Pijpen

06-04-2014 18:41 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik heb ong 4 maanden met mijn vriend van 19. Ik ben zelf 17, voor beiden is dit onze eerste relatie. We zijn druk bezig op het gebied van opwinden en klaarkomen. We zijn nog allebei maagd, maar we plezieren elkaar wel.

Alleen toen ik vanmiddag vroeg aan hem of hij een tip had, voor wat ik kon doen om de blowjob beter te laten voelen, gaf hij me een waslijst! Dit kan beter, dit dit en dit!



Blijkbaar heeft hij het gevoel alsof ik helemaal geen speeksel gebruik. Terwijl ik elke keer zoveel mogelijk speeksel aan probeer te maken en te gebruiken!

Dus nu is mijn vraag, hebben jullie tips om meer speeksel aan te maken en dat het nat blijft bij hem ;)

En wat moet ik absoluut wel en absoluut niet doen bij hem tijdens het pijpen???!



xx Sanne
Alle reacties Link kopieren
En hoe weer hij dan wat jij moet doen? En hoe lang duurt die pijpbeurt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Niet bijten. Wel een vinger in zijn anus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha ik rol van mijn bank! Wat doet hij bij jou? Gewoon lekker sabbelen of het een lolly is! In en uit, diep, beetje spelen en af en toe wat langer aan zijn eikel zuigen en sabbelen. ENJOY!
Alle reacties Link kopieren
Het is erg persoonsgebonden. En een waslijst is niet erg. Hoe je aan meer speeksel komt zou ik niet weten. Volgens mij kun je niet meer doen dan je nu al doet.



Verder zou je kunnen drukken/kneden bij zijn perineum. Achter zijn ballen maar voor de anus.



Sommige mannen vinden het fijn als je ook met je hand doet en met je mond. Diep of alleen de eikel. Voor sommige doen de ballen ook mee andere vinden dat te gevoelig
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 06 april 2014 @ 18:44:

En hoe weer hij dan wat jij moet doen? En hoe lang duurt die pijpbeurt?





Hij weet wat hij lekker vindt.... hij zegt gewoon wat hij fijn vindt en wat blijkbaar beter kan... pijpbeurt duurt ong 20 min :$

Maar ik ben dan wel snel er klaar mee... dan wil ik ook niet meer doen ofzo. Als hij dan niet klaargekomen is, heeft hij pech :$ tja misschien heel hard :$ maar ik krijg dan een lamme arm of pijn in mn benen van een houding...
Alle reacties Link kopieren
Of kramp in je kaak haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat jongens het lekker vinden als je aan hun ballen likt en zuigt. Wel voorzichtig
Life gives the best feeling ever.
Alle reacties Link kopieren
Kramp in je benen? Staan jullie in een steegje of plee in een café? Je kan ook liggend pijpen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 06 april 2014 @ 19:42:

Kramp in je benen? Staan jullie in een steegje of plee in een café? Je kan ook liggend pijpen.haha nee ik zit op mijn knieën, op het bed :P We hebben ook wel meerdere standjes enzo gehad maar vind het gewoon na een tijdje vervelen :$
Alle reacties Link kopieren
Gaat er ook om dat je zo af en toe afwisselt.. Maar als het nu al gaat vervelen .. Is dat misschien een teken om het helemaal maar niet te doen...
Google: the expert guide to advanced fellatio torrent" en download de torrent.

Google: pijptips viva forum, en je zult zien dat er al vele topics over zijn.

Tip voor meer speeksel, voordat je hem volledig in je mond neemt, ga er langs met je lippen waarbij je spuug achterlaat tot heel de penis bedekt is.

Bouw het heeeel langzaam op, teasend. Neem de ballen en perineum ook erin mee, en doe het met alle overgave.

Tip voor meer speeksel, neem hem volledig in je mond en probeer hem "in te slikken". Je krijgt wellicht kokhals neiging maar dat is goed, daarmee komt een hoop speeksel vrij.

Als er er heel veel speeksel is, gebruik dan ook je hand erbij en maak een draaiende beweging.



Maar de tips zijn, doe je best, alsof hem pijpen het allergeilste is wat er maar bestaat en wissel af van technieken, bouw langzaam op.
De tip van mijn logopedist is ook overal voor inzetbaar! Bijt zachtjes op puntje van je tong, dit zorgt voor direct meer speekselaanmaak,

En verder zijn de meeste tips alweer vergeven hier boven
Zou zijn tips als opbouwend zien: om het nog leuker te maken. Niet dat het nu niet lekker is, maar wel hoe nog lekkerder kan worden. Wij kunnen wel zeggen wat iemand lekker vindt, maar iedereen is anders.



Wat betreft speeksel: zet anders water bij het bed/bank/whatever neer. Of als je merkt dat je een droge mond hebt, zoen hem eerst even. Daardoor maak je wrs ook weer meer speeksel aan. Of glijmiddel?



Enne... vind 20min behoorlijk lang. Waarschijnlijk als je zijn tips toepast, vind ie het nog lekkerder en komt ook nog sneller klaar. Hoef je het ook geen 20 min meer vol te houden ;)
Alle reacties Link kopieren
Prima toch zo'n waslijst. Hij weet tenminste wat hij wil, en zegt dat ook duidelijk. Zouden meer mensen moeten doen.

(wanneer het een "eisenlijst" wordt ligt het natuurlijk anders)



Mijn tip als man: strakker en harder zuigen, veel vrouwen doen het te voorzichtig, te zacht. Een beetje zoenen en likken is lekker, maar probeer ook vooral eens om, zoals iemand het ooit mooi uitdrukte, het laken door zijn kont naar binnen te zuigen.
Alle reacties Link kopieren
Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik dat nooit meer bij hem doen. Ligt er natuurlijk wel aan hoe hij het zei. Maar als tip: afwisseling
Beetje glijmiddel?
20 min? Jeetje mijn kaken kunnen dat echt niet aan hoor. Kan me ook voorstellen dat je speeksel dan ook minder wordt na zo'n tijd.



Probeer evt. tijdens het pijpen af en toe te vragen hoe hij het vind en wat je op dat moment anders kan doen. Zeker als jullie beide nog aan het ontdekken zijn kan dat prima. Bovendien door het praten krijgen je kaken even rust en kan je rustig speeksel krijgen.



Op zich is het heel goed dat hij aangeeft wat hij lekker vind doe jij dat ook bij hem?
Alle reacties Link kopieren
Als je de houding zat bent, wegens lange duur, kan je ook deze houding aannemen: jij zit op het bed, voeten op de vloer, hij staat en dan hoef je vrij weinig te doen, hij kan dan het tempo aangeven. En je kan wel zelf de diepte bepalen door je positie van je hoofd. En gebruik eventueel je handen er bij.
Alle reacties Link kopieren
Nou meid, zo moeilijk is het niet hoor!



Zoals al gezegd is; flink zuigen, sabbelen, likken.. De meeste mannen vinden een kreuntje en een pufje tussendoor ook geil, probeer hem de indruk te geven dat je niets liever doet!



Lekker gaan met die banaan! (Of eigenlijk, lekker sabbelen aan die banaan ;) )
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke tip maar als ik 7up of Sprite drink dan komt er een slijm laagje in mijn keel en dus ideaal voordat je hem gaat pijpen, drink eens een keer 7up of Sprite
Alle reacties Link kopieren
eigenlijk heb ik geen tips voor je, maar wel ook een vraag: zijn er op internet geen tutorials te vinden over dit onderwerp? ik wil namelijk mijn vriend graag pijpen maar weet niet hoe... hij wordt mijn eerste...

in alles...
Laat het hem voordoen met een banaan(tje).



Maak dan ook ef een filmpje voor ons.
Alle reacties Link kopieren
serieuse reacties graag...
quote:joop_2000 schreef op 09 april 2014 @ 13:37:

Prima toch zo'n waslijst. Hij weet tenminste wat hij wil, en zegt dat ook duidelijk. Zouden meer mensen moeten doen.

(wanneer het een "eisenlijst" wordt ligt het natuurlijk anders)



Mijn tip als man: strakker en harder zuigen, veel vrouwen doen het te voorzichtig, te zacht. Een beetje zoenen en likken is lekker, maar probeer ook vooral eens om, zoals iemand het ooit mooi uitdrukte, het laken door zijn kont naar binnen te zuigen.Dat verschilt ook per man. Ik heb weleens te horen gekregen dat ik dat vooral niet moest doen omdat dat voelde alsof hij moest plassen, die hield daar helemaal niet van. Elke beetje zuigen werd als irritant ervaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven