Entertainment alle pijlers

Badr en Estelle: a true love story part 5

01-02-2013 19:12 2838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over Badr en Estelle. Ook vergeten wij de vele slachtoffers niet!

Oorspronkelijk topic van Frizzy,











Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Eng om te zien hoe iemand met de juiste mediatraining gedrillt kan worden. Hoe iemand zich zo weet te manifesteren dat ie ondanks z'n toch imposante strafblad enige sympathie weet te kweken.



Die ingestudeerde woorden, dat nare superieure lachje, die blik.

Bah jakkes, enge man.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet gezien. Gelukkig maar denk ik zo want
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
De indruk die ik had is gisteren alleen maar bevestigd, toegegeven dat ik amper 10 min. van het interview heb volgehouden. Hij vergeleek zichzelf met Einstein, toen lag ik wel redelijk om van het lachen. Dit gebeurt er als jongens van de straat uit een machocultuur te veel geld verdienen, op een voetstuk worden geplaatst en overal mee denken weg te komen. En een te hoge dunk van zichzelf hebben, deze man is sluw en gewiekst maar niet intelligent. Er kwamen domme dingen en domme zinnen uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss_Communicatie schreef op 23 april 2014 @ 11:52:

Eng om te zien hoe iemand met de juiste mediatraining gedrillt kan worden. Hoe iemand zich zo weet te manifesteren dat ie ondanks z'n toch imposante strafblad enige sympathie weet te kweken.



Die ingestudeerde woorden, dat nare superieure lachje, die blik.

Bah jakkes, enge man. Vond je dat? Ik vond het vooral heel veel écht dom gelul (letterlijk en figuurlijk, want wat een zinnen?).
Alle reacties Link kopieren
Hij vergeleek zich met Einstein? Met Einstein?



En Estelle is zeker Madam Curie?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wel goed he van Badr, dat hij Koen Everink heeft vergeven?

http://www.nu.nl/achterkl ... de-zich-heel-eenzaam.html
Alle reacties Link kopieren
Badr was wel geschrokken toen de psycholoog narcistische trekjes bij hem constateerde. Lijkt me an sich geen no brainer toch?
Alle reacties Link kopieren
OMG, HIJ heeft Koen vergeven? Wat een narcistische kwal.



Al zou ie de waarheid vertellen, wat ik absoluut niet denk omdat je voor een been aftrappen echt skills moet hebben, hij liegt altijd alles aan elkaar en dan zouden we hem moeten geloven dat ie maar een vaderlijke klap gegeven heeft.



En wat is Surinaams bezig zijn geweest? Losse handjes gebruiken onder het mom van opvoeding? Deed Einstein dat ook dan?



Overigens begrijp ik heel goed hoe hij in elkaar zit, ik ken dat soort types wel. Dus dat ie zich onbegrepen voelde is ook gejank, mensen walgen gewoon terecht van hem, ze begrijpen hem juist heel goed.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hij hoopt dat het weer goed komt met Stellie. Ik hoop maar dat Ruud dan onmiddellijk ingrijpt.

Wat een lul, het nieuwe neukertje van mama van wie je een tik krijgt:

Voor de goede orde: het jong is 13. Zou hij terug gemept hebben???
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 april 2014 @ 13:58:

Hij vergeleek zich met Einstein? Met Einstein?



En Estelle is zeker Madam Curie?





Nou, ze was toch zeker een beetje radioactief, getuige deze quote:

'Het is een van de vele emoties die de achtbaan van mijn leven telt op dit moment. Soms mogen Badr en ik bellen en één keer per week mag ik hem bezoeken. Dat zijn momenten waarop ik bijna licht geef van geluk.'
Alle reacties Link kopieren
Badr Hari heeft toegegeven dat hij nog steeds veel van Estelle houdt. Hij vertelde dit in een interview met Humberto Tan bij de tv-show RTL Late Night.



Badr Hari was te gast bij het programma om te praten over de breuk met Estelle en de strafzaak die tegen hem loopt. De kickbokser heeft onlangs een boek op de markt gebracht, wat de aanleiding was voor het gesprek. Badr nam geen blad voor de mond en gaf openlijk toe nog steeds zielsveel van Estelle te houden.



"Het is een geweldige vrouw en ik houd van haar. Ik zou niets liever willen dan dat het goed zou komen. We mogen toch allemaal wel een keer een foutje maken?", vindt Badr. Over de oorzaak van de breuk spreekt de veelbesproken sportman zich niet uit, maar wel geeft hij toe dat hij met een andere vrouw is geweest tijdens de relatie. "Badrtje was op dat gebied een beetje Surinaams. Ik was bij een Daphne, maar niet bij mijn ex Daphne."



Hiermee heeft Hari voor het eerst hardop uitgesproken dat hij fouten heeft gemaakt in de relatie en dat hij vurig hoopt dat het weer goed komt tussen de twee. Het is nog afwachten of Estelle Cruijff hier hetzelfde over denkt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh wacht, hij neukt buiten de deur en slaat haar kind. Mensen wat een Paaaaarrrellll!!
Hij is wel vaak Surinaams bezig, voor een Marrokaan



Van NU.nl:

Hari zou Maxim volgens de moeder van Cruijff met zijn hoofd in het toilet hebben geduwd. De kickbokser zegt zelf "even Surinaams bezig te zijn geweest", waarmee hij volgens presentator Humberto Tan doelde op een corrigerende tik.
Alle reacties Link kopieren


Volgens Badr Hari hebben de media hem 'gevaarlijker' gemaakt dan hij in werkelijkheid is. Aan tafel bij Humberto Tan sprak de kickbokser over hoe hij 'de slechtheid van de media' heeft ervaren omdat er volgens hem veel 'onwaarheden' zijn verkondigd.



"Ik ben niet kwaad of zo, mensen hebben het recht te weten wat er speelt als het de samenleving raakt, maar ik heb de pure slechtheid meegemaakt van de media, dingen die niet kloppen", aldus Badr Hari in RTL Late Night. "Ik dacht altijd dat de media er waren om een eerlijk verhaal neer te zetten. Kijk, wat ik had gedaan was fout, daar kon je toch al geen mooie draai aan geven. Ze hebben mij gevaarlijker gemaakt. De dingen die ik had gedaan waren al erg genoeg. Fout is fout en dat was ik."



Badr voelt zich geen slachtoffer. Hij zegt zich wel in te kunnen leven in zijn slachtoffers en hoe zij zich moeten voelen. Maar tot op zekere hoogte. "Het zou schijnheilig zijn, dat ik weet wat ze voelen. Wat ik ze heb aangedaan was fout. Ik kan een beetje medelijden tonen,maar ik kan het niet goedpraten. Ik vind het heel erg wat er is gebeurd, ik hoop dat die mensen mij vergeven, dat meen ik oprecht. Ik hoop gewoon dat zij dat niet nog een keer hoeven meemaken. En dat ik het nooit meer hoef mee te maken."
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jens Olde Kalter zat gisteravond voor de buis gekluisterd. Hij schreef eerder een biografie over de kickbokser. "Hij was charmant en verongelijkt. Hij bediende zich van allerlei aparte vergelijkingen die ik doorgaans niet tegenkom", aldus Jens.



Humberto Tan sprak één uur lang met de ex van Estelle Cruijff. In het gesprek gaat het lang over Badr's persoonlijkheid. "Einstein was ook een wetenschapper van het hoogste niveau", vertelt Badr aan de presentator. "Zijn wetenschap zat ook op het randje van waanzin", vervolgt de vechtersbaas. "Dit sluit wel een beetje aan bij de narcistische trekjes waar het ook over ging. Ik kan er wel om lachen", aldus Jens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02, 26 minuten geleden

Oh wacht, hij neukt buiten de deur en slaat haar kind. Mensen wat een Paaaaarrrellll!!

Alleen Leon de Winter vindt Badr een parel voor de samenleving hoor.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
EIGEN WERELDJE

Badr vertelt ook dat hij heel eenzaam is geweest omdat niemand hem begreep: “Ik heb voor mezelf een heel andere denkwijze dan menig mens. Door wat er allemaal speelt wordt je op een gegeven moment gedwongen om te leven in een ruimte waar je in je eentje bent.”



“Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik anders was dan anderen. Ik hoorde er niet tussen. Die planeet waar ik leefde was een eenzame plek, geen vrolijke plek. Mensen van wie je het niet had verwacht namen afstand. Men liep met een boog om me heen en dat heeft me heel lang heel dwars gezeten.”



Dan is er een fragment van Badr Hari te zien van toen hij 18 jaar oud was.

Z’n rode oog van destijds was ‘een ontstoken oog’, verklaart Badr.



De sportman vertelt dat hij sinds een tijdje regelmatig gesprekken heeft met een psycholoog. Daar leert hij om zijn gevoelens en woede te kanaliseren en te ventileren. Zijn advocaat, Bénédicte Ficq, heeft hem zelfs nog geholpen met het opstarten van die gesprekken: “Ik werd er heel zenuwachtig van.”



PURE SLECHTHEID

Badr vertelt dat hij de pure slechtheid heeft meegemaakt van bepaalde ‘media-gebeurens’. Er zijn veel onwaarheden verteld. De sportman vindt het goed dat er over hem wordt geschreven, de samenleving had daar behoefte aan.



Maar de media blijkt er dus niet te zijn om oprecht en eerlijk een verhaal neer te zetten. Wat Badr had gedaan was sowieso fout, maar wat de media deed, is een nog slechtere draai eraan geven. “De media heeft van mij een slechte man gemaakt, een gevaarlijkere man. De feiten waren al erg genoeg, dat hoefde echt niet slechter te worden opgeschreven. Fout is fout, en dat was ik” vertelt hij ernstig.



MEDELEVEN

Hari vertelt ook dat hij wel meeleeft met zijn slachtoffers. Maar: “Ik ben geen slachtoffer dus ik kan niet in hun schoenen staan. Daarom kan ik er niet over oordelen.” Uiteindelijk gaat het om negen aanklachten. de zwaarste aanklacht komt van Koen Everink. In 2012 op Sensation White zou Badr de zakenman zwaar hebben mishandeld.



Badr vergelijkt zich met Einstein, ze zouden allebei op het randje van waanzin leven.

Op Twitter werd daar direct op ingehaakt.



BADR & ESTELLE

Dan begint Humberto over Estelle Cruijff, de socialite waar Hari de afgelopen twee jaar zijn leven mee deelde. In maart stuurden de twee een persbericht de wereld in dat de relatie officieel voorbij is. Maar: Badr is niet blij met de persverklaring want hij houdt nog steeds heel veel van die vrouw. Hij wilde niet dat het uit ging met Estelle.



De kickbokser spreekt Estelle nog steeds. De fouten die zijn gemaakt zijn niet zo 1, 2, 3 goed te praten. “Ik ben de mist in gegaan maar ik zou niks liever willen dan dat het weer goed komt” zegt Hari.



Dat het programma haast op RTL Boulevard gaat lijken, vindt Badr prima.



VOORBEELDFUNCTIE

Humberto: “Ben je nog wel een voorbeeld voor jongens met weinig kansen? In hoe verre ben je nog een voorbeeld nu je veroordeeld bent?” Badr: “Ik geloof heilig in voorbeelden. Maar je moet wel jezelf zijn.” Een voorbeeld als tennisser Federer of zwemmer Pieter van den Hoogenband zou Hari nooit willen zijn: “Dan heb ik geen raakvlakken meer met de mensen die komen waar ik vandaan kom.”



Uiteindelijk concludeert Hari dat zijn negatieve aandacht ook positieve dingen kan opleveren: “Elk nadeel heb z’n voordeel. Laten we het daarop houden.”



Kijk het video interview hier terug:

http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-late-night-3 ... f8048947eb
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
het boek over Badr
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als hij nog zoveel van lellebel houdt, waarom was hij dan op vakantie met zn ex en hun kind? Hij had haar ook vergeven dat hij haar in elkaar had gemept?
Alle reacties Link kopieren
http://www.vice.com/nl/re ... eswijsheden-van-badr-hari





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ja, op een gegeven moment is het tijd, want dan is het zover. Wat een zever.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven