veranda met dus geen straf.

Heerlijk weer, al kwam er na de lunch iets meer wind.



Héél veel lammetjes gezien en veulentjes en poezen die in weilanden iepen te struinen en babygansjes en een roofvogel en heel veel alpaca's ..dat zijn de nieuwe hippe schapen lijkt het wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me aan mijn sukkel-ex *schudt Bieb de hand*
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 21 april 2014 @ 13:44:

Ik erger me aan mijn sukkel-ex *schudt Bieb de hand*Kunnen we ergens meegenieten?
Alle reacties Link kopieren
Plou! Je eerste kater! Niet voor herhaling vatbaar denk ik? Nou jaaaaaaaaaaa, je hebt het errug gezellig gehad zakmazegge
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven