Moeilijke keuze

20-04-2014 16:34 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ben benieuwd hoe andere dit zouden doen.



Heb in oktober een vrouw leren kennen die al 7 jaar een vriend heeft. Ik ben hier verder niet op ingegaan maar zij wel op mij. Zij vond mij leuk en begon berichten te sturen. Ik heb hier in het begin helemaal niets mee gedaan maar later dan toch een keer met haar afgesproken. Het was zeker gezellig met der en hebben nog een aantal keren afgesproken, na een week pakte ze me volop op de mond. Dit ging van kwaad tot erger en hebben alles gedaan wat ze in principe niet kan maken omdat ze een relatie heeft.

Ze vertelde me in december dat ze ging trouwen, toen zei ik dat ik er mee wou stoppen tenzij ze voor mij zou kiezen. Dat wou ze niet want ze wist voor 100% dat ze voor der vriend zou gaan. Toen had ik er een einde aan gemaakt. Ze had het 2 dagen volgehouden om niet tegen me te praten daarna kwamen de berichten weer en dat ze me wou zien. Had weer met der afgesproken en alles gebeurde weer. Tot de dag van vandaag zien we elkaar minimaal 4 dagen in de week en hebben we zeker 1x sex in de week. Ik mag verder alles zeggen en doen maar niet over m'n gevoelens beginnen tegen der. Dan krijg ik te horen dat ze in september gaat trouwen . Heb al een aantal keren gezegd dat het zo niet kan maar ze wil me blijven zien en ik haar ook omdat ik verliefd ben en hoop dat ze toch niet gaat trouwen of dat het uitkomt dat ze vreemdgaat met mij.

Wat ik nu zelf precies wil weet ik niet vandaar de vraag; hoe hier het beste mee om te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Gaat ze nou in december of september trouwen in Noorwegen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat ze een relatie heeft ja. Daarom heb ik het in het begin op afstand gehouden en nergens op in gegaan.

Zie het daarom niet dat ik er verantwoordelijk voor ben.



@dreamerx



Als het mij zou overkomen en ik erachter zou komen dan was het voor mij over en uit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijke keuze? Nee hoor, helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Gooi een pikante foto van julllie samen op FB en openbaar. Ben je zo van het probleem af.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Je ziet echt niet in dat jij ook verantwoordelijk bent??

Jij vindt het dus normaal om hem in bezette vrouwen te steken?



Bekijk het eens van de andere kant: hoe zou jij het vinden als je een relatie hebt en een andere vent gaat met je vrouw? Vind je dan ook dat hem niks te verwijten valt? Je zou niet boos op hem zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ooit gehoord van de 7 years itch? Jij bent niets anders dan diegene die haar even krabbelt.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat kan een man onnozel zijn.

Je durft te vragen hoe hiermee om te gaan !

Wat denk je zelf dan ?

Of hangt jouw gedrag af van wat de forummers in jouw geval zouden doen... Zielig zeg.
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Alle reacties Link kopieren
Vertel haar man/vriend dit nog voordat ze getrouwd zijn.. Hij verdient dit niet.
Alle reacties Link kopieren
Afkappen, en snel. Die vrouw zit fout en jij bent geen haar beter! Onzin over 'zij heeft verantwoordelijkheid over haar eigen relatie, dus ik kan gewoon aanpappen met iemand die al een relatie heeft heb ik al vaker gehoord.....bah
Alle reacties Link kopieren
En wat als het uitkomt en haar aanstaande verlaat haar? Hoop je dan dat ze verder wilt met jou om jou te gaan bedriegen?
Alle reacties Link kopieren
Dat is een hele goeie titato! Dat zie ik niet zitten,
quote:Tickel schreef op 20 april 2014 @ 18:57:

Gooi een pikante foto van julllie samen op FB en openbaar. Ben je zo van het probleem af.
Alle reacties Link kopieren
quote:will12345 schreef op zondag 20 april 2014 20:06 Dat is een hele goeie titato! Dat zie ik niet zitten,Dat lijkt mij reden genoeg om er mee te kappen
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk kan jij er zelf mee stoppen, gewoon je gevoelens binnensbroeks houden en dumpen die vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ze is een player en jij wordt door haar geplayed. Het ergste is, jij weet het en trapt er met open ogen in. Dus aan jou: enjoy the fun totdat zij er een einde aan maakt of be a man AND Grow some balls en kap ermee. Blokkeer haar overal en ga lekker daten met een beschikbare dame die wat meer empathie heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven