single parents, deel 22

13-01-2014 19:34 3108 berichten
Hey, we moesten een nieuw deel openen.

Bij deze
Ja de bank is er. Helaas staat de oude er nog. Die wilden we naar zolder, maar hij past niet door het trapgat. Morgen komt de kringloop en als zij hem nog bruikbaar vinden nemen ze hem mee. Anders brengen we hem naar de gemeentewerf.



Ik moest vanmorgen als enige de deur uit. Bleh.... Lange werkdag gehad. Helaas had C nog niet gekookt toen ik thuis kwam, ik had wel een hint gegeven, maar helaas.



Balen zeg dat je knul nog zo'n last heeft. Misschien is een doorverwijzing naar de orthopeed wel een goed idee. Alhoewel zijn blessure natuurlijk wel langdurig kan zijn. Ik weet niet of een orthopeed er iets aan kan doen.



Mijn mannetje is logeren. Die is vanmorgen al vertrokken, dus die heb ik niet meer gezien.
Mooi hoor, de bank! Zit/ligt vast ook heerlijk! Jammer, dat C. nog niet gekookt had..pff, mannen, soms...haha.

Ik vraag me ook af of een orthopeed de juiste weg is hoor, maar misschien kan de huisarts aangeven of meer fysio nuttig is of dat dat helemaal niets uitmaakt, dat het met rust verder moet genezen of wat dan ook. je leest ook overal dat je oefeningen moet doen om de bovenbeenspieren sterker te maken, zodat er minder druk op de knieën komt. Hij heeft ook oefeningen gekregen van fysio. Maar die oefeningen doen hem al zoveel pijn, dat hij dan de dagen erna de oefeningen al niet meer kan doen, dus tja...wat is wijsheid he..

Hij moet weer even op het goede pad gezet worden, zeg maar.
Wat een raar weer was het weer vandaag..Kleffig en warm, regen en onweer nu droog maar in huis warm..Er viel nog niets te stemmen vandaag op het werk, misschien morgen, ik was er vandaag natuurlijk maar kort. Mijn knul wil nu toch ineens nog niet naar de huisarts, volgende week vakantie voor hem en hij wil kijken hoe het is wanneer hij dan elke dag oefeningen doet en de intensiteit dan opvoert. Pff, fijn hoor, zo'n knul die precies weet wat ie wil. not. Die oefeningen had ie allang nu beter moeten doen, maar vaak schiet het erbij in, ik kan het 100x zeggen. Hij had een appje vd coach, die vroeg of hij dit seizoen nog wel kon honkballen, denk toch dat ie daar een beetje van geschrokken is ofzo en dat ie nu wellicht inziet dat hij er wel iets voor moet doen, dat het niet helemaal vanzelf gaat. Pff, dat hoop ik dan maar. Ik heb wat op internet zitten neuzen en die oefeningen mogen pijn doen, ongeveer 4-5 op een schaal van 10. Nou ja, dit wordt dus ook nog weer vervolgd..Ik word er een beetje moe van. Zijn laptop is nog steeds niet terug van reparatie, is nu al bijna een maand weg. Er is een onderdeel besteld wat nog steeds niet binnen is. Nu is het natuurlijk wel zo dat hij die laptop nodig heeft voor zijn studie, omdat die programma's niet draaien op de pc of andere laptop. Zelfs op de pc's op school staan die programma's niet. Hij bouwt nu dus wel enige achterstand op bij sommige vakken. En de tijd schiet al aardig op, over 2 maanden is het hier al zomervakantie..Morgen moet ie het maar even aangeven bij de mentor, kijken of er niet toch iets geinstalleerd kan worden op een pc op school. Dit is echt overmacht en hier kunnen wij nu verder echt niets aan doen. Bah, dingen die me kopzorgen geven waar ik verder niets aan kan doen, ik baal daarvan.

Godzijdank morgen even een feestje, collega viert zijn 25 jarig jubileum en heeft de hele afdeling bij m thuis uitgenodigd. Even wat anders en vrijdag gezellig met mijn vriendin naar een concert van Kraak en Smaak (zijn we paar jaar geleden ook geweest).
Hier ging het er toch op qua weer zeg, niet normaal meer. Onweer, bliksem, hagelstenen zo groot als pingpong ballen. Tssss, mijn knul had weer een oefenwedstrijd vanavond, in Utrecht op het dak van de Ikea. Daar is een hele accomodatie gebouwd. Erg tof, vanavond was de debuut wedstrijd. Was leuk voor de jongens.



Gisteren wezen wokken. Mijn ouders waren 43 jaar getrouwd en hebben ons mee genomen. Was erg gezellig.

Nu is mijn knul weer logeren, bij een ander vriendje. Die is mee geweest naar de voetbal en daarna heb ik ze daar afgeleverd.



Morgen wordt hij opgehaald door zijn vader voor een week. Zijn vader was even vergeten dat het deze week was, hij dacht een week later, pffffff.... Had het toch goed afgesproken.



Ik denk ook dat jouw knul zijn bovenbeen spieren moet gaan versterken. Ik moest dat ook doen, met mijn knie.

Dat wordt dus waarschijnlijk trainen voor hem.



Bij mij is het ook weer erg onrustig op het werk. Er moet dit jaar nog 85 fte uit. Daarnaast werd ik vanmiddag gebeld door mijn manager. Ik moet een keus gaan maken die ik niet wil maken. Maar het is fulltime in het Dorpsteam, of fulltime gekoppeld aan de leefgroep. Ehhhh en daar moet ik nu zo telefonisch antwoord op geven, terwijl ik niet weet wat de consequenties zijn. Ik vind het zo oneerlijk, want ik moet hoe dan ook ergens gezinnen overdragen waarin ik net gestart ben. Ze wilde eigenlijk vandaag al antwoord, maar ik wil eerst een gesprek met haar face to face en niet telefonisch. Wordt dus vervolgd.
He bah Dolphine, dat is een nare keuze die je maken moet (en niet maken wilt!). Eigenlijk net als bij ons, je gaat dan waarschijnlijk iets kiezen waar je je het minst slecht bij voelt (terwijl je geen van beiden wilt). Erg vervelend zeg..heb je je manager vandaag nog gesproken? Kon ze uitleggen waarom je perse moet kiezen en niet allebei kan blijven doen? en dan ook nog zoveel fte eruit..bah. waardeloos gewoon. Wij hebben gisteren moeten kiezen. Tja en dan nu nog de stemmen optellen en dan kijken..ik ben benieuwd waar de meeste stemmen voor gekomen zijn. En of nu weer blijkt dat je je medecollega's vertrouwen kunt (en niet dat ze A zeggen en B doen...).

Ik ga even mijn haar uitspoelen, ben het aan het kleuren en anders zit het te lang..haha.
Zo, da's ook weer klaar. Rotwerkje altijd.

Vanavond naar het optreden van Krak&Smaak, pff, ik ben eigenlijk hartstikke moe. Gisteren een erg leuk feestje gehad, supergoed verzorgd met heerlijke hapjes. Maar wel de hele avond in de benen (nou ja, op de benen dus) en wederom erg slecht geslapen (die overgang kickt nu goed in, vooral 's nachts), dus het liefst zou ik nu een tukkie gaan doen. Maar ja, moet ook nog een aantal dingen hier doen dus dat komt er niet van denk ik. Ik ga de rest van het weekend weinig doen, denk ik! Ik ga denk ik niet verder de stad in voor Koningsdag, waarschijnlijk wel even kijken bij de jongens van de club, ze hebben een thuiswedstrijd en mijn knul wil gaan kijken en ik vind het daar natuurlijk ook wel gezellig..We hebben wel een paar donderklappen gehad (op een gegeven moment viel op het feestje het licht en de muziek ook uit door inslag), regen ook, maar ik hoorde dat het hier veel meer tekeer was gegaan.

Nu ook weer warm, ik ben benieuwd of het vanavond droog blijft. Ik hoop het wel, ga het liefst op de fiets.Gefeliciteerd nog met je ouders! 43 jaar..pfoe, respect hoor! Dat klinkt gaaf zeg, zo'n complex op het dak vd Ikea..Is die wedstrijd wel gewoon doorgegaan dan, met dat noodweer? En nu is je knulletje een weekje bij zijn vader. Hier nu ook vakantie voor mijn knul, waar ie natuurlijk erg blij mee is, haha. Dat account van hem op school was niet gekoppeld, omdat dat bij de overige studenten bij aanvang van het schooljaar is gebeurd en hij is natuurlijk tussentijds ingestroomd. Zo jammer dat ze daar dan zelf niet aan denken he, want hoe kan hij dit weten..Mentor zou er achteraan gaan en na de vakantie zou het waarschijnlijk in orde zijn. Hopelijk! Maar ik hoop toch ook dat die laptop dan gerepareerd is hoor, ik vind het echt belachelijk lang duren.

Het is een zootje hier, bah..Omdat mijn vriendin straks komt, wil ik er toch nog wel even iets aan doen, zucht.

Sterkte jij ook Dolphine, met het gedoe op je werk en ik hoop dat er vandaag wat meer duidelijk is geworden over de consequenties etc.
whaha, ik zie nu dat er op een gegeven moment in mijn stukje wel heel vaak de woorden "ik denk"en "denk ik" achter elkaar heb gebruikt...sukkel.....
Mijn manager heeft vandaag weer gebeld. Wat duidelijk is, is dat ik de keuze moet gaan maken. Er wordt waarschijnlijk eind mei duidelijk welke mensen er uit moeten. Ambulant in de huidige vorm houdt op te bestaan. Uiteindelijk bied aansluiten bij het Dorpsteam de toekomst, maar die pilot loopt tot 1 november. Als ik daarvoor kies zou ik vanaf november in dienst komen van de gemeente. Koppeling met de leefgroepen blijft ook bestaan, alleen is niet duidelijk welke groepen er blijven bestaan en welke moeten sluiten. Mijn manager is nu 3 weken met vakantie. Daarna heb ik een gesprek. Ik hoop dat tegen die tijd duidelijk is wie er uit moeten volgens de sociale afspiegeling. De kans is dus ook nog aanwezig dat ik straks zonder baan zit.

Pffff lastige keuzes.......



Ik ga morgen wel gezellig de stad in en feestje bouwen. Hoop alles even los te kunnen laten, want heb er hoofdpijn van.



Nu hier weer onweer zeg. Ik hoop dat jij droog overgekomen bent. Veel plezier in ieder geval vanavond!
He bah Dolphine, wat een onrust ook. Het is toch eigenlijk vreemd dat je nu al zou moeten kiezen, terwijl het Dorpsteam nog een pilot is? Stel dat je daarvoor kiest en de pilot wordt negatief geevalueerd, wat dan? En als je in dienst zou komen van de gemeente, hoef je je dan geen zorgen meer te maken over of je eruit zou moeten of niet?

Wat een onzekerheden en onduidelijkheden..Hoe is de sociale afspiegeling bij jullie? Werken jullie ook met cohorten (leeftijdgroepen, zoals een groep tot 25, dan 25-35, 45-55 etc en dan in die groep leeftijd x dienstjaren en wanneer je dan het laagste cijfer hebt ben je de klos, maar er moet dan ook nog gekeken worden naar de goede afspiegeling tussen die groepen)?

Ik hoop dat je vandaag even lekker alles kunt vergeten, maar ik weet hoe moeilijk het is. Het weer lijkt vooralsnog in elk geval mee te werken, al wordt er voor vanavond weer slecht weer voorspeld.

Hier gisteren alleen een spatje regen gehad later op de avond, gelukkig geen onweer. Het concert was weer zo goed! Ik snap niet dat ze niet meer doorbreken en wat meer bekendheid krijgen. Zulke lekkere muziek. Daarna nog even de stad in geweest, voor Koningsnacht. Het was gezellig druk en we zijn even blijven hangen bij een openluchtdisco met onze favo dj. Heerlijk weer (na die regen dan), beetje zwoel, perfect.

Straks met mijn knul naar de honkbal en verder vooral niet veel, ik voel mijn beentjes...(oma)
Gisteren een leuke dag/ avond gehad. Het was gezellig in de stad en 's avonds in de horeca allemaal bandjes enzo. Is echt altijd super gezellig. Helaas eind van de avond een onaangename verrassing. Ventiel was uit mijn wiel gehaald. Bij het hele rijtje fietsen wat er stond. Echt heel flauw zulke grapjes.



Nu wel brak zeg. Ik lig de hele dag al op de bank niks te doen. Ajax kampioen zien worden net, maar niet eens de puf om nog naar Amsterdam te gaan.



Er is bij ons wel sociale afspiegeling, maar ik weet niet precies hoe het in elkaar steekt. Als de pilot in november stopt dan zou ik gewoon terug gaan naar mijn werkgever, want ik ben gedetacheerd. Als ik er nog ben sowieso natuurlijk.
Whaha, we worden oud...

Balen van je fiets zeg, maar "gelukkig" stond ie er nog wel..

De 1e werkdag zit er alweer op, gelukkig. Nog niets bekend verder trouwens. Het was gezellig bij de club, zaterdag. De jongens speelden wel erg slecht, pfoee..Coach kwam gelijk naar mijn knul om te vragen hoe het ging en of ie dacht dit jaar nog te kunnen spelen, want ze verloren nu alles..Behalve mijn knul zijn er nog 2 jongens die niet kunnen/mogen spelen (zij hebben nog geen contributie betaald..ai) en zij zijn juiste de sterkste 3. Dus geen wonder dat de coach met zijn handen in het haar zit. Maar ja..

Velen zeiden hoe ze hem misten in het veld, dat was voor hem natuurlijk fijn om te horen. Hij doet nu braaf zijn oefeningen en heeft tot nu toe niet extra last (afkloppen). Maar ja, die oefeningen is natuurlijk iets heel anders dan een wedstrijd spelen, met al die plotselinge bewegingen. HIj gaat vd week wel ook wat springen etc, kijken hoe dat gaat.

Gefeliciteerd he, met Ajax. Nu is het dan echt zo ver..

Ik had weer een waardeloze nacht (bijna niet slapen), dus ik ga zo lekker languit..
Ik heb ook gewerkt vandaag. Ik had 3 afspraken, wel rustig aan hoor. Morgenochtend nog een afspraak, daarna dan toch echt vrij voor de rest van de week.



Ik hoop dat het toch snel beter gaat met zijn knie. Is ook niks zeg dat ie gewoon het hele jaar niet zou kunnen spelen. Ik hoop dat hij toch nog wel aan spelen toe komt.



Hier is het lekker rustig. Even geen gehaast, knul is nog bij zijn vader, dus geen trainingen oid. Vind ik stiekem toch ook wel prettig.
O lekker Dolphine, jij hebt nu vrij. heeerlijk!

Wanneer kom je knul weer thuis? Ik hoop ook dat mijn knul nog aan spelen toe komt zeg. Ik weet natuurlijk niet wat hij voelt, maar soms lijkt hij wel wat te voorzichtig..of misschien te bang, bang dat hij het weer helemaal verpest. Maar hij heeft nu al een maand of 4 niet gespeeld, het zou zo zoetjes aan wel es over moeten zijn, als ik internet er zo op nakijk..maar ja, dat is natuurlijk altijd erg lastig.

Het is hier nog steeds droog en als ik buienradar zo bekijk gaat het weer langs ons heen. Hoorde net wel op fb dat het noodweer is geweest, niet eens zo gek ver hier vandaan.
Mijn knul haal ik vrijdag weer op.

Hier heeft het vanmiddag wel geregend, maar het was niet heel heftig allemaal. Ik heb vanmiddag een film gekeken, hoe duur was de suiker. Toch ook weer een erg indrukwekkende film over slavernij.

Verder weinig gedaan, wat boodschappen en vanmorgen dan nog dat huisbezoek. Nu lekker genieten van mijn vrije dagen.



Ik snap ergens wel als je knul idd wat voorzichtig is, maar soms is het goed om dingen juist wel eens uit te proberen en kijken hoe zijn knie reageert. Maar ja dat kan jij wel willen, hij moet het gaan doen natuurlijk......
Ja precies Dolphine, hij moet het tenslotte doen..nou ja, morgen houdt ie de grote '"belasting-test" (dat ie wat meer spring en hurk dingetjes gaat doen), dus ik ben benieuwd hoe het daarna is. Nu heeft ie in elk geval totaal geen last van de oefeningen die hij elke dag doet. Ik heb wel gehoord over die film, helaas (nog?) niet gezien. Misschien is ie nog te downloaden..Ik heb een lekker lui middagje achter de rug. Wel een paar wassen gedraaid en boodschappen gedaan, maar verder vooral languit op de bank. Het was weer een waardeloze nacht, dus ik moest even bijtanken.

Ik heb heerlijke Hollandse aardbeien bij de Jumbo gekocht, mmm, dat wordt ons toetje straks. We hadden lekker bieten met een speklapje, heerlijk..Zaterdag met mijn vriendin weer de hort op, lekker dansen op de soulclassics van Ferry Maat's soulshow..mét Ferry Maat. Dat wordt vast erg leuk!
Ik heb ook slecht geslapen vannacht. Bah, ben je vrij en nog steeds alleen maar moe. Vanmorgen wezen sporten, maar weer last van duizeligheid en zwarte vlekken. Morgen maar eens de huisarts bellen om de bloeddruk op te meten, want volgens mij is die erg laag. Steeds last van duizelingen en nu ook weer hoofdpijn. Ik heb vanmiddag een uurtje geslapen en werd met hoofdpijn wakker.



Ben benieuwd hoe het morgen gaat met zijn knie. Is wel een goed teken dat hij met de normale oefeningen geen last meer heeft.
Of misschien je Hb laten checken? Vervelend zeg. Ben je ondertussen al bij de huisarts geweest?

De aardbeien waren heerlijk, hopelijk hebben ze morgen ook nog en zijn ze ook nog net zo mooi. Mijn knul heeft behoorlijk gesprongen etc., hij voelt het nu wel, maar hij is vooral benieuwd hoe het morgen is. Ik ook! In een wedstrijd maak je natuurlijk nooit zoveel van die bewegingen achter elkaar, dus dat zou dan haast ook beter moeten gaan...maar ik moet oppassen dat ik m niet teveel push, pff, want dat werkt ook averechts, heb ik gemerkt..Nou ja, niet dat hij zich laat pushen..:p
Een lekkere eigenwijze knul heb je dus Scarlet. Al zou die van mij zich ook niet laten puchen hoor. Nu maar hopen dat het goed voelt morgen.

Ik ben druk geweest vandaag. Mijn vader heeft weer last van jicht in zijn voet. Dus die kan niet lopen of auto rijden oid. Laat nou zijn auto bij de garage staan met een lege accu. Die heb ik opgehaald vanmorgen. Daarna met mijn moeder de boodschappen gedaan.

Voordeel is dat ik ook al mijn weekboodschappen binnen heb, dat is fijn. Verder een hele berg strijk weggewerkt en nog even op de fiets naar het kruidvat geweest.

Morgen mijn knulletje weer ophalen, ook wel weer fijn hoor.

Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, even afwachten of ik er morgen met sporten ook weer last van heb.
Weekend! Gelukkig zeg! Mijn knul had vandaag toch wel veel last, maar hij heeft natuurlijk nu zijn knie ook erg zwaar belast, ik denk dat dat in een wedstrijd toch anders is. Hij wil wel weer gaan trainen, da's in elk geval een stap in de goede richting. Zijn team heeft nu sowieso 2 weken geen wedstrijd, of 3 eigenlijk, want er kwam net bericht dat de wedstrijd van morgen niet door gaat, te weinig spelers...Da's natuurlijk niet goed. Pff, zul je zien zeg...Is hij zo ver dat ie weer een wedstrijd mee kan doen, is het team opgeheven of teruggetrokken uit de competitie, omdat ze geen spelers genoeg hebben voor de wedstrijden..dat zou toch ook een drama zijn! Maar het ziet er wat dat betreft gewoon niet echt goed uit. Balen dus. Dan merk je toch weer dat honkbal een "lastige" sport om genoeg geinteresserden voor te krijgen. En dan vooral in de leeftijd die die knullen nu hebben, zo tussen de 16 en 21, dan worden andere dingen natuurlijk steeds belangrijker.

Jij hebt een welbestede dag gehad gisteren! En nu je ventje weer thuis, ook fijn he..Hoe ging het vandaag met sporten?

Haha, je hebt het "Wilde westen" gezien op fb he...Wat een sensatie was dat weer. Eerst gisterenmiddag, daar heb ik nix van gemerkt, ik was natuurlijk ook niet thuis, maar mijn knul wel en ook hij heeft niets gemerkt. Gisterenavond was het echt in de straat waar wij aan de achterkant op kijken, mijn knul keek naar buiten en zag al die politie. Straat afgesloten, politie met kogelvrije vesten..sensatie! Ja, wat dat betreft gebeurd er nog wel eens wat..en toch heb ik nooit een onveilig gevoel oid. Komt natuurlijk ook omdat ik zelf nooit iets heb meegemaakt wat dat betreft. Houden zo! Ik las dat ze 2 woningen hebben doorzocht,wel een vuurwapen hebben gevonden maar niemand hebben aangehouden. Ben benieuwd hoe nu verder. Ze kunnen moeilijk elke x de boel zo afsluiten etc.

We gaan straks on demand het 2e deel van The hobbit kijken, leuk.
Zeker sensatie bij jullie Scarlet, haha, gelukkig heb je zelf verder niks meegemaakt, brrr moet er niet aan denken zeg.

Sporten ging wel goed vanmorgen, is iets rustiger als op woensdag.

Daarna mijn mannetje weer gaan halen. Die heeft het naar zijn zin gehad. Hier thuis is het wel weer omschakelen voor hem na zo'n week bij zijn vader.

Inmiddels is pleegzoon ook gearriveerd en zitten ze samen op zolder op de Xbox.

Morgen heeft hij de laatste wedstrijd met dit team, en hij is heel blij. Als ik het een beetje goed inschat heeft hij volgend jaar een veel leuker team, dus daar gaan we weer voor.

Al twijfeld hij zelf wel, hij wil eigenlijk ook wel op rugby. Hmmmm

Jammer dat het bij honkbal zo moeilijk is zeg. Dat ze dan gewoon jongens te kort komen, best sneu eigenlijk.

Ik hoop dat de pijn in zijn knie snel wegtrekt en het weer even een kwestie van wennen is.



Ik heb vandaag het een en ander op papier gezet voor wat betreft mijn werk. Ik ben er denk ik ook wel uit, al blijf ik met wat vragen zitten waar ik eerst antwoord op wil.
En wat gaat het voor jou worden, wat werk betreft? Tenminste, hoe zie jij het? Hoe was het bij de voetbal vandaag? Wel even fijn he, een poosje niet meer zo vroeg op op zaterdag! Haha, volgens mij vind je knul elke sport wel leuk. Het is te hopen dat hij volgend jaar een leuker team heeft, dan wordt hij vanzelf ook weer enthousiaster. Over een maand ofzo begint het WK alweer! Tjee, wat snel al eigenlijk. Straks lekker weg met mijn vriendin, gezellig.
Helaas heb ik me een week vergist en kwam ik er achter dat hij volgende week nog een wedstrijd heeft, uit. Daarna beginnen de oefenpotjes met de nieuwe D selectie. Gisteren hebben ze 3-3 gespeeld en heeft hij gescoord, dus hij was meteen weer een stuk enthousiaster. Pffff en dan zeggen ze dat vrouwen wispelturig zijn......



Ik denk dat ik volledig voor het Dorpsteam ga, maar ik heb nog wel een paar eisen. Ik heb 2 gezinnen ambulant waar ik nog niet uit kan en 1 van de leefgroep die inde zomer naar een andere groep gaat en die ik tot die tijd wil blijven begeleiden. Ook wil ik weten hoe het met mijn uren aandachtsfunctionaris zit en wat er gebeurt als 1 november de pilot niet verlengd wordt. Daar wil ik afspraken van op papier.



Mijn pleegzoon is morgen ook nog vrij evenals zoonlief en ik, dus die wilde graag nog een nachtje slapen. Die breng ik morgen terug. We hebben een topdag gehad. We zijn naar Ruigoord geweest, een klimbos waar al het eten en drinken incluisive is. Je betaald 18,50 pp en dan mag je de hele dag eten en drinken. Ze hebben heel veel, van soep, salades en broodjes, pannenkoeken, pizza, patat en snacks. Maar ook ijs, milkshakes, etc etc. Naast een klimbos kun je er lasergamen en zijn er bounz trampolines, midgetgolf, en een grote speeltuin. De jongens hebben zich de hele dag vermaakt en ik ook. Ben gewoon verbrand in de zon op het terras.



Hoe was je stapavondje?
Oh bofferd, vandaag ook nog vrij...Mijn knul ook hoor, maar ik moest gewoon weer aan de bak, helaas. Dat klinkt goed zeg, dat klimbos. Eigenlijk is dat dan gewoon helemaal niet duur, met eten en drinken erbij in. Heerlijk, zo'n dagje, want die knullen vermaken zich natuurlijk wel.

haha jammer zeg, dat je je een weekje vergist hebt! Nog 1x afzien dus..Tenminste, ik hoop dat die oefenpotjes op een wat redelijker tijd zijn? ja, zorg ervoor dat je eventuele toezeggingen etc. zwart op wit krijgt, zodat ze niet zomaar weer kunnen worden teruggedraaid.

Het stapavondje was erg leuk en gezellig. Heerlijke muziek, disco en soul, helemaal mijn ding. Het was een hoog collega gehalte, haha, wat ook erg gezellig was.

Ik ga toch morgen weer een afspraak maken met de huisarts voor mijn knul.(wil hij zelf) Hij kan zich niet inspannen zonder pijn en dat moet natuurlijk eigenlijk niet. Ik hoop eigenlijk op een doorverwijzing, zodat er misschien een MRI gemaakt kan worden. zou toch ook best kunnen dat er iets heel anders aan de hand is? Ik had gehoopt dat hij in elk geval weer zou gaan trainen, maar dat zit er niet in.

De laptop is godzijdank ook weer terug. Nu kan hij gaan beginnen aan een inhaalslag op school. Balen.
Ik hoop dat ie dan inderdaad zijn inhaalslag gaat maken zeg. Volgens mij heeft hij heel wat in te halen of niet? Dat wordt nog even een spurt voor hem. En die knie, gaat niet lekker nee. Balen zeg.

5 mei is bij ons een cao vrije dag. Heerlijk dus. Vandaag op het gemak pleegzoon weggebracht met zoonlief en daarna een broodje gegeten samen.

De oefenwedstrijden zijn veelal 's avonds. Hij heeft nog wel 2 toernooien. Een zondag in Beuningen en een zaterdag hier bij de club. Dan zijn we natuurlijk wel weer een hele dag onder de pannen.

Morgen weer aan de slag, mijn knul ook weer naar school na 2 weken vrij. Hij heeft er zo geen zin in.

Vanavond moest hij wel trainen, daar had hij wel zin in. Hij kwam ook erg enthousiast terug.
Eerste werkdag zit er weer op. Meteen de hele dag onderweg geweest, maar lekker gewerkt.

Voor de leefgroep toch 2 intake gesprekken moeten doen. Toch gek hoor, omdat waarschijnlijk zeer binnenkort dit weer door iemand anders gedaan moet worden. Maar goed, zolang het onduidelijk is doe ik maar gewoon mijn werk.

Mijn knul heeft zijn eerste schooldag er ook weer op zitten. Hij is niet enthousiast, maar de kop is er weer af. Huiswerk ging helaas als vanouds?. Met dat verschil dat hij uit zichzelf naar boven ging en daar toch 1 bladzijde gemaakt heeft, en zijn excuses aangeboden heeft. Zou het dan toch helpen, die nieuwe medicatie? Ik hoop het......

C ging even naar zijn moeder, maar ik kreeg net een bericht dat zijn oom slecht ligt en hij met zijn moeder en oma naar zijn neef is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven