Centraal Moderatortopic I

15-04-2014 10:47 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Dag Mod,



Hartelijk dank, ik kan mijn avatar nu ook in topics zien.



Groet,

Phon
Alle reacties Link kopieren
quote:phon schreef op 23 april 2014 @ 16:10:

Dag Mod,



Hartelijk dank, ik kan mijn avatar nu ook in topics zien.



Groet,

Phon



Fijn, graag gedaan hoor!



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic Gezellige meiden uit omg. Alkmaar gezocht is verplaatst naar het Prikbord.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic "vagina" is verwijderd ivm privacy.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net via de mail een melding gekregen dat een andere forumster me een vriendschapsverzoek heeft gestuurd. Als ik deze wil bevestigen krijg ik de volgende melding: "Er is iets mis gegaan bij het verwerken van het verzoek. Misschien zijn jullie al vrienden?"

We zijn nog geen vrienden. Wat nu?



Op mijn poging om haar dan een vriendschapsverzoek te sturen krijg ik de melding: "Je hebt al een vriendschapsverzoek naar deze persoon gestuurd." Maar dat is dus niet waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Billy_Jay schreef op 23 april 2014 @ 21:09:

Ik heb net via de mail een melding gekregen dat een andere forumster me een vriendschapsverzoek heeft gestuurd. Als ik deze wil bevestigen krijg ik de volgende melding: "Er is iets mis gegaan bij het verwerken van het verzoek. Misschien zijn jullie al vrienden?"

We zijn nog geen vrienden. Wat nu?



Op mijn poging om haar dan een vriendschapsverzoek te sturen krijg ik de melding: "Je hebt al een vriendschapsverzoek naar deze persoon gestuurd." Maar dat is dus niet waar.



Beste Billy_Jay,



Ik zie aan het icoontje met het + teken onder je avatar dat jij je instelling zo hebt staan dat je PB`s kan ontvangen. Zou je willen kijken of de forumster die je iets wilt sturen dat ook heeft? Ze moet bij haar instellingen hebben aangevinkt dat ze PB`s wilt ontvangen en kan versturen.



Mocht het daar niet aan liggen, laat het dan nog even weten, dan zoeken we even verder waar het aan zou kunnen liggen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 23 april 2014 @ 21:47:

[...]





Beste Billy_Jay,



Ik zie aan het icoontje met het + teken onder je avatar dat jij je instelling zo hebt staan dat je PB`s kan ontvangen. Zou je willen kijken of de forumster die je iets wilt sturen dat ook heeft? Ze moet bij haar instellingen hebben aangevinkt dat ze PB`s wilt ontvangen en kan versturen.



Mocht het daar niet aan liggen, laat het dan nog even weten, dan zoeken we even verder waar het aan zou kunnen liggen.



mvg,



Junior.Nee, ze heeft geen + teken. Maar zij heeft me toch een uitnodiging gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Billy_Jay schreef op 23 april 2014 @ 21:54:

[...]



Nee, ze heeft geen + teken. Maar zij heeft me toch een uitnodiging gestuurd.



Zou je haar willen vragen om haar instelling te veranderen dat ze van iedereen PB`s wilt ontvangen en versturen? Heeft ze namelijk alleen aangevinkt dat ze van vrienden wil ontvangen kan dat het probleem zijn.



mvg,



Junior.



Edit, zie instellingen naast je avatar rechtsboven bij Mijn voorkeuren;



Privé-berichten Andere gebruikers kunnen mij een privé bericht sturen



Privé-berichten en vrienden Alleen vrienden kunnen mij een privé bericht sturen
Alle reacties Link kopieren
Beste moderators, zouden jullie een oud topic van mij willen verwijderen ivm privacy? BVD! Het gaat om de volgende: Man gelooft opeens in complottheorieën
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 23 april 2014 @ 19:48:

Het topic "vagina" is verwijderd ivm privacy.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum



Hebben jullie het topic gezien?

Het was toch beter geweest haar account te anonimiseren ( ivm eigen naam) en haar advies te geven een nickname de volgende keer te gebruiken?
Je bent zelf een theepot
Mod,

In het topic; "2 dgn geleden konijntje gekocht, wil nu niet eten" vindt iemand het leuk om een afschuwelijke link over konijnenmishandeling te plaatsen. Ik vind dat ongepast en het is Off topic. Wil je het weghalen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 april 2014 @ 23:27:

Mod,

In het topic; "2 dgn geleden konijntje gekocht, wil nu niet eten" vindt iemand het leuk om een afschuwelijke link over konijnenmishandeling te plaatsen. Ik vind dat ongepast en het is Off topic. Wil je het weghalen?



Link is verwijderd, bedankt voor het melden.



mvg,



Junior.
Dank je. Lekker snel!
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 23 april 2014 @ 22:40:

[...]





Hebben jullie het topic gezien?

Het was toch beter geweest haar account te anonimiseren ( ivm eigen naam) en haar advies te geven een nickname de volgende keer te gebruiken?



De moderator heeft contact gehad met de TO via de mail.



mvg,



Junior.
voor de snelle mod
Alle reacties Link kopieren
Topic (Huis)dier anekdotes is verplaatst naar de pijler Thuis.



mvg,



Junior.
Te vroeg gejuicht, kijk even bij het bewuste topic mods konijntje gekocht
Mod, er staat weer opnieuw een link van een afschuwelijk filmpje in het "topic 2dgn geleden konijntje gekocht, wil nu niet eten"
Dank u
Alle reacties Link kopieren
Topic Konijntje 2 dgn geleden gekocht, wil nu niet eten is (tijdelijk) offline gehaald ter beoordeling van de moderators en zal opgeschoond weer online komen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Topic over het Oryctolagus cuniculus is verwijderd ivm provoceren.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Topic Hoeveel betaal jij je oppas aan huis en wat doet ze ervoor? is verplaatst naar de pijler Werk & Studie.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Ter beoordeling van de moderators wegens provocatie/trollen zijn de onderstaande topics (tijdelijk) offline gehaald;



- Zielig konijntje thuis, maar mijn vriendin vindt van niet

- waar is dat topic nou??

- Kom hier bijpraten over konijnen



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Het CM-topic heb ik verder geschoond. Alle postingen zijn verplaatst naar het ModeratorTopic en zullen onder de aandacht gebracht worden van de moderators.



Graag verzoek ik iedereen hier verder niet meer offtopic te gaan zodat postings niet ondersneeuwen, zie OP.



mvg,



Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 23 april 2014 @ 14:42:

[...]





Beste MilaDila,



We zouden je willen vragen om een deel 2 van dit topic te openen. Zou je ons willen laten weten zodra je een deel 2 hebt geopend? Dan zetten wij een slotje op het eerste deel.



Met vriendelijke groet,



Moderator VivaHeb deel 2 gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven