Hoe vraag ik of hij een relatie wilt?

23-04-2014 00:29 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey allemaal! Ik zit een beetje in een ingewikkelde situatie en een beetje advies zou niet verkeerd zijn haha. Ik ben namelijk aan het daten met een super leuke jongen die ietsjes ouder is als ik( hij is 26 en ik net 19). Ik heb een beetje een foutje gemaakt door de eerste date al seks te hebben met hem, nja voorspel, terwijl het mijn eerste ervaring is op dat gebied maar het voelde wel goed. Ik heb hem dat overigens wel gelijk gezegd. Nu zie ik hem vaker en als ik bij hem ben gaan we altijd wel iets leuks doen en samen kletsen maar het loopt altijd uit op seks. Nu voel ik me behoorlijk verbonden met hem zeg maar, maar heb geen idee of hij een relatie wil en hoe ik zo iets hoor te vragen :s ik ben alleen een beetje bang dat hij het zeg maar alleen voor de seks doet maar aan de andere kant zou hij dan niet steeds ook wat leuks doen samen, toch? help !
anoniem_195600 wijzigde dit bericht op 23-04-2014 00:30
Reden: foutje
% gewijzigd
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig heb je de afgelopen 7 dagen een paar keer seks gehad. En in de tijd dat dit topic bestaat van een potentiële relatie omgeslagen naar uitgekeken op. Grote kans dat je zwanger bent. Hahahaha.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 23 april 2014 @ 22:33:

Ja nogal heftig om zo snel al flink en vaak van bil te gaan ik kan me voorstellen dat je je aan hem hecht. Ik zou het gesprek aangaan met hem. Ik hoop dat je het wel veilig doet. Zou me niks verbazen dat het hem alleen om de sex gaat maar ik hoop van niet.Het is niet het verstandigste wat ook ooit heb gedaan nee, en ik ga het er ook zeker over hebben thnx
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 22:30:

[...]





Wat ik niet snap is dat ik al heb gezegd dat ik voortaan gewoon de pil ga slikken en geen seks zonder condoom ga hebben. Ik kan toch niet ongedaan maken wat al gebeurd is? Dus wat maakt het nou uit wie gelijk heeft.omdat het schokkend is dat iemand seks heeft, maar dus echt niets weet over de risico's. omdat het feit of hij een relatie met je wilt niet de prioriteit heeft omdat je nu enorm naïef bent, maar vooral onverantwoordelijk bezig bent,
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 22:33:

[...]





Dus je beweert dat je 3 keer van voorvocht zwanger bent geraakt? Zo ja, dan ben je een uitzondering. Ik kan ook een voorbeeld geven van een vriendin die het altijd zonder condoom doet en al 7 maanden niet zwanger is geworden. WIl dat zeggen dat het altijd zo is? nee.nee, niet van voorvocht. maar wel ondanks een MAP (bij de oudste). maar van voorvocht kan je wel degelijk zwanger worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 april 2014 @ 22:34:

Gelukkig heb je de afgelopen 7 dagen een paar keer seks gehad. En in de tijd dat dit topic bestaat van een potentiële relatie omgeslagen naar uitgekeken op. Grote kans dat je zwanger bent. Hahahaha.Hahahahaha! hou op
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:myrtaceae schreef op 23 april 2014 @ 22:38:

[...]





omdat het schokkend is dat iemand seks heeft, maar dus echt niets weet over de risico's. omdat het feit of hij een relatie met je wilt niet de prioriteit heeft omdat je nu enorm naïef bent, maar vooral onverantwoordelijk bezig bent,Ik weet wel wat de risico's zijn, en ook wel hoe groot of klein ze zijn. Ik heb ze niet in overweging genomen, en ja ik zal het voortaan wel doen...
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
quote:kiwislekker schreef op 23 april 2014 @ 22:59:

[...]





Ik weet wel wat de risico's zijn, en ook wel hoe groot of klein ze zijn. Ik heb ze niet in overweging genomen, en ja ik zal het voortaan wel doen...



blijkbaar weet je dat niet gezien je reacties.



Maar om antwoord op je vraag te geven; je bent net een week aan het date. Date doe je om elkaar beter te leren kennen. Je kan hem vragen of hij een relatie wilt, maar de kans is groot dat hij daar geen antwoord op heeft.Want dat weet je niet na een week. Je kan hoogstens vragen of hij serieuze bedoelingen heeft. De tijd zal het leren.
Alle reacties Link kopieren
"Het ging Zoals in films". Kun je wat specifieker zijn? Was het zoals Titanic of Verliefd op Ibiza? Maakt nogal verschil uit?

En ook geen pil lees ik. Snap ik ook, op jouw leeftijd wil je natuurlijk huisje boompje beestje, is romantieschhhh :-)

Maar alle gekheid op een stokje. Je hoeft je niet groot te houden en jezelf voor de gek te houden, dat je niet meer geïnteresseerd bent in die man. Ik hoop dat het echt wat wordt en je niet zwanger bent en geen soa hebt. Denk dat dit wel een wijze levenslied voor je is.
Alle reacties Link kopieren
Levenslied is levensles
Alle reacties Link kopieren
Het was heel romantisch en lief. Ik slik de pil niet omdat ik het nooit nodig heb gehad tot nu toe. En eigenlijk wil ik die troep ook niet slikken, maar goed daar krijgen we weer discussies over. En huisje boompje beesje is ook super leuk! Maar eerst moet ik zelfstandig worden bedankt voor je lieve wensen btw
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je jong bent dan ben je super vruchbaar en daarbij hebben jullie het al vaker dan 1x gedaan. Je denkt wel na over een relatie met iemand met wie je gelijk het bed in duikt maar je denkt niet na over voorbehoedsmiddelen en de gevolgen van je keuzes.



Eerst wil je hem heel graag en amper 24 uur later heb je al geen intresse meer.



Jij bent impulsief en onverstandig.

Je bent toch geen 12 meer?



Je wilt geen troep slikken. Hoeveel troep denk je dat een baby van je lichaam en je leven maakt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ga eerst een een wat beter relatie met jezelf aan voordat je zelfs maar denkt over een relatie met een ander.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Uhm, SOA test? Lijkt me handig na onbeschermde sex. Stel ook een sex pauze voor en kijk hoe hij reageert. Dan weet je gelijk of hij jou leuk genoeg vindt voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 23 april 2014 @ 00:33:

7 jaar vindt ik meer dan een ietsje ouder maar vooruit dat was niet je vraag.



Wat dacht je van de eerstvolgende keer dat je hem ziet gewoon vragen zeg x we daten nu al een tijdje en we hebben ook seks.

Ik zie dit eigenlijk wel als een relatie hoe kijk jij daar tegen aan?'



Dan hoor je wel wat hij er van vindt.



Op een ouwe fiets moet je het leren. Come on 26 en 19... hm kan ik niet echt van wakker liggen.



On topic verder helemaal met Sm eens. Gewoon vragen. Wat is daar nou eng aan? Kunnen maar twee antwoorden uitkomen, JA of NEE. Lekker duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Lekker mosterd. Nice.
Alle reacties Link kopieren
Ben vast niet de enige meiden mama die verbijsterd is over de domheid en onwetendheid van TO? Nu heb ik een peuter en kleuter.... Maar ik ga tzt (ver voor hun 19e) eens een erg goed gesprek aan! (En o jee wat hoop ik dat dit nep is... Dit is de overtreffende trap van dom en zou onze toekomst moeten wezen :o ben in shock!)
Alle reacties Link kopieren
Troll
Alle reacties Link kopieren
quote:tiesjes schreef op 24 april 2014 @ 17:28:

Ben vast niet de enige meiden mama die verbijsterd is over de domheid en onwetendheid van TO? Nu heb ik een peuter en kleuter.... Maar ik ga tzt (ver voor hun 19e) eens een erg goed gesprek aan! (En o jee wat hoop ik dat dit nep is... Dit is de overtreffende trap van dom en zou onze toekomst moeten wezen :o ben in shock!)Domheid en onwetendheid? Wil je ook aub met argumenten aankomen als je zo iets gaat beweren? Dat ik bewust keuzes maak die niet zo verstandig zijn maakt mij niet dom :D
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
En TO, hoe gaat het nu? Ben je al wat wijzer?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je bij herhaling je impulsief gedraagt en onverstandige keuzes maakt die passen bij een 12 jarige dan kunnen we je ook niet echt slim noemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat viva-amber zegt!

Eigenlijk je eigen laatste zin is voldoende argument om je dom te noemen
Ik schrik ook enigszins van je naïviteit. Heb je al een soa test aangevraagd?
En een zwangerschapstest doen, mocht je overtijd zijn. Bij mij op school (meer dan 10 jaar geleden)is een 16jarig meisje zwanger geraakt tijdens de eerste keer seks. Zij en haar vriendje dachten ook dat het wel kon .
anoniem_637d3d1633e8e wijzigde dit bericht op 27-04-2014 13:07
Reden: duidelijk genoeg
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op 27 april 2014 @ 12:27:

En TO, hoe gaat het nu? Ben je al wat wijzer?Nou zoals ik al eerder zei, ik heb al besloten om niet een relatie aan te gaan maar ik weet nu ook dat ik niet alleen een bed maatje ben geweest want hij was hier wel teleurgesteld over. Hij heeft recent nog een soa test gedaan en hij is clean dus ik denk dat ik dat niet meer hoef te doen. Zwanger zal ik niet zijn maar kan altijd nog even langs de huisarts :p
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Waarom nou weer langs de huisarts voor een eventuele zwangerschap. Je kan zwangerschapstesten kopen bij de Action. 2 voor 1,49.



En die doe je wanneer je over tijd bent.



Zolang jij niet overtijd bent kan een huisarts ook niet testen op zwangerschap.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven