Hoe weet je..

20-04-2014 17:16 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij een man dat het hem meer te doen is voor 1 ding, of dat hij je echt leuk vind.
Door het hem op de man af te vragen. Dat schijnt het beste bij mannen te werken, duidelijkheid .
Door hem dat ene pas na een maand of 4 te geven
@Geroldine;



TO, ik denk dat je het merkt aan de aandacht die hij voor je heeft. Is hij geïnteresseerd in de dingen die jij meemaakt? Is hij bereid om iets voor jou te doen of te laten? Kun je met hem praten over van alles en nog wat? Dan heb je een leuke man te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Dat weet je dus nooit echt helemaal zeker. Meestal klopt je gevoel daarin wel enigszins. Ik ken mannen die heel geinteresseerd lief en aardig deden maar toch uiteindelijk alleen maar seks wilden. De moraal van het verhaal: een man doet veel voor seks. Dus ook interesse tonen in je etc.

Kortom: vraag het hem.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zit beetje met dilemma.

We hebben 4 dates gehad, en klik is echt enorm. Bellen mega veel, tot diep in de nacht etc. Hij heeft ook aangegeven dat hij gewoon nu chill wil doen en geen zin heeft in verplichtingen, dat relatie hem beetje afschrikt. Hij komt ook net uit relatie. Hij zei, we zien wel hoe het loopt allemaal.



Hij zei wel dat hij mij wel leuk vond. Maar gevoelens een ander verhaal vind.. (ik heb op dit moment ook niet echt gevoelens ofzo, maar vind hem wel heeeeel leuk)



Nu laatste date bleef ik slapen...

Maar ja en nu, denk ik, is het hem alleen maar daarom te doen? Want ik vroeg wanneer zie ik je weer. Toen zei hij snel! Morgenavond?



Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik kan het wel weeeer gaan vragen, maar wil er gewoon luchtig over doen...

Hij zei dat hij het heel gezellig en heel leuk vond. En was ook gewoon heel leuk afgelopen vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
..... wanneer iemand veel moeite ervoor doet om je te zien



En het klinkt positief je verhaal. Je ziet elkaar morgenavond alweer, dus wat is het probleem?
Je wilt er gewoon luchtig over doen, nou doe dat dan ook.



Na 4 dates blijven slapen is niet abnormaal, als het hem alleen om de seks te doen was had hij dat al bij de eerste date geprobeerd.



Jullie zien elkaar morgenavond alweer voor de 5e date. Doe eens niet zo onzeker. Maak je morgen mooi trek iets leuks aan en geniet van je date.



Hij wil rustig aan opstarten, hij komt net uit een relatie, begrijpelijk toch.



Genieten, niet piekeren en zeker niet pushen dat is dodelijk. Het komt zoals het komt, niet zo ongeduldig zijn.



Heel veel plezier morgen, geniet ervan.
Hij zegt dat een relatie hem afschrikt en gevoelens een ander verhaal vindt. Hoeveel duidelijker kan ie zijn?



Voorlopig wil ie dus geen relatie en is ie niet verliefd.
Alle reacties Link kopieren
Wat Vlinder zegt.



Wat niet is kan nog komen. Het kan ook nooit komen. Als je daar niet mee om kan gaan kun je beter een andere vent zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Klopt inderdaad wat vlinder zegt. Ik las het ook.

Hij zegt dat hij geen zin heeft om een relatie aan te gaan.

Maar vrouwelijke aandacht is nooit weg natuurlijk.

Dus als het jou nu om een relatie gaat is hij NIET jou man.

Wil je een leuke tijd? Dan kan hij wel leuk zijn.



Maar als je later over wat meer vastigheid begint zal hij ongetwijfeld zeggen: 'je wist toch dat ik geen vaste relatie wil?'

En daar heeft hij dus niet over gelogen.



Voor de rest moet je op je vrouwelijke voorgevoel vertrouwen.
quote:Geroldine schreef op 20 april 2014 @ 17:17:

Door het hem op de man af te vragen. Dat schijnt het beste bij mannen te werken, duidelijkheid .



Het werkt wel, dit vroeg ik ook wel eens aan mannen, sommige vond ik leuk en lekker voor 1 keer, had dan geen zin in meer. Ooit eens niet gevraagd, de arme knul bleef bellen en langskomen aan mn deur. Niet weg te krijgen, net een luis, niet van af te komen..



Bij sommige was ik heel direct: Ik vind jou leuk, lekker en wil meer, verwacht niet dat ik ooit je sokken ga wassen, je brood ga smeren en achter je aan ga hobbelen.. ondertussen zijn we al 20 jaar samen..
Alle reacties Link kopieren
In het begin weet je het eigenlijk nooit denk ik.

Maar hoe belangrijk is het voor je dat je het van tevoren wil weten?

Hij geeft aan dat hij nu geen relatie wil, hij is daar dus eerlijk over.

Wat is er dan op tegen om nu gewoon een leuke tijd te hebben met elkaar, inclusief seks?

Ik neem tenminste aan dat jij daar ook van geniet.

Je kunt moeilijk geen dates meer hebben omdat je bang bent dat het misschien alleen maar om seks gaat lijkt me. Hoe kom je dan aan een vriend die wel een relatie met je wil? Je zal toch een keer de stap moeten zetten. En misschien stoot je een paar keer je neus, so what!

Het zijn wel allemaal ervaringen die je op doet.

Enne, je moet toch ook een beetje genieten van het leven toch?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je heel erg verliefd aan het worden maar dat je bang bent om gekwetst te worden. Hij heeft al aangegeven het rustig aan te willen doen en jij wil niet de rebound zijn. Dat kan, dat is logisch maar je krijgt echt een beter antwoord als je het met hem in plaats van ons bespreekt.



Je weet niet wat hij denkt maar er zit een groot verschil tussen: ik ben gekwetst en wil het rustig aan doen en ik zie je niet als de moeder van mijn kinderen en als ik die morgen tegenkom ben ik weg.



Je kan best tegen hem zeggen dat je zijn situatie snapt maar dat je hem wel leuk begint te vinden. Desnoods aangevuld met dat je het niet leuk zou vinden als hij er wat meiden op na zou houden.
quote:sorrell schreef op 20 april 2014 @ 18:34:

[...]





Het werkt wel, dit vroeg ik ook wel eens aan mannen, sommige vond ik leuk en lekker voor 1 keer, had dan geen zin in meer. Ooit eens niet gevraagd, de arme knul bleef bellen en langskomen aan mn deur. Niet weg te krijgen, net een luis, niet van af te komen..



Bij sommige was ik heel direct: Ik vind jou leuk, lekker en wil meer, verwacht niet dat ik ooit je sokken ga wassen, je brood ga smeren en achter je aan ga hobbelen.. ondertussen zijn we al 20 jaar samen..Geweldig dit!
quote:freckels88 schreef op 20 april 2014 @ 17:32:

Ja, ik zit beetje met dilemma.

We hebben 4 dates gehad, en klik is echt enorm. Bellen mega veel, tot diep in de nacht etc. Hij heeft ook aangegeven dat hij gewoon nu chill wil doen en geen zin heeft in verplichtingen, dat relatie hem beetje afschrikt. Hij komt ook net uit relatie. Hij zei, we zien wel hoe het loopt allemaal.



Hij zei wel dat hij mij wel leuk vond. Maar gevoelens een ander verhaal vind.. (ik heb op dit moment ook niet echt gevoelens ofzo, maar vind hem wel heeeeel leuk)



Nu laatste date bleef ik slapen...

Maar ja en nu, denk ik, is het hem alleen maar daarom te doen? Want ik vroeg wanneer zie ik je weer. Toen zei hij snel! Morgenavond?



Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik kan het wel weeeer gaan vragen, maar wil er gewoon luchtig over doen...

Hij zei dat hij het heel gezellig en heel leuk vond. En was ook gewoon heel leuk afgelopen vrijdag.





deze man wil geen relatie, dat zegt hij en dat zeg jij

als je met hem naar bed gaat, weet je dus dat het hem om de seks te doen is
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 20 april 2014 @ 17:20:

Door hem dat ene pas na een maand of 4 te geven
Wat is het verschil tussen iemand heel leuk vinden en gevoelens?

Snap ik er weer ...
We hebben 4 dates gehad, en klik is echt enorm. Bellen mega veel, tot diep in de nacht etc. Hij heeft ook aangegeven dat hij gewoon nu chill wil doen en geen zin heeft in verplichtingen, dat relatie hem beetje afschrikt. Hij komt ook net uit relatie. Hij zei, we zien wel hoe het loopt allemaal.





Hij wil dus alleen dat ene....
quote:betjebig schreef op 20 april 2014 @ 17:20:

Door hem dat ene pas na een maand of 4 te geven Te laat!
Alle reacties Link kopieren
Als een man meteen al aangeeft geen relatie en verplichtingen te willen,dan heb ik er persoonlijk een hard hoofd in dat dat ooit nog gaat komen bij jou. Dus als jij het lekker losjes kunt zien, zonder de wens/ behoefte dat het meer wordt en je hebt zelf ook geen gevoelens en kunt seks en gevoelens goed scheiden, dan lekker van genieten.

Gaat dat allemaal niet op voor je,bescherm jezelf en kap het zsm af. Compleet geen contact meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 21 april 2014 @ 00:52:

Als een man meteen al aangeeft geen relatie en verplichtingen te willen,dan heb ik er persoonlijk een hard hoofd in dat dat ooit nog gaat komen bij jou. Dus als jij het lekker losjes kunt zien, zonder de wens/ behoefte dat het meer wordt en je hebt zelf ook geen gevoelens en kunt seks en gevoelens goed scheiden, dan lekker van genieten.

Gaat dat allemaal niet op voor je,bescherm jezelf en kap het zsm af. Compleet geen contact meer.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik hoef het niet te weten of er relatie aan zit te komen oid. Want ik weet dat het niet eraan zit te komen, omdat hij nu niks wil gewoon chill.

Maar zou wel graag willen weten of hij mij echt leuk vind of dat alleen voor 1 ding te doen is, dat ik daarvoor leuk ben, en of dat hij nog de intentie heeft om andere meiden te leren kennen...



Maar ja, vanavond weer date. Hij vroeg wel of ik bleef slapen...
Ga er vanuit dat zolang hij geen relatie wil, hij de intentie heeft om andere meiden te leren kennen.



Maar hij vindt je vast een heerlijke meid om mee te seksen, te kletsen, uit te gaan, etc. totdat hij iemand tegenkomt waar ie wel meer mee wil.



In mijn ervaring weten mannen ook vrij snel of ze een relatie willen met degene met wie ze van bil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben je tevreden? Ik bedoel, hoe leuk moet hij je vinden? Hij vindt je in ieder geval leuk voor de neuk, is dat voldoende voor je?

Wil je monogamie, dan kun je denk ik beter wel op zoek gaan naar een relatie. Ik denk dat juist het fijne van scharrelen is, dat je alleen de benefits hebt en nergens aan vast zit. Dus ook kunt daten en neuken met wie je wilt. Tenminste dat lees ik hier (zelf geen ervaring ermee).

Maar eerlijk? Ik denk dat contact met deze man je een gebroken hart gaat opleveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven