Entertainment alle pijlers

Jouw Vrouw Mijn Vrouw, editie BN'ers

12-03-2014 20:50 645 berichten
Kom er maar in!
Het sukkelt gemoedelijk aan in beide huizen. Hoop dat het nog wat spannender wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 april 2014 @ 20:39:

Ben ik de enige die met kromme tenen naar die rapper kijkt? Die man is toe aan een opvoedingskamp hier in de plaggenhutDat er zulke mannen bestaan verbaast mij niet, wel dat er nog vrouwen zijn die zich als sloof laten behandelen. Hij zou van mij de pot op kunnen. Vreselijk gedrag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 23 april 2014 @ 20:48:

Hele kromme tenen. Dat wordt erg leuk na de regelwissel

Wat een leuke man is Paul!Leuk stel die Paul en Anja. Lieve mensen. Wat een prachtig huis hebben ze zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Tenenkrommend inderdaad. Snotaap van 26 die geen enkel respect toont voor Anja..tot nu toe..
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig dat Samira zegt dat die kinderen hun eigen brood moeten smeren. Ze krijgt dat haar kerel niet aangeleerd...
Ik vind zo'n luiwammes minder erg dan die onsympathieke mensen van vorige week. Volgens mij hebben we het ergste al gezien. Dit soort mannen ken ik wel irl.
quote:rieta schreef op 23 april 2014 @ 20:55:

Tenenkrommend inderdaad. Snotaap van 26 die geen enkel respect toont voor Anja..tot nu toe..

geen respect voor Anja

geen respect voor Samira

geen respect voor zijn kind

geen respect voor niemand behalve zichzelf waarschijnlijk
Samira heeft liever een klootzak dan een lieve man. Krijgt ze spijt van.... heel veel spijt
Samira is de voetveeg van Almere?
Nee, er zit nog geen zout in.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 april 2014 @ 21:02:

Samira heeft liever een klootzak dan een lieve man. Krijgt ze spijt van.... heel veel spijtEn dan 3 kinderen van die lapzwans.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik hoop dat ze Keizer straks lekker aan het werk zet, hoppakee.
Wel gezellig met twee van die schattige neefjes erbij.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahah, een hele zak?



Zal ik een stoel voor je pakken?



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 april 2014 @ 21:07:

Hahahahah, een hele zak?



Zal ik een stoel voor je pakken?



Anja heeft goeie humor
"we zijn zelf al gezellig" zegt Samira



Keizer weigert met zijn gezin aan tafel te eten

Zus komt binnen en gaat buiten zitten zonder een woord te zeggen

Man man man wat gezellig
Alle reacties Link kopieren
Wat is Paul een leukerd. En die keizer is echt verschrikkelijk daar zou ik binnen 10 minuten klaar mee zijn. Echt netjes hoe Anja daar mee omgaat.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
De oudste van samira is niet van keizer he

Hij is trouwens wel echt heel erg lui en makkelijk maar volgens mij zit er wel goeds in die jongen
Alle reacties Link kopieren
Ik mag toch hopen dat Paul niet echt een tattoo laat zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:titato schreef op 23 april 2014 @ 21:16:

De oudste van samira is niet van keizer he

Hij is trouwens wel echt heel erg lui en makkelijk maar volgens mij zit er wel goeds in die jongenzoals?
Alle reacties Link kopieren
Thank God!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Die Keizer komt helemaal los.

En wat een onzin om iemand minder stijf te maken door hem een tattoo op te dringen.
last van zijn rug van het niksdoen
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 april 2014 @ 21:21:

[...]



zoals?Nieren, longen, blinde darm.................
Ik heb haar man alleen maar zien liggen. Hoezo pit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven