MVM Trio ervaringen.

10-03-2010 13:37 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik loop met het volgende rond, mijn vriendin wil (heel) graag een trio met een andere man proberen. Nou ben ik bi-schierig (beetje ervaring) dus, dat zou mooi te combineren zijn.

Nou hebben we het er vaak over gehad en het lijkt ons allebei erg geil. We vertrouwen elkaar, kennen elkaar en zijn erg open over onze verlangens en fantasien. We hebben een keer een ervaring in een pc gehad en hebben toen gewisseld met een ander stel, dat was eenmalig (tot dusver) maar we kijken er allebei met plezier op terug. We hielden toen goed contact en hebben het samen helemaal afgemaakt. En daarna in het hotel nog een keer over gedaan.



Ja, wat is nou het probleem?



--Zijn er mensen die er met dezelfde ervaring en houding aan begonnen zijn, maar bij wie het heel erg tegenviel, of erger nog voor ernstige problemen zorgde?

Of zoek ik gewoon spijkers op laag water?
[Mijn vriendin wil niet dat ik het zal doen met een andere vrouw, omgekeerd zou ik het bij haar niet een probleem vinden, zij met een andere man. Wel met de insteek dat in een trio relatie is of iets dergelijks.[/quote]



Weet je zelf nog wel wat je schrijft?
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 05 november 2010 @ 09:53:

[...]





Mijn advies is dat je eerst minstens een paar keer alleen met je beoogde trio partner vrijt, met medeweten van je partner. Daarna je vaste partner er in betrekken. Lijkt me in jouw geval het beste.Je geeft overigens een nogal stellig en weinig onderbouwd advies op basis van heel weinig informatie van Lilly. Ik kan me zo voorstellen dat als je een trio eng vindt, met een bekende, dat seks met hem alleen zo mogelijk nog enger is. En nog vreemder om daarna je eigen partner er later bij te betrekken, want die loopt dan achter op de initmiteit die er al geweest is. Lijkt me bijzonder onprettig.
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 05 november 2010 @ 09:53:

[...]





Mijn advies is dat je eerst minstens een paar keer alleen met je beoogde trio partner vrijt, met medeweten van je partner. Daarna je vaste partner er in betrekken. Lijkt me in jouw geval het beste.Ach ja, toen ik eens een vraagje over een trio had kreeg ik binnen een paar minuten een vriendschapverzoekje van mister Robert. Zou z'n vriendin dit ook weten ??
Alle reacties Link kopieren
quote:lilly71 schreef op 02 november 2010 @ 21:57:

mischien raar maar ik en m,n vriend willen ook graag trio doen maar ik weet niet hoe te beginnen en klap dan dicht het is iemand die al een tijdje kennen dus dat is het probleem niet



Heel herkenbaar voor mij. Mijn vrouw en ik hadden er al lang over gefantaseerd, voor het echt gebeurde. Ze wilde het ook echt mee maken, maar heel lang was haar standpunt, dat het spontaan moest gebeuren. Toen ze zich realiseerde, dat dat soort dingen niet snel spontaan gebeuren, veranderde ze van mening. Dan maar niet spontaan, maar vanzelfsprekend wel met een leuke vent. We hadden ook iemand op het oog, namelijk een kennis van mij uit mijn werkomgeving. Hij wist wat de bedoeling was en wilde meedoen, zonder dat het voor hem iets was wat per se moest plaatsvinden.



Toen het dan eindelijk zou gebeuren, we hadden gezellig met zijn drieën bij ons gegeten, we hadden elkaar wat opgewarmd met spannende verhalen, we hadden een (echt) leuke geile film bekeken en toen klapte ze dicht. Ze wilde op dat moment toch niet dat het echt zou gebeuren. Het was al laat en zij ging naar bed en wij nog wat drinken. In bed begon ze zich te vingeren en werd opeens zo opgewonden, dat ze met alleen haar badjas aan naar beneden kwam en ons lachend vroeg of het aanbod nog geldig was. Daardoor gebeurde het voor haar toch nog spontaan. Met hem hebben we een paar jaar eens per maand een trio gehad. Dat stopte, toen hij ging samenwonen. Daarna zijn we actief op zoek gegaan naar een ander. Af en toe weer een tijdje een vast contact gehad en nu doen we het twee keer per jaar gemiddeld met een volstrekt onbekende in een parenclub op een avond dat er ook mannen alleen worden toegelaten en een keer op de gigolonight in de Fun. Het bevalt haar nog steeds erg goed om af en toe twee minnaars tegelijk te hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 05 november 2010 @ 10:07:

Bgb, jij hebt je mening en of advies en ik ook. Ik respecteer de jouwe , gelieve dat dan ook met die van mij te doen. Ok?





eens met de andere, het lijkt soms of jij stellen uit elkaar wil hebben/ Ik ben het zeker met je eens dat ieder zijn mening mag hebben maar ik verbaas me soms ook over je adviezen. Ze zijn altijd grensoverleggend en verdergaand.



In dit topic ook, ik vraag me af hoe je iemand kunt adviseren eerst eens met de man van de date wat te doen als het topic duidelijk gaat over een trio. en ben je een stel dan betekend dat vaak dat het met je partner erbij is. (tenzij nadrukkelijk anders vermeld)



Laat ik het er op houden dat je vaak aparte en vooral afwijkende tips en meningen hebt. En uiteraard mag dat, ik heb vertrouwen genoeg in forummers dt ze er uit halen wat ze aanspreekt en ook uit meningen en tips die totaal niet bij je passen juist bij je eigen gevoel kunt komen, zo wil ik het, en zo zeker niet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hai, Ik ben een man met een relatie van zo'n 7 jaar. Mijn vrouw heeft al eens een VVM ervaring gehad en we hebben het er eens over gehad om dit samen nog eens te beleven want dit is een grote wens van mij. Nu waren we afgelopen weekend in een behoorlijk opwindende bui waarin ik aangaf dat wat mij betreft ook een MVM trio mij eens leuk lijkt om te doen. Heb daar al eens vaker over gefantaseerd en het lijkt mij geweldig mijn vrouw bezig te zien met een andere man en ik zelf uiteraard ook meedoen en mijn grenzen te verleggen. Het enige hoe pak je dit aan om een verzorgde goeduitziende persoon erbij te krijgen. Hebben niet zoveel behoeft om op jacht te gaan in kroegen of clubs etc. Maar we willen er ook niet meer al te lang mee wachten. Hebben jullie ideetjes en hoe hebben jullie het aangepakt?
Alle reacties Link kopieren
@hulaman SDC punt com. Geen reclame, maar gewoon goede tip.
Alle reacties Link kopieren
Genoeg sites te vinden lijkt me hulaman. Gewoon even Google op en zoeken maar. Mij lijkt het ook cool eens mee te maken als de extra man erbij bij een stel. Maar ik ben wat dat betreft niet zo van het 1malige en zou mezelf dan eerder als huisvriend willen zien ipv een 1malige scharrel. Succes!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Weet ook niet of dit eenmalig zal worden. Dat ligt eraan hoe we het vinden. Wat wel een voorwaarde is is dat zowel de vrouw als ook de man van de derde persoon mag genieten zijn fantasie verkennen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Voor elke situatie en wens zijn de juiste personen wel te vinden. gewoon even online zoeken en je vindt hem/haar/hun heus wel ;)
koekies zijn lekker
quote:hulaman schreef op 23 april 2014 @ 14:52:

Hai, Ik ben een man met een relatie van zo'n 7 jaar. Mijn vrouw heeft al eens een VVM ervaring gehad en we hebben het er eens over gehad om dit samen nog eens te beleven want dit is een grote wens van mij. Nu waren we afgelopen weekend in een behoorlijk opwindende bui waarin ik aangaf dat wat mij betreft ook een MVM trio mij eens leuk lijkt om te doen. Heb daar al eens vaker over gefantaseerd en het lijkt mij geweldig mijn vrouw bezig te zien met een andere man en ik zelf uiteraard ook meedoen en mijn grenzen te verleggen. Het enige hoe pak je dit aan om een verzorgde goeduitziende persoon erbij te krijgen. Hebben niet zoveel behoeft om op jacht te gaan in kroegen of clubs etc. Maar we willen er ook niet meer al te lang mee wachten. Hebben jullie ideetjes en hoe hebben jullie het aangepakt?



Zoek een leuke open minded huisvriend en speel gewoon open kaart.

Wil je geen open kaart spelen nodig hem uit voor een gezellig avondje en begin naar een paar drankjes samen te spelen en ga steeds een stapje verder afhankelijk hoe de vriend reageert.

Er zijn verschillende manieren op MMV te doen.

Vrouw verwend de mannen.

De mannen verwennen de vrouw.

MV verwennen de 2e M (indien er bi gevoelens zijn)

Noem maar op alle varianten zijn mogelijk.

Indien de man ook BI is of daar mee wilt experimenteren is het verstandig om daarover goed te praten.

Een andere optie is een parenclub, daar zijn mannen genoeg die mee willen doen.

Leg contact aan de bar of wacht tot er een man mee wil doen, die komen van zelf.



Maar samen wel eerst afspraken wat wel en wat niet om teleurstellingen te voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven