Hoeveel nicks heb je hier gehad?

21-04-2014 18:22 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe Nick



Hiervoor jarenlang dezelfde gehad maar omdat ik wel erg herkenbaar werd een nieuwe genomen. Doe beviel totaal niet dus nu, een paar maanden later deze. Ik ben er blij mee, was altijd dol op AbFab.



Maar mijn vraag aan jullie: hoeveel Nicks hebben jullie hier gehad?

Of forum je nog altijd met je eerste Nick?



In totaal is dit mijn vierde, van mijn oude was ik het wachtwoord kwijt, toen jarenlang #2, #3 beviel niet en nu dus #4..

Hoeveel nicks op viva?

Totaal aantal stemmen: 69

1 (39%)
2 (16%)
3 (16%)
4 (10%)
5 (6%)
Meer (13%)
quote:Thordis schreef op woensdag 23 april 2014 17:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Eleonora in "Hoeveel nicks heb je hier gehad?"" class="messagelink">Eleonora schreef op 23 april 2014 @ 17:13</a>:</b>

Alleen deze....</div></blockquote>Niet liegen! Jij bent toch ook Meds en BGB?





WTF



Is dat waar???



Eleonora valt me nooit zo op



Maar BGB en Meds dezelfde persoon?



Ik zie in bgb helemaal geen sportwijf, wel iemand die handig is met Google en veel in parenclubs komt/kwam.



Jeetje zeg....
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op woensdag 23 april 2014 18:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Thordis in "Hoeveel nicks heb je hier gehad?"" class="messagelink">Thordis schreef op woensdag 23 april 2014 17:25</a></b> <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="<a href="Eleonora in "Hoeveel nicks heb je hier gehad?"" class="link">Eleonora in "Hoeveel nicks heb je hier gehad?"</a>" class="messagelink">Eleonora schreef op 23 april 2014 @ 17:13</a>:</b>

Alleen deze....</div></blockquote>Niet liegen! Jij bent toch ook Meds en BGB? </div></blockquote>





WTF



Is dat waar???



Eleonora valt me nooit zo op



Maar BGB en Meds dezelfde persoon?



Ik zie in bgb helemaal geen sportwijf, wel iemand die handig is met Google en veel in parenclubs komt/kwam.



Jeetje zeg.... Ik geloof er niks van
Ik hoop dat de mods de postings van thordis verwijdert, mijn leo/meds/bia drie eenheid moet geheim blijven....
5 stuks, ik schrijf afwisselend onder verschillende nicks al tig jaar lang om anoniem te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Eentje (sorry ik lieg twee want ik was ook een viola )



Al meer dan 10 jaar en zelfs ik wordt nog wel eens genegeerd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Er was hier een Nick, en dat was een rot persoon. Een betweter die je al te graag de grond in wilde trappen. Nooit meer gezien, ik zou wel willen weten welke Nick ze nu heeft.



Weet trouwens die Nick niet eens meer, het was overduidelijk een trol.
quote:momodoe schreef op 24 april 2014 @ 07:44:

Er was hier een Nick, en dat was een rot persoon. Een betweter die je al te graag de grond in wilde trappen. Nooit meer gezien, ik zou wel willen weten welke Nick ze nu heeft.



Weet trouwens die Nick niet eens meer, het was overduidelijk een trol.



Was dat die met de nick combi van ondergrondse paddenstoel en siciliaanse crimineel?

Dat was inderdaad geen aardig mens.
Alle reacties Link kopieren
Tm is never hier, dat zou je met 1 posting weten..
Ja die is super herkenbaar door de vele stokpaarden.
Nee het was een andere Nick..



Ik kom er nog wel op,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven