Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?

23-04-2014 00:29 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal! Ik zit een beetje in een ingewikkelde situatie en een beetje advies zou niet verkeerd zijn haha. Ik ben namelijk aan het daten met een super leuke jongen die ietsjes ouder is als ik( hij is 26 en ik net 19). Ik heb een beetje een foutje gemaakt door de eerste date al seks te hebben met hem, nja voorspel, terwijl het mijn eerste ervaring is op dat gebied maar het voelde wel goed. Ik heb hem dat overigens wel gelijk gezegd. Nu zie ik hem vaker en als ik bij hem ben gaan we altijd wel iets leuks doen en samen kletsen maar het loopt altijd uit op seks. Nu voel ik me behoorlijk verbonden met hem zeg maar, maar heb geen idee of hij een relatie wil en hoe ik zo iets hoor te vragen :s ik ben alleen een beetje bang dat hij het zeg maar alleen voor de seks doet maar aan de andere kant zou hij dan niet steeds ook wat leuks doen samen, toch? help !
anoniem_195600 wijzigde dit bericht op 23-04-2014 00:30
Reden: foutje
% gewijzigd
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op woensdag 23 april 2014 11:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?"" class="messagelink">Fame schreef op 23 april 2014 @ 11:52</a>:</b>

Ik mag hopen dat er condooms worden gebruikt.</div></blockquote>Als je 19 en 26 bent mag ik toch wel hopen dat dat bekend is? Ehm, jij en ik weten dat. Maar het excuus ik mankeer niks, allergisch voor condooms, voel minder, etc, wordt vaak gebruikt. Ook dat weet jij!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Nou Fame, niet zo streng tegen mij hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op woensdag 23 april 2014 12:01 Nou Fame, niet zo streng tegen mij hoor.Sorry buurman.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oké dus je laat je wel ontmaagden door hem, maar duidelijkheid krijgen over jullie status durf je niet. Als hij je geweldig vindt, dan jaag je hem niet weg, als hij not into you is, kun je het maar beter snel weten.

Ik snap dan ook niet waarom je je eerste keer laat doen buiten een relatie om. Nu zit je met die onzekerheid. Straks was je eerste keer dus gewoon met een random scharrel. Misschien ben ik een ouderwetse Miep, maar daar zou ik wel van balen. Daarnaast je weet nog niet of je seks kunt hebben zonder meteen enorm gehecht te raken.

Vanwaar die haast met seks eigenlijk? Bang om een 20 jarige maagd te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je zo snel gevoelens voor hem hebt omdat je seks met hem hebt, wat je dus nog niet eerder met iemand hebt gedeeld.

Ik zou in ieder geval even afwachten hoe het verder loopt, na een week kun je er nog niets van zeggen.

Ik vind het leeftijdsverschil echter wel wat 'raar'.

Niet persé het aantal jaren wat ertussen zit, want op een andere leeftijd lijkt me dat weer prima/geen probleem.

Maar op jullie leeftijd vind ik daar nogal wat verschil in zitten, 19 en 27. Op je 19e ben je (als het goed is) in een heel andere fase als iemand van 27, en op je 27 heb je veel andere ervaringen al gehad dan op je 19e.
Alle reacties Link kopieren
Kiwi (i)s lekker, seks ook, maar probeer eerst eens een aantal activiteiten zonder al te veel intimiteiten. Dan merk je vanzelf wat zijn intenties zijn. En de langzaamste bepaalt het tempo heb ik vroeger geleerd.



Dus niet te veel rollebollen.
Je kunt maar beter jezelf zijn, er zijn al genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 april 2014 @ 11:52:

Ik mag hopen dat er condooms worden gebruikt.ik zal er aan denken voortaan haha
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 23 april 2014 @ 12:10:

Oké dus je laat je wel ontmaagden door hem, maar duidelijkheid krijgen over jullie status durf je niet. Als hij je geweldig vindt, dan jaag je hem niet weg, als hij not into you is, kun je het maar beter snel weten.

Ik snap dan ook niet waarom je je eerste keer laat doen buiten een relatie om. Nu zit je met die onzekerheid. Straks was je eerste keer dus gewoon met een random scharrel. Misschien ben ik een ouderwetse Miep, maar daar zou ik wel van balen. Daarnaast je weet nog niet of je seks kunt hebben zonder meteen enorm gehecht te raken.

Vanwaar die haast met seks eigenlijk? Bang om een 20 jarige maagd te zijn?Ik had helemaal geen haast, en ik zei al eerder het was niet echt de bedoeling om het zo te laten lopen maar het gebeurde gewoon. Ik heb er verder ook geen spijt van maar wil liever niet eindigen als een scharrel haha
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je zijn neukpop bent. Niks meer, niks minder.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 23 april 2014 @ 12:44:

Ik denk dat je zo snel gevoelens voor hem hebt omdat je seks met hem hebt, wat je dus nog niet eerder met iemand hebt gedeeld.

Ik zou in ieder geval even afwachten hoe het verder loopt, na een week kun je er nog niets van zeggen.

Ik vind het leeftijdsverschil echter wel wat 'raar'.

Niet persé het aantal jaren wat ertussen zit, want op een andere leeftijd lijkt me dat weer prima/geen probleem.

Maar op jullie leeftijd vind ik daar nogal wat verschil in zitten, 19 en 27. Op je 19e ben je (als het goed is) in een heel andere fase als iemand van 27, en op je 27 heb je veel andere ervaringen al gehad dan op je 19e.Ik merk anders niks van het verschil, misschien ben ik wel te volwassen en hij nog een beetje te kinderachtig. Maar inderdaad ik ga het gewoon afwachten denk ik en zoals al eerder is gezegd niet de hele tijd seks hebben. Al is dat nog zo moeilijk
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Ik denk idd dat hij dan te kinderachtig is en jij erg onvolwassen/ naïef. Zelfs met je eerste keer kun je namelijk nog HIV en/ of andere SOA's oplopen. Ik raad je aan om je even te laten testen op alles en voortaan idd beschermd. De pil biedt ook niet 100% bescherming tegen zwangerschap.

Ik hoop voor je dat dit een relatie wordt en niet blijft bij scharrelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je nou niet echt volwassen overkomen. Dus wil niet weten hoe kinderachtig die gast is als jullie wat dat betreft gelijk opgaan.
Alle reacties Link kopieren
Enneh seks gebeurt niet 'gewoon'. Tenzij je gedrogeerd bent. Maar je hebt altijd een keus om 'nee' te zeggen. Je hebt controle over je vagina, jouw vagina heeft geen controle over jou
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 23 april 2014 @ 15:32:

Enneh seks gebeurt niet 'gewoon'. Tenzij je gedrogeerd bent. Maar je hebt altijd een keus om 'nee' te zeggen. Je hebt controle over je vagina, jouw vagina heeft geen controle over jou Maar het ging een beetje zoals in films dus het leek wel leuk om er in mee te gaan. maar ik zal maar niet te veel in details gaan. En na een paar wijntjes leek het al helemaal een super idee
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 23 april 2014 @ 15:32:

Enneh seks gebeurt niet 'gewoon'. Tenzij je gedrogeerd bent. Maar je hebt altijd een keus om 'nee' te zeggen. Je hebt controle over je vagina, jouw vagina heeft geen controle over jou Maar het ging een beetje zoals in films dus het leek wel leuk om er in mee te gaan. maar ik zal maar niet te veel in details gaan. En na een paar wijntjes leek het al helemaal een super idee
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:manisha-362 schreef op 23 april 2014 @ 15:21:

Ik vind je nou niet echt volwassen overkomen. Dus wil niet weten hoe kinderachtig die gast is als jullie wat dat betreft gelijk opgaan.Ik kan best volwassen zijn ! echt hahahaha
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 14:39:

[...]





ik zal er aan denken voortaan haha



Kiwi, je maakt een grapje toch? Doe het nou alsjeblieft gewoon veilig (als hij dat weigert, zegt het ook al genoeg...), straks zit je met allerlei ellende opgescheept...



Beter nog: doe het voorlopig even niet. Kijk of het nog zo leuk is als jullie alleen maar naar de bios of uit eten gaan.. Dan wordt het vanzelf makkelijker om uit te vogelen hoe hij over jou denkt.
Alle reacties Link kopieren
Ach waarom zou je condooms gebruiken. Zij is maagd en hij kan dus niet ziek worden via haar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op woensdag 23 april 2014 14:39 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?"" class="messagelink">Fame schreef op 23 april 2014 @ 11:52</a>:</b>

Ik mag hopen dat er condooms worden gebruikt.</div></blockquote>ik zal er aan denken voortaan haha



Wat? Jij laat je condoomloos ontmaagden door een wildvreemde?



OMFG.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
als je al niet verstandig en volwassen genoeg bent om gewoon naar een relatiestatus te vragen ben je naar mijn mening ook niet geschikt om met seks om te gaan.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Alle reacties Link kopieren
Zo grappig is dit niet. Misschien heeft hij je wel besmet met iets verschrikkelijks. Lach je dan nog? Hihihi hahaha?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Euh sorry, maar dit kan ik niet bepaald volwassen noemen Kiwi. Je hebt zelf toch hopelijk WEL een anticonceptie middel?

Je zou momenteel trouwens al herpes kunnen hebben, of chlamydia of weetikveelwat. Veel succes ermee zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 april 2014 @ 17:27:

Zo grappig is dit niet. Misschien heeft hij je wel besmet met iets verschrikkelijks. Lach je dan nog? Hihihi hahaha?



Dit inderdaad!! Enorm volwassen...



*vraagt zich af hoelang de OP nog blijft staan...*
Alle reacties Link kopieren
Oke. Ik geef toe, het was niet zo slim om het zonder condoom te doen. Ik ga me snel een keertje laten testen op soa´s. Voortaan zal ik het ook veilig doen EN de pil ook beginnen te slikken .Kijk, dat is best een volwassen keus lijkt me :D Ik vind hem ook niet meer zo interessant dus nu hoef ik ook niet meer te vragen of hij me wel leuk vindt. Ta da beide vragen opgelost
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
O, net als in de film zonder A-C. Zeker ook geen map genomen en zo direct zwanger. Jajajajaja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven