Eten na het avondeten?

23-04-2014 20:58 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,



Ik ben benieuwd wat jullie s'avonds nog na binnen werken als jullie je avond eten al op hebben?



Ik eet vaak rond 17:30 uur en twee uur later heb ik alweer trek en ga ik aan het snoepen :( Dit zit er al in sinds ik dat ik een klein meisje was.. en eigenlijk wil ik wat anders gaan eten want zo heeft sporten geen zin natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Niet meer.

Ik eet om 19.00 en daarna nog een koekje bij de koffie en dat was het wel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Waarom eet je niet zo iets een bak kwark met evt iets er door zoals noten of fruit of snoepgroente met een yoghurt dip



Je kunt trouwens hele gezonde choco mousse maken met een keukenmachine (blender) een avocado, cacoapoeder en/of evt wat stukjes pure cacao en wat honing. Alles in de blender en je herkent de avocado niet meer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kwark met fruit erdoor
Alle reacties Link kopieren
Kwark is wel een goede op zich..raak je daar vol van? (ik eet het nooit) Wat eten jullie dan?
Neem een appel.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet soms niet na het avondeten, vooral na een grote maaltijd zit ik lang vol. Soms eet ik wat kwark, soms die chocomousse, soms een paar kleine stukjes super pure chocolade (meer dan 70 procent) en ook weleens een paar lepels pindakaas.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een appel met wat kaneel in de oven is ook een lekker toetje dat eet ik vooral in de winter als toetje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Niets, na mijn avondeten nog thee, met een koekje, stukje chocolade of zoiets. Niet koek en chocolade, maar koek of chocolade.



Soms, nog wat chips, minder dan één keer per week.



Ik merk wel dat ik meer trek heb als mijn avondeten niet bevredigend was. Bijvoorbeeld niet genoeg, of niet echt lekker. Ik maak dus altijd veel werk van mijn avondeten, zodat ik voldaan van tafel kom. Ook bewust eten helpt daarbij.
Wat eet je vroeg! Waarom is dat?
Alle reacties Link kopieren
Doordeweeks meestal niet veel, in het weekend vaak nog wel iets. Een toetje, een stukje chocola of 's avonds nog een stukje kaas of een nootje, dat soort dingen.

Ik eet heel af en toe ook wel chips, dan koop ik altijd zo'n klein zakje.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Eet wat om een uur of 4 (fruit ofzo) en dan later avondeten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet wat later eten ? (En eventueel een (gezond) 4-uurtje doen als je honger hebt)

Of om 17.30 je maaltijd eten en het toetje 2 uur later ?



Maar ik herken het wel, vind het zelf ook heerlijk om 's avonds nog te snoepen. Wat bij mij helpt is dan een stukje pure chocola te eten. Dat vind ik heerlijk, maar heb er snel genoeg aan.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 april 2014 @ 21:14:

Wat eet je vroeg! Waarom is dat?vroeg? Ik vind het een normale tijd. Ik eet ook zo laat en neem altijd rond 21uur wat lekkers. Niet teveel bv stukje chocolade of rijstwafels.
Ligt eraan. Vaak drink ik 's avonds nog een aantal koppen thee. Daar eet ik dan soms wat lekkers bij, chocoladepaaseitjes of een stukje zelfgebakken cake. Soms ga ik voor hartig, toastje met brie, kaasjes en dadels en drink er dan een wijntje bij.



Waar ik wel heel sterk mee geminderd ben is het drinken van frisdrank, dat werd echt een gewoonte. Nu 's avonds dus alleen water of thee en heel af en toe een glas wijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet rond 15:00 uur meestal nog iets van fruit of een sultana.. ik eet (volgens jullie) zo vroeg omdat ik anders in de knoei kom met sporten en tegen 17:30 uur heb ik echt trek trek! Misschien moet ik inderdaad meer avond eten en meer fruit en kwark gaan eten.. Nu eet ik na het eten vla..dat haal ik er dan maar af.. Die chocomouse klinkt ook erg lekker..zeker het proberen waard..
Alle reacties Link kopieren
Moeten jullie niet zoveel plassen van thee s'nachts? Ik kan dan wel 6x mn bed uit :O
Alle reacties Link kopieren
Je kunt beter voor het sporten een iets lichts eten zoals wat noten of een cracker met zalm. Je grootste maaltijd eet je het beste vlak na het sporten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ik eet een bakje magere kwart of yoghurt met fruit. vult prima
quote:rainbow1986 schreef op 23 april 2014 @ 21:24:

Moeten jullie niet zoveel plassen van thee s'nachts? Ik kan dan wel 6x mn bed uit :O



Nee, maar ik drink de thee dan ook voor acht uur, en slechts één mok. Ga dan nog drie keer plassen, bewust. Op de een of andere manier hoef ik dan niet. Kreeg die tip ooit voor mijn kleuter die 's nachts drie keer wakker werd.

Plassen een uur voor bedtijd, en dan nog twee keer. Voor wassen, douchen, tandenpoetsen en er na! En dan haal ik meestal de wekker wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik eet 's avonds soms nog iets bij de koffie, dit is rond een uurtje of 8. Dan is het een klein koekje of wat pure chocolade.

We eten normaal rond half 7, alleen op de dagen dat ik sport eet ik al eerder. Dan eet ik uiterlijk 2 uur voordat ik ga sporten, na het sporten eet ik niets meer, dan ga ik alleen douchen en mijn bed in (half 10 thuis en wekker gaat om half 6).
Soms eet ik na het eten helemaal niets meer, wij eten tussen 18.00 en 19.00 uur. Soms snack ik rustig een half pak koekjes naar binnen... Ligt er ook aan wat ik doe en of mijn vriend erbij zit. Als wij samen tv kijken verdwijnt er vaak wel een en ander aan snoepgoed of koekjes
Pfff verschrikkelijk al dat eten, zodra ik op de bank voor de tv zit begint het. Mijn kaken kunnen dan niet stilstaan. :(

Na het werk 16:15 uur patat mayo.

Om 18:00 uur warme maaltijd en toetje.

20:00 uur thee/koffie met pak koekjes.

21:00 uur zoutjes/chipjes

Tussendoor nog veel snoep en chocolade.
Wij eten tussen zes en acht. Daarna vaak nog wat fruit(salade). Als ik echt nog honger heb neem ik nog een boterham. Heel soms wat chips, maar dat is 1x in de drie weken ofzo. Heb liever iets wat echt vult.



Thee vermijd ik 's avonds laat, wil er 's nachts niet uit hoeven om naar de wc te gaan.
Ben op dieet, dus eet drie maaltijden en geen tussendoortjes. Water, thee en op zaterdag 1 glas cola light (vind ik lekker, als beloning).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven