Waarom negeert ze mij? Wat moet ik doen?

21-04-2014 11:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn vriendin was ontzettend kortaf laatste tijd, dus vorige week besloot ik haar te negeren en daarna mijn beklag te doen.

Ze zei dat ze met ongelooflijk veel thuisproblemen zat en druk is met alles, en daarom niet met mij kan praten.



Ik zei: prima, komt goed. Maar ik kon het niet meer hebben en ik bleef haar appen en bellen.



Ik heb toen op mijn WhatsApp profielfoto (wat ook echt gebeurd was) een printscreen van een gesprek met een vriend gedaan waar ik een meisje afwees (in een kledingzaak). Zeg maar om te laten zien dat ik alleen aan haar denk (en dat is ook zo, bovendien was het best grappig).



Ik wenste haar gister goedemorgen, ze was stil. Ik zei toen goedemiddag, ze was stil. Ik was heel boos geworden en besloot haar te irriteren... met wel terechte beschuldigingen, maar het was niet netjes.

Ik heb inmiddels spijt, maar ze bleef mij maar negeren. Ik kan nu niet meer mijn excuses aanbieden, ja ik lijk net een stalker bij mijn eigen vriendin. Dat klopt.



Ik wil haar terug, maar wel op de manier dat ze van mij houdt. Hoe kan ik dat doen? Zal ik haar blokkeren, negeren, uitmaken (en als ze echt van mij houdt komt ze terug, anders is er zeker een ander in het spel), óf alle 3?



Dus eerst uitmaken, dan blokkeren en vervolgens negeren (voor een tijdje... of wellicht als ze iemand anders heeft voor altijd)?
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die aandachtshoer, als ze je negeert dan pleurt ze maar lekker op.
Alle reacties Link kopieren
quote:snakefang38 schreef op 21 april 2014 @ 15:00:

Dumpen die aandachtshoer, als ze je negeert dan pleurt ze maar lekker op.



Joh, jij bent ook een aanwinst zeg.
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 12:21:

[...]





Je haalt de bloed echt onder mijn nagels vandaan. Dus gefeliciteerd, hierbij beken ik. Ongelooflijk zeg.De bloed? Succes met je studie man!
Alle reacties Link kopieren
quote:mister_anonymous schreef op 21 april 2014 @ 13:45:

[...]





Jaa! Ze zei vrijdag avond dat alles goed zou komen tussen ons, daarna bleef ik doorzeuren. Wat dom van mij haha.

Ha ha, hilarisch ja.

Plank èn betonnen plaat voor je hoofd?
Alle reacties Link kopieren
De reactie van TO is zelfs een laagopgeleide dakdekker onwaardig.



Waarom ik denk dat TO een dakdekker is? Hij zegt zelf dat hij OP de universiteit zit...



Neemt niet weg dat anoniempje ernstig gestoord reageert. Dat hij de basisvaardigheden Sociale Omgangsvormen en omgangsnormen nodig moet bijspijkeren en dat hij bovendien zijn schoolgeld terug moet halen... Communiceren betekent vooral luisteren....
Alle reacties Link kopieren
T-Universiteit in Noorwegen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk te merken dat wij niet eens hoeven te bashen... TO basht zichzelf, door als egoïst te reageren op diverse goede opmerkingen.



Nee,TO, je ex is echt beter af zonder jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven