Last minute man

22-04-2014 16:57 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ik lees meer dan ik post maar ik wilde nu toch iets posten Ik heb nu 2 keer afgesproken met een man die schijnbaar niet vooruit wil plannen. Ik heb niks tegen spontaniteit, integendeel zelfs. Maar ik vind wel dat je in de dateperiode toch van tevoren af spreekt wanneer je elkaar ziet. Nu is het geval dat hij regelmatig probeert om op het laatste moment wil afspreken i.p.v. dus bijv. een dag van tevoren of paar dagen van tevoren. Hij vraagt dan bijv. 's avonds wat ik aan het doen ben en probeert altijd voor diezelfde avond nog af te spreken. Ik heb dan vaak al plannen of zin om in mijn eentje te zijn. Ik had hem dus gezegd dat hij wel een last minute type is qua afspraken maken.



Dat beaamde hij en vertelde dat hij graag zijn afspraken na wil komen en dat op deze manier het beste werkt voor hem. Ik heb hem weer verteld dat ik juist geen last minute figuur ben, omdat ik al vaak iets van plan ben voor diezelfde avond. En ik vraag eigenlijk dus nu niks om te plannen voor bijv. het weekend, omdat ik weet dat hij daar niet van houd.

Maar hij kan bijv. wel een afspraak maken in het weekend om te sporten met een vriend of familielid te zien.



Kortom. Wat moet je hiermee? Wat zouden jullie doen? Ik ben niet stapel op hem, we leren elkaar pas kennen en het is wel gezellig. Maar ik vind hem nog niet super leuk. Ben wel geinteresseerd.
Alle reacties Link kopieren
Ah hij zegt nu nav mijn bericht kies maar een dag.



Maar goed. Nu komt het "probleem" dat het dit weekend natuurlijk koningsweekend is en ik eig pas volg week woensdag kan..
Alle reacties Link kopieren
Volgende week woensdag dan maar om 22.oo uur bij jou thuis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
summerdance wat goed dat je zo relaxt reageert op het gesneer van pompesnol!



lucifer, wat een mooi verhaal!



wij moesten eens een pakje wegbrengen. het was een prachtige zonnige zondagmiddag en we hadden verder geen plannen. Het adres bleek op 3 km van een strand. Ooo, zei ik, zullen we even lekker naar het strand? Nou ik heb moeten praten als brugman want het zat niet in ons programma..



TO voor jou is het denk ik het gevoel van leuk voor de neuk.

ik zelf zou continu in de wachtstand staan denk ik, zo van "misschien belt hij zo nog" en dat vind ik erg onrustig.



als je hem echt leuk vindt zou ik er gewoon over praten en anders mee stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 april 2014 @ 18:52:

Volgende week woensdag dan maar om 22.oo uur bij jou thuis. En dat kan hij pas met zekerheid bevestigen op de dag zelf en zo rond 21:55
Weet je zeker dat hij single is? Ik herken dit, dit last minute af willen spreken en nooit willen plannen en de desbetreffende man bleek vrouw en kinderen te hebben. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter.



Waarmee ik niet wil zeggen dat alle 'last minuters' gebonden zijn hoor. Er zijn inderdaad mensen (zoals lucifers) die nooit plannen en alles spontaan doen. Knap vind ik dat, zou ik wel wat meer van willen hebben. Ik ben een planner.
Alle reacties Link kopieren
Ala ik hem zie zal ik eens peilen of hij echt vrijgezel is. Ik weet het niet 100% zeker. Maar hij kan ook daarover gaan liegen natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook van het plannen en ik had ooit ook een date die van het spontane was.. werd er gestoord van. Tot ik van een vriendin de tip van mijn leven ( toen ) kreeg. Zij zie: "je moet zelf plannen wanneer je hem wilt en kunt zien ( bv aankomend weekend op zaterdag en maandag en woensdag ) in je hoofd, je daar op instellen. Als hij dan zaterdagmiddag vraagt of hij langs kan komen dan kun je daar "ja "op antwoorden, want je had het al in de planning staan. Komt hij niet met die vraag, heb je leuk een avond voor je alleen.



Werkte bij mij als een tierelier! Nou vind ik het ook niet erg om alleen te zijn en toen ook niet, dus ik was of alleen met de kans dat hij kwam of alleen zonder dat hij kwam of hij kwam langs, alles was goed.
never a failure, always a lesson
quote:fireandice schreef op 23 april 2014 @ 19:10:

ik ben ook van het plannen en ik had ooit ook een date die van het spontane was.. werd er gestoord van. Tot ik van een vriendin de tip van mijn leven ( toen ) kreeg. Zij zie: "je moet zelf plannen wanneer je hem wilt en kunt zien ( bv aankomend weekend op zaterdag en maandag en woensdag ) in je hoofd, je daar op instellen. Als hij dan zaterdagmiddag vraagt of hij langs kan komen dan kun je daar "ja "op antwoorden, want je had het al in de planning staan. Komt hij niet met die vraag, heb je leuk een avond voor je alleen.



Werkte bij mij als een tierelier! Nou vind ik het ook niet erg om alleen te zijn en toen ook niet, dus ik was of alleen met de kans dat hij kwam of alleen zonder dat hij kwam of hij kwam langs, alles was goed.Dan hou je jezelf dus beschikbaar voor het geval dat een man het blieft iets met jou te willen doen...... Als iemand iets met je af wilde spreken op die dagen, zei je dan nee omdat je het voor je date vrij wilde houden?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat doe ik dan niet. Puur op de dagen dat ik toch niets gepland heb.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
quote:fireandice schreef op 23 april 2014 @ 19:10:

ik ben ook van het plannen en ik had ooit ook een date die van het spontane was.. werd er gestoord van. Tot ik van een vriendin de tip van mijn leven ( toen ) kreeg. Zij zie: "je moet zelf plannen wanneer je hem wilt en kunt zien ( bv aankomend weekend op zaterdag en maandag en woensdag ) in je hoofd, je daar op instellen. Als hij dan zaterdagmiddag vraagt of hij langs kan komen dan kun je daar "ja "op antwoorden, want je had het al in de planning staan. Komt hij niet met die vraag, heb je leuk een avond voor je alleen.





Werkte bij mij als een tierelier! Nou vind ik het ook niet erg om alleen te zijn en toen ook niet, dus ik was of alleen met de kans dat hij kwam of alleen zonder dat hij kwam of hij kwam langs, alles was goed.Dit vind ik wel een goeie. Moet je wel voet bij stuk houden als het niet in je planning past.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Nou we zijn een paar dagen verder. Ik weet echt niet wat ik van deze man moet vinden. Ik ben zelf dus niet hoteldebotel maar wil wel kijken of het wat is.

We appen nog steeds iedere dag en hij toont dan ook interesse in van alles en nog wat.

Ik vroeg hem om voor morgen af te spreken maar hij kan niet. Dat vind ik dan weer zo knap. Want hij was toch niet van het plannen? Hij heeft afgesproken om met een neef misschien te gaan stappen. Nah goed, geen alternatief terug van dan of dan kan ik wel.



Ik snap het dus niet zo goed. Aan de ene kant denk ik dat hij mij wel leuk vindt doordat we iedere dag contact hebben en hij regelmatig dingen laat vallen wat aan geeft dat hij mij wel wil blijven zien (dingen als ja dat moet ik wel weten voor de volgende keer dat we elkaar zien bijv). en aan de andere kant denk ik weer: hmm dat plangebeuren vind ik toch wel vaag.



Wat een gezeik weer dat daten. Weet weer waarom ik vaak heb gedacht: ik hoef niet meer te daten. Ik irriteer me toch weer aan dat soort dingen.



Het lijkt trouwens wel dat ik altijd mannen tref die nooit gigantisch staan te springen om mij te zien of van tevoren dat willen vast leggen. Best knap, om altijd van die figuren te treffen..
Alle reacties Link kopieren
Hij kan met iedereen afspreken behalve met jou en alle digitale aandacht streelt zijn ego.



Waarom investeer je nog in mensen die zo in elkaar zitten?

Je houdt het zelf aan en je blijft zelf reageren op zijn apps.



Ik had ook een keer zo een kerel, toen ik het na date 1 al zat was dat er geen tweede afspraak kwam heb ik hem binnen 3 weken gewoon overal afgekierd en gedelete. 3x raden wie er met koningsdag kwijlend voor mijn kraam stond met zijn bek vol tanden.



Leer het spel spelen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Naar deze man ben ik gewoon nieuwsgierig omdat ik met hem wil seksen. Eindelijk heb ik iemand gevonden die in bed behoorlijk wild is en veel wil doen. Hij heeft gewoon allerlei fantasieën die ik ook interessant vind en op dat gebied wil ik mezelf graag verder ontwikkelen, wat dus met hem goed kan. Maarja ik haat het gewoon om te "wachten" op een nieuwe afspraak. Misschien stuur ik maar concreet wanneer hij kan afspreken. Want anders zit ik helemaal in een wachtstand waarop ik moet wachten tot hij weer eens door komt.
Alle reacties Link kopieren
Ook een keer zo'n last minute man gehad, ik kon er ook niet tegen.



Het is maar net hoe je zelf bent en waar je je fijn bij voelt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 22 april 2014 @ 18:34:

Maar werken gaat het in ieder geval niet

Ooit, toen ik nog vrijgezel was heb ik ook eens gedate met een planner

Ik werd er zelf helemaal zenuwachtig van

Het heeft ook mijn voorkeur om alles gewoon een beetje spontaan te laten gebeuren



Dat is ook wel leuk maar in de praktijk vaak lastig, ik heb een redelijk drukke baan (55 uur per week) sport, vrienden en 2 kinderen.



Het is niet helemaal mijn manier van leven maar noodgedwongen toch maar een agenda sinds 2 jaar iemand die "spontaan" leuke dingen met me wil doen kan dan behoorlijk teleurgesteld raken omdat ik andere zaken in de planning heb.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik vind het omgekeerde het geval. Hij heeft 's avonds zin om jou nog even te zien maar jij wijst hem af want het past niet zo goed in je planning.



Hij is hier degene die elke keer afgewezen wordt. Zelfs omdat je liever alleen wilt zijn dan met hem. Want je had het je zo in je hoofd gehaald.



Daar gaat toch alle spontaniteit vanaf.



Sommige dingen moet je plannen omdat het niet anders kan. Dat moet al heel veel in het leven. Te veel naar mijn gevoel Je moet werken op bepaalde tijdstippen ook al heb je niet goed geslapen, je moet sporten omdat je daarvoor afhankelijk bent van meerdere mensen met allemaal agenda's.



Je weet vantevoren niet hoe je je voelt op een bepaalde dag. De ene dag ben ik hartstikke moe, omdat ik de hele nacht niet geslapen heb maar wel weer vroeg op moest voor mijn werk, een andere dag kwamen er allerlei onverwachte dingen tussen door die zorgden dat ik het te druk kreeg.



Dan spreek ik veel liever af op een moment dat je alletwee je goed voelt en op dat moment ook echt zin hebt om elkaar te zien.



Het werkt voor mij niet goed als ik al 3 weken vantevoren moet gaan zeggen dat ik 's avonds bij iemand op de bank moet gaan zitten. Dat zijn nu juist van die activiteiten die je spontaan af kan spreken als je zin hebt in wat vertrouwd gezellig geouwehoer en intimiteit.



Jij bent ook degene die zegt nog niet erg verliefd te zijn maar het aan wil kijken. Hij doet allerlei pogingen om jou te zien.



Dat jij vindt dat het niet zo "hoort" omdat je in de dateperiode toch zeker wel vooruit moet plannen vind ik erg in hokjes denken vanuit alleen jouw perspectief.



Zijn perspectief is dat hij zich vertrouwd spontaan bij iemand wil voelen en dat hij op die momenten gelukkig niet zou moeten hoeven plannen.



Ik zou het zelf als afwijzing ervaren als iemand liever elke keer liever 's avonds alleen op de bank zit dan dat ik nog spontaan langs zou mogen komen.
Alle reacties Link kopieren
Altijd dat eeuwige geplan... BAH! Zelfs een avondje bankhangen moet ''gepland'' worden. Sjonge jonge

Ik heb in verschillende landen op deze wereld gezeten voor langere tijd, en nergens wordt er zo erg gepland als in Nederland!



Huppakee, doe lekker dingen spontaan, probeer juist eens niet te plannen. De spontane dingen zijn juist het leukst!!!!

En als je alles persé wilt plannen en deze man juist niet, dan klikt het helaas niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Da's leuk en aardig Lielie als je verder aan niets of niemand gebonden bent en je inderdaad voor die avond toch al niets had staan. Niet iedereen is altijd maar spontaan in de gelegenheid om af te spreken. Sterker, een date wordt ook gepland



In het algemeen en de verdere reacties van TO gelezen: TO, je ziet deze man toch eerder als een SV dus als er dan eens een booty call is, hoeft/moet daar niet moeilijk over gedaan te worden. Daar hoef je dan nog steeds niet op in te gaan alleen moet je ook niet miepen over het feit dat hij wel tijd voor vrienden/familie maakt.



En daarnaast, je was toch al niet zo heel erg weg van hem. Ik snap daarom ook niet zo goed waarom je hem 'verwijt' niet te plannen of pas op het allerlaatste moment als je hem zelf ook niet als relatiemateriaal ziet.



Of zeg je dat om jezelf te overtuigen terwijl je stiekem wél meer van hem wil?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Jullie vinden elkaar dus wederzijds alleen maar interessant voor seks, alleen doen jullie moeilijk om het moeilijk doen?
Ik denk dat je hem gewoon niet leuk genoeg vindt. Anders ben je helemaal blij dat hij je nog even wil zien die avond en niet pas over 3 weken tussen 15.00 en 18.00 uur. Na de ochtendgymnastiek en voor het etentje met vrienden.



Ik denk dat het niet gaat werken. Je irriteert je nu al aan heel erg specifiek bij hem horende eigenschappen die hij helemaal niet kwaad bedoelt en voelt je zelfs al beledigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven