Lalala Pec droogt Ajax af

20-04-2014 20:04 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een non topic. Maar jeetje, wat een mafkezen, die Ajax-supporters die hun eigen spelers in gevaar brengen met vuurwerk.

En wat een sensationele wedstrijd vervolgens, 5-1 nu voor Pec. Karma is a bitch.

Hadden jullie deze stand van te voren bedacht? Ik niet in ieder geval, als Pec-fan
Ik ben geheel onbekend met pec Zwolle, maar dat ze keihard winnen van Ajax, dat stond op mijn verlanglijstje. Misschien komt dat omdat ik een feijenoordfan ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg t

voetbal helemaal niet meer maar speciaal voor pec:













Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat over Ajax-Zwolle?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nee totaal niet verwacht. Leuk voor pec!
Alle reacties Link kopieren
Ze worden afgedroogd en niet zo'n beetje ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 april 2014 @ 20:06:

Ik ben geheel onbekend met pec Zwolle, maar dat ze keihard winnen van Ajax, dat stond op mijn verlanglijstje. Misschien komt dat omdat ik een feijenoordfan ben. En dat in de Kuip!
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 20 april 2014 @ 20:06:

Ik volg t

voetbal helemaal niet meer maar speciaal voor pec:













Ik doe mee
Geweldig!!



Ik gun het pec zo,
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 20 april 2014 @ 20:07:

Dit gaat over Ajax-Zwolle?Pec zwolle-ajax
Alle reacties Link kopieren
quote:rainbow1986 schreef op 20 april 2014 @ 20:08:

Nee totaal niet verwacht. Leuk voor pec!Jaaah super toch! Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
De pompom's zijn nog in de juiste kleur ook
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 april 2014 @ 20:08:

Ze worden afgedroogd en niet zo'n beetje ook Nja, kijk... Als je als supporters zo een wedstrijd begint, getuigt het van enorme kracht dat ze zich hier niet door hebben laten afschrikken. En dat vind ik fantastisch! Ik vind het wel sneu voor de Ajax-spelers die hier niet om hebben gevraagd
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 20 april 2014 @ 20:11:

Geweldig!!



Ik gun het pec zo,Ik oooooook! Thanks
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Apatura schreef op 20 april 2014 @ 20:12:

De pompom's zijn nog in de juiste kleur ook
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaa, we hebben 'm!!!!! Fantastisch
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sneu voor de Ajax spelers. Door een stel gekken hebben ze zich van de wijs laten brengen. Nepsupporters.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 20 april 2014 @ 20:11:

[...]



Pec zwolle-ajax



Sorry, ben niet zo op de hoogte. Snapte dat topic over 'lampies' ook niet .



Dar vuurwerkgedoe heb ik wel gezien. Toen de spelers van het veld afgingen vond ik het wel sneu voor de gewone supporters die wellicht meer dan tweehonderd euro hadden betaald om een avondje met twee zonen naar het voetbal te gaan.



Vond het echt bizar om op 'eigen' doel te gaan gooien (sowieso vind ik zo'n actie van de pot gerukt, maar op je eigen keeper? Why?)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor voor PEC
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 20 april 2014 @ 20:15:

Ik vind het sneu voor de Ajax spelers. Door een stel gekken hebben ze zich van de wijs laten brengen. Nepsupporters.Vind ik ook. Volgens mij waren ze letterlijk uit het veld geslagen
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 20 april 2014 @ 20:16:

[...]





Sorry, ben niet zo op de hoogte. Snapte dat topic over 'lampies' ook niet .



Dar vuurwerkgedoe heb ik wel gezien. Toen de spelers van het veld afgingen vond ik het wel sneu voor de gewone supporters die wellicht meer dan tweehonderd euro hadden betaald om een avondje met twee zonen naar het voetbal te gaan.



Vond het echt bizar om op 'eigen' doel te gaan gooien (sowieso vind ik zo'n actie van de pot gerukt, maar op je eigen keeper? Why?)Snap ik ook helemaal niks van. Zo stom de verwachting was uiteraard dat we niks te verliezen hadden. Dus waarom ga je vuurwerk gooien. Echt bizar!
Leuk voor pec!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook leuk voor Pec en de inwoners van Zwolle, het is voor hun hartstikke uniek en heel erg gegund natuurlijk.



Maar ik vind het rot voor de Ajax spelers en ik was het helemaal eens met van de Sar. Leuk, je eigen club zo benadelen, en dat noemen ze clubliefde.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 april 2014 @ 20:06:

Ik ben geheel onbekend met pec Zwolle, maar dat ze keihard winnen van Ajax, dat stond op mijn verlanglijstje. Misschien komt dat omdat ik een feijenoordfan ben.

+1



En in de Kuip, extra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven