Mijn vriendin kan niet echt genieten van seks

22-04-2014 14:20 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn vriendin geniet niet echt van de seks.

Het is niet dat ze nooit wil of preuts is of zoiets, maar ze vindt niks echt lekker en gaat dan doen alsof.



Eén van de dingen die ik leuk vind aan seks is juist dat de ander het lekker vind. Het zou fijn zijn als het meisje klaar komt, maar dat is per meisje verschillend en lukt niet elke keer als ik seks heb. Vroegere vriendinnetjes vonden de seks met mij altijd prima en fijn en dan kwamen zij ook klaar.



Ik heb een paar langer durende relaties gehad (meerdere maanden tot anderhalf jaar) en dan was de seks een heerlijk geven en nemen. Voor mij is één van de dingen die ik graag wil bereiken met seks dus dat zij, het meisje waar ik zo gek op ben, er van kan genieten.



Nu heb ik een vriendin die ik heel leuk vind, het is de eerste waarbij ik echt zo'n gevoel krijg dat ik met haar een gezin wil gaan stichten en een bestaan op bouwen. We hebben nu meer dan anderhalf een relatie.

Maar de seks is dus een probleem.



Ze zegt zelf dat ze nog nooit klaar is gekomen en ook dat ze, als ze met zichzelf bezig is, wel veel voelt, maar dat het op een gegeven moment vervelend wordt, irriteert en dat ze er dan mee ophoudt.



Als ze zelf zin heeft in seks, dan vraagt/zegt ze het en dan trekt ze haar broek uit en 'mag' ik meteen naar binnen.

Dat is gek voor mij. Ik mis dan voorspel en een soort emotionele intimiteit.

Maar ze is dan wel nat, zoals ik dat ken van vroegere relaties, als die meisjes opgewonden waren.



Als ik zin heb, en haar probeer te verleiden, dan kan ik geen erogene zones vinden bij haar.

Borsten, oksels, oren, hals, voeten, zelfs haar clitoris geven haar niet dat prettige gevoel. Sowieso heeft ze weinig gevoel in haar borsten/tepels en haar clitoris is heel erg klein.

Ze vind het wel fijn om een massage te krijgen, dus daar verras ik haar dan ook af en toe mee.



Maar echt opgewonden worden, dat fijne gevoel krijgen van seks, laat staan klaarkomen, dat lukt dus niet.



Ik zie het als een gezamenlijk probleem en ik wil er dan ook graag samen aan werken, maar ik weet me geen raad.

Weten jullie iets waardoor zij en dan ik ook meer kan genieten van seks?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik haar was echt eens naar een gynaecoloog en/of seksuoloog stappen.
Alle reacties Link kopieren
Van de week (gisteren meen ik) was hier een topic van een meisje zoals jouw vriendin.



Ik neig er naar om te zeggen dat jullie gewoon geen seksuele klik hebben.
Alle reacties Link kopieren
Het kan zijn dat ze zich niet helemaal kan laten gaan, dus een beetje terughoudend is ondanks dat ze zich misschien wel volledig wil laten gaan. Dan geniet je ook minder. Maar als ze het bij zichzelf ook niet voor elkaar krijgt is een gynaecoloog of seksuoloog inderdaad geen gek idee.
Alle reacties Link kopieren
Oh, de klik is er wel. We doen zeg maar 'alles'.

Ze weet ook precies wat ik het lekkerst vind en zoals ik al zei, ze kan van bepaalde dingen ook echt van mij genieten.



Maar ze mist dus die tintelingen die uiteindelijk kunnen leiden tot een orgasme.



Ze komt wel uit een behoudend gezin, maar daar is eigenlijk weinig van te merken. Gekke standjes, buiten, het kan in principe allemaal.



Maar ik zou graag zien dat zij meer geniet.
Ik zou gewoon haar wens serieus nemen en dus geen voorspel doen. Niet iedereen is hetzelfde.
Je wil toch niet dat ze op je afknapt omdat je teveel van haar vraagt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind voorspel ook saai...het kan dus best dat een meisje niet eerst een half uur wil zoenen en frummelen voor er geneukt kan worden. Ik zou dat als man prima vinden.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ik heb hetzelfde. Ik kan in mijn eentje prima klaarkomen, maar heb gewoon niet zoveel zin in seks met een ander, ik kom dan ook niet klaar. Vind het soms wel fijn om voorspel te hebben, zelden kom ik dan klaar. Vind het ook leuk om de ander te verwennen, maar het hele neuken zou wat mij betreft overgeslagen mogen worden, dat doe ik echt voor hem
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, koop voor haar eens een goede vibrator. Grootte van clit lijkt me niet ter zake doen.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ik vind het opvallend dat haar vagina dus wel klaar is voor seks. Ze is nat. Waar komt dat vandaan? Die opgewondenheid komt niet uit de lucht vallen. Het komt ergens vandaan.
Ze vindt je dus wel opwindend. Het idee aan seks met jou, zonder voorspel dus.
Het is in elk geval heel goed mogelijk, het bestaat, en het komt veel voor.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, leuk de meeste reacties.



Vibrator heb ik wel eens geprobeerd, maar dat vond ze niks. Eerlijk gezegd vond ze dat juist een beetje beledigend.



Omdat ik haar dus wil laten genieten heb ik onlangs een klein trillend glad binnenwerkje van een rubberen buttplug laten proberen terwijl we seks hadden. Dat kon ze wel aan en vond ze wel aangenaam, maar niet heel lang.

Juist omdat ze dat wel aardig vond stel ik dus juist de vraag hier.



Wat kan ik doen om haar nog meer te laten genieten?

Ze heeft de fijnste seks met mij (niet alleen), maar kan dus niet klaarkomen en eigenlijk vindt ze beffen ook niet echt lekker.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de neanderthaler in je eens los laten en eens domweg harde seks hebben waarbij jij de touwtjes echt in handen neemt!

Kans is groot dat je t lief en te meegaand bent voor haar.
Tsja, niet iedere vrouw houdt van mond- of handwerk en niet iedere vrouw kan klaar komen. Vindt ze dat zelf vervelend? Of is het meer dat jij dat vervelend vindt?



In elk geval is sex beginnen met dingen waar je niet van houdt een enorme turn-off. Ook zal een vrouw niet sneller klaar komen als ze het idee heeft dat dat "moet". Misschien moet je het eens omdraaien; eerst neuken en dan knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
Koop een goede vibrator. En dan bedoel ik echt een goeie, niet de doorsnee sexshopvibrator.

Koop een fairy ofzo.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Clementien, dat zou wel eens lekker voor haar kunnen zijn.



Deze toch hè? http://www.fairyvibrator.nl/
anoniem_199269 wijzigde dit bericht op 23-04-2014 17:03
Reden: link toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En waarom blijf je zo lief voor je vriendin? Wie weet wil ze wel een echte vent in bed, eentje die doet waar hij zin in heeft, die de leiding neemt.
Alle reacties Link kopieren
Ehh,



Ik neem de leiding zeker wel hoor en ik kom aan mijn trekken.

Zijn de hints van de butt-plug en seks buiten niet duidelijk genoeg?



Maar zou het niet mooi zijn als zij zelf meer zou voelen?
Alle reacties Link kopieren
Als je clitoris niet zo groot is dan is het volgens mij ook moeilijker om klaar te komen. Dat een vrouw niet klaar komt van 'het' is volgens mij niet heel raar..de één komt wel en de ander weer niet.. Wat ik wel gek vind is dat ze helemaal niet reageert als je bij haar erogene zones komt.. Misschien is het wat om mee naar de huisarts te gaan die eventueel kan doorverwijzen..Denk zelf niet dat het aan jou ligt...
-
Alle reacties Link kopieren
Omdat TS zelf zegt "Zijn de hints van de butt-plug en seks buiten niet duidelijk genoeg?" blijkt al dat hij niet echt de leiding neemt, papa-arie...



Om dan mijn opmerking flauw te noemen... Immers, in jouw reaktie sleep je er allerlei onzinnige zaken bij "Zijn TO is uitgebreid en informatief, hij reageert inhoudelijk ..." om vervolgens alsnog een aantal vragen te stellen omdat hij toch niet uitgebreid en informatief genoeg was...

Grappig genoeg stel je in het laatste deel van je betoog, pappa-arie, dat ze wellicht geniet van de penetratie. Lijkt me dan juist tijd om die 'Neanderthaler' (door allium-vineale aangehaald) eens los te laten.



Komt bij dat er meer vrouwen zijn die liever een iniatiatief-rijke, leidingnemende man in bed willen, dus waarom zou dat niet ook het geval kunnen zijn bij de vrouw van TS?
Alle reacties Link kopieren
Laten we het vooral niet over elkaar hebben, maar over mijn vriendin.



Voor sommigen ben ik niet duidelijk genoeg, daarom maar een lijstje:

1) Mijn vriendin is nog nooit klaar gekomen

2) Dus niet tijdens seks met mij, niet met haarzelf noch met een ander

3) Ik neem heel veel initiatief, ze vindt het ook vooral leuk om genomen te worden

4) Samen verleggen we haar grenzen en doen we af en toe aan seks buiten, anale seks en we zijn begonnen aan hulpmiddeltjes.

5) Ze geniet niet echt. Ik wel. Ze pijpt heerlijk en ik kom echt wel aan mijn trekken (hoewel het van mij vaker mag), ze heeft er plezier in als ik me uitleef op haar. Maar dat plezier van haar is vergelijkbaar met het kijken van een film. Het is niet dat zij een lekker gevoel krijgt van de seks, laat staan dat ze klaar kan komen.

6) Ik ben geen vrouw en mijn vriendin kan me niet duidelijk maken wat ze wel lekker vindt. Ik heb alles geprobeerd dat ik van andere meisjes geleerd heb, maar dat werkt niet. Dus dacht ik, kom ik vraag eens aan andere vrouwen of die goede tips hebben.

7) Goede tips die ik tot nog toe kreeg: Seksuologe en de fairyvibrator
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven