Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!



Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:dragoneye schreef op 20 april 2014 @ 23:00:

[...]





Interessante vraagstelling Calvijn1.

Wat is de reden dat je graag persoonlijk wordt naar mij toe ?



Ik vraag het mij oprecht af

Alles wat die griet wel of niet doet leg jij onder een vergrootglas en beschrijf je uitgebreid (overigens vaak een onduidelijke brei aan woorden)

Is zij een soort spiegel voor je en irriteert je dat?

Zou toch kunnen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 21 april 2014 @ 08:04:

[...]





Ik vraag het mij oprecht af

Alles wat die griet wel of niet doet leg jij onder een vergrootglas en beschrijf je uitgebreid (overigens vaak een onduidelijke brei aan woorden)

Is zij een soort spiegel voor je en irriteert je dat?

Zou toch kunnen?Alles kan natuurlijk. Maar ik heb ook echt een bloedhekel aan Billy en ik weet zeker dat ik in niets op haar lijk. Zoals zij zich vastklampt aan Ruud en zichzelf daarmee compleet voor lul zet, is iets wat ik nog nooit gedaan heb en ook nooit zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Ruudje is ook lekker duidelijk. Ik houd van je ben verliefd op je maar wil geen relatie en wordt jaloers als Bil met andere mannen praat.

Je zou van minder in de war raken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 11:58:

Ruudje is ook lekker duidelijk. Ik houd van je ben verliefd op je maar wil geen relatie en wordt jaloers als Bil met andere mannen praat.

Je zou van minder in de war raken.



Bill onthoudt ook alleen maar de dingen die ze wilde horen.

Hij zei dat ze hem teveel claimt en dat hij er nooit aan had moeten beginnen. Maar Ruud zei inderdaad ook dat als het duidelijk is dat hij mag blijven, ze gewoon weer lekker doorgaan met hun 'relatie'.



Ach, ze verdienen elkaar maar ik erger me kapot aan die twee, vind ze ontzettend smoezelig en vies. Dus ik zou het heerlijk vinden als Ruud er vandaag uit gestemd wordt door Dennis.
Alle reacties Link kopieren
Smoezelig en vies zijn ze zeker. Andy en Melisa al gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 12:21:

Smoezelig en vies zijn ze zeker. Andy en Melisa al gezien?



Niet alle afleveringen maar wel een paar.

En wat ik ervan gezien heb, vind ik Melisa wel oké maar Andy echt een ontzettende niksnut.

Zijn die ook zo vies dan? Dat ze net als Bill en Ruud elkaars snot opeten enzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 21 april 2014 @ 12:42:

[...]





Niet alle afleveringen maar wel een paar.

En wat ik ervan gezien heb, vind ik Melisa wel oké maar Andy echt een ontzettende niksnut.

Zijn die ook zo vies dan? Dat ze net als Bill en Ruud elkaars snot opeten enzo?Ja vooral Andy!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:dragoneye schreef op 20 april 2014 @ 20:27:

https://www.youtube.com/watch?v=CjQcZQ7NsFw



Wat kost die gleuf een berg energie zeg.



'Of vind je dat ik nu onzin praat?'





JAAAAAAAAA !!!



Billgirly, psychiatrisch geval !

Lult veertig slagen in de rondte .... met 'r irritante stemmetje, neptranen en ingestudeerde riedeltje ellende.

Zooooooooo vermoeiend ... en zo te zien ook voor Ruud.



Billy

Controlfreak

in de rol van

claimend slachtoffer



Ruud gaat het nog wel een keertje goed aanpakken, hoop en vermoed ik.



Dan maar oorlog.

Na oorlog komt vrede.



Ruud komt zelf met de 'opmerkingen' die Billy gemaakt zou hebben en hij is duidelijk jaloers. En vervolgens gaat hij zeggen dat hij wel verliefd is op haar, maar dat hij niet constant op elkaars lip wil zitten. Volgens mij is dit een normale botsing/ discussie zoals dat gaat binnen een relatie tussen 2 mensen.



Wat moet Ruud 'een keertje goed aanpakken'?



En wat schrijf je vage posten hier over het hele gebeuren. Werkelijk vaak geen touw aan vast te knopen.
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:dragoneye schreef op 20 april 2014 @ 16:14:

[...]





Niet dat dit gesprek nu zoveel waarde toevoegt voor Nicolien.

Bakvis Isabel heeft het intellect niet om een Rienk überhaupt te kunnen volgen in zijn denkwereld. Daarbij toont ze weinig tot geen respect voor Nicolien door haar stelselmatig niet uit te laten praten. Isa wil namelijk graag haar eigen opgeblazen mening presenteren die van een heel ander niveau is dan die van een inhoudelijke Nicolien ...Daar heb je geen intellect voor nodig, maar een kronkelige fucked-up mind.
Only dead fish go with the flow
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 12:45:

[...]





Ja vooral Andy!Vertel dan toch vrouw....
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 12:45:

[...]





Ja vooral Andy!Ik heb tot nu toe gezien hoe vreselijk lui en lomp hij is maar wat voor vieze dingen doet hij dan?
Alle reacties Link kopieren
Is dragoneye nerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 21 april 2014 @ 15:18:

[...]





Ik heb tot nu toe gezien hoe vreselijk lui en lomp hij is maar wat voor vieze dingen doet hij dan?Melisa een beetje vingeren in de taxi en haar dan zijn vingers laten ruiken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 19:12:

[...]





Melisa een beetje vingeren in de taxi en haar dan zijn vingers laten ruiken.



En Melisa vond dat normaal?



Ik ga denk ik maar niet de uitzendingen kijken die ik gemist heb. Wat lopen er toch een goorlappen rond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jibba schreef op 21 april 2014 @ 19:16:

[...]





En Melisa vond dat normaal?



Ik ga denk ik maar niet de uitzendingen kijken die ik gemist heb. Wat lopen er toch een goorlappen rond.Hihihaha niet doen Andy. Zoals ze op alles reageert dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 19:12:

[...]





Melisa een beetje vingeren in de taxi en haar dan zijn vingers laten ruiken. Oh, waarschijnlijk ben ik ook vies maar ik vind dat vingeren in de taxi niet per definitie ontzettend smerig. Als het heel stiekem en onopvallend gaat.
Wat een randdebielen. Oeps, zou bijna Utopia missen!
quote:funky2901 schreef op 21 april 2014 @ 19:20:

Als het heel stiekem en onopvallend gaat.Daar zeg je wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 21 april 2014 @ 19:20:

[...]



Oh, waarschijnlijk ben ik ook vies maar ik vind dat vingeren in de taxi niet per definitie ontzettend smerig. Als het heel stiekem en onopvallend gaat.Je kent het principe van een real life soap?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op maandag 21 april 2014 19:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nouschi in "Utopia (spoiler alert!)"" class="messagelink">Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 19:12</a>:</b>

[...]





Melisa een beetje vingeren in de taxi en haar dan zijn vingers laten ruiken. </div></blockquote>Oh, waarschijnlijk ben ik ook vies maar ik vind dat vingeren in de taxi niet per definitie ontzettend smerig. Als het heel stiekem en onopvallend gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 19:22:

[...]





Je kent het principe van een real live soap?Jawel, maar het gaat om de daad toch? En de daad vind ik niet zo heel smerig. Behalve dat het gênant is dat iedereen mee kan 'genieten'. Dat had ik zelf nooit gedaan, maargoed, ieder zo z'n ding enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 21 april 2014 @ 19:24:

[...]



Jawel, maar het gaat om de daad toch? En de daad vind ik niet zo heel smerig. Behalve dat het gênant is dat iedereen mee kan 'genieten'. Dat had ik zelf nooit gedaan, maargoed, ieder zo z'n ding enzo.Smaken verschillen. Ik vind het ranzig op de achterbank van een taxi. Om over de rest maar te zwijgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 21 april 2014 @ 19:24:

[...]



Ach ja, altijd op bed kan misschien ook wel leuk zijn hoor.
Waar het om gaat is natuurlijk dat zowel Andy en Melisa als Ruud en Billy weten dat er camera's op hen gericht staan maar er toch voor kiezen om heel Nederland deelgenoot te maken van hun geile buien.



Wat Andy en Melisa betreft helemaal onbegrijpelijk want doe dat dan lekker thuis in je slaapkamer waar de cameraploeg naar ik aanneem niet bij aanwezig is.



Billy en Ruud hebben niet zoveel keus want die worden 24 uur per dag in de gaten gehouden maar dan nog kun je je realiseren dat de hele dag toespelingen maken op je seksleven en ransacties zoals elkaars snot opeten door de kijkers veroordeeld zal worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 april 2014 @ 19:12:

[...]





Melisa een beetje vingeren in de taxi en haar dan zijn vingers laten ruiken. Linkje?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven