1e afspraakje

21-04-2014 01:06 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben maar eens aan het berichtjes sturen begonnen via Tinder. Nu heb ik gelijk al een leuke man ontmoet. Maar we krijgen gelijk al problemen over het 1e afspraakje. Hij zegt kom wat bij mij thuis drinken. Ik zei laten we in het café afspreken. Nu wordt hij boos en zegt dat ik hem niet vertrouw. Maar ik ken die man niet. Ligt dat aan mij of werkt dat zo tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
dat wordt 'm dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen ervaring hiermee. Ist ouderwets om in het café af te spreken? En dat hij gelijk boos wordt ..
Nou, dat zou dus niet doorgaan wat mij betreft. Next! Genoeg mannen die het wel respecteren dat je iemand niet op z'n blauwe ogen gelooft als je diegene nog nooit hebt gezien. Zou bij mij alleen maar meer wantrouwen wekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de eerste paar keer echt nooit bij iemand thuis afspreken als je elkaar leert kennen via internet oid! Als hij dat niet begrijpt en zelfs boos wordt, zou dat sowieso al einde verhaal zijn voor mij en zou ik het contact afkappen
Alle reacties Link kopieren
Het is niet ouderwets om in een kroeg af te spreken hoor, heel normaal nog steeds. Maar sommige mannen zien tinder als een makkelijke manier om iemand te vinden om mee naar bed te gaan. En zo een heb jij er waarschijnlijk getroffen.
Niet doen dus, ook niet als hij nu bij zou draaien. Iemand die om zoiets al boos wordt......



Las hier laatst ook een keer een goeie tip van iemand. Op het eerste afspraakje nooit langer dan 1 uur afspreken (van te voren aangeven), ongeacht hoe gezellig het ook is. Als het klikt en iemand vindt jou ook leuk heb je een reden om (heel snel) een tweede date te plannen.
Alle reacties Link kopieren