Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
Vor lrob heb ik nog nodig, voip telefoons x4, introscopes x4, en nog 1 centrifuge. Ik ben nog steeds bezig met de 3 sterren voor de vliegtuigkaarten, ben gebleven bij het oude egypte.

Vliegse weer allemaal
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
Mag ik voor Sem nog 1 hoornantenne, dan heb ik die alvast compleet



Voor Pascal 1 hoornantenne en 4 vivaldi-antennes
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 18 april 2014 @ 13:31:

[...]



Sorry, lrobll is niet zo actief, maar probeer varr wel even, zal lrobll weer even activeren, de ipad is van mn dochter en die gebruikt de ipad steeds meer, dus mag ik niet, hihi.

Vor lrob heb ik nog nodig, voip telefoons x4, introscopes x4, en nog 1 centrifuge. Ik ben nog steeds bezig met de 3 sterren voor de vliegtuigkaarten, ben gebleven bij het oude egypte.

Vliegse weer allemaal



Inderdaad hij doet het weer.



Vliegse.



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
Neeltje, ontving een tour beoordeling van je. Dank, mocht je weer kadootjes kunnen versturen ontvang ik er graag nog een. Dan is mijn reisburo ook klaar.

@lrob centrifuge onderweg
Alle reacties Link kopieren
Mijn missie control centrum en lanceer platform zijn klaar! Dus men kan bij mij spullen voor de maanreis rapen!



Hebben jullie ook dat rare event gezien dat je iets moet kopen in de bank en dat je dan een boompje ofzo kan krijgen!
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 18 april 2014 @ 17:57:

Mijn missie control centrum en lanceer platform zijn klaar! Dus men kan bij mij spullen voor de maanreis rapen!



Hebben jullie ook dat rare event gezien dat je iets moet kopen in de bank en dat je dan een boompje ofzo kan krijgen!Ja belachelijk he?
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
quote:knuf62 schreef op 18 april 2014 @ 18:44:

[...]





Ja belachelijk he?



Ja en wat nog veel erger is, je krijgt niets.

Had 1,79 ingezet omdat ik toch wel meer bewoners wil,

Maar je krijgt dus niets.

Heb ze al een mail gestuurd.

Maar knetter natuurlijk dat je dit moet kopen.

Ze hebben mij me halve stad afgenomen omdat je met de upgrade van je gemeentehuis te veel gebouwen hebt.

Ook daar heb ik ze een mail over gestuurd en dan krijg je een kletsverhaal dat de major heeft besloten enz..

Had me dus voorgenomen geen geld meer te investeren maar ja toch overstag gegaan. Stom natuurlijk.



Allemaal fijne paasdagen en vliegse.



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
@neeltje: bij de 1,79 krijg je ook niks; daar staat geen kistje met een boom bij, dat is pas vanaf de ¤4,49.



Ik kreeg net op mijn phone een pop up met een aanbieding die 3 uur loopt: 250 flapjes en 10.000 eenheden brandstof voor 13,99.

Op de Pad heb ik die (nog?) niet gekregen.



Mijn zus die op Android speelt kreeg deze 'aanbieding' vorige week al.
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 18 april 2014 @ 19:40:

@neeltje: bij de 1,79 krijg je ook niks; daar staat geen kistje met een boom bij, dat is pas vanaf de ¤4,49.



Ik kreeg net op mijn phone een pop up met een aanbieding die 3 uur loopt: 250 flapjes en 10.000 eenheden brandstof voor 13,99.

Op de Pad heb ik die (nog?) niet gekregen.



Mijn zus die op Android speelt kreeg deze 'aanbieding' vorige week al.



Kreeg ik verleden week ook op mijn IPAD. Maar dat durfde ik echt niet aan. Trouwens had ook niet genoeg geld.

Ben er toch een beetje bang van omdat er zo vaak iets mis gaat met het spel.



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
Seal krijgt net de opdracht om te lanceren vanaf het nieuwe platform: je moet dan maar liefst 3000 raketjes halen binnen 24 uur.

Ben benieuwd of dat gaat lukken; heb wel 3 grote pyrobouten en een aantal van die dingen van 120, maar dan nog!
Alle reacties Link kopieren
quote:airportef schreef op 16 april 2014 @ 20:24:

[...]





Als je mijn uitnodiging accepteert kan ik nog wel een Yagi antenne sturen.



Groetjes Airport ef



Ik heb je ook toegevoegd



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 april 2014 @ 20:25:

Seal krijgt net de opdracht om te lanceren vanaf het nieuwe platform: je moet dan maar liefst 3000 raketjes halen binnen 24 uur.

Ben benieuwd of dat gaat lukken; heb wel 3 grote pyrobouten en een aantal van die dingen van 120, maar dan nog!Ben je al begonnen? Dan kan ik bij je instappen!
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 19 april 2014 @ 21:00:

[...]





Ben je al begonnen? Dan kan ik bij je instappen!



Doe maar!

Ik ben al een heel eind, dus dan heb je er een eitje aan (hoe toepasselijk )
Alle reacties Link kopieren
quote:girasole3 schreef op 19 april 2014 @ 21:10:

[...]





Doe maar!

Ik ben al een heel eind, dus dan heb je er een eitje aan (hoe toepasselijk )

Nou we zijn weg!

Blij dat ik heb kunnen helpen!
susje
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi!

Nu weer 3 missiecontrolecentra van buren bezoeken; dat wordt morgen.



Eerste lanceerder krijgt 300 brandstof, 20 zilveren tokens, 2 hoofdstabilisatoren en iets uit de collectie waterwereld,

de tweede 150 brandstof, 15 zilveren tokens, 3 grote brandstoftanks en 'een grote kans(??)' op een voorwerp uit de waterwereld collectie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.

Hier weer een update van wat ik nog kan gebruiken.

Missiecontrolecentrum.

- 3 x zonnecel

- 4 x communicatie antenne



Kosmisch brandstofstation.

- 3 montagerobot



Duty freewinkel.

- 3 rookmelder



Vliegse allemaal en een fijn Pasen.

Groetjes Airport ef
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij P15 in de groene raket gestapt, we hebben nog 6 uur en kunnen volgens mij nog wel wat hulp gebruiken :-)
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
quote:knuf62 schreef op 20 april 2014 @ 10:31:

Ik ben bij P15 in de groene raket gestapt, we hebben nog 6 uur en kunnen volgens mij nog wel wat hulp gebruiken :-)Ik ben ook ingestapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net in gestapt in het ruimteschip, wie gaat er mee??



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
Vindt t erg vervelend dat ze van die raket naar de maan een event hebben gemaakt, ik kan bij lange na nooit zoveel muntjes bij elkaar krijgen...
Alle reacties Link kopieren
Vindt t erg vervelend dat ze van die raket naar de maan een event hebben gemaakt, ik kan bij lange na nooit zoveel muntjes bij elkaar krijgen...
Alle reacties Link kopieren
quote:naadines schreef op 21 april 2014 @ 02:07:

Vindt t erg vervelend dat ze van die raket naar de maan een event hebben gemaakt, ik kan bij lange na nooit zoveel muntjes bij elkaar krijgen...



Dat is idd waar. Ben al bijna 2 weken bezig om om 180000 muntjes bij elkaar te krijgen om het gemeentehuis te kunnen opwaarderen. Daarna nog een keer het zelfde aantal voor de terminal en nog 200000 voor de controletoren. Hoe krijgen andere spelers dit bij elkaar en ik ben toch best een fanatieke speler.



Groetjes Airport ef
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook heel lang muntjes gespaard en dat was ook echt nodig.



Nu kan ik een ruimteschip lanceren maar heb je natuurlijk ook weer mensen nodig, denk ik, die dat dan ook kunnen???

Geen idee. Er is in ieder geval nog niemand ingestapt.



Vliegse vandaag.



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
quote:neeltjevr schreef op 21 april 2014 @ 09:27:

Ik had ook heel lang muntjes gespaard en dat was ook echt nodig.



Nu kan ik een ruimteschip lanceren maar heb je natuurlijk ook weer mensen nodig, denk ik, die dat dan ook kunnen???

Geen idee. Er is in ieder geval nog niemand ingestapt.



Vliegse vandaag.



NeeltjevIk kan wel instappen hoor!
susje
Alle reacties Link kopieren
quote:sumasto schreef op 21 april 2014 @ 11:41:

[...]





Ik kan wel instappen hoor!Ben ingestapt! Dit word mijn tweede reis naar de maan!
susje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven