geen goeie sex, hoe zwaar weegt dat voor relatie?

02-07-2008 16:56 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik schrijf dit omdat ik graag zou willen weten of ik nou een zeikerd ben, of dat ik wel degelijk terecht 'klaag'.



Ik heb bijna een jaar een relatie, maar de sex is nooit geweldig geweest. Ik zie sex als samen genieten, elkaar verwennen, en in elkaar opgaan. Soms vind ik gewoon een vluggertje ook heerlijk!

Maar als wij sex hebben dan draait het voor mijn gevoel veel om mijn vriend, en vind ik hem vaak egoïstisch.

Ik hou van beetje voorspel, en ik trek hem ook vaak af en pijp hem. Ik vind dit best leuk om te doen, omdat ik weet dat hij dat lekker vind.

Maar hij heeft in al die tijd misschien maar 1 of 2 keer gebeft. Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.

Ik wil niet te snel zeuren, en heb lang gedacht dat het wel beter werd...ook heb ik altijd gedacht, zolang ik hem gewoon wel 'geef' (dus pijpen enzo) dat ik dan vanzelf wel van hem terug zou krijgen.

Maar hij doet het gewoon niet!

Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''. Ik word daar dan best pissig van, omdat ik zelf wel altjd aan hem denk.

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...dat vind ik lekker hoor, maar dan is het dus stoten totdat hij klaargekomen is...en dan gaat ie roken of valt in slaap.

Ik baal hier vreselijk van.....ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik vind hem heel egoïstisch, heb ik gelijk?

Ik heb ook vaak zijn hand geleid zeg maar, dan wijs ik hem op mijn lekkere plekken...hij doet het dan echt zo verplicht zeg maar, en hij stopt dan ook snel...en ik wordt vervolgens weer krukdroog.

Ik heb geprobeerd om boos te reageren, of opmerkingen gemaakt dat ik hem egoïstisch vind. Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,d at weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake. Hij weet dat ik alleen klaarkom van orale sex, maar hij doet het niet. Ik heb gepraat, het gevraagd, maar telkens hetzelfde antwoord. Ik denk niet dat het onzekerheid is bij hem!



Ik vindhet overigens niet belangrijk dat ik altijd klaarkom hoor, ook zonder klaarkomen kan ik er erg van genieten.

Maar dit vind ik niet normaal. Een jaar een relatie, en nog nooit door hem klaargekomen, omdat hij geen moeite doet.

Ik heb ook geweigerd om hem te pijpen, en ook de reden aangegeven. Ik denk dan dat het kwartje toch een keer moet vallen, maar nee hoor!



Ik weet niet meer wat ik moet doen. Onze relatie vind ik verder wel leuk, en hij doet verder heel veel voor me, heeft veel voor me over.

Maar dit geeft voor mij wel steeds meer een negatief tintje aan mijn relatie, en soms denk ik echt...als de sex nog zo slecht is, na al mijn pogingen, houdt het dan niet een keer op?

Ik vind sex niet het belangrijkste in een relatie, maar ik vind goeie sex er wel bijhoren.



Ik zou graag jullie meningen willen horen.

Of tips!



Alvast erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje schreef op 02 juli 2008 @ 18:44:

En ja, hij is arrogant genoeg om te denken dat zijn goede kanten zijn gebrek compenseren. Whahahahaha!
Waarom lach je ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje, zijn jullie weleens bij een seksuoloog geweest?
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
marie_liselotte1981 schreef op 02 juli 2008 @ 18:45:

Ik vind hem egoïstisch. Hij wil het gewoon niet leren.



Arme jij..



Ik zou me toch een tarzan kopen waar je u tegen zegt, mezelf verwennen en zo hard kreunen dat hij het in de keuken kan horen..en dan mag hij niet.



Sorry, dit is stom. Ik hoop dat anderen betere en serieuzere adviezen hebben. Ik was allang weggeweest.




Gaat dit over mijn partner? Die tarzan heb ik al, en gelukkig voor mijn gezin denk ik anders over weggaan bij mijn partner om sex. Ik weet zeker dat ik beter in mijn vel zou zitten met meer en betere sex, maar ik maak keuzes tegenwoordig niet meer alleen voor mezelf. En ik ben geen heks als ik geen zex heb, nou ja, soms wel.

Maar ik geef het eerlijk toe, als ik geen kinderen had gehad was ik waarschijnlijk opgestapt ( en dat is ook mijn advies aan TO), maar ik heb wel kids en nu blijf ik en maak ik er wat van
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn bij de sexuoloog geweest. Ik heb een eigen topic over mijn probleem geopend een poos gelden, het heet: Wie helpt mij hier aan te wennen?!?! Daar staat alles in.
Ik meen mij te herinneren dat Beukenootje een "eigen" topic over haar probleem opende. Dus vragen gesteld aan haar op haar topic dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Okee, zal even gaan zoeken.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
Alle reacties Link kopieren
Sorry beukenootje, dit ging niet over jou..sterker nog, ik heb al jouw reacties, inclusief jouw topic niet gelezen. Ik snap dat het anders is met kids...misschien zelfs nog vervelender aangezien weggaan dan wordt bemoeilijkt.
Hoelagirl, wat mij betreft is seks een belangrijk aspect van mijn relatie. Net zo belangrijk als dat zijn en mijn mening tav opvoeden, leven, etc. overeen komen. Natuurlijk ontwikkelt zich het een en ander gedurende je leven met elkaar. Maar in de basis moet het wel goed zijn.

Als jij nu het gevoel hebt, dat je te kort wordt gedaan ( mijn woorden, ik vertaal het zo) en je hebt ook het gevoel dat je partner zich niet herkent daar in..... dan lijkt het mij dat je in elk geval op termijn een groot probleem gaat krijgen.
Alle reacties Link kopieren
marie_liselotte1981 schreef op 02 juli 2008 @ 18:55:

Sorry beukenootje, dit ging niet over jou..sterker nog, ik heb al jouw reacties, inclusief jouw topic niet gelezen. Ik snap dat het anders is met kids...misschien zelfs nog vervelender aangezien weggaan dan wordt bemoeilijkt.
Oke, dan ga ik mee in jou advies, wegwezen
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef op 02 juli 2008 @ 17:41:

Wat ik bedoel met dat hij veel voor me over heeft...ik merk dat hij echt van me houdt, neemt me mee uit eten, komt onverwacht langs als verassing, geeft vaak een kus/knuffel, en zegt dat hij van me houdt




Wat hij "voor je over heeft" vind ik niet zo veelzeggend.

Zeggen dat ie van je houdt is voor sommigen iets dat ze heel makkelijk zeggen. En je mee uit eten nemen, langskomen, kus geven, dat is voor hemzelf ook gewoon leuk, dat zijn niet echt dingen die hij voor jou doet.
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef:

Zeker als ik steeds atwoorden krijg van dat het te lang duurt en hij mijn plek niet kan vinden, terwijl ik dat 100x heb voorgedaan!

hoelagirl schreef:

Vingeren gebeurd ook nauwelijks, en als ie het doet is het 2 seconden ofzo.



Ik heb vaak gevraagd waarom hij het niet doet, omdat ik het heerlijk vind om gevingerd of gebeft te worden...het antwoord dat ik dan krijg is ''ik kan de juiste plek niet vinden''...''het duurt me veel te lang''




Als hij het een maar een paar seconden doet zal hij de juiste plek ook nooit vinden!

En wat is lang? 20 minuten, half uur? 3 kwartier?

Laat hem dat dan überhaupt eerst maar eens proberen voordat ie klaagt over te lang.



Ik vind dit echt zo'n staaltje van egoisme.

Hij wil gewoon geen "moeite" voor je doen. Moeite tussen aanhalingstekens omdat niemand het moeite zou moeten vinden tijdens de seks zijn of haar partner een plezier te doen. Hij maakt ook niet echt bezwaar dat jij de "moeite" neemt zijn slappe weer hard te maken.



Mijn vriend was in het begin niet zo ervaren en kon de juiste plek ook niet goed vinden. Of hij vond 'm en raakte 'm weer kwijt. Of hij deed het te hard. Of te snel. Noem maar op.

Ik heb toen ook weleens gedacht Oh help, dit gaat nooit wat worden.

Maar hij wilde dat ik net zo van seks zou genieten als hij, bleef proberen, lukte het niet gingen we een andere keer verder. En nu weet hij de juiste plek heel goed te vinden! En ook wat hij daar moet doen!



Ik had toen ook mijn twijfels als iemand tegen mij zei dat iedereen kon leren lekkere seks te hebben, maar ik geloof nu zeker dat dat waar is.

Als beiden dat maar willen! Zorgen dat de ander het lekker vindt hoort toch net zo goed bij seks als het zelf lekker vinden?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft in 13 jaar niet een keer mijn juiste plekjes gevonden, dacht dat dat aan mij lag.

Toen belandde ik met iemand anders in bed die ik nauwelijks kende, die wist dus precies hoe en op wat voor knopje hij moest drukken, rara......
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef:

Als we aan het zoenen zijn en het gaat op sex uitdraaien, dan komt hij gewoon bij me naar binnen...




?!?!?

Bij mij zou een man dat echt niet moeten proberen.

Zonder opwarming geen seks!



hoelagirl schreef:

Ik heb hem vaak gezegd dat ik van gewoon neuken niet klaarkom,dat weet hij, maar hij doet of zn neus bloed, en denkt dat ik wel daarvan klaarkom, terwijl ik niks fake.




Is hij zo hardhorend, interesseert het hem gewoon niet hoe de seks voor jou is, of ontkent hij het gewoon omdat het niet in zijn straatje past?



Dat je twijfelt in een relatie te blijven zitten die seksueel niet goed is, kan ik begrijpen. Ik denk dat het voor mij op termijn te zwaar zou gaan wegen. Maar wat ik hier nog veel erger vind is de manier waarop jouw vriend er mee omgaat. Wat is dat 'houden van' van hem waard als hij op deze manier met jouw seksuele wensen (die bepaald niet extreem zijn) omgaat?
Alle reacties Link kopieren
Maar dan snap ik nog iets niet he? Een vrouw is iets ingewikkelder enzooooo, natuurlijk. Maar zo rete ingewikkeld is het toch niet??



Ik krijg toch het idee van desinteresse hierbij. Stel je voor dat je zijn plekjes niet ken. Sorry schat, eikel? Penis? Leg is uit? Waar zit ie? Wat mot ik ermee? En dat na jaren nog....
Alle reacties Link kopieren
Beukenootje schreef op 02 juli 2008 @ 19:25:

Mijn man heeft in 13 jaar niet een keer mijn juiste plekjes gevonden, dacht dat dat aan mij lag.

Toen belandde ik met iemand anders in bed die ik nauwelijks kende, die wist dus precies hoe en op wat voor knopje hij moest drukken, rara......




Dit bevestigt voor mij alleen maar wat ik hieronder al geschreven heb.



Als je nooit anders hebt meegemaakt, kan ik me voorstellen dat je gaat denken dat het aan jou als vrouw ligt. Dat een ander moeiteloos wel het 'juiste knopje' bij je vond is dan veelzeggend...



Uit jouw eerdere topics heb ik begrepen dat jouw man er ook niet echt moeite voor deed. Net zoals bij hoelagirl dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle reacties gelezen...



Wat een egoistische hork! Verschrikkelijk..



het allermooiste is toch om degene van wie je het meest houdt gruwelijk lekker te verwennen en gek te maken van verlangen?

Ik ben 7 jaar getrouwd, 10 jar samen en de seks is nog steeds super. Het kan dus wel!
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste, iedereen bedankt voor de reacties!

Ik vind het al fijn om te lezen dat ik hier me niet aanstel ;)

Ik kan niet iedereen persoonlijk nu een reactie sturen, dus daarom even wat algemener.



Het gekke is, als ik in jullie schoenen stond had ik waarschijnlijk ook tegen de desbetreffende TO gezegd dat ze bij hem weg moet gaan enz.

Maar nu ik zelf in dit schuitje zit merk ik dat ik die keuze niet zo makkelijk kan nemen.

Ik voel me zelf dan een beetje bekrompen omdat ik alleen om de sex mn relatie verbreek.

Maar ik word echt niet gelukkig van deze sex, en ik wil dat echt niet de rest van mn leven.

Maar ja, buiten de sex heeft hij veel dingen die wel bij mij passen, dus ga ik echt twijfelen of uitmaken wel de goede oplossing is.





Reiger; misschien heb je gelijk, en is uit eten nemen niet echt heel bijzonder.Ik zou het idd ook meer waarderen als hij uit zichzelf voor mezou afwassen bijvoorbeeld.

Bronny; hij is wel een beetje verwend ja. Woont thuis, hoeft bijna niets te doen, en hij heeft een relaxte instelling (''komt allemaal wel goed")

Dat zal hier ook wel meespelen.



Hetgene wat mij het meest dwars zit is dat hij na veel reacties en pogingen van mijn kant er niets mee doet, en doet alsof zn neus bloedt.

Hij weet wat ik lekker vind, hoe ik klaar kan komen, maar het lijkt alleen maar te gaan om het feit dat hij klaarkomt, en dan is het ook over.

Dat iemand onzeker is oke, ik ben zelf echt niet de meest zekere, maar na een jaar mag iemand toch wel wat zekerder zijn, zeker als ik hem help met hoe hij het zou kunnen doen, en aangeef wat ik lekker vind.



Ik vind het gewoon moeilijk te bevatte dat iemand die gek op je is, in bed zo niet met jou bezig is!

En dan zegt hij dat hij ook aan mij denkt..ik denk ook weleens dat hij het misschien niet bewust doet. Maar dat geloof ik niet meer, als je volwassen bent dan heb je het toch wel een keer door.



Ik merk dat ik nu extra gefrustreerder ben, en de reden dat ik vandaag hierover ben gaan schrijven, is omdat ik vannacht weer zo'n ervaring heb gehad.

Erg verheugd op onze nacht samen, en dan is het weer zo'n domper.
Alle reacties Link kopieren
het gaat voor mij verder dan slechte seks, dit verhaal.



Het gaat erom dat je degene van wie je het meeste houdt (toch?) bewust onthoudt waar ze recht op heeft als vrouw, waar ze zelfs expliciet om gevraagd heeft en wat ook nog eens een van de leukste, lekkerste dingen om weg te geven is.



Liefde (en seks) wordt meer als je het deelt!



Ik wens je heel veel sterkte ermee. Ik zou niet wegrennen als ik jou was, maar dit topic uitprinten voor hem en eens kijken of dat iets oplost.
Alle reacties Link kopieren
Hi Hoelagirl. Ik zeg gelijk maar even dat dit geen al te contructieve posting is, want de oplossing heb ik natuurlijk niet. Je hebt duidelijk aangegeven hoe het wel mot en hij doet er nix mee. Nah, kwestie van eens lekker op zijn pik gaan zitten, een giga orgasme faken binnen een halve minuut. Er afrollen en mompelen truste.....

Misschien dat het duidelijk wordt wat het voor jou betekent. pffff en anders zou ik ook niet meer sexen hoor. Dan maar beide zonder.

Heel veel succes.
Alle reacties Link kopieren
hoelagirl schreef op 02 juli 2008 @ 20:51:





Het gekke is, als ik in jullie schoenen stond had ik waarschijnlijk ook tegen de desbetreffende TO gezegd dat ze bij hem weg moet gaan enz.

Maar nu ik zelf in dit schuitje zit merk ik dat ik die keuze niet zo makkelijk kan nemen.

Ik voel me zelf dan een beetje bekrompen omdat ik alleen om de sex mn relatie verbreek.

.




Dat is toch niet zo, dat het alleen om de seks is? Is het niet veeleer omdat hij kennelijk geen moeite voor je doet, zelfingenomen is en op dat vlak geen rekening met je houdt??

Snapt hij dan niet dat seks voor jou ook belangrijk is? Ik vraag me af wat voor achtergrond hij heeft (lijkt wel een fundamentalistische moslim).

Ik ben erg tegen ruzie maken, maar in jouw geval zou ik dat toch doen, want hij lijkt het anders niet te begrijpen. En als dat niet helpt, zou ik zeggen dat ik een open relatie wil. Seks met anderen dus. (Eigenlijk zou ik weggaan, omdat ik niet het gevoel zou hebben dat hij écht om me geeft, maar aangezien jij vindt van wel, is een open relatie misschien een oplossing).
Alle reacties Link kopieren
Zou het niet zo kunnen zijn dat op dit moment zijn "tekort" komingen alleen op seksueel gebied zichtbaar worden??.

Jullie wonen nog niet samen en delen dus niet 24 uur per dag elkaars leven.

Hoe wordt het als je dat wel doet?

Gaat hij dan het gedrag dat hij nu op seksueel gebied laat zien ook in het dagelijkse leven tonen??

Voeten op de tafel en achter de krant en ondertussen af en toe fronsend kijken dat het eten nog niet klaar is??
Alle reacties Link kopieren
zijnachtergrond, hij is officieel bijna nederlander. Woon bijna 9 jaar hier, maar komt uit het voormalig joegoslavie. Hij is geen moslimaanhanger ofzo, maar heeft dus wel een moslim achtergrond.

Maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad, ik vind afkomst ook niet belangrijk.



En misschien is het inderdaad zo dat het ook buiten de sex zichtbaar is/wordt. Ik ben al eens bijna bij hem weggegaan, omdat ik vond dat hij veel te makkelijk was, en voor mijn gevoel te weinig voor me deed.

Hij zou nooit eens uit zichzelf afwassen voor me, terwijl dat voor mij normaal is om een ander te helpen als ik daar gegeten heb. Hij heeft nog geen rijbewijs, en ging er op een gegeven moment maar van uit dat ik hem overal heenbracht en ophaalde.

Na bijna de relatie verbroken te hebben, en veel goede gesprekken is het toch goedgekomen.

Ik heb altijd gedacht dat dit kwam omdat ik nou eenmaal veel zelfstandiger en verder was dan hij. En dat hij het dus wel zou leren. Hij doet nu ook wel meer voor me hoor, en ik denk echt dat hij echt van me houdt, maar julie hebben dus wel gelijk dat ik buiten de sex ook weleens het gevoel heb dat hij wat meer aan mij kan denken.



Een open relatie vind ik niks, in een relatie ga ik voor 1 persoon, en moet er niet aan denken om te sexen met een ander.

Ik vind het moeilijk....hij heeft veel dingen die mij wel aanspreken, dat bij mij past. Maar ik kan zeker niet mn hele leven met zo'n sexleven omgaan!
Natuurlijk houdt hij veel van je, hoelagirl. JIJ doet alles voor hem......
Alle reacties Link kopieren
misschien moet ik mijn ogen eens goed openen...

Jullie schudden mij wel wakker!
Alle reacties Link kopieren
Seks is vaak een spiegel van de relatie, tekortkomingen in de seks zal je dus - net als hvjz aangeeft - vaak ook op andere vlakken in je relatie terug vinden.



Hoe langer dit door suddert hoe minder kans je maakt om nog bij te sturen, het patroon dat je opbouwt zit dan te zeer vast in je relatie. Ik kan mij goed voorstellen dat het moeilijk is om op basis van je ervaringen die nu vooral bij de seks naar boven komen, je relatie te verbreken. Mijn ervaring is gelijk aan wat anderen ook aangaven: (als het eenmaal een vast patroon is in je relatie) wordt het echt niet beter en kan je er donder op zeggen dat je in een later stadium er echt last van krijgt. Wat Petrokia schreef over de 80-10% regeling vind ik ook heel herkenbaar.



Tussen Hoelagirl en Beukenootje zit volgens mij wel een essentieel verschil. Waar de kerel van Beukenootje wel wil, maar er geen beleving bij heeft (a-seksueel), krijg ik de idee dat de kerel van Hoelagirl niet wil. Seks is wel leuk, maar alleen zover het hem aangaat, hij laat zich niets gelegen liggen aan de behoeften van zijn bedpartner.

Er staan al diverse tips om hem de ogen te openen, wellicht helpt het door het bevredigen van een vrouw te verbinden met mannelijkheid. Het blijven wel truukjes om te zorgen dat hij iets gaat doen, wat er eigenlijk bij voorkeur al zou moeten zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven