Uitgerekend in oktober 2014

27-02-2014 14:51 651 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een heleboel aanstaande oktobermoeders die mee willen schrijven! De tabel is vol, gasten zijn welkom.

naam leeftijd al kinderen?Uitgerekende datum opmerking floordeg22/26 - 30 septemberevw198429/371 zoontje 4 oktobermiezemuis 37/385e 4 oktober:heart:14-5 20 wk echo, 6-5 controle verle 33- 5 oktober muzieknootje29/27- 6 oktober 17-4 controle, 29-4 geslachtsbep.khamiesa8133/40- 6 oktober 23-4 geslachtsbepalingmommysher22/25- 7 oktober 15-4 geslachtsbepalinglinthe30/27- 7 oktober bosjekrullen29/30- 9 oktober bloempje049023-10 oktoberpolonaise29/331 dochtertje 10 oktober 29-4 controletoverballenboom322e 14 oktober 28-5 20 wk echosaxofoon1988 25/27 - 14 oktober 14-4 echomuppet32 - 17 oktoberdooncha28/28 - 19 oktober26-3 echoas1984 29/29-22 oktober 27-5 20 wk echozwelgje_b33/33 - 22 oktober 14-4 combitest theetut 26/27 - 27 oktober amereeh0132/32 2e 29 oktober



voor floflo, weekend, jaimesblond, daisy5 en de anderen
Alle reacties Link kopieren
O super, ik heb 8 mei een pretecho, 2d 15 minuten, Dan ben ik ruim 16 wkn dus dat moet lukken, was bang dat dat misschien te kort was. Maar jij hebt je meisje goed kunnen zien dus? ! Echt leuk! Voelt het nu anders nu je weet dat je een dochter krijgt?



Hoe is het net de misselijkheid kamiesha?



Ik heb net bij dr prenatal een joggingbroek gekocht op aanraden van een vriendin van me, echt te lekker, die doe ik nooit meer uit denk ik! Haha
Alle reacties Link kopieren
25 euro?? ik moet 60 betalen. . wauw!

hahah



ben niet meer zo misselijk maar wel weer heisa thuis. fijn.. not!!!

ik wil echt tijdelijk uit elkaar maar wat ik al zei, hij weigert dat!

heb nog meer dingen ontdekt.. ***** en hij ontkent alles. what else is new. .



wat voor joggingbroek is het?? mijn kleren zijn te groot!!!
Alle reacties Link kopieren
@as; Spannend! Voor je het weet is het zo ver!

Ik voel me nog gelukkiger! Helemaal nu het een meisje is wat ik al dacht. Het voelt nog echter nu!

We hebben meteen wat roze spulletjes gekocht vandaag; het grote shoppen kan beginnen ;)!
Alle reacties Link kopieren
Pff kamiesha, hoeveel heeft hij te willen? Maar snap dat het moeilijk is! Misschien is de dreiging voldoende en schud het hem wakker?!



Is eigenlijk een hele simpele joggingbroek, zwart, strech, rechte pijp maar echt een heerlijk stofje met strechtbuikband en volgens mn vriendin blijft hij moo! Is eigen merk van prenatal kost 25 euro, en nu 50% korting op het 2e prenatal artikel dus heb ook een nieuwe broek gekocht. Wilde er eigenlijk niet aan maar zit echt veel fijner!
Alle reacties Link kopieren
@bosjekrullen ja dat geloof ik! Als je al een naam weet ook wordt het helemaal echt he?! Ik kan ook echt niet wachten! Was vandaag bij prenatal en moest me echt inhouden! echt leuk voor je!
Alle reacties Link kopieren
kan me voorstellen bosje krullen! ! Nu is het nog echter!!!



as: hij weigert weg te gaan en hij is opgefokt. Hij heeft mn laptop kapot gegooid en een glas tegen de muur.
Alle reacties Link kopieren
Ik. ga vd week ook ff naar prenatal. even kijken of ze wat leuks hebben.



en ik ga ff nadenken over de stappen die ik moet nemen.
Alle reacties Link kopieren
Weet je heel zeker dat je veilig bent? Ik vind dit echt niet fijn zo, ik geloof dat hij je nuchter niks aan zal doen maar met drugs op? Je moet niet alleen aan jezelf denken maar ook aan de kleine he? Misschien is het echt verstandiger weg te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja maar het is mijn huis. Wie weet wat hij in huis haalt als ik er niet ben??

echt ik snap niet waar ik nu in beland ben.. lijk wel een soap! !!
Alle reacties Link kopieren
Snap ik! Maar het gaat wel om jullie veiligheid!
Alle reacties Link kopieren
Morgen ga ik naar mn beste vriendin en gaan we even een plan van aanpak maken.. hopelijk vind ik de kracht en hou ik die vast.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo kamies! Sterkte en wees voorzichtig!
Alle reacties Link kopieren
Dank je!!!! Het komt goed hoor
Alle reacties Link kopieren
Een meisje Bosjekrullen! Gefeliciteerd!!!!!

Weer een stapje verder, bij elke mijlpaal komen we(gevoelsmatig) een stapje dichter bij het oh zo gewenste resultaat.



Khamiesa, pfff.. Kan me voorstellen dat het net als een soap voelt. Maar wat As zegt: je bent(gelukkig maar wel wennen) niet meer alleen verantwoordelijk voor jezelf. Net als dat hij ook niet alleen meer kan doen wat nu voor hem leuk/fijn/spannend is. En als hij nu niet die verantwoordelijkheid voor jullie als gezin op zich kan of wil nemen laat hij je ben ik bang weinig keuze. Dat wil niet zeggen dat je helemaal geen toekomst samen kan hebben, maar we dat je mijn inziens nu stappen voor jou en je kindje moet maken. Maar wat zal je hart nu breken...ik leef met je mee en wens je alle kracht toe.



@ mommysher: misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar hoe was jullie geslachtbepaling?( nouja...die van het kindje dan he )
Alle reacties Link kopieren
Dank je toverballenboom. . ik ben ook zeker aan het nadenken hoe ik alles ga aanpakken. . Heel moeilijk! ook omdat hij niet inziet dat tijdelijk uit elkaar gaan misschien wel heel goed gaat uitpakken. Moeilijk hoor..



mommysher reageert niet meer.. ik was ook al zo benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
@khamiesa; sterkte vandaag, hoop dat je samen met je vriendin een wijs besluit kan nemen. Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Dank je bosje krullen. . dat hoop ik ook!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen aanstaande moeders,



sorry dat ik zo kom binnen vallen.... via google kwam ik op jullie topic uit en heb mij vervolgens aan gemeld. Ik ben nu 13 weken zwanger en uitgerekend op 30 oktober en vroeg me af of ik met jullie mee mag kletsen??
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk Malih! Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
dankjewel!!



Zal ik me dan maar even voorstellen misschien wel zo leuk?



Nou, ik ben dus malih 21 jaar en mijn vriend 24. We hadden al een kinderwens alleen dan wel pas over een jaartje. Echter is de kleine bijzonder eigenwijs (nu al, belooft wat....) en kwam het door de anticonceptie heen. Gezien we beide werken ( en goede baan hebben) en samen wonen met genoeg ruimte besloten dat het eigenwijze ding welkom was :-D we delen ons huis met 2 konijnen 2 honden en een paard. Geloof dat dat onze situatie in een notedop is.



opzich gaat de zwangerschap qua kwaaltjes probleemloos... Ik las hier in het topic al dames met misselijkheids klachten!! wat ontzettend vervelend. Ik hoop voor jullie dat het echt snel weg trekt!



Ook zag ik een berichtje van iemand die een dochter krijgt? ? gefeliciteerd! heel erg leuk! wij krijgen het hopelijk te zien op 15 juni bij de 20 wekwn echo.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Malih!



Ik wilde net een besloten groep (Oktober Mama's) aanmaken op FB, maar moet dan eerst iemand van jullie toevoegen aan mijn vriendenlijst voor ik deze groep actief maken kan..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privé bericht gestuurd bosje krullen! Met mn naam, dan kun je me toevoegen!



Welkom. Malih!
Alle reacties Link kopieren
Top As! Ga ik gelijk even doen
Alle reacties Link kopieren
Oktober Mama's op FB is geopend! Jullie kunnen jezelf aan de groep toevoegen :D
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, heb een beetje pech, m'n computer is gecrasht. Kan nu alleen mobiel forummen en dat werkt niet echt soepel. Wil heel graag weer meelezen en schrijven. Hopelijk morgen op m'n werk tussendoor.



Bosjekrullen: goed die fb-groep. Ik ga morgen gelijk kijken. Lijkt me leuk!



Kamies: heel veel sterkte!! Goed dat je met een vriendin gaat praten.

Dag! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven