vervelend gedrag tijdens uitmaken

23-04-2014 03:47 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een jaar een relatie gehad met m'n vriend en heb het zelf uitgemaakt. Hij was op papier de perfecte jongen maar ik voelde uiteindelijk te weinig voor hem. De dag dat ik het heb uitgemaakt ben ik erg geschrokken van de manier hoe hij reageerde en trek ik nu de hele relatie in twijfel wat de reden is waarom hij met mij is gegaan en bij me is gebleven

-Hij vertelde mij dat hij zo snel mogelijk opzoek ging naar een nieuwe relatie omdat zijn biologische klok tikte (25 jaar).

-Hij ging hysterisch huilen want hij wilde niet weer hele weekenden alleen zijn. (hij heeft weinig vrienden)

-Toen we een time out hebben gehad gaf hij aan dat hij erachter was gekomen dat hij toch liever in relatie zat en dat hij IEMAND miste.

- Hij deed echt alles voor mij in de relatie, maar was dit omdat hij mij zo leuk vond of bang was om alleen te zijn?



-Die ochtend dat ik het uitmaakte zat hij behoorlijk te pushen om over 3 maanden elkaar te zien en wilde perse meteen een datum afspreken. Dit heb ik uiteindelijk gedaan om er maar vanaf te zijn. Hij vertelde erbij dat hij waarschijnlijk dan al een nieuwe vriendin had, maar dat als ik hem dan terug wilde en zijn vriendin toch niet zo leuk is, hij wel voor mij zou kiezen.

-Hij begon mij te betasten en wilde perse nog voor de laatste keer aan mij zitten. Toen ik zei dat ik dit niet wilde gaf hij aan dat ik me maar eens over mijn gevoel moest heenzetten (ik had hem verteld dat het in de relatie niet meer goed voelde als hij aan me zat) Hij pakte mijn beide polsen zodat ik hem niet kon wegduwen en greep m'n borsten vast terwijl ik bleef zeggen dit niet te willen. Ik raakte lichtelijk in paniek maar hij liet me al vrij snel los en zei sorry, maar je bent ook zo mooi..

Ik heb hem een paar moeten vragen of hij wilde gaan want hij bleef maar hangen en had geen haast om te vertrekken. Hij bleef erop aandringen dat hij nog een knuffel van me wilde, terwijl ik aangaf dat ik dit niet prettig vond omdat het uit was. Op deze momenten reageerde ik niet boos naar hem toe maar achteraf realiseerde ik me pas echt wat er nu was gebeurt..

Ik ben van dit alles zo geschrokken want zo was hij nooit in de relatie!! Het blijft maar aan mij knagen en heb hier echt slapeloze nachten van.

Heeft hij mij gewoon gebruikt om maar in een relatie te zitten en voor huisje, boompje, beestje? Ik wil hem van de ene kant bellen maar of dat zin heeft...Van de andere kant wil ik dit alles gewoon vergeten en niet meer erover nadenken.
Wees blij dat je van dit gestoorde geval afbent. Ik zou ook niet afspreken over 3 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Heel raar...ik krijg er zelf ook een onaangenaam gevoel bij meis



Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt en ik zou geen contact meer opnemen maar erover praten met goede vrienden dat helpt wel zodat je dit achter je kunt laten.
Wat een koekwaus!!!



Zou kunnen, dat hij jou gebruikt heeft. Kan ook dat hij daarbij ook gevoelens voor je had.

Wat het ook is, het zegt alles over hem en niks over jou. Dus sluit dat boek en ga verder met je leven. Wees blij dat je van hem afbent.
Heel goed dat je het hebt uitgemaakt met deze jongen. Blijf er niet te lang over nadenken en ga lekker genieten van de lente en je vrijheid.
Alle reacties Link kopieren
Wat een idioot.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zeker niet bellen en zeker niet afspreken over 3 maand!

Praat erover met vriendinnen zodat het een plek kan gaan krijgen. Wat een idioot zeg!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan. Wat een sukkel. Was je hier nu niet achter gekomen, dan was die aap toch een keer uit de mauw komen zetten.
Geniet van elke dag!
Alle reacties Link kopieren
Raar idd, maar komt vaker voor en geweld na het uitmaken komt ook voor (heb ik zelf meegemaakt). Het is hard, vanwege dit soort pipo's kun je het beter in een openbare gelegenheid doen. Snel de boodschap brengen hem jankend laten zitten en zorgen dat er buiten of ergens anders in de zaak iemand zit die je ff naar huis brengt.



Sommige mannen die volstrekt normaal zijn kunnen zelfs door slaan wanneer een relatie wordt verbroken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik krijg er ook een heel naar en boos gevoel van. Spreek alsjeblieft niet meer met 'm af en laat hem in zijn sop gaarkoken!
Goed dat je consequent bent gebleven, het voelde niet goed meer dus afblijven!! Ik snap je dubbele gevoel, wees maar blij dat je van deze jongen af bent. En spreek ajb niet meer af over 3 maanden!

Je hebt nu vrijheid om evt weer iemand anders te zoeken of om een tijdje alleen te blijven; met dwang van die afspraak voelt het ook niet echt prettig voor jou.

Alle reacties Link kopieren
Hij wil doen voorkomen dat je echt iets fantastisch hebt laten lopen (zijn biologische klok tikte, hij heeft over 3 mnd waarschijnlijk een nieuwe vriendin) maar dat is natuurlijk stoerdoenerij. Als hij het maar vaak genoeg zegt gaat hij het vanzelf geloven.



Goed dat je het hebt uitgemaakt, ook al zul je er best wel verdriet van hebben. Sterkte.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat een droeftoeter. Blokkeren!
..popcorn?
Nou, je weet in ieder geval nu zeker dat je de juiste beslissing heb genomen. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.



Wat minder fair is dat je hem verdenkt dat hij je als opvulling heeft gebruikt want jij was ook niet zo gek op hem.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan hoef je na dit gedrag in ieder geval niet meer te twijfelen of je de juiste beslissing hebt gemaakt. Wat een mafklapper.
Alle reacties Link kopieren
op papier klinkt hij als een grote engerd.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Wat een creep! Wees blij dat je er vanaf bent, dit is GEEN normaal gedrag.



Wat een stumper ook, over drie maanden een nieuwe vriendin... Veel plezier ermee zou ik zeggen. Bah! Wat een gekwetst mannenzieltje voor onzin kan uitkramen.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat een naar, pusherig gedrag! Ik kan me voorstellen dat dat je bezighoudt. Hij vindt het zelf blijkbaar normaal, anders had je wel echte excuses gehad. Maar nee, zijn reden is dat jij zo mooi bent?! Echt niet goed snik.



Misschien maar goed dat hij deze kant van zichzelf heeft laten zien, het bevestigd in elk geval dat hij geen leuk relatie materiaal is.
Alle reacties Link kopieren
Niet aan jezelf twijfelen! Je hebt juist een subliem werkende intuitie: deze man was Fout Nieuws en daar ben je van weggelopen. Gefeliciteerd daarmee!



Ook niet afspreken over 3 maanden hoor, laat m maar lekker met zn 'nieuwe vriendin' met rust.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mafkees. Probeer er niet teveel bij stil te staan over het hoe, wat en waarom mbt de relatie van zijn kant, het levert je niets op.

Daarnaast; sla 'm op z'n muil als hij nog eens ongevraagd aan je zit!!
Alle reacties Link kopieren
Wie weet hoe hij veranderd was als je met hem getrouwd was.....
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotervaring, TO. Verbreek a.u.b. al het contact met hem en laat hem links liggen want bellen heeft totaal geen zin. Ga leuke dingen doen met vriendinnen en vergeet hem.



Alle reacties Link kopieren
Beetje de herenvariant van zich hysterisch aan iemands voeten werpen.



Even diep zuchten en niets meer mwe doen.

En zeker niet afspreken over 3 maanden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje Choco, wat zul je geschrokken zijn. Vervelend om op zo'n manier een andere kant van iemand te zien. Maar aan de andere kant zie je dus wel gelijk dat je er heel goed aan hebt gedaan. Als hij alleen maar verdrietig was geweest en je gesmeekt had dan was het misschien wel veel moeilijker geweest om hem "pijn te doen"



Hem bellen gaat jou niet de antwoorden geven die je zou willen horen. Koester zelf gewoon de momenten die goed voelden en weet dat je de juiste beslissing hebt genomen.



Over 3 maanden ben jij al zoveel verder en dan denk je niet eens meer aan de afspraak die jullie gemaakt hebben. Wees even verdrietig over het verbreken van jullie relatie, en de manier waarop en ga daarna weer lekker leven.



Alle reacties Link kopieren
Been there, done that (incl. betasten, blegh). Was voor mij vooral de bevestiging dat ik de juiste keuze had gemaakt. Ga er verder niet over lopen malen, ga het allemaal niet groter maken dan het is en praat jezelf geen trauma aan, maar wees blij dat je er van af bent. Niet bellen en zéker niet afspreken over drie maanden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven