Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?

23-04-2014 00:29 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal! Ik zit een beetje in een ingewikkelde situatie en een beetje advies zou niet verkeerd zijn haha. Ik ben namelijk aan het daten met een super leuke jongen die ietsjes ouder is als ik( hij is 26 en ik net 19). Ik heb een beetje een foutje gemaakt door de eerste date al seks te hebben met hem, nja voorspel, terwijl het mijn eerste ervaring is op dat gebied maar het voelde wel goed. Ik heb hem dat overigens wel gelijk gezegd. Nu zie ik hem vaker en als ik bij hem ben gaan we altijd wel iets leuks doen en samen kletsen maar het loopt altijd uit op seks. Nu voel ik me behoorlijk verbonden met hem zeg maar, maar heb geen idee of hij een relatie wil en hoe ik zo iets hoor te vragen :s ik ben alleen een beetje bang dat hij het zeg maar alleen voor de seks doet maar aan de andere kant zou hij dan niet steeds ook wat leuks doen samen, toch? help !
anoniem_195600 wijzigde dit bericht op 23-04-2014 00:30
Reden: foutje
% gewijzigd
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 april 2014 @ 17:27:

Zo grappig is dit niet. Misschien heeft hij je wel besmet met iets verschrikkelijks. Lach je dan nog? Hihihi hahaha?lachen is gezond hoor
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je wel zwanger dan zit je er nog jaren aan vast.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 april 2014 @ 20:52:

Misschien ben je wel zwanger dan zit je er nog jaren aan vast.Nou hij is niet in me klaargekomen dus de kans is wel erg klein, plus mocht het toch zo zijn laat ik het gewoon weghalen
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit topic nep.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 april 2014 @ 21:23:

Volgens mij is dit topic nep.waarom denk je dat? mijn vraag was niet eens over seks of iets in die richting, ik wou alleen maar weten wat ik kon verwachten van die jongen...
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Gezien de reacties duidelijk wel ja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 21:30:

[...]



waarom denk je dat? mijn vraag was niet eens over seks of iets in die richting, ik wou alleen maar weten wat ik kon verwachten van die jongen...haha hihi, wat je kan verwachten is dat dit de vader van je kind wordt haha hihi, ja, je lacht je rot. het is dan meer de vraag of je gelijk een alleenstaande moeder wordt of dat je het eerst nog een tijdje als stelletje probeert voor dat je een alleenstaande moeder wordt. zo grappig allemaal. en ja, je bent enorm volwassen haha hihi.
Alle reacties Link kopieren
het is broedseizoen in Noorwegen. hilarisch gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op woensdag 23 april 2014 21:07 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="viva-amber in "Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?"" class="messagelink">viva-amber schreef op 23 april 2014 @ 20:52</a>:</b>

Misschien ben je wel zwanger dan zit je er nog jaren aan vast.</div></blockquote>Nou hij is niet in me klaargekomen dus de kans is wel erg klein, plus mocht het toch zo zijn laat ik het gewoon weghalen
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan t niet laten hoor.., komt ie:
Alle reacties Link kopieren
quote:myrtaceae schreef op 23 april 2014 @ 21:51:

[...]





haha hihi, wat je kan verwachten is dat dit de vader van je kind wordt haha hihi, ja, je lacht je rot. het is dan meer de vraag of je gelijk een alleenstaande moeder wordt of dat je het eerst nog een tijdje als stelletje probeert voor dat je een alleenstaande moeder wordt. zo grappig allemaal. en ja, je bent enorm volwassen haha hihi.Dit is echt niet grappig dus maar dit gaat ook nooit gebeuren dus dat maakt het wel weer grappig hahaha ik ben echt niet BAM in een keer zwanger. Mensen die een kindje willen moeten het zelfs maanden proberen meestal.
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 22:04:

[...]





Dit is echt niet grappig dus maar dit gaat ook nooit gebeuren dus dat maakt het wel weer grappig hahaha ik ben echt niet BAM in een keer zwanger. Mensen die een kindje willen moeten het zelfs maanden proberen meestal.nee, het is niet grappig en je bent een slechte toll, niemand is zo dom
Alle reacties Link kopieren
Je hebt maar 1 zaadje nodig die de juiste weg naar jouw eitje weet te vinden.



Dusja, je kan direct zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:myrtaceae schreef op 23 april 2014 @ 22:14:

[...]





nee, het is niet grappig en je bent een slechte toll, niemand is zo domik ben niet dom, en het was bloedserieus bedoeld.
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren




Mijn dochter is nog lang geen 19, maar naar aanleiding van dit topic ga ik zeker investeren in goede voorlichting over sex en relaties. Niet dat ik dat niet van plan was. Maar voor iemand van 19, vind ik dit schokkerend.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha pfoee wat ben jij dom..
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 23 april 2014 @ 22:21:

Je hebt maar 1 zaadje nodig die de juiste weg naar jouw eitje weet te vinden.



Dusja, je kan direct zwanger zijn.In theorie ja! maar ik praktijk komt het bijna nooit voor...
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 22:21:

[...]





ik ben niet dom, en het was bloedserieus bedoeld.dan wens ik je heel veel sterkte met de abortus.
Alle reacties Link kopieren
Als zoveel mensen het zeggen moet je je misschien toch eens gaan afvragen wie er hier gelijk heeft. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 22:22:

[...]





In theorie ja! maar ik praktijk komt het bijna nooit voor...



bij mij wel. 3 keer zelfs. ik ben moeder van 3 kinderen. een die waren alle 3 in 1 keer raak.

maar neem nog maar eens een lesje seksuele voorlichtingen en stop vooral met seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:beauuu schreef op 23 april 2014 @ 22:24:

Als zoveel mensen het zeggen moet je je misschien toch eens gaan afvragen wie er hier gelijk heeft. Of zie ik dat helemaal verkeerd?Wat ik niet snap is dat ik al heb gezegd dat ik voortaan gewoon de pil ga slikken en geen seks zonder condoom ga hebben. Ik kan toch niet ongedaan maken wat al gebeurd is? Dus wat maakt het nou uit wie gelijk heeft.
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
O, soms hoop ik dat mensen over tijd raken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja nogal heftig om zo snel al flink en vaak van bil te gaan ik kan me voorstellen dat je je aan hem hecht. Ik zou het gesprek aangaan met hem. Ik hoop dat je het wel veilig doet. Zou me niks verbazen dat het hem alleen om de sex gaat maar ik hoop van niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:myrtaceae schreef op 23 april 2014 @ 22:27:

[...]





bij mij wel. 3 keer zelfs. ik ben moeder van 3 kinderen. een die waren alle 3 in 1 keer raak.

maar neem nog maar eens een lesje seksuele voorlichtingen en stop vooral met seks hebben.Dus je beweert dat je 3 keer van voorvocht zwanger bent geraakt? Zo ja, dan ben je een uitzondering. Ik kan ook een voorbeeld geven van een vriendin die het altijd zonder condoom doet en al 7 maanden niet zwanger is geworden. WIl dat zeggen dat het altijd zo is? nee.
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven