Actueel
alle pijlers
Het horeca rookverbod topic.
vrijdag 28 maart 2008 om 18:26
bron: www.nu.nl
Ja, ja, ik heb op mijn werk zo nu en dan tijd het nieuws te volgen Ik vond dit wel een mooi bericht na zoveel gekrakeel over de leeglopende horeca zodra het rookverbod doorgevoerd wordt.
woensdag 2 juli 2008 om 18:12
Gewoon komen! We zijn er allemaal! En ik heb me vergist, er komen buiten mij om drie andere forummers, te weten mijn dochter Mirlo, Zamirah en de andere is Bluesy.
En mijn exman, zoon en vriend.
Komen! Lachen man!
Wij vliegen, we moeten wel met de trein van Zurich naar Luzern.
We vliegen vanaf DU.
En mijn exman, zoon en vriend.
Komen! Lachen man!
Wij vliegen, we moeten wel met de trein van Zurich naar Luzern.
We vliegen vanaf DU.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
woensdag 2 juli 2008 om 18:41
woensdag 2 juli 2008 om 18:47
Goh, waar je als niet roker al niet verantwoordelijk voor bent.
Voor besluiten welke genomen worden in een ziekenhuis betreffende het roken? Btw volgens mij mag politie niet bekeuren op een particulier terrein en is beveiliging niet bevoegd hiertoe.
De gevolgen van overgewicht, cholesterolgehaltes en wat al niet meer en de daaruit vloeiende kosten.
Dat het op een snikhete dag niet druk is in een restaurantje.
Dat auto's uitlaatgassen hebben en ook vervuilend zijn.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Feit is en blijft dat het meeroken wel degelijk gezondheids consequenties heeft voor de niet roker en het is goed dat daar paal en perk aan gesteld wordt. Ik vind het jammer dat dit ingevoerd is onder het mom van de rookvrije werkplek.
Voor besluiten welke genomen worden in een ziekenhuis betreffende het roken? Btw volgens mij mag politie niet bekeuren op een particulier terrein en is beveiliging niet bevoegd hiertoe.
De gevolgen van overgewicht, cholesterolgehaltes en wat al niet meer en de daaruit vloeiende kosten.
Dat het op een snikhete dag niet druk is in een restaurantje.
Dat auto's uitlaatgassen hebben en ook vervuilend zijn.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Feit is en blijft dat het meeroken wel degelijk gezondheids consequenties heeft voor de niet roker en het is goed dat daar paal en perk aan gesteld wordt. Ik vind het jammer dat dit ingevoerd is onder het mom van de rookvrije werkplek.