Ik wil zwanger worden praatgroepje IIII

20-05-2014 22:53 2275 berichten
Lieve Dames,

Omdat mijn geliefde Spruit helaas niet meer wil meeschrijven, neem ik graag het stokje van haar over, voor mij blijft zij gewoon een plekje houden in de tabel, waarom ik het stokje overneem is omdat de tabel dan up to date blijft! -



Schroom je niet om mee te lezen en te schrijven! of fantasseer mee!

Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Lotte-joy 28, p36 1e Dec13 16-5 29-5 Spruit 20, p 221e jan 14 21-12-14 Boerderijgeit30, p30 1e okt 12 7-5 21-5 mmm Theo27, p29 1e sept 1331-514-6 Bloempje 25, p30 1e sep 13 me253 26, p27 1e dec 13 ?20-5 Kittywitty 30, p 301e jan 14 Mies8330, p331e dec 13 14-6 Ranonkel25, p32 1eFeb 1427-4 11-5 Ironwill24, p27 1e jan 14 13-12-14 Salsa31, p33 1e sep 13 10-3 24-3 Sokjee 25, p25 1e okt 13 29-5 12-6 Evii21, p25 1e Feb 14 13-6 Missdanii 22, 28 1e Maart 31-5 14-6 Wiennie 22, 24 1e 3-12 30-5 Lion - 1e - 16-4 ? mmm Dance ?? 1e Februari ? ? Missmeijer 21, p29 1e - AnneMaas 24p27 1e . . . *

@iron wat vervelend voor je ! Het schijnt bij een zwangerschap normaak te zijn om toch bloedverlies te hebben . Als het je ongerust maakt altijd even bellen daar zijn ze voor



wat leuk dat jullie al spullen hebben gekocht!



@mies ja idd ik blijf denk k even aan de ovutesten !
Alle reacties Link kopieren
@me253 Je kan zo vaak als je wil bij ons 'spuien' het is ook niet niks



@Mies. Spannend van je paas'ei' hihi!!



@Ironwill. Wat ik wel weet dat bloedverlies normaal kan zijn bij een zwangerschap, maar dat is direct ook weer het lastige eraan, wat is normaal en wat niet? 'Hoor ik dit te voelen of niet?' Ik wens je heel veel succes meis!
Alle reacties Link kopieren
@Ironwill, ik heb weleens vaker gelezen dat bloedverlies wel normaal is tijdens de zwangerschap. Maar bel voor je geruststelling gewoon even met de VK!
Alle reacties Link kopieren
@Ironwill, is t alleen bloedverlies of heb je er ook kramp bij? Een beetje bloedverlies komt bij veel zwangeren voor, maar snap dat je er onzeker door voelt. Laten we hopen dat de echo helemaal goed is.



@Me, zo'n kletsgroepje vind ik ook fijn, kan je tenminste je ei even kwijt.



@Missmeijer, jou had ik nog geen welkom geheten, dus alsnog welkom



@hier. Nog geen menstruatie, maar de dag is net pas begonnen, ik wacht nog rustig af.
Alle reacties Link kopieren
@boederijgeit spannend! ben benieuwd duik dat je menstruatie weg blijft!
a smile is the prettiest thing you can wear.
@boederijgeit28 ja ik duim ook voor je !
Alle reacties Link kopieren
@Ironwill, Hoop voor je dat het niks ergs is! Wanneer mag je naar de VK?



@boerderijgeit, Ik duim toch een beetje voor je hoor!, je weet maar nooit!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@boerderijgeit soms krampjes maar niet echt tegelijk met het bloedverlies. En het is gelukkig niet veel bloed. Kan misschien ook komen door mijn nieuw verworven verkoudheid :( zoiets had ik tenminste gelezen

Hoop voor jou dat je menstruatie wegblijft!!



@spruit mijn eerste afspraaks staat op 20 mei. Dan ben ik 10 weken en 4 dagen



@de rest van de lieve meiden, bedankt voor de geruststellende woorden! Nu toevallig voor het eerst 2 dagen bloedvrij maar de schrik zit er nog in. Dus volgende week toch misschien even de vk bellen
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
@ironwill wat schrikken voor jullie zeg! Ik heb er geen verstand kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het niks ernstig is en dat het hopelijk gewoon goed komt! Sterkte , gelukkig is het nu weer gestopt mag je niet wat eerder komen bij de VK? Kan me voorstellen dat je je wel zorgen maakt.



@geit spannend vandaag ik hoop echt voor jullie dat het wegblijft die rooie duivel dat het ondanks alles gewoon is gelukt!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@spruit voor de tabel

Ik wacht nog even deze week af als ik morgen ongesteld word weet ik me cyclus kan ik me NOD doorgeven!



Mijn leeftijd is 26 en ik ben gestopt in feb "14
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Hoe is het? Lekker aan het genieten van de vrije dagen?



@Mniek90 welkom! En spannend he?



@ Dance ben je uiteindelijk ongesteld geworden?



@ Me hoe lang ben je al niet ongesteld geweest? Ik niet meer sinds het stoppen met de pil 3 maanden geleden. Vrijdag moet ik naar de dokter, hoe is dat bij jou allemaal gegaan? Ben al lichtelijk zenuwachtig Succes alvast als je weer de dokter gaat bellen. Ik hoop voor je dat er wat actie wordt ondernomen zodat je niet steeds hoeft af te wachten!





@ Missmeijer allereerst welkom! Wij hebben nog helemaal geen spullen in huis alleen een zwangerschapsboek. Super leuk om te lezen en ook leuk te zien hoe het kindje zich per week ontwikkeld! Verder weet niemand in mijn familie dat we bezig zijn en we willen het pas vertellen na de 10 weken echo. Tenminste als ik mij kan inhouden



@ Spruit hoe is het? Heb je het al aan je vader verteld en hoe reageerde hij?



@ Ironwill Volgens mij is het niet vreemd om bloed te verliezen tijdens een prille zwangerschap. Probeer je niet te druk te maken?



@ Mies ik hoop dat de zwemmers hun weg vinden!



@ Wiennie spannend jij kan ook bijna testen!! Heb je al symtonen? Wat is je gevoel er over?



@ Rokers snel stoppen dames! Van roken kan je kleine kindjes krijgen. De buurvrouw rookte ook en toen ze ging bevallen had het kindje maat 42! Dat is voor prematuren dus het lijkt mij niet ok! Plus er zullen nog wel andere gezondheidsrisico's aan hangen.



@ samen zijn Wij zijn nu 13 jaar samen en wonen 6 jaar samen.We hebben samen al super veel meegemaakt en we weten precies wat we aan elkaar hebben. Ik kan me gewoon geen leven zonder hem voorstellen



@ Boerdeijgeit ben voor je aan het duimen!! Hopelijk wordt je niet ongesteld!!



@ Hier nog steeds niet veel te melden. Heb een paar dagen flink hoofdpijn gehad maar is nu ook weer weg. Heb ineens zin om alles schoon te maken dus ga weer aan de slag.



Geniet nog even van jullie vrije dag! xxx
@kitty. Spannend hoor vrijdag. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen en je weer verder kan en nu echt je Jansen kan benutten.



@geit. Spannend weer. Ga vandaag de hele tijd checken of er nieuws is .



@iron. Maak je geen zorgen!! :knuf:



@spruit. Al kwaaltjes?



@me. Vervelend zeg. Ik zou idd ook de huisarts nog eens bellen en de frustratie even bij hem neer leggen.



@samen zijn. Bijna 6 jaar samen. Wonen een jaar of 5 samen denk ik.



@roken. Ik rook niet.



Hier weer op het wachtbankje. Kansen weer optimaal benut ondanks dat vriend 1 keer geen zin had en zich niet lekker voelde hahaha. Hij vind het dan ook zonde om het niet optimaal te benutten want dan ben je weer een kansloze ronde verder. Ik denk vrijdag eisprong gehad. Wanneer de ovulatie test nou precies positief was kwam ik niet echt uit. Meestal gebruik ik die goedkope testen en daarna 1x clear blue. Vind de streepjes vervelend. En aangezien het ronde 7 is hebben we weinig zin om 1,5 week lang om de dag te seksen. Vriend heeft de zwemmers goed toegesproken. Hopelijk helpt het net als bij spruit



Week gaat hopelijk wel snel. Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Vandaag niet veel doen. Slecht weer, ook erg jammer.



Dikke voor iedereen.
@tabel. Ik denk dat het een goed plan is spruit om degene die niet mee schrijven eruit te halen. Van Sterre hebben we ook al heel lang niks gehoord schreef net mee, was snel zwanger, en niks meer van gehoord daarna. Ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind om ook de verhalen van de zwangere te horen!
Alle reacties Link kopieren
@bloempje spannend! hopelijk heb je je ei goed benut hihi met een goede resultaat.
a smile is the prettiest thing you can wear.
Alle reacties Link kopieren
@kitty, Fijn dat je vrijdag eindelijk naar de dokter mag! Hoop voor je dat het opgelost kan worden met een pilletje Heb het gister aan mijn vader verteld.. deed alsof hij niet blij was, maar je kon zien dat hij het wel leuk vind. Vandaag aan mn stiefvader en broertje en zusje verteld, die reageerde echt super! Mijn broertje pakte meteen zijn eerste baby schoentjes, die mocht mijn baby wel aan.



@bloempje, Oh jazeker de kwalen zijn gekomen! Zit vol energie, last van mn darmen, misselijk maar niet overgeven, niet kunnen eten, geen zin in sex, enorm zere borsten ( en mn joni ook..) en ik loop echt de hele dag te boeren!!

Hoop voor jullie dat de zwemmers het goed doen! Ga voor je duimen hoor. Het wordt wel weer eens tijd voor positief nieuws!!



@Hier, Ik voel mij zo fijn!! Geloof nog steeds niet dat ik zwanger ben.. heb zelfs opgezocht of ik schijnzwanger zou kunnen zijn. Dat kan gelukkig niet Heb zo'n zin in de echo over 3 weekjes!! Hebben jullie allemaal een fijne pasen? Geniet nog even van de vrije dagen!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
@kittywitty als ik regelmatig ongesteld ben moet ik morgen ongesteld worden! Maar ben nog maar 1x ongesteld geweest na het stoppen dus dat zegt niks!



@spruit wat schattig van je broertje echt leuk dat ze zo enthousiast reageren. Jammer van je pa maar dat komt wel goed moet er miss even aan wennen



@hier leuke paasdagen gehad lekker een weekendje weg geweest!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hee dames,



@boerderijgeitje, spannend joh!! Hoop dat t niet doorzet!!



@samen zijn, wat een verschillen zeg tussen sommigen, qua relatie tijd! Maar mooi om te lezen dat er meerdere stellen zijn die samen veel hebben overwonnen!

@me, lastig zo'n dokter die je niet lijkt te begrijpen!!

@kitty, van sterre vind ik ook erg jammer!! Maar wie weet heeft zij echt vervelende zwangerschaps kwaaltjes of is het misschien zelfs wel mis gegaan.

@hier, in spanning samen met mijn beste vriendin, zij is 2 dagen overtijd! Mocht zij zwanger zijn is ze 25 dec uitgerekend en lopen we dus deze zomer samen met een dikke buik haha, volgende week gaan we met zn alleen een weekendje weg, heel veel zin in!

Verder gaat het heel goed met mij, de misselijkheid is gelukkig nog maar met vlagen aanwezig! Morgen moet ik bloedprikken whaaa zo eng haha en morgen ga ik mijn handtekening zetten voor de erkenning!



@spruitje, gezellig he die klachten! Ben je ook veel sneller moe dan anders? Ik wel, en je kunt ook aan mij zien of ik slecht of goed geslapen heb!



Liefs ime
Alle reacties Link kopieren
@Ironwill ooh meis wat vervelend, maar het komt vast wel goed ^-^ en als het niet goed voelt om af te wachten gewoon naar de HA gaan hoor. Beter zekerheid dan onzekerheid.



@Spruit Leuk van je broertje ^-^ dat wordt vast een hele leuke oom! Alleen wel jammer van de kwaaltjes, maar ja die horen d'r bij



@Bloempje Ja eigenlijk wel jammer dat ze niet meer meeschrijft, ben best wel benieuwd hoe het met haar gaat. Of het wel goed gaat met de zwangerschap of als d'r iets aan de hand is. Misschien laat ze nog wat zich horen



@Kitty wat zou het opeens mooi zijn als je opeens zwanger zou zijn, omdat je toch opeens een drang hebt om schoon te maken ^-^ Dat hoor ik soms wel eens in de omgeving, dat ze opeens ergens drang in hebben en horen ze daarna dat ze zwanger zijn. Ik duim voor je meis!



@Roken Ik rook niet (vind het vies)



@Hier we hebben voor de Pasen maar ff geklust, want ja in het weekend kon het niet echt om dat mijn vader de hele dag thuis was :p maar voor de rest een gezellig weekend gehad met zijn 3'tjes. Onder anderen zijn we naar het Scheepsvaartmuseum geweest (de piraat in mijn vader kwam los ) en lekker van het mooie weer genoten ^-^

Het was wel grappig dat mijn ei met Pasen kwam ^-^

En nu op het wachtbankje....... wat heb ik een hekel aan wachten!
Leef en laat leven!
Alle reacties Link kopieren
@ bloempje ja ik hoop ook dat het snel opgelost is! Soms denk ik dat ik mezelf te zenuwachtig maak en het daarom wegblijft. Maar ik zal in ieder geval snel duidelijkheid hebben. Ik ga in ieder geval voor je duimen! En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je nieuwe huis!



@ Spruit leuk dat je stiefvader, broertje en zusje heel blij waren! Maar waarom deed je vader alsof hij het niet leuk vind? Ik snap dat niet, waarom doet hij niet gewoon blij als hij dat is? Sorry als het een te persoonlijke vraag is hoor je hoeft niet te antwoorden. Ik hoop in ieder geval dat je jezelf er niet rot door voelt!



@ Ime ik had niks gezegd over Sterre maar nu hoop ik wel dat alles goed is! Hopelijk laat ze nog iets horen, vind het ook jammer en ben ook wel nieuwsgierig hoe het gaat! Zou trouwens wel leuk zijn tegelijk zwanger met je vriendin!



@ Missdanii ik hoop het ook! Heb net voor alle zekerheid nog maar 2 testen besteld wil voordat ik naar de huisarts ga toch wel even testen. Straks kom ik daar en blijk ik zwanger te zijn. Heb geen zin om voor lul te staan
Alle reacties Link kopieren
@hier 19 december 2013 vriend ontmoet. Januari 2014 wonen we samen. Klikte gewoon gelijk heel goed op alle vlakken. Lijkt allemaal heel snel maar wij hebben het gevoel elkaar al jaren te kennen.



@roken, ik mag niet per direct volledig stoppen van de huisarts omdat dat te stressvol zou zijn. Nu heb ik al last van angstaanvallen dus ik rook zo minimaal mogelijk. Vriendlief doet gelukkig mee. Ik ga er van uit dat ik volgende maand volledig ben gestopt. De behoefte naar een sigaret is al bijna weg
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
Nog geen menstruatie te bekennen. Ik zit gelijk te turen op mijn app of ik me misschien vergist heb in de datum, maar nee moet t echt vandaag zijn. Ik wacht rustig af. Heb ook geen testen hier meer liggen, dus als ik t woensdag nog niet ben, dan maar even een testje halen.



@relatie, vriend en ik hebben 2 jaar en een beetje.
Alle reacties Link kopieren
@Ironwill dat is inderdaad heel erg snel :o maar ja ik gun jullie geluk toe
Leef en laat leven!
@kitty ik heb maandag 31-3 en dinsdag 1-4 wel bloedverlies gehad en een paardagen bruin verlies . Weet niet of ik dit als menstruatie moet zien en heb dit ook uitgelegd aan de gynaecoloog . Als ik aan voorafgaande maanden denk waren ze hetzelfde. Dus denk dat ik het maar als menstruatie beschouw .



@ime jaaa echr heel lastig je legt t uit en ze hebben zoiets van je wacht maar en zoekt t maar uit .... frustrerend!!!



@bloempje ja denk dat ik dat wel ga doen ja !
@kitty sorry voor jou ook heel erg spannend natuurlijk ! Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
een druk weekend gehad, hier ben ik eventjes om te schrijven, jullie schrijven enorm snel veel bij gelezen



@ boerengeitje wat ben ik enorm benieuwd in jouw plaats,



@ kittywitty ja het begint te naderen voor mij, maar ik voel me er niet goed bij ik had de eerste dagen wat steekjes deze morgen ook maar dan denk ik het is niet misselijk of zo, dus ik ga ervan uit dat het niet raak is en ik loop er nu al teleurgesteld van , bij de ovulatietesten die ik bestelde van sensitest had ik 3 gratis zwangerschapstesten van die strips en ik zag geen 2 streepjes is nu wel 4 dagen voor NOD



@ bloempje, ik vind ook leuk van de verhalen te horen van de zwangeren, zodat je weet hoe zei zich voelden en aan wat ze wisten dat ze zwanger waren en de komende weken. ik hoop dat de tijd op het wachtbankje snel verloopt voor je en snel een positieve test mag vast hebben.



@ spruit ik denk dat het over 3 weken heel leuk zal zijn om de eerste echo's te zien. wat een zalig moment moet dat zijn.



@ roken, ik rook niet , mijn vriend rookt wel. en ik woon nu 5 jaar samen met men vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven