Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #81

16-03-2014 14:07 3015 berichten
Deel 81 van de saga die weinig introductie meer nodig heeft. Praat hier vooral over alles wat wel (of niet) over mode en beauty gaat.







Het vorige topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisa2 schreef op 22 april 2014 @ 08:18:

[...]

Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Nou, VD, je moet er natuurlijk bij bedenken dat die lelijke kozijnen me al een jaar of 8 storen. Maakt het iets minder 'bikkel', haha.



Die stoel met spijkertjes. Of was jij dat nou niet?



Zal eens kijken voor die gympen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, VD, bezig in de tuin. En herkenbaar, het gevecht tegen gewassen die niet uit te roeien zijn. Wij hebben een klimplant die je bijna ter plekke ziet groeien, met enge grijphandjes. Spooky ding.



Vind vooral dat tweede shirt, met die Aztekenprint, mooi, Michelle. Ben benieuwd. Opengewerkte achterkant klinkt leuk voor de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Good morning,



ohja die tuinstoel, weet het weer! Ik weet welke tuintafel ik wil en ook wel welke stoelen dus hopelijk komt er snel een vervanger, dan kan die spijkerstoel naar de stort. Ik heb zoveel zin in koffie en de krant in de tuin s ochtends



(speaking of krant. Mijn moeder had nog een bon voor gratis proefabo, even bellen vandaag)



mooie laarsjes Elynn, isabel marant toch?
Alle reacties Link kopieren
Ja, Isabel Marant. Ik denk dat ik niet eens wil weten wat ze kosten.



Koffie + krant in de tuin:
Die plant van jou, Elynn. Doet me denken aan de Little Shop of Horrors.





Alle reacties Link kopieren
Nou ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar die horror plant Elynn



Onze tuintafel+stoelen zijn ook aan vervanging toe.. gaan al heel wat jaren mee maar beginnen nu wel erg te slijten.

Heerlijk, smorgens onder de parasol waar je al de zon op voelt branden met koffie in de tuin te zitten met het gefluit van vogels op de achtergrond. kom maar met die zomer



Hebben ook een tijdje gedacht aan een bamboe in de tuin maar als ik VD's gevecht zo lees.. lijkt het me beter van niet
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren




Hell Fucking Yeah!
Het was vandaag al zo ontzettend lekker buiten. Hardgelopen en op terras gezeten. En met de deur wagenwijd open bezig geweest met mijn schilderklus.



Nu betrekt het, dus nu ga ik mijn werkprojectje doen. Goede planning.



Die bikini.... Tja, mijn ding is het ook niet. Maar je ziet ze wel veel, die HOGE broeken. (typte eerst 'broekjes', maar het stond nogal misplaatst). Ik neem niet aan dat ze zo over straat gaat...



Zit naar het nieuwe album van Triggerfinger te luisteren. I like!
Ik ben ook helemaal klaar met dit soort foto's. Verzin nu maar weer eens iets anders.











Alle reacties Link kopieren
Goed uitgekiend idd!



Hier is het ook heerlijk, je voelt de zon gewoon op je huid branden maar er komen hier ook wat wolken aan. Ik heb net ook een tijd in de tuin gezeten



@ bikini: ik zie nu pas dat t dat moet voorstellen Maarja fashion he, ze had er mee over straat kunnen gaan
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Dat viel mij laatst ook op, die foto's. Is weer eens wat anders dat die scheve-voetjes-knietjes-naar-binnen en ik-heb-kak-aan-mijn-schoen foto's
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 23 april 2014 @ 15:22:

Zit naar het nieuwe album van Triggerfinger te luisteren. I like!*noteert*
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 23 april 2014 @ 15:41:



@ bikini: ik zie nu pas dat t dat moet voorstellen Maarja fashion he, ze had er mee over straat kunnen gaan Nou ja, ze heeft er het figuur voor. Ik vind alles er wel leuk aan, behalve die broek.
quote:Pixxxx schreef op 23 april 2014 @ 15:43:

[...]



*noteert*By Absence of the Sun




Alle reacties Link kopieren
Die sandalen
Hell Fucking Yeah!
Alle reacties Link kopieren
Met een beeeetje geluk worden vandaag de veterlaarzen geleverd
Hell Fucking Yeah!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven