1e afspraakje

21-04-2014 01:06 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben maar eens aan het berichtjes sturen begonnen via Tinder. Nu heb ik gelijk al een leuke man ontmoet. Maar we krijgen gelijk al problemen over het 1e afspraakje. Hij zegt kom wat bij mij thuis drinken. Ik zei laten we in het café afspreken. Nu wordt hij boos en zegt dat ik hem niet vertrouw. Maar ik ken die man niet. Ligt dat aan mij of werkt dat zo tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
dat wordt 'm dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen ervaring hiermee. Ist ouderwets om in het café af te spreken? En dat hij gelijk boos wordt ..
Nou, dat zou dus niet doorgaan wat mij betreft. Next! Genoeg mannen die het wel respecteren dat je iemand niet op z'n blauwe ogen gelooft als je diegene nog nooit hebt gezien. Zou bij mij alleen maar meer wantrouwen wekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de eerste paar keer echt nooit bij iemand thuis afspreken als je elkaar leert kennen via internet oid! Als hij dat niet begrijpt en zelfs boos wordt, zou dat sowieso al einde verhaal zijn voor mij en zou ik het contact afkappen
Alle reacties Link kopieren
Het is niet ouderwets om in een kroeg af te spreken hoor, heel normaal nog steeds. Maar sommige mannen zien tinder als een makkelijke manier om iemand te vinden om mee naar bed te gaan. En zo een heb jij er waarschijnlijk getroffen.
Niet doen dus, ook niet als hij nu bij zou draaien. Iemand die om zoiets al boos wordt......



Las hier laatst ook een keer een goeie tip van iemand. Op het eerste afspraakje nooit langer dan 1 uur afspreken (van te voren aangeven), ongeacht hoe gezellig het ook is. Als het klikt en iemand vindt jou ook leuk heb je een reden om (heel snel) een tweede date te plannen.
Alle reacties Link kopieren
Dropje, dit is niet normaal. Boos worden omdat je op een openbare plek wilt afspreken, hij beticht je meteen van dat je hem niet vertrouwt. Dit zou echt meteen einde oefening voor mij zijn en ik zou niet meer met hem afspreken. Deze man is niet integer en uit op je lichaam.

En dat er bij jou geen alarmbellen rinkelen, maar je meteen aan jezelf begint te twijfelen zegt mij, dat je meteen moet kappen met Tinder en degelijke en eerst aan je zelfvertrouwen moet werken. Of je bent nog heel jong en onervaren?
Alle reacties Link kopieren
Als hij al zo doet voordat je hem ooit ontmoet hebt .... dan staat je nog veel te wachten als je met hem verder wilt.



Het is (zeker als vrouw) niet raar dat je voorzichtig bent. In het verleden liet ik ook altijd tijdens mijn date even bellen, zodat als het echt vreselijk was met die date, ik een smoes kon bedenken dat ik weg moest.



Het is gewoon verstandig om vooraf even op neutraal gebied af te spreken. Zelf ook door schade en schande wijs geworden hoor, heb een paar helse dates gehad; bij mij thuis afspreken en hij weigerde weg te gaan tot bij de date thuis afspreken en letterlijk besprongen werd.



Dates horen een beetje leuk te zijn dus mocht je er nog zin in hebben, poot stijf houden. Het is niet raar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Je hebt geen leuke vent getroffen.

Ke hebt een vent getroffen die leuk LEEK, maar al razendsnel zijn masker liet zakken!
Dat is geen leuke man. Een echte leuke man, komt zonder moeite naar jouw woonplaats in een leuk café.

Thuis afspreken vind ik echt een no go, bij internetdaten. Als hij dat niet begrijpt en er een vertrouwenskwestie van maakt, terwijl je de beste man net kent van woorden op papier, zit er bij hem echt een steekje los.
Alle reacties Link kopieren
100% eens met Eva-30.



En om antwoord te geven op je vragen: nee ligt niet aan jou en nee zo werkt dat niet tegenwoordig.

Hij wordt boos...pfff. Lekker laten gaan!
Wat een idioot! Nee, natuurlijk vertrouw je hem niet, je kent hem toch ook niet? Hij kan zich toch heel anders voordoen vanachter zijn pc!



Iemand die dat niet snapt, zou voor mij per direct afvallen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een griezel. Niet aan beginnen en niks mee afspreken, er zijn vast ook wel leuke mannen te vinden. (Hoewel, als ik de diverse internet dating topics hier op het forum doorlees... Maar okee dat is een ander onderwerp )
Alle reacties Link kopieren
Meen je nou echt dat je je afvraagt of dit normaal is, of wil je gewoon je verhaal delen?



In het eerste geval: nee, natuurlijk is dit niet normaal! Al je alarmbellen zouden moeten afgaan. Jij geeft gewoon aan waar jij je prettig bij voelt. Een leuke man zou dat prima vinden. Die zou blij zijn met de date en op een terras of zo afspreken.



Leuke mannen zijn trouwens ook amper boos te krijgen.



Deze man kan je beter alleen thuis laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je er wel goed aan doet dat je liever met deze man ergens in een café wilt afspreken. Je kent m niet en je weet niet wat hij van plan is. Een terrasje pakken is daarom zo slecht nog niet. En het is er nu lekker weer voor, dus waarom niet? Altijd maar saai binnen zitten. Lekker onder de mensen en mensen kijken. Deze drie redenen zou je ook nog als 'argument' kunnen gebruiken.



Is ie dan toch aan t doorzeuren dat ie hoe dan ook bij jou of bij hem thuis wilt afspreken, dan kun je het beter laten gaan.



Ik vind het ook niet fijn om de eerste date bij iemand thuis af te spreken. Ik merk ook dat als je daarna alleen maar bij iemand thuis gaat afspreken, dat de band er ook niet leuker op wordt. Leuke dingen doen tijdens het daten of je relatie lijken dan ver weg te zijn. Ik leer liever iemand kennen als je leuke dingen met elkaar doet.
Alle reacties Link kopieren
'Inderdaad, ik ken je niet, dus ik weet niet of je te vertrouwen bent. En door dat niet te begrijpen heb je alleen maar bevestigd dat dat een verstandige houding is. Ons afspraakje gaat dus niet door. Veel succes verder.'
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
Niet aan beginnen, next!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dus beslist niet meer gaan argumenteren ofzo. Klaar. Uit.

Hij leek een leuke man, maar is het dus niet. Next!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Alle reacties Link kopieren
Niet thuis afspreken, gewoon neutraal terrein. Als ie dat niet wil is t nog een krentenkakker ook.
Wat een engerd dat hij meteen boos wordt. Ik zou hem direct blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
weet je, al lag het wel aan jou. Al riepen wij hier allemaal, dat we bij die man thuis zouden afspreken. Dan nog, is het aan jou om te bepalen waar je je gemakkelijk bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk is het meer dat ik dit verhaal even wilde delen. Ik wist eigenlijk ook wel dat het apart is. Nu wil de beste man na veel gezeur afspreken. Maar niet in een café maar in een restaurant. Hij houdt niet v cafés. 😂Ik begin er niet aan met hem. Next. Wat is er nu mis met een terrasje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het een ex-alcoholist
Alle reacties Link kopieren
quote:dropje1979 schreef op 21 april 2014 @ 09:31:

Eigenlijk is het meer dat ik dit verhaal even wilde delen. Ik wist eigenlijk ook wel dat het apart is. Nu wil de beste man na veel gezeur afspreken. Maar niet in een café maar in een restaurant. Hij houdt niet v cafés. 😂Ik begin er niet aan met hem. Next. Wat is er nu mis met een terrasje.Hij is ook niet de makkelijkste, zo te horen. Haha! NEXT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven