Wat vinden jullie hiervan?

21-04-2014 11:23 429 berichten
Even een update in mijn OP. Mede door alle lieve berichtjes die ik hier gekregen heb ben ik in gaan zien dat ik in een hele ongezonde relatie zat. Inmiddels ben ik bij mijn partner weggegaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 21 april 2014 @ 12:12:

Gatver!

En dat is alles wat ik er over zeg. Want wat ik echt wil zeggen moet gecensureerd worden.Plus één
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
eens met bij_zonder...het is een botterik, TO, bij wie jij niet eens wilt zijn.



Wat is er door de jaren heen met je gebeurt dat je dit normaal bent gaan vinden?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
O meneer durft zelfs uit schaamte, vanwege 7 kilo, niet meer met jou naar een zwembad?



Ik denk dat ik goed nieuws zou hebben voor hem, als ik jou was. Ik denk dat ik 'm zou vertellen dat ik op heel korte termijn heel veel vervelend gewicht kwijt zou raken. Een kilootje of 80/90 om precies te zijn. Hij kreeg een halve dag om z'n zooi te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem vragen waar het hem om draait in een relatie van 20 jaar. Ik zou hem serieus bevragen op zijn ideeen van het hebben van een langdurige relatie, hoe hij zijn lijf ziet, hoe hij denkt dat zijn partner zou moeten zijn etc.



Dit is namelijk vreemd gedrag zeker als je ziek bent geweest en hij weet dat dit het gevolg is geweest van medicatie die je moest slikken.Ik denk dat er een flinke ontevredenheid van hem achter deze uitspraken zit.



Dat is zijn ontevredenheid en daar zal hij dan ook wat mee moeten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Gaat hij vreemd TO? Kan dat? Hij doet namelijk echt akelig naar jou, bijna alsof hij het nodig heeft om jou neer te halen om misschien zo voor zichzelf zijn eigen gedrag goed te praten?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou wat is jouw vent een hork zeg! Er is een verschil tussen aantrekkelijkheid en houden van. Ik heb ook wel eens te horen gekregen dat ik minder aantrekkelijk ben geworden doordat ik ben aangekomen (en sommige mensen zeggen dit idd niet zo netjes).



Ik kan me goed voorstellen dat je je nu gekwetst voelt. En het lullige is dat je man er maar over door blijft gaan. Is hij dan wel zo aantrekkelijk/ in shape gebleven?
Alle reacties Link kopieren
Zijn deze veranderingen in benaderen plots? Liet hij dit gedrag vaker zien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het lijkt er idd op dat hij je expres wil neerhalen/kwetsen. Net wat Enn zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ja en mensen die dat doen willen eigen onzekerheden maskeren. De aanval is de beste verdediging enzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik weet een manier om in één dag 80 kg ballast kwijt te raken



Maar even serieus: dat een man je minder aantrekkelijk vindt als je 20 kg aankomt, soit.

Dat een man niet meer met je naar het zwembad wil omdat je 7 kg door medicijnen bent aangekomen, kijk, dan is niet die 7 kilo jouw probleem hoor
Alle reacties Link kopieren
Esmesas, wat liefdeloos!

Dat is toch niet te harden! Hoe was hij in die twintig jaar hiervoor?

Laat hij eerst maar eens 7 kilo van zijn rotkarakter afhalen.

Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:esmesas schreef op 21 april 2014 @ 13:12:





In die tijd dat ik zo ziek was was hij er ook niet echt voor mij, hij vond het maar lastig en vervelend dat ik niet kon doen wat ik normaal altijd deed. Daarin heeft hij me ook wel teleurgesteld en denk ik bij mezelf is hij nou zo veranderd of heb ik mezelf al die jaren voor de gek gehouden om te denken dat ik een lieve partner heb/had.Ik ben oprecht bang dat je hier tegen aan loopt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Liet hij voordat je ziek werd ook al van dit gedrag zien?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Leestip: Beverly Engel: Loving him without losing you.



Simplistische titel, maar echt een goed boek en misschien toch iets dat je verder helpt...het klinkt namelijk alsof jij je opoffert en voor wat? Wat houdt liefde in als iemand die je zou moeten steunen er eigenlijk niet is voor je? Wat houdt liefde in als je je zo pijnlijk geraakt voelt door opmerkingen van diegene die je grootste supporter zou moeten zijn?



Wat is liefde als deze gelinked is aan 7 kg "te veel"?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Hij ziet er nog steeds wel goed uit vind ik. Hij doet daar ook zijn best voor, hij sport ongeveer 4 keer per week



Hij zei pas tegen me dat hij vind dat hij er nog goed uit ziet en dat iedere man wel met hem zou willen ruilen.
Alle reacties Link kopieren
Again: waaruit blijkt zijn liefde voor jou?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
quote:esmesas schreef op 21 april 2014 @ 13:20:

Hij ziet er nog steeds wel goed uit vind ik. Hij doet daar ook zijn best voor, hij sport ongeveer 4 keer per week



Hij zei pas tegen me dat hij vind dat hij er nog goed uit ziet en dat iedere man wel met hem zou willen ruilen.Tja, en wat vind je van die borstklopperij? Heeft hij zelf veel bevestiging nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:esmesas schreef op 21 april 2014 @ 11:23:

Hoi, ik heb 20 jaar een relatie met de zelfde man. Nu zei hij laatst tegen me dat hij minder van me houd omdat hij me te dik vind.



Deze kilo's zijn er aangekomen doordat ik behoorlijk ziek ben geweest waardoor ik prednison heb moeten slikken. Dit heeft als bijwerking gehad dat ik aangekomen ben, wel 7 kilo. Nu probeer ik deze kilo's er wel weer af te krijgen maar dat lukt me nog niet echt heel goed.



Verder zei hij dat hij geen respect voor me heeft omdat het me niet lukt om af te vallen.



Je bent aangekomen door de prednison (prednisolon). Dat is een eerste klas dikmaker. En afvallen gaat nu eenmaal niet zo snel. Dus er valt jou niets te verwijten dat je door de medicijnen wat ben aangekomen.



Daarnaast toont hij geen respect voor je. Wat een rare opmerking. Bij veel mensen lukt het niet om weer net zo slank als vroeger te worden. Stel dat jullie elkaar bij 20 hebben ontmoet. Je hebt nu een relatie van 20 jaar. Dus moet je ongeveer 40-45 jaar zijn.

Dan kan je wel heel fanatiek gaan afvallen maar het lichaam van toen je 20 was is moeilijk weer terug te krijgen als je 40 - 45 jaar bent.



Stel nu eens dat je een ongeluk zou hebben gehad. en je zou een paar vingers moeten missen of zo (voorbeeld he). Zou hij dan zeggen dat hij minder van je is gaan houden omdat je een aantal vingers mist en niet meer compleet bent?



Ik vind het een lompe boer. En het is heel zielig dat hij jou een soort van schuld probeert aan te praten.

Ik zeg: "je doet je best, en meer kan je niet doen".



Of je zegt (Tip) Ik hou minder van je omdat je een botte boerenlul bent.

Kan hij in zijn zak steken.
quote:Enn schreef op 21 april 2014 @ 13:15:

Liet hij voordat je ziek werd ook al van dit gedrag zien?
Heel erg bedankt voor jullie reacties tot nu toe, ik heb er erg veel aan.

Hij kan echt zo praten of het allemaal mijn schuld is, ook al voelt het voor mij niet zo ga je toch twijfelen aan jezelf of je alles wel goed ziet.
Bah, wat een nare man. Het gaat hier om 7 kilo aankomen na gebruik van prednison? Ik vind hem behoorlijk onbeschoft! Ik hoop dat je niet teveel aan jezelf gaat twijfelen, een
Nou, daar kun je de oorlog mee winnen, met die vent (insert sarcastische smiley)



Hij is er niet voor je in tijden van ziekte en nood, hij verliest z'n respect als je iets minder aan het ideaalplaatje voldoet, en hij feliciteert zichzelf met zijn geweldige geslaagdheid. Daar kun je op bouwen, in goede en slechte tijden.
Sorry TO, maar je vriend is een eerste klas lul.
Alle reacties Link kopieren
laat die vent de bijsluiter van prednison lezen.



maar waarschijnlijk beseft hij dan nog steeds niet wat voor een kutspul dat is. goed dat het er is hoor, maar een klotemedicijn is het wel.



maar goed. hou je grens in de gaten, en laat er niemand overheen gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven