Nog nooit een relatie gehad

20-04-2014 18:20 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 20 jaar en heb nog nooit een relatie gehad, terwijl ik mezelf niet lelijk vindt. Ik zal wat vertellen over mezelf wat betreft liefde en hopelijk jullie mij vertellen wat ik steeds fout doe.



Ik heb er altijd erg jong uitgezien voor mijn leeftijd. Nu nog steeds schatten mensen mij 16 en toen ik 15 was had ik nog steeds geen borstgroei. Omdat ik er dus niet zo volwassen uitzag als mijn vriendinnen heb nooit naar jongens gekeken. En als ik dan uitging ontweek ik ook de blikken van jongens omdat ik bij voorbaat dacht dat ze me toch niet wilde omdat ik er te jong uitzag. Op mijn 17e was er een jongen die mij kennelijk niet jong eruit vond zien en met hem heb ik voor het eerst gezoend. Echter liet hij na de derde date weten dat hij geen interesse in me had en liet me links liggen. Toen ik naar de universiteit ging begon ik ook steeds meer interesse te hebben in jongens vanaf mij kant. Maar verder dan zoenen tijdens uitgaan en het nog een keer hebben van 3 dates met een jongen van uitgaan is het nooit gekomen.



Inmiddels ben ik 20 en heb ik nog steeds nooit een relatie gehad. En ik heb ook geen idee waar ik hem ga ontmoeten. Het is nu zelfs zo dat ik spijt begin te krijgen van twee jongens waarmee ik misschien een relatie mee had kunnen hebben, maar altijd heb afgehouden. De eerste leerde ik kennen toen ik 16 was en in de supermarkt werkte. Hij had duidelijk interesse in mij en ik kon het ook goed met hem vinden, maar elke keer als hij me wilde zoenen hield ik het af omdat ik hem er te lief uit vond zien. Inmiddels heeft hij een vriendin en kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. De tweede jongen leerde ik ook kennen op mijn 16e heb ik ook afgewezen om een of andere stomme reden. Het lujkt wel of ik altijd op zoek ben geweest naar de perfecte match, maar als ik toen die tijd erop in was gegaan had ik in ieder geval ervaring gehad.
Alle reacties Link kopieren
je bent een late bloeier. daar is niets mis mee.

zolang je niet desperate wordt en met een willekeurige vent naar bed gaat omdat het moet moet moet.
Alle reacties Link kopieren
Je bent nog maar 20.... dat komt vast wel een keer hoor. Ik had voor mijn 23e altijd een relatie en nu ben ik eind twintig en heb ik nooit meer een relatie. Dus bij mij is het omgekeerde. Geniet lekker van het single zijn, er komt wel een keer een leuke man op je pad.
Alle reacties Link kopieren
Hier precies hetzelfde verhaal.. eind 20 en ook nooit meer een relatie.. en op jongere leeftijd een aantal keer relaties gehad. Ook nooit heel lang



20 is nog erg jong. Dus het komt wel!
Alle reacties Link kopieren
Je bent 20 jaar. Meid een hele mooie jonge leeftijd. Maak je nu alsjeblieft geen zorgen. Je kan goed studeren en geloof mij nu maar. Die jongen(s) komen echt wel hoor.



En dat je er jong uitziet? Als je straks wat ouder bent zal je daar heel blij mee zijn. Maak je geen zorgen. Ga lekker uit en geniet. Jou tijd gaat echt komen. Maar ga niet geforceerd lopen zoeken.

Laat het gewoon rustig over je heen komen.
Alle reacties Link kopieren
Liefde is veel meer dan alleen uiterlijk.... Het komt vanzelf. Je bent NOG maar 20 ipv AL 20.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet druk.. Het komt vanzelf. En meestal overkomt het je als je er niet gericht op uit bent ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij verzin je problemen die er niet zijn.



Spijt hebben van dat je langer geleden jongens hebt afgehouden, lijkt me zinloos. Je bent nog maar 20 en als je die jongens hebt afgehouden lijkt het me prima dat je daar nu geen relatie mee hebt. Het lijkt me beter om, als je ooit een relatie krijgt, die te hebben met iemand waar je ook echt wat mee hebt.



Wat betreft het er jong uitzien: omdat je zo gericht bent op het idee dat je een relatie had moeten krijgen, ben je problemen gaan zoeken die er niet zijn. Er jong uitzien heeft niks te maken met wel of geen relatie krijgen. Ik heb er altijd heel jong uit gezien (ik leek op mijn 18e 14, op mijn 27e eerder 22.. et cetera), maar ik ben al sinds mijn 16e met dezelfde persoon samen. Die er trouwens ook jong uitziet. Dat doet er niets toe.



En wat betreft het alleen nog maar gezoend hebben: dat is toch prima? Had je dan per se seks willen hebben met jongens die het blijkbaar niet waard waren? Ik weet niet of je daar zoveel gelukkiger van zou zijn geworden. Het lijkt me beter om gewoon af te wachten wie je in de toekomst tegenkomt en tot die tijd lekker bezig te zijn met andere dingen die je leuk vindt om te doen.



Doe wat leuks, ontdek jezelf en dan merk je vanzelf wat er op je pad komt... dat geldt ook voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Wat anderen zeggen: het komt vanzelf wel. Dat gezegd hebbende: de perfecte match bestaat niet. Dus de volgende keer dat je iemand tegenkomt die je leuk vindt kan je eens wat langer met hem daten en kijken of jullie echt goed bij elkaar passen. Liefde op het eerste gezicht bestaat wel, maar komt zelden voor. Vaak moet het groeien. Luister alleen wel naar je gevoel: als het niet klikt, dan klikt het niet. Iets met iemand beginnen omdat je dan in elk geval ervaring hebt is geen goede reden: je loopt het risico jezelf of hem pijn te doen en bovendien zal iemand die jou echt leuk vindt het niet erg vinden als je onervaren bent.



Nieuwsgierig vraagje aan de dames die zeggen die "nooit meer"

een relatie te hebben: is dat omdat je gewoon geen relatie hebt, het momenteel even niet wilt, of helemaal nooit meer wilt? Nogal off topic maar ik vroeg het me af.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Ik heb vroegûh heel wat afgeslet maar mijn eerste echte relatie was ook pas op mijn 21ste.
Oja, en ik ben heul knap dus dat heeft er idd niets mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Het komt heus wel. Ik denk dat je gewoon niet weet hoe je met jongens om moet gaan. Misschien een idee om gewoon te proberen vriendschappelijk met jongens om te gaan. Je kunt behalve zoenen en seksen ook met jongens praten, uit eten gaan, naar de film, samenwerken, sporten etc. etc. zo voel je je hopelijk wat meer op je gemak in mannelijk gezelschap.



En kleine of geen borsten hebben bepaalt niet of mannen wel of niet naar je kijken trouwens.



Leg je de lat ook niet veel te hoog voor jezelf? En ken je je vrouwelijke kant wel? Probeer je lekker te voelen in je vel, kleed je mooi, train je lichaam sporten etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vicky schreef op 20 april 2014 @ 20:55:

Het komt heus wel. Ik denk dat je gewoon niet weet hoe je met jongens om moet gaan. Misschien een idee om gewoon te proberen vriendschappelijk met jongens om te gaan. Je kunt behalve zoenen en seksen ook met jongens praten, uit eten gaan, naar de film, samenwerken, sporten etc. etc. zo voel je je hopelijk wat meer op je gemak in mannelijk gezelschap.

Ik weet niet of ik dit nu wel zo'n goede tip vind . Ik heb veel mannelijke vrienden en eentje zei laatst tegen me: "Ik vergeet vaak dat jij een vrouw bent, 't is dat je een jurk aan hebt maar anders..." Nou was ik ook niet van plan om wat met 'm te beginnen, maar je kunt dat vriendschappelijk omgaan met jongens blijkbaar dus ook overdrijven .
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Alle reacties Link kopieren
Je moet geen spijt hebben van dingen die je in het verleden wel of niet gedaan hebt. Dat heeft je gevormd tot wie je nu bent. Mijn eerste (en enige) relatie was zelfs nog vele jaartjes later dan jouw leeftijd. Geen haar spijt, dat ik gewacht heb.

Alles heeft zijn tijd en iedereen is daar anders in. Ga jezelf niet vergelijken met je leeftijdsgenootjes. Jouw moment komt echt nog wel. Juist als je niet op zoek bent. En ga zeker niet maar met de eerste de beste een relatie aan,onder het mom van 'dan weet ik tenminste hoe het is'.

Alles komt goed :-)
Alle reacties Link kopieren
Ohja en er jong uit zien heeft helemaal geen effect op het wel of niet krijgen van een relatie. Als je verder gewoon wel volwassen overkomt, dan is je jonge uiterlijk juist een mooie combi. En je hebt iig de brains, anders zat je niet op de Uni
Alle reacties Link kopieren
Komt vanzelf! Geniet maar lekker van het leven een relatie kan altijd nog! Je bent nog jong.
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem
Een goede vriendin van mij heeft tot haar 45e geen relatie gehad. (Wel scharrels, maar meer niet)

Op haar 45e ontmoette ze via een datingsite een man waar ze nu al twee jaar zielsgelukkig mee is.

Zelf heb ik wel vanaf mijn 21e een relatie gehad (en uiteindelijk ook mee samengewoond en kinderen mee gekregen.) Inmiddels ben ik alweer 14 jaar alleenstaand en het bevalt me prima!

Kortom; het loopt wel zoals het moet lopen. Doe in ieder geval geen rare dingen uit haast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven